אינטר 2021/22 :: כל קושי טומן בחובו הזדמנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏17/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    הנדנוביץ' הוא מלך חדר ההלבשה כבר כמה שנים ואלו שחקנים שלא נוגעים בהם. הוא קטסטרופה ויכול לעלות לנו בתארים, אבל בהתחשב במצב הכלכלי ובמעמד שלו, אין מנוס אלא לסבול אותו עד סיום השנה.

    אינזאגי השיג יותר נקודות מקונטה בתקופה המקבילה והפער בין אינטר למקום הראשון זהה לפער בתקופה המקבילה אשתקד. הקבוצה יכולה וצריכה להשתפר בהמון אסקפטים, בראש ובראשונה האספקט המנטלי של להרוג משחקים, אבל אני חושב שאינטר של אינזאגי טובה יותר מאינטר של קונטה. זה שהמערך דומה לא אומר שזה אותו מאמן וצריך לתת זמן. אני מרוצה מאינזאגי.
     
  2. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    מסכים איתך.
    אני חושב שמגזימים עם היכולת של הנדה. מול סאסואולו ומול פיורה הוא עצר הרבה כדורים מסוכנים שסייעו לאינטר לנצח.

    בעיניי 2 הניצחונות האלה הם שלו לא פחות משל אף אחד אחר

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    האמת שלא לכך התכוונתי. זעזוע עושים למישהו שהראש שלו (הצד המנטאלי) אחראי ליכולת רעה. במקרה שלו זה הגוף (הצד הפיזי-עצבי) שאחראי לכך. (גם אם האוהדים כאן מגזימים).
     
    Mamadu, SerieA, itzik.miro ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    הבעיה שלי עם הנדאנוביץ׳ היא לא רק העובדה שהוא התדרדר ביכולת אלא שנראה שהוא לא תמיד מנסה, מתעצל, תמיד בא בטענות לחבריו להגנה כשהוא סופג שערים מפגרים ואף פעם לא לוקח אחריות כשהוא לא בסדר.

    ב-2016 במשחק ההוא מול יובנטוס, השער שקוואדראדו כבש שהשווה ל-2:2 למשל לא היה קשור בכלל לפיזיות.

    כשהוא היה בשיאו זה היה מרהיב, אבל מבחינה מנטלית הוא מוותר יותר מדי.
     
    Mamadu, EO11 ו-טל. אוהבים את זה.
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    לא רואה מה הקשר בין הפיזיות להדיפות כדור פשוטות שהופכות לסכנה כי הוא הודף לאמצע או מסירות פשוטות שהולכות ליריב. כמו שאמרו מעליי, זה מנטלי. לא פיזי.
     
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    זה גם וגם, רואים שהאינסטנקטים שלו לא חדים.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אם מישהו שאל את עצמו כמה עלה לאינטר לסיים את החוזים של קונטה (כולל הצוות שלו), ניינגולאן וז'ואו מאריו, התשובה היא - 30מ' יורו.
     
    Mamadu ו-Roma אוהבים את זה.
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,309
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני בכוונה חוזר להודעה שלי מה-25.10.21.

    לא יאמן איך התמונה השתנתה, אינזאגי של לפני המשחק של הדרבי זה לא אינזאגי של היום, לא יודע להסביר מה קרה, אבל כל ניהול המשחק וניהול הסגל השתנה ב-180 מעלות. אני אשמח לדעת באיזה ריאיון סוף עונה, מה קרה לו בדיוק בטווח של הימים האלה בין המשחק מול יובה לדרבי.

    בואו נחזור אחורה ברשותכם לדרבי, שעבדכם הנאמן היה נוכח בו בקורבה, וכמעט לא חזר בשביל לספר על זה. מי שלא ישב עם הקורבה בחייו, במשחק חוץ, כאילו לא היה במשחק של אינטר, זה חובה. יצא לי 3 פעמים: אטאלנטה בברגאמו, דורטמונד בחוץ ודרבי חוץ. חוויה. באמת.

