אינטר 2021/22 :: כל קושי טומן בחובו הזדמנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏17/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    קודם כל, אינטר עדיין נמצאת בסוג של מגבלות כלכליות אבל כן, המשבר הכלכלי הקשה חלף. הסיבה שאינטר מגבילה את עצמה היא הכנה לפייר פליי החדש שייכנס בעוד שנתיים ואינטר לא רוצה לסנדל את עצמה כמו בעשור הקודם, אז לא היה ניתן להביא שחקנים בלי לשחרר שחקנים.

    דבר שני, אינטר באמת לא חייבת למכור אף שחקן בכיר הקיץ הזה, כי ההסתכלות של הפיירפליי היא לא לפי חלון ההעברות אלא טווח של שנה, מה-1.7 ועד ה-30.6 בשנה שאחריי. אינטר יכולה לחכות ולמכור ביוני הבא.
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    ככול שעובר הזמן ונסגרות האופציות,דיבאלה מתקרב אלינו יותר.
    אין לו מקום היום באינטר,מילאן וגם אצל האנגליות אין לו מה לחפש מקצועית (כלכלית כן).
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לדעתי בכל קבוצה יש לו מקום מקצועי.

    אני באמת לא מבין איך דיבאלה הפך לכזה סתמי פה בפורום אבל לדעתי אין ספק בכלל שהוא אחד מהשחקנים הטובים בסרייה א' בעשור האחרון. נכון, הוא פציע ונכון הוא לפעמים מתנהג כמו פרימאדונה (מי מהכוכבים האלה לא?), אבל בסופו של דבר זה יופי של שחקן, עם דריבל חזק, עם מסירה טובה, עם בעיטה טובה ועם מספרים טובים. ברור לכל שהוא שחקן עם חסרונות אבל לדעתי היתרונות מתעלים בבירור על החסרונות שלו. רומא? הוא יביא לה פי כמה ממה שזאניולו מביא לה. מילאן? שים אותו בעמדה של ברהים דיאז בעונה שעברה, עם טונאלי, רנאטו, זייך, לאאו ואוריגי/ז'ירו לצידו, הוא יהיה מדהים. אינטר? לא משנה מי ישחק לידו מהחלוצים (חוץ מקוראה אבל הוא לא חלוץ לדעתי), זו תהיה קומבינציה נהדרת.

    אני מאוד מאוד אתבאס אם לא נביא את דיבאלה בסופו של דבר. בכנות מי הכי מתאימה לו? רומא, בטח שאחריי מכירת זאניולו. תמי ודיבאלה זה שילוב פנטסטי על הנייר. אבל הוא מתאים לכל קבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/22
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אינטר העדיפה ללכת על לוקאקו בגלל פרק א' המוצלח במועדון ולבלגי אין בעיות כשירות (ואצל דיבאלה זה יותר מעונה אחת). אני חושב שזה גם נובע מכך שדיבאלה לא יכול לשחק את חלוץ החוד והוא גם מאוד מתקשה בכנף (אלגרי נדמה לי ניסה את זה נגד אתלטיקו מדריד ב-2018/19 והוא היה ממש חיוור), זה עניין של סגנון. למשל בהרכב של מילאן הוא לא יכול להחליף את ז'ירו ובטח שלא את לאאו. ברהים יותר קשר מאשר חלוץ ואני לא חושב שהוא היה באנקר במילאן בעונה שעברה.

    הצטרפות של דיבאלה לרומא תעשה טוב מאוד לליגה. זה לא הדיון המתאים לכך אבל איסקו לפי מה שהבנתי רוצה לשחק בליגת האלופות והוא סירב בנימוס לג'ילארוסי.
     
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    שנתיים של פציעות, העלמות והעדרות במשחקים חשובים, השנתיים הקשות של יובנטוס וסוכן גרוע מאוד הן אלו שהביאו את דיבאלה לשפל של הקריירה שלו שבו אף מועדון גדול לא מוכן לעשות משהו מיוחד כדי להשיג אותו אבל אין ספק שהוא כדורגלן מוכשר מאוד עם איכויות גדולות ומי שתיקח אותו תזכה בשחקן שיכול להיות "גיים צ'יינג'ר", עם זאת קשה לראות אותו מסתדר מנטלית עם היותו שחקן ספסל וחלק לא מרכזי באינטר. ביובה למשל ההתדרדרות התחילה כשהוא עבר מתפקיד הפרוטגוניסט לתפקיד משני יותר ולכן מילאן/רומא נראות לי הרבה יותר מתאימות עבורו ברמה הזאת.




    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם זאניולו יימכר ב-50 מיליון ליובה, אינטר תקבל כמעט 10 מיליון אירו - זה מספיק בשביל לסגור את דיבאלה לשנה. לא לשכוח שכיום השווי של דיבאלה בספרים הוא אפס, הגעה שלו בהכרח תכניס שווי לספרים של אינטר, זאת אומרת שאם הוא יגיע וייתן עונה טובה, אינטר גם תוכל למכור אותו בשנה הבאה. ריאלי לחלוטין עבור כל קבוצה. אני לא חושב שהוא יהיה שחקן ספסל באינטר, ואני גם לא בהכרח בטוח שאינטר תשחק עם 5 בהגנה, אם הוא יגיע. אינטר צריכה לדעת לעבור בין שיטות, ושחקן כמו דיבאלה יכול לאפשר לה בדיוק את זה. כשאני מסתכל על הקישור ההתקפי לאינטר יש בערך כלום. הקאן ומקיטריאן עם כל הכבוד, לא יהיו אלה שיסחבו אותנו לאליפות.
     
