אלופות: אוליץ' כובש את הסטאד דה ז'רלאן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏27/4/10.

  1. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלי לעשות סלט. רפאל לא קשור לכאן, אבל רק אם אתה מתעקש, הוא תפס מאחור ועשה עבירה טקטית ברורה של שצהוב מחייב.

    צהוב שני זה אדום. מכיר את החוקה?


    אורנג', אופ"א חושבת בכל רגע נתון על המחר. בארסה אלופת אירופה זה טוב למעמד של המפעל ואיך שהוא מציג את עצמו. להציג את בארסה מניפה את הגביע כל השנה הבאה זה יופי של מותג, אל תתמם.

    ובשורה התחתונה, מה אתה מנסה לומר, שלריברי מגיע להשאר עוד משחק בחוץ? מצדיק את זה?


    יהלום צהוב, גם קבוצות איטלקיות, אנגליות וספרדיות תמיד לפני הגרמניות בפופולריות. מבחינתם אינטר זאת האופציה השניה הכי טובה. זה עסק ואין הנחות מבחינתם. לפחות כך הם מראים בעונשים ההזויים שהם נותנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/10
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים שההרחקה של ריברי מוגזמת, אבל זה מגיע לו, בעיני הוא שחקן מגעיל שמה שעניין אותו בתחילת העונה זה רק הכסף של פרז. כנראה ככול שהעונה התקדמה ובאיירן הגיעה לשלבים המאוחרים ריברי החליט פתאום שטוב לו. שישאר בבית, גם ככה באיירן משחקת נהדרת גם בלעדיו.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    גם אם אני מקבל את הטענה הזו (לא רוצה להגיד סתם כן או לא, כי אני לא מבין גדול), אני עדיין לא מוצא הגיון בלהזיק לבאיירן מינכן. ברצלונה או אינטר לא יכולות לשחק יחד בגמר, באיירן מינכן תהיה שם בכל מקרה, אז אם יוצאים מתוך נקודות הנחה שהשיווק הוא מניע מבחינתה של אופא, אני לא רואה שום סיבה למה לפגוע (על הנייר) בתחרותיות על ידי החלשת הבווארים?
     
  4. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינתם אפילו התיזמון המושלם. אם לא בגמר אז מתי? גמר של אינטר מול ברצלונה כבר לא יכול להיות להם, אבל מבין השלושה באיירן האחרונה שהם רוצים להציג כזאת שהניפה את גביע האלופות במפעל שלהם. הכי פחות מוכר. הכי פחות "תדמיתי".

    העונש המופרך והמזעזע מעיד על כך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/10
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה טוב שרק קבוצה אחת שולטת במפעל? זה רווחי למתג אי תחרותיות? ואיך בכלל מרשים לקבוצות כמו ליברפול, פורטו ומונאקו לאיים ולזכות בתארים?

    לא הדבר הכי נורא שאי פעם קרה. אישית, הייתי שמח לראות עבירות מכוונות ומכוערות כאלה נענשות בהרחקה ליותר ממשחק אחד לשם הרתעה ומניעה. בנוגע להרחקה מגמר - נוקשה מדי. לא הוגן כלפי באיירן שיעשו מריברי דוגמא על חשבונה, ובטח לא כאשר היריבה (שרוב הסיכויים תהיה אינטר) מרוויחה מזה.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אם אופ"א כל כך מושחתים היה הרבה יותר חכם לשים את אינטר בצד של היונייטד בהגרלה, ככההם היו מקבלים גמר אטרקטיבי באמת ולא היו 'נתקעים' עם באירן בגמר. חוץ מזה שההחלטה הזאת, אם כבר, רק פוגעת בענין ובשיווקיות סביב הגמר.
    כשיש טעויות שיפוט (אפילו קיצונית כמו בחצי גמר בסטאמפורד ברידג' שנה שעברה) זה רק טעויות, והפעם דווקא זה מאוד הגיוני להרחיק את ריברי על דבר כזה. העברה שלו הייתה פראית ומסוכנת. אולי אם השחקן שעליו היתה נעשית העבירה היה נפצע הייתם מקבלים את זה יותר בהגיון, אבל לא צריך שהוא יפצע כדי להבין כמה זה חמור.
    לא צריך לחפש קונספירציות בכל דבר.
     
  7. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש גבול עד כמה יש לאופ"א את הכוח להשפיע על התוצאות. גמר כמו פורטו ומונאקו הוא נדיר ומעבר ליכולת שלהם למנוע את זה. איפה שהם כן יכולים, כמו בחירת עונשים, אז הם מסתבר הולכים כל הדרך ללא היסוס.

    וכן, ברצלונה שולטת במפעל, מבחינתם 3 שנים ברציפות אלופת אירופה וקבוצת המאה, המיליון, גלאקטיקוס, מאסי השחקן הכי טוב ביקום אי פעם, וכו' וכו' וכו' מוכר עוד יותר כי המותג מוכיח שהוא הכי טוב גם על המגרש ולא רק בפרסומת.

