אלופות: אוליץ' כובש את הסטאד דה ז'רלאן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏27/4/10.

  1. ארסנל ונגר Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/08
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תסלח לי, אבל עד יציאתו של רוני והרחקתו של רפאל הטיפש, עד לאותן דקות, באיירן הייתה שמחה לכינוי "פראיירית". (באולד טראפורד כמובן)

    אז לא לעניין לעשות אינדיקציה מהמשחק הספציפי הזה לגבי הלא-פראייריות של באיירן, הם גרמנים וזה מספיק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/10
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שמע, אני הספדתי את באיירן מינכן, ולא כל קבוצה הייתה יודעת לנצל את המכות שמנצ'סטר יונייטד חטפה, מנצ'סטר יונייטד מספיק קבוצה חזקה, מאומנת וממושמעת כדי להחזיק מעמד ולשמור על יתרון, בטח שהם בבית, ובאיירן מינכן הראתה שמולה זה לא מספיק, לא כל קבוצה הייתה מנצלת את זה כמו שבאיירן מינכן הצליחה, לבאיירן מינכן יש אופי, תמיד היה, על זה אין ספק.
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט חלוץ ענק.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    בהחלט. כבר בתחילת המשחק הוא נלחם וחטף כדור ואם היה משחק לידו חלוץ מטרה רציני (לא שמולר רע, הוא פשוט לא שחקן מטרה) כנראה שההתמודדות היתה נגמרת על ההתחלה. עכשיו הוא כובש אחרי המון מהלכים טובים, בין אם זה מהאמצע ובין אם מהאגפים. לדעתי כחלוץ שני - עם קלוזה או גומז במקום מולר - הוא יכול להיות עוד יותר טוב.
     
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם היה משחק לידו חלוץ נוסף כל הדינמיקה הטקטית של באיירן היתה שונה. עד כה התכנון של ואן חאל עובד לתפארת, באיירן היא זו שלוחצת עם התקפות מאיימות, כאשר ליון לא מצליחה להגיע לרחבה.
     
  6. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זהו, באיירן בגמר. אני רואה את ליון מבקיע 3 שערים לרשת של הבווארים. כל הכבוד לבאיירן, וגם לליון, על הדרך שעשתה עד למעמד הזה, ולדעתי הרגע הגדול ביותר שלה מאז החל עידן ז'אן מישל אולאס (למרות 7 אליפויות רצופות,וה10-3 בסיכום שמינית הגמר ההוא של האלופות מול ברמן)
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    סוף סוף הבלוף מתגלה. הרכב ביזיוני של קלוד פואל, שעולה עם מערך שליון לא משחקת כל העונה, איפה פיאניץ' המעולה, למה לא לשחק עם שתי חלוצים ליסנדרו ביחד עם גומיס?

    האשמה היא בעיקר על המאמן, יש רק קבוצה אחת על המגרש ושמה באיירן מינכן, ליון מבזה את מעמדה.
     
  8. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מולר שחקן גדול. מאוד חכם ואלגנטי, שחקן שקשה מאוד לשמור, מאוד דינאמי וכשהוא משחק מאחורי אוליץ' ובורח כל הזמן לצדדים הוא סיוט לבלמים. הוא אמנם החמיץ בסיטונאות לפני שבוע וגם היום עם החמצה גדולה כבר בפתיחה, אבל הוא ילד והוא שחקן שבמקור רחוק מלהיות חלוץ וסקורר.
    לגבי אוליץ', שחקן שהכי קל להתאהב בו. נלחם המון, משגע את הבלמים עם הזריזות והמשחק חסר הפשרות שלו. הוא גם כן לא סקורר מהסוג הגרמני הקלאסי, אבל הוא עושה עבודת קודש.

    ההגנה של ליון היא פרדוקס. עמדה נהדר נגד ריאל פעמיים וגם היום ב-45 הדקות הראשונות וגם בשבוע שעבר - קרייסס. אני לא מאמין שהעדרות של טולאלן בקישור האחר יכולה לגרום לכזאת קיצוניות. גם כריס וגם בומסונג מפתיעים לרעה באמצע.

    מוזר שקלוד פואל לא פתח עם קאלסטרום. הוא אופציה יצירתית במרכז הקישור האפור של ליון ועם בעיטה טובה מחוץ לרחבה. פיאניץ' בכלל תעלומה, אפילו לא בסגל?
    עמי, אני דווקא לא מסכים לגבי גומיס. הוא לא הרשים אותי יותר מידי בליון ובכלל המערך הזה של 4-5-1 עבד נהדר עבור ליון עד עכשיו והיא לא היתה צריכה לשנות אותו (עכשיו כבר אין לה מה להפסיד). לא זו הטעות של פואל, לפחות לטעמי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/10
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ליון יותר מדי בהתקפה והמשחק שלה לא מאוזן (והיא גם ככה לא מנצלת את המצבים שלה), וההגנה שלה פגיעה מאוד כאשר יש פריצות והשחקנים המהירים של באיירן (לדוגמה רובן) מנצלים את השטחים המתים. עניין של נסיון, קלוד פואל ממש לא מנוסה ברמות האלה של המכריעים האלה, ובטח לא שאר חניכיו שהיום משחקים על המגרש. ואן חאל מצד שני, יודע איך לנצל את הגישה של הצרפתים לטובתו....

    אפשר להגיד שבאיירן בגמר, כי אם ליון תבקיע עוד שלושה, אז יהיה מספיק לבאיירן להבקיע עוד אחד בלבד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/10
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ביזיון אחד בשם ליון, לקבוצה הזאת לא הגיע להגיע לחצי הגמר, היא לא מרשימה לא בליגה הצרפתית, היא לא הרשימה בליגת האלופות.

    שאפו גדול לבאיירן, אבל זה יותר ליון מאשר באיירן, קלוד פואל עשה היום את כל הטעויות האפשרויות, מההרכב הבזיוני, חילופים רעים.

     
  11. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגיע לאוליץ' השלושער! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    טוב.. אז זה לא היה מרתק, לא היה מעניין, היה משחק חד צדדי מהרגע הראשון שבו ליון לא הצליחה להתרומם ולא עשתה שום דבר במשחק. משחק עלוב של ליון, ללא ספק ביזתה את המעמד, באיירן מינכן בקלי קלות עולה לגמר, מגיע לה להיות שם.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אריאן רובן חוזר לברנבאו. הוא יהיה בגמר ליגת האלופות. גם פלורנטינו פרז יהיה שם, ביציע הכבוד, והוא יראה את הכוכב ההולנדי ואולי יגרד בראש ויהרהר לעצמו - איך גרמתי לשחקן הזה לעזוב. אבל יותר מזה - באיירן מינכן תיהיה בגמר, והיא פשוט קרעה לגזרים היום את ליון, אותה קבוצה שהייתה יותר טובה מריאל מדריד בשלוש מתוך ארבע מחציות של שמינית הגמר. באיירן מינכן חוזרת לגמר אחרי תשע שנים ועושה זאת בקלאסה, פשוט ככה. היום אני מקנא קצת בבאיירן, מודה.

    בשלב מסוים של המשחק כבר חשבתי להעביר משום שמה שאנחנו רואים היום כל-כך משעמם וחד-צדדי. אוליץ לא יצליח להירדם בלילה אחרי המשחק הזה, אני גם לא זוכר מי השחקן האחרון שכבש שלושער בחצי גמר ליגת האלופות ואני בספק אם דבר כזה קרה בעשור האחרון. אוליץ הרוויח את הגולים בזכות - על הריצה הבלתי-פוסקת והמיקום המצויין. גם שוונשטייגר היה נפלא היום וכמעט כבש בבעיטה אדירה סמוך לחיבור, באדשטובר עשה עבודה נפלאה ו-ואן בומל כל-כך שקט שלא הרגישו בו - הכל תיקתק היום בבאיירן כמו שעון שוויצרי ו-ואן-חאל עשה את החילופים הנכונים כדי לתת לשחקנים שלו מנוחה.

    ליון לא הייתה היום בשיאה וחבל מבחינתה שככה מסתיים חצי גמר ליגת האלופות הראשון בתולדותיה. המאמן שלה הפקיר אותה היום וחבל. גובו היה צריך לשחרר את הכדורים בזמן בחצי השני והוא לא עשה את זה ודלגאדו החמיץ, אבל כריס הוא הכי חסר אחריות עם מחיאות כפיים מטופשות לשופט - בשביל מה?; בכל-מקרה, טוב לראות את הקהל של ליון מעריך את העונה היפה שהקבוצה שלו עשתה.
     
  14. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    איזה בזויים ליון, ביישו את המעמד..
    מאמין שהבועה של באיירן תתפוצץ בגמר מול אינטר\בארסה, שניהם איכותיות הרבה יותר מבאיירן לדעתי.
     
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי מה? נמק.