  7. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    דיבאלה לא מסוגל לתפקד בקישור ואינזאגי חי, נושם וגם ימות על ה- 3 בלמים שלו. אם אינטר תביא אותו זה על המשבצת של לאוטארו וברור מי מבין השניים הולך לפתוח בהרכב.

    העסקה עבור זאניולו צפויה להיסגר על השאלה לעונה + חובה בעונה הבאה בסכום כולל של 40/45 מיליון אירו.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    - אתה לא מחתים את דיבאלה בשביל למכור אותו אחריי שנה, ואם כשהוא מגיע ללא דמי העברה אין עליו יותר מדי קופצות אז סביר מאוד שלא תהיינה בכלל עם דמי העברה.
    - אין קשר בין זאניולו לדיבאלה. אם נלך לפי התקשורת, החתמה של דיבאלה ככל הנראה תגרום לאינטר לחרוג מסך המשכורות המקסימלי שהקצתה לעצמה בעונה הקרובה. רק שחרור של אחד החלוצים הבכירים (קוראה או דז'קו) יאפשר את ההחתמה של דיבאלה מבלי לחרוג מהשכר.
    - זאניולו יממן את בלאנובה ואסלאני.
    - דיבאלה מסוגל לשחק גם כקשר קדמי, אבל אכן החלוץ השני זו העמדה המתאימה ביותר בשבילו. לדעתי אם יהיה כשיר ואשכרה יגיע, אינזאגי יעשה רוטציה תכופה.
    - הקאן ומיקיטריאן לגמריי מספיק וזה הוכח בשנה שעברה.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ברור שאתה לא הולך לעשות את זה (להביא את דיבאלה בשביל למכור אחרי שנה אני סתם העליתי תיאורטית את העובדה שזה גם יעלה את שווי המועדון שזה תמיד טוב מבחינת הסינים, והכוונה שלי היא שעוד שחקן עם שווי של 30-50 מיליון מאשר אפס בספרים) אבל כל בר דעת יודע שאם שקריניאר נמכר השנה, אז הבא בתור להימכר בשנה הבאה זה לאוטארו, אז וואלה עדיף שיהיה כבר מראש את דיבאלה.

    מתי זה הוכח בשנה שעברה? במסרים העלובים שמקיטריאן הביא? או בהיעלמות של הקאן החל מחודש ינואר ועד סוף העונה בערך? שאני אדע פשוט.

    אין ספק שבשביל שדיבאלה יבוא צריכים להיפטר מהחלק גדול מהחלוצים שיש לנו בסגל - אני לא פוסל את זה אבל אני לא רואה את זה כאופציה ריאלית. סאנצז צריך ללכת, קוריאה צריך ללכת, וגם דזקו צריך ללכת בשביל שזה יקרה. או לפחות סאנצז וקוריאה - שני זבלים מזובלים.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @עומר
    - אין שום הכרח שאינטר תמכור שחקן נוסף בשנה הבאה (קרי 1.7.23 ואילך). המהלכים שאינטר מבצעת עכשיו היא כיסוי ההפסדים שנוצרו מהקורונה, אבל כיסוי ההפסדים ב-50% בתוספת מכירה של שחקן בכיר (עד ה-30.6.23) כנראה יוביל לכך שבשנה שאחריי אינטר כבר תהיה יותר קרובה להיות מאוזנת פיננסית. לצערי להצלחה מקצועית אין קשר למכירת שחקן, כי כאמור אנחנו מדברים על התאמה לצרכי הפיירפליי הפיננסי ולכן אינטר חייבת לסיים ברווח את מאזן ההעברות ל-22/23 כדי לשמור על גמישות בחלונות שאחריי.

    - זה הוכח כשאינטר סיימה רק שתי נקודות מאחוריי האלופה, עם הקופה איטליה והסופרקופה ביד, לצד הדחה מהצ'מפיונס מול סגנית אלופת אירופה והקבוצה הטובה ביותר בעולם לדעתי. היו להקאן משחקים שהוא נעלם, נכון, לצד משחקים שהוא היה המנוע של הקבוצה. לדעתי מיקיטריאן >>>> וידאל וזה גם יהיה פרמטר חשוב מאוד העונה. חיזוק הספסל נעשה בצורה מצוינת עד כה לדעתי. יכול מאוד להיות שבעונה הבאה תהיה ליגה קשה יותר, להערכתי יובה ורומא יהיו חזקות הרבה יותר כשמילאן גם עשויה לסיים חלון מרשים עם זייך, אוריגי, רנאטו ודה קטלייר, ואז נגיד שהקאן ומיקיטריאן לא מספיקים. אבל נכון לנקודת הזמן הנוכחית, אני חושב שלרמת הסרייה א' זה לגמריי מספיק.

    - בשביל פינוי משכורות לדיבאלה לא צריך ששלושה חלוצים מהרוטציה של העונה שעברה יעזבו, מספיקים שניים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/22
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    רמז לעתיד? אינזאגי ניסה שלישיה התקפית (קוראה, לוקאקו ולאוטארו) במשחק אימון היום.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  12. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    עומר אוהב/ת את זה.
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הצווארון הזה יהפוך כל חולצה למכוערת.
     
    Roma ו-עומר אוהבים את זה.
  14. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    חולצה מגניבה.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הגאזטה בשישי שעבר: פסז' תעלה את ההצעה על שקריניאר ל-65 מיל', אינטר תמכור. מחר זה יסגר.

    ככה כל השבוע.

    היום: פסז' לא מוכנה להעלות את ההצעה.

    יציבים כמו חואקין קוראה.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.