    תן להם בארסה אלופת אירופה 3 שנים ברציפות והם מדליקים סיגר ומחטיבים למאסטר קארד, לפורד וכל השאר סכום פרסום גבוה פי 2. החלום הרטוב שלהם.
     
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באופ"א מעוניינים לשווק רק ספורטיביות, תחרותיות, משחק נקי וכד'. לטענה הזאת יש את אותו המשקל כמו לדברים שלך. חוץ מזה שמה שאתה אומר הוא מגוחך וחסר היגיון, אתה כל כך משוכנע כאילו זו עובדה ויש לך הוכחות לכך. אתה קונספירטור זול ולא יותר מזה. לפחות תוסיף קצת תחכום, תמציא משהו מעניין, תערב גוף שלישי, תראה איך איך הכסף מושפע מהחלטות כאלה ואחרות.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מתכחש לזה שזה גוף עיסקי שרוצה לצמוח? הם נלחמים על רייטינג כמו כל משקיע אחר בטלויזיה. ברצלונה זה המתנה הכי גדולה שהגיע להם משמים, רייטינג שיא וכל שהוא יעלה כך גם החוזים עם הספונסרים ישודרגו.

    זה מתחבר עם השיפוט המבזה בבריג' ועכשיו עם העונש של ריברי.

    לראות את הדברים כמו שהם במציאות העיסקית והתחרותית כיום זאת לא דמוגוגיה, אלא אתה או נאיבי לגמרי או שאתה סתם מחפש קצת אקשן איתי כאן, כי כן, אני יודע שזה משעשע אותך.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז כן יש לה השפעה על שיפוט! ואיך זה מתחבר עם עם ה-3:1 מנבדל של מיליטו? ורגע, למה אנחנו מתווכחים בכלל? צריך לחכות רק עד סוף היום כאשר בארסה תודח ואז לכל מה שאמרת לא תהיה משמעות, לא? אתה מטיל את כל התאוריות שלך בסיכוי הנמוך של בארסה לעבור, ולפי טענותייך, כך גם אופ"א משקיעה מאמצים שמאוד סביר שיהיו לשווא. אתה סתם בונה קונספירציות בפורום, והם גוף עסקי שעלול לאבד הרבה כסף. המממממ...
     
  11. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הכל מכור, אבל קיים הסיכוי שהמשחק ההוא כן.

    סתם כי זה עלה, אין סיכוי שהקוון יצליח לראות את הנבדל של מילטו. פה בפורום אחרי אלף תמונות של מלימטרים עוד קשה לומר, אז לצפות מהקוון הכי לא הוגן. זה נבדל רק בהילוכים חוזרים אבל לא במשחק זורם, לא מבחינת הקוון, פשוט בלתי אפשרי לומר באותו הרגע. בהילוך מהיר נראה כמו קו אחד. זה מה יש, כדורגל לא עובד עם הילוכים חוזרים כרגע, לכן בשיפוט של החלטה ברגע, הקוון היה לגמרי לא רע.

    בקיצור, אני לא הדובר של באיירן וגם לך בעצם אין שום קשר לקבוצות המשחקות, אז על הזין. אין לי ראש לשטויות שלך, אני לא ג'וני ווקר.
     
  12. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "אלף תמונות", "מילימטרים" - הכל בגלל הזווית של המצלמה, לא העמדה הברורה של מיליטו בנבדל. הקוון היה לגמרי רע.

    אתה ממציא קונספירציות מגוחכות וחסרות בסיס, אני פוסל אותן ויוצא שבגלל זה "השטויות" מגיעות מהצד שלי. בסדר...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/4/10
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    השאלה היא האם זה יהווה תקדים ועל עבירות מסוכנות שחקנים ישמיכו לקבל השעיות ארוכות. אם כן אז חבל על ריברי ועל הפגיעה בגמר ליגת האלופות (דנידין, אני באמת לא מבין איך גמר ליגת אלופות בלי אחד השחקנים הטובים והאטרקטיביים ביותר בעולם ריווחי לאופ"א) ולמרות זאת זה יהיה שווה את זה. אם זה עוד מקרה חד פעמי שיעלם בלי להשאיר שינוי ממשי זה ממש סתמי ולא רק חסר תועלת אלא גם מזיק.
     
  14. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שכבר הסברתי, ברצלונה אלופה זה ריווחי. תחזור ותקרא את מה שכתבתי.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ההרחקה היא שערורייתית לטעמי, לתת עונש שכזה במעמדים האלו, בלי שהיה לכך תקדים, לפחות לפי מה שאני זוכר, בהחלט מיותר ומאכזב מבחינתו של ריברי.

    אבל, אני חייב לציין שאני חושב שזאת לא כזאת מכה לבאיירן. לא ראיתי את באיירן מינכן יותר מדי העונה, לכן קחו את דבריי בערבון מוגבל, אבל ממה שראיתי ריברי לא משפיע בכלל כמו ששחקן באיכויות שלו יכול וצריך להשפיע, העונה לא ראיתי שום דבר בולט מריברי, ולא ראיתי שהוא עושה את ההבדל במשחקים החשובים של באיירן כמו רובן.