    אז כמו שאמרתי דרבי זה היה משחק שהיינו צריכים לפרק את מילאן, באמת, לפרק את מילאן. אני חושב ש-1:4 היה משקף את המשחק הזה, ועדיין, דקה 90, הם כמעט גמרו לנו את העונה, ואיזה מזל משמיים זה שקסייה החטיא מול שער ריק, אחרת אינטר גמורה, ואני לא יודע מה המצב שלנו כרגע בטבלה ובאירופה. אבל מאז, כאילו קבוצה אחרת עלתה על המגרש, ובראש ובראשונה מאמן אחר מנהל את המשחקים של אינטר. קודם כל החילופים שלו הפכו להיות פחות חילופי אברם גרנט, ראינו אתמול נגד רומא, וגם נגד אודינזה, וגם במשחקים נוספים, שהוא יצא מהקונספציה הזאת של חילופים בדקה 70 ואילך. המשחק לא זקוק לשינוי בדקה 70, לפעמים הקבוצה צריכה שינוי בדקה 55 - 60. בנוסף אנחנו רואים את אינזאגי נותן מנוחה לשחקנים ומנהל טוב את חלוקת הכוחות במשחקים נגד קבוצות שאנחנו פייבוריטים בהם, ולא ממשיך במה שעבד לפני. פתאום אינזאגי מנצח את נאפולי, פתאום אינזאגי מעביר אותנו לשמינית גמר צמפיונס, פתאום אנחנו מנצחים ברומא, מה זה מנצחים, מפרקים אותם בהצגה אה-לה ברצלונה. באמת שלא האמנתי שזה יכול להיות, הגענו לצומת קריטית בעונה הזאת, ואני חייב להגיד שרק אינטר, PAZZA INTER, היא זו שסיבכה את עצמה והביאה את עצמה למצב של להיות או לחדול, כי היו מספר משחקים השנה שעם עוד קצת, היינו מנצחים אותם, ויכולים להרשות לעצמנו גםפ לאבד נקודות, אבל באמת שהגענו פה למצב של אקדח לרקה, ויצאנו מזה. מי היה מאמין שדקה 17 נגד נאפולי אנחו במינוס 10, והיום, ב-5.12.21 אנחנו מעליהם בנקודה.

    אני מוריד בפני אינזאגי את הכובע - ומתנצל. מודה ועוזב ירוחם

    הקאן - האם החתמנו את ליאו מסי? הבן אדם ביכולת חולנית מאז הדרבי. לא יודע מה קרה לו, אבל הוא משחק כמו שחקן העונה. מאז הדרבי מבשל, בעיטות מרחוק, פנדלים, קרנות. מי אתה ומה עשית עם השחקן שהיה פה בערך 13 מחזורים והרגיש שהוא חתול בשק? לא יודע עד כמה זה יימשך, ואני קצת מפחד מהעליות והירידות שלו, אבל כל עוד הוא ממשיך - הקאן הוא מספר 1 בקבוצה בפער. 5 שערים, 4 בישולים. הקאן נראה נהדר. PLEASE CONTINUE

    ברוזוביץ ופריסיץ - שני הזינגרו שלנו, נלחמים על חוזה, מתאבדים על המגרש, וזה הדבר שהכי משגע אותי, כי אם אני לוקח את היכולת שלהם בשנים האחרונות, המילה חשק היתה הכי גדולה בכל הקשור לשניהם. שני שחקנים שאף פעם לא יודעים מה נקבל מהם, אבל העונה, שניהם מתאבדים שיעים על המגרש, כל משחק. התקפה. הגנה. אני מפחד שברגע שהם יקבלו חוזה, נראה אצלם ירידת מתח קלאסית.

    דז'קו - לא יאמן שבגיל 35 הוא עושה את מה שהוא עושה על המגרש. לא יודע כמה זה יחזיק, בכל זאת, לכו תדעו אם הוא יהיה כשיר, אבל לא יאמן באמת, 8 שערים, הרבה יותר ממה שחשבתי. ונכון שהליגה האיטלקית לא חזקה כמו האנגלית, והוא לא צעיר, אבל זה עדיין מרשים. גם לאוטארו עם 8 שערים וצמד החלוצים עם 16 יחד. לא רע. לא רע.

    ההגנה - התייצבות מרשימה של הרגאצי. 4 משחקים אחרונים כולל שחטאר בצמפיונס - 0 ספיגות. סקריניאר התעורר, מישהו כנראה הרביץ לו, או לא יודע מה, אבל הוא נראה כמו הבלם הכי טוב בליגה בפער. באסטוני משתפר ממשחק למשחק, נראה כמו שחקן טופ קלאס, נראה עוד יותר טוב משנה שעברה. דאמברוסיו - לא מסתבך. עושה מה שהוא יודע. סאן דנילו קלאסי. דימארקו נהדר בדקות שמקבל. מי זוכר שדה פריי פצוע? וכמובן שזה נהדר כי יש לנו צלם בשער, אז כמה שפחות מגיעים אליו, ככה יותר טוב.

