אינטר 2021/22 :: כל קושי טומן בחובו הזדמנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏17/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    בהתחלה הם אמרו שלאוטארו יימכר ואז השחקן הכחיש. עברו לבאסטוני והשחקן גם הביע רצון להישאר. עכשיו זה סקריניאר, אחריו זה יהיה דה פריי ואחריו אלוהים יודע מי עוד.

    דיבאלה היה סגור. אבל הוא בעצם לא. למרות שהוא כן רוצה לחתום רק באינטר. אבל יש דיבור עם אתלטיקו. לוקאקו יהיה בלתי אפשרי, אבל אפשרי להחתים אותו.

    זה פחות או יותר סיכום של התקשורת האיטלקית מסיום העונה ועד כה. מי היחידי שנשאר יציב בעמדותיו ודיווחיו בקשר לאינטר? אלפרדו פדולה. כרגע הוא הפייבוריט שלי במרקאטו.
     
    Mamadu ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כמות החפירות שאני מקבל במרקאטו הזה על אינטר שוברת שיאים. באמת.

    מעניין איך זה יגמר בסוף, אבל בכל מצב, אם פאריז או סיטי מחליטות ללטוש עיניים לשחקנים שלנו - לא יכול להיות בשום קונסטלציה שאינטר תבוא ותקבל סכומים נמוכים - זה פשוט הזוי - אם רוצים את סקריניאר אין בעיה - שיביאו 100-120 מיליון ואין בעיה נמכור - אלה קבוצות בלי תחתית - וכאלה שיכולות לעזור לנו גם לשפר את המצב הכלכלי וגם לבנות קבוצה רחבה, רעבה, טובה, וכזו שתיקח את האליפות ותחזיר אותה לצד הנכון של העיר.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה שכן נראה שסקריניאר הולך להיות זה שיימכר ולדעתי גם דה פריי ימכר יחד איתו אז נראה הגנה חדשה באינטר וכנראה פחות טובה. הוא היה מעוז ההגנה שלנו אגל אין מה לעשות אנחנו מועדון דרג 2 וספק של דרג 1. כואב. עוד יותר כואב זה שנמכור אותו ככל הנראה ב-70 מיליון. בושה של מחיר. פאריז זה מועדון בלי תחתית. אינטר חייבת ללחוץ שפ. מה זה ללחוץ? 90 + 10/15 בונוסים. או 80 + 10/15. טוטאל 70 זה עולב!
     
  4. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    סיכום הדיווחים על המרקאטו של אינטר עד כה:

    לוקאקו - יש הסכם עם השחקן, הייתה פגישה עם צ'לסי, הפער בין שני המועדונים עומד על 5 מליון יורו, לפי כל הדיווחים, העסקה הולכת לכיוון של סגירה בימים הקרובים.

    דיבאלה - עדיין אין הסכם עם השחקן, הפער עומד על מליון יורו בשנה. לפי הדיווחים, גם הוא הולך לחתום.

    אסלאני - אינטר סיכמה עם אמפולי בנוגע לשווי העסקה, זה יעמוד על 14 מליון יורו.

    בלאנובה - יש הסכם עם השחקן, ושני המועדונים קרובים להגיע להסכם. זה יהיה בסביבות ה-10 מליון יורו פלוס השאלה של אחד משחקני הנוער.

    ברמר - יש הסכם עם השחקן מזמן, אבל טורