אינייסטה, ברצלונה והסלקסיון

הנושא בפורום 'פרשן אורח - נדב יעקבי' פורסם ע"י iniesta-24, ‏1/8/06.

  1. iniesta-24 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי קודם כל אני חייב להגיד שאני חובב כדורגל ספרדי ומאוד מעריך אותך, תודה רבה שהסכמת לבוא לפה על חשבון זמנך הפרטי ולהקדיש לנו קצת זמן.

    יש לי מספר שאלות אז בוא נתחיל:

    1. אני מעריץ גדול של אינייסטה, התאהבתי בילד הכישרוני בעל ראיית המשחק והמסירות המדהימות. בשנתיים האחרונות הוא משתלב יפה בבארסה ומקבל את ההזדמנויות אבל עדיין עושה רושם שרייקארד לא מספיק מעריך אותו. אני משער שגמר ליגת האלופות, שבו הוא ספסל אותו למרות היכולת הנהדרת שלו בשלבים של רבע הגמר וחצי הגמר ונתן לואן בומל, שאחרי הפציעה נראה רע מאוד, לפתוח על חשבונו, הוא ראייה מספקת בשביל זה. האם גם אתה מרגיש שאינייסטה לא מקבל את מספיק הקרדיט שמגיע לו (ואני מעריך שזה גם בגלל שהוא לא מספיק "חוצפן" במשחק שלו ומנהל את המשחק יותר מאחור), ואיך אתה מעריך את סיכוייו להשתלב בשנים הקרובות בהרכב ברצלונה למרות שכרגע העמדה שלו מלאה ב"סטארים" בלבל שונה משלו?

    2. בברצלונה נבנית קבוצה מלהיבה בשנים האחרונות, שסוחפת כמעט את כל העולם אחריה. הקיץ, לאור המכה שספגה יובנטוס והגעתם של זמברוטה וטוראם, בארסה התחזקה עוד יותר. האם אתה חושב שכיום בארסה היא קבוצה מושלמת (או יותר נכון, הקבוצה שהכי קרובה לשלמות מבין שאר הקבוצות בעולם)? והאם אתה חושב שאפשרי לשמור על כזאת רמה של אינטנסיביות לאורך זמן, או שהשנה תגיע ירידת מתח גדולה שתגרום לנפילה גדולה ביכולת ובהישגי הקבוצה?

    3. נבחרת ספרד מלאה בכישרונות צעירים ומבטיחים ואפילו הרשימה בשלב הבתים, אבל משום מה נשארה אותה לוזרית כמו תמיד, וכרגיל הודחה בשלב מוקדם מאוד ולפני רבע הגמר. מהי הסיבה לכך? והאם לדעתך אותו דור חדש וצעיר שצומח לנו פה יכול להביא סוף סוף גביע אירופה/גביע עולם לסלקסיון? הנבחרת הצעירה של ספרד עד גיל 19 עשתה את זה פעמים ברציפות באליפות אירופה, גם הנבחרת הצעירה עד גיל 17 של ספרד זכתה לפני מס' שנים. אז למה זה לא מצליח אצל הבוגרים?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/8/06
  2. נדב יעקבי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי אינייסטה, עד עכשיו הוא לא היה בשל מספיק. השנה הוא יפרוץ בענק ויהיה קבוע בהרכב של בארסה, לדעתי. בארסה קבוצה מושלמת? אין דבר כזה. אני חושב שהעונה יהיה לבארסה הרבה יותר קשה, גם בגלל הציפיות וגם בגלל שריאל ואתלטיקו מאוד התחזקו. ולמה הנבחרת לא הצליחה? כי היא לא היתה מספיק טובה. זה הכל. מאוד פשוט. אבל לאור הכשרונות הצעירים, אני חושב שבארבע השנים הבאות כבר נראה אותה מגיעה לגמר כזה או אחר ואפילו זוכה.
     
  3. iniesta-24 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה על התשובה..
    לגבי בארסה רשמתי בסוגריים או לפחות הכי קרובה לשלמות, כרגע קשה לי למצוא נקודות תורפה ואני מקווה שגם לא יהיו בהמשך(מה שעולה לי בראש זה שוב מכת פציעות אבל לא רוצה סתם לפתוח פה).

    אתלטיקו מתחזקת, נשמע מוכר. היא לא תפריע..

    בכל מקרה שוב תודה, מי יתן ונצעד לעונה מושלמת כזאת נוספת והלוואי שבאמת אינייסטה יקבל מקום בהרכב(דקו OUT? כמה חבל).