אינטר 23/24 כוכב שני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏13/8/22.

  1. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,456
    לייקים שהתקבלו:
    2,088
    מין:
    זכר
    חברת ניהול נכסים אמריקאית, חברים.
    אפילו אם היה פה בפורום מישהו שעובד אצלהם, לא הייתי סומך על מילה שלו.
    מסוג הבניינים שבכל קומה יגידו לך משהו אחר.

    אי אפשר לדעת.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,421
    לייקים שהתקבלו:
    1,003
    בתקווה בקרוב שוב. אבל אני לא מאמין.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,131
    לייקים שהתקבלו:
    7,154
    אינטר נפלה לשנים של מקום שביעי בגלל התנהלות גרועה במשך שנים. האשמה על העשור הגרוע שעבר עלינו היא על מוראטי לא פחות מאשר על אריק תוהיר. זה לא המצב כי יש לנו את ההנהלה הטובה בתולדות המועדון.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,131
    לייקים שהתקבלו:
    7,154
    נראה שתם עידן.
     
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,010
    לייקים שהתקבלו:
    2,431
    מין:
    זכר
    אם הכל יילך כשורה, אולי נעבור למשהו טוב יותר.

    מדיניות כלכלית אחראית תהיה בכל מקרה.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,131
    לייקים שהתקבלו:
    7,154
    מחר או לכל היותר מחרתיים, אינטר תעבור רשמית לידיים של אוקטרי לאחר שז'אנג נכשל להשיג מימון להחזר ההלוואה המדוברת, אלא אם יקרה משהו יוצא דופן ברמה קיצונית.

    את תקופת סונינג צריך לחלק לשניים, לפני ואחרי המגיפה. לפני הם טעו, למדו וגרף השיפור שלהם היה תלול. כלכלית ומקצועית, הם לקחו את אינטר לשיאי הכנסה וצמרת הכדורגל האיטלקי תוך 4 שנים מהכניסה שלהם, שהייתה בשיא השפל של המועדון. אחריי הקוביד היה להם קשה מאוד ומה שהחזיק את אינטר היה ההון האנושי הקיים, כשגם על זה ניתן לתת לסונינג קרדיט. אלמלא ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים, המועדון היה מתרסק. כלומר, אינטר בלי בעלים אקטיבי כבר תקופה לא קצרה. כל המהלכים שנעשו בשנתיים האחרונות הכינו את אינטר ליום הזה בצורה מיטבית ועוד אחזור למשפט הזה. במבחן התוצאה, סונינג היו בעלים מעולים. הם הגיעו לאחר 5 שנים ללא תואר ועוזבים לאחר 8 שנים עם 6 תארים ושני גמרים אירופאיים. הם הגיעו כשהיה משבר אמון בין הקהל למועדון ומסיימים עם ממוצעי קהל מהגבוהים באירופה ו-1.7 מיליון איש ואישה שהגיעו למשחקי בית.

    אבל צריך להודות, זה לא בריא למועדון להיות תחת בעלים ממשטר טוטליטרי שמתקשה פיננסית ועומדות נגדו תביעות ענק. עוד הלוואה ועוד הלוואה, כשברקע יש את אגרות החוב להחזיר ב-2027, זה בסוף היה מתרסק למרות העבודה הנהדרת שנעשתה במועדון.

    אז אוקטרי יהיו בעלי הבית בזמן הקרוב. גב פיננסי רחב ומקושר עם אינטרס אחד, מקסימום שווי במינימום השקעה. אינטר בשנתיים האחרונות צמצמה 200 מיליון אירו מהגרעון שלה ומהפסדים של 245 מיליון אירו ב-2020, סיימה את החלק הראשון של העונה במאזן תקציבי חיובי. הסגל מעולה וצריך חיזוקים נקודתיים, ההנהלה איתנו עד 2027 לפחות. כפי שרשמתי, אינטר הגיעה במצב מיטבי ליום הזה וכל מה שאוקטרי צריכים לעשות זה להמשיך את הטייס האוטומטי שז'אנג משאיר.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  7. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,045
    לייקים שהתקבלו:
    893
    מין:
    זכר
    סליחה על הבורות הפיננסית אבל האם אוקטאר או איך שלא קוראים להם, בא להם מזל משמיים?
    כלומר העמידו הלוואה של סביבות 300m (שלא כובדה) וקיבלו נכס בשווי מילארד יורו צפונה?
    וזה עוד עסק שיכול פחות או יותר לכלכל את עצמו עצמאית כלומר לייצר הכנסות שיממנו את ההתחייבויות שלו.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,131
    לייקים שהתקבלו:
    7,154
    יש איזשהו פיצוי שסונינג מקבלים, אבל פחות או יותר אתה צודק.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,036
    לייקים שהתקבלו:
    1,954
    קודם כל אני חושב שהגיע הזמן להיפרד מסונינג, מאחר והם כבר כמה שנים לא באמת מחזיקים את הקבוצה, הם מנשימים את הקבוצה, ועושים כל מיני מניפולציות חשבונאיות. אתם רואים שבסופו של דבר, אינטר, נרצה או לא, נופלת על הדשא, בשל היעדר באיכות שחקנים. אז נכון לקחנו אליפות אדירה, וזה באמת היה ניהול מדהים של מארוטה, אוזיליו מחוץ למגרש והצלחה של אינזאגי שבאמת הגיעה לו בתוך המגרש. רק שילמד לנהל את הסגל יותר טוב, ומצד שני אני שוב חוזר למה שאמרתי בהתחלה, אין למועדון כסף להתנהל עם סגל יותר ארוך וטוב יותר.

    OAKTREE, לא באה בשביל להחזיק באינטר שנים, היא באה בשביל לעשות סיבוב. מה זה סיבוב? לקחת את המועדון אליה, לנסות למכור בכמה שיותר, מיליארד+? ולהגיד שלום לעסקה. למה? כי זה הביזנס שלה, ביזנס של PRIVATE EQUITY, שבו הם צריכים לתת תשואות למשקיעים שלהם.

    לדעתי, OAKTREE הלכה למהלך הזה עם הסינים, אולי לדעתי זה לא המילה הנכונה, אלא לתחושתי, כי זה לא שאני יודע יותר מדי, אבל על סמך ניסיון שלי בעבודה בשוק ההון, יש מצב שיש להם רוכש, שמחכה, שהקבוצה תעבור ל-OAKTREE, והוא ירכוש את אינטר. עכשיו, הרוכש, מי שלא יהיה, בטח שלא ירצה לעשות מהפיכות במשהו שרץ, אלא רק לשדרג אותו, בעיקר כלכלית, אם זה לסגור חובות, אם זה להגדיל את התפוקה, אם זה לתת כסף לרכש, ואם זה גם להעלות מחירי כרטיסים ומנויים בין היתר. זה כבר כניסה לתחום של מי הרוכש ומה ירצה לעשות ומה יהיה, אבל אני חושב שבמקרה של OAKTREE, יש פה מהלך שמדבר ככל הנראה על רוכש שבדרך.

    ככה זה מרגיש לי לפחות.

    הדבר הכי גרוע מבחינת אינטר הוא שסונינג תישאר הבעלים. למה? כי אתה כבר יודע מה תקבל. WHAT U SAW IS WHAT WILL BE. לא יהיה השקעות בעלים. נמשיך להסתמך על התגלגלות, ואם תהיה עונה אחת פחות טובה, נצטרך למכור שחקן או שניים בסכומים שלא בהכרח יספיקו. עם רוכש חדש זה בוודאות לא יקרה, כנראה במשך שנים. אולי להיפך. לכן אחרי 8 שנים עם הסינים, הגיע הזמן להתקדם הלאה.

    נ.ב. היום לפנות בוקר חזרתי ממילאנו - היתה אווירה משוגעת למרות ה-1:1, וזה נראה לי יותר חשוב מכל ההודעה שנכתבה פה, חוויה לכל החיים.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,010
    לייקים שהתקבלו:
    2,431
    מין:
    זכר
    ספר לנו!
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,036
    לייקים שהתקבלו:
    1,954
    מן הסתם לא היו חגיגות בעיר, כמו אחרי הדרבי (ערב חג, לעזעזאל) וטורינו (לא מצאתי טיסה חזור בחול המועד, תודה מירי), אבל עדיין, היתה אווירה משוגעת באיצטדיון. כמעט כולו היה לבוש בלבן עם החולצת אליפות שהקבוצה הוציאה, אז זה היה מאוד יפה. תפאורה 360 שמן הסתם כולם ראו, כבר מכל הזוויות, והקורבה כרגיל נותנת הצגה, רק חבל שהקבוצה, במשחק האחרון, אף על פי שהגיעה ללא מעט מצבים, ניסתה לעזור ללאציו להגיע אולי לצ'מפיונס (חוץ מבנג'י אינטריסטה איזה גליץ'!). הטקס היה יפה, עם קריאה לכל שחקן והשיר שלו, רק חבל שאנדראה בוצ'לי הבריז מההופעה : )

    לראשונה מאז 2008 מניפים סקודטו בבית מול איצטדיון מלא. מי ייתן וגם שנה הבאה זה יקרה, רק בלי מלחמה אצלנו!
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,036
    לייקים שהתקבלו:
    1,954
    קראתי את ההצהרה של אוקטרי, וזו דעתי עליה:

    1. אוקטרי כקרן השקעות, בסופו של דבר מחויבת, להשיג תשואות למשקיעים שלה. אז כן, המטרה הסופית של אוקטרי תהיה למכור את המועדון, בכמה שיותר רווח.
    2. אינטר לא זרה לאוקטרי, רוצה לומר, ב-3 השנים האחרונות, ישבו בדירקטוריון של אינטר, צמד אנשים מהקרן, והיו למעשה חלק בכל אחת מההחלטות של המועדון בשנים האחרונות, כולל בשיפור הפיננסי, משמע, הם יודעים הכל על המועדון
    3. אוקטרי לא מתכוונת לבצע שום שינוי פרסונלי בקרב האנשים שמנהלים את המועדון כל עוד הם שם כבעלים - אין להם גם אינטרס להכניס את המערכת לסחרור
    4. אוקטרי מעוניינת למכור את המועדון ברווח - אבל זה לא אומר שהמטרה היא למכור אותו מחר, שכן, הם צריכים לראות באיזה תהליך, הם יוכלו להוציא את המקסימום מהעסקה. במצב הנוכחי, אני בספק אם הם יכולים לקבל מעל למיליארד דולר על המועדון (רווח של כ-600 מיליון יורו בניכוי ההלוואה). אבל החברה ציינה בהצהרה שלה שהיא מעוניינת:
    א. לשמור על המועדון מבחינה מקצועית בטופ - מה ששומר על השווי שלו - או אולי מגדיל אותו - אזי ייתכן שכבר בקיץ אוקטרי תעמיד לזכות אינטר כספים לבצע עוד רכשים בחלון העברות
    ב. לנסות לקדם אותו בהיבט של איצטדיון חדש - שכן זה עשוי להקפיץ את השווי משמעותית בהינתן העובדה שלמועדון אין באמת נכס מניב משלו
    לכן - אוקטרי לא תמהר לזרוק את המועדון אלא אם היא תקבל הצעה, שלדעתי היא לא יכולה לעמוד בפניה, דוגמת 1.3-1.4 מיליארד דולר - רווח של מיליארד דולר.
    5. מה שהיה מקצועית - הוא שיהיה - אבל - רק שייתכן שאינטר תקבל כסף להתנהל בזכות אוקטרי.
     
    SerieA ו-Cup of Tea אוהבים את זה.
  13. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,045
    לייקים שהתקבלו:
    893
    מין:
    זכר
    מביך ש2 המילאנזיות עוברות בעלות בצורה כזו שהבעלים שלהם נכשל להחזיר הלוואה והקבוצה עוברת לגוף המלווה. אלה 2 מהמועדונים המעוטרים באירופה כן..?

    נכון, יש שוני בין המקרים - סונינג בהתחלה היו נראים גוף יציב וחזק לעומת החרטטן הסיני הזה שקנה את מילאן בזמנו.
    אבל בעוד אליוט השקיעו יחסית בקבוצה. אינטר היא למעשה כרגע בלי בעלים. על הנייר רשומים האוקטרי האלה אבל אני בספק אם הם ישקיעו אגורה שחוקה במועדון .
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,421
    לייקים שהתקבלו:
    1,003
    לפי עומר הם זכו בלוטו עם אוקטרי, נחכה ונראה.
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,036
    לייקים שהתקבלו:
    1,954
    אוקטרי זכתה בלוטו, לא אינטר.