    חיזוק - אין ספק שאנחנו צריכים חיזוק בכל הקשור לחלק של הקישור ההתקפי וההתקפה, לצערי וידאל וסאנצ'ז רק מכבידים על אינטר, לא תורמים בכלום. צריכים 2 שחקנים. הלוואי וסטריאנו היה מקבל יותר דקות וכנ"ל סנסי כשהוא לא פצוע (איך החמיץ אתמול יכל לקבל יופי של בוסט לביטחון). אבל אנחנו חייבים שני חיזוקים, לא יודע את מי יביאו, אבל יהיו עוד פציעות, אנחנו רואים שקוריאה לא מצליח להיכנס לעניינים.
     
  10. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    כמו שלא הסכמתי עם האכזבה שלך קודם, אני גם הייתי נרגע עם האופוריה.

    אתם הייתם פייבוריטיים ברורים בתחילת העונה, אתם פייבוריטים ברורים עכשיו, אתם מציגים כדורגל נהדר ואתם על הגל אבל כדורגל זה משחק טריקי, פתאום משום מקום הדברים יכולים לקבל סיבוב וזה גם קרה לאינזאגי עם לאציו.

    לגבי אלכסיס - הוא ניצח לכם כמה משחקים מהספסל בתור חלוץ רביעי, כוח כזה אין לאף קבוצה באיטליה. לא מכיר הרבה שחקנים שיסכימו לפירורי הדקות האלה ויהיו בעלי היכולות של אלכסיס.

    לגבי קוריאה - הוא "אחראי" כבר על 9 נקודות בשערים שלו, הוא בעניינים ביג טיים.


    לגבי ברוזוביץ - בתחושה שלי כבר 4 עונות הוא השחקן הכי חשוב באינטר אבל אולי זה רק אני.
    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    קוריאה עכשיו נפצע ל-3 שבועות, וזו כבר הפציעה השלישית שלו מאז שהגיע לאינטר. למה 9 נק? 6. צמד מול אודינזה. צמד מול ורונה. ועדיין גם את ה-6 שלו אני מקבל בברכה.

    אלכסיס נתן כמה נצחונות בשנה שעברה מהספסל, אבל לתחושתי היום הוא לא יכול לתרום כמעט דבר לאינטר. עם השכר המנופח שלו שמתים להיפטר ממנו.

    לא יודע אם הייתי אומר פייבוריטים ברורים על קבוצה שאיבדה את לוקאקו, אריקסן וחקימי בקיץ אחד, שלושה שחקנים ששווים בשקט 200-250 מיליון יחדיו. אבל מקבוצה שהיתה מועמדת ללכת רחוק באירופה איתם, הפכנו לקבוצה שעדיין יכולה לקחת אליפות באיטליה אבל תקרת הזכוכית שלה זה שמינית גמר צמפיונס. אנחנו הרבה פחות עוצמתיים מבחינת השחקנים, אאין מה להגיד, אבל מבחינת כדורגל אנחנו משחקים כל כך הרבה יותר טוב, שרק נשאר לתהות מה היה קורה לאינטר אם אינזאגי היה מקבל את שלושתם ככוח לסגל.
     
  12. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אתם פייבוריטיים ברורים לא בגלל שאיבדתם את לוקאקו וחאקימי אלא כי שאר הקבוצות לא התחזקו בשחקנים שיהפכו את הסגלים שלהם לטובים יותר.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ועדיין, אני חושב שמבחינת סגל, נאפולי (כשכולם כשירים) ויובה טובים מאינטר הנוכחית. ואטאלנטה לא נופלת מאיתנו.
     
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    יובה לא יותר טובה מכם באף עמדה

    לא בהגנה, לא בקישור ולא בהתקפה. החלוץ הבכיר של יובה ברמה של החלוץ הרביעי שלכם, חוץ מלוקאטלי ומקני אף אחד מהקשרים שלנו אפילו לא בספסל שלכם ובעוד אצלנו למעט דה ליכט כל ההגנה מבוגרת, אצלכם הם בגילאים האידיאליים.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    יובה? באמת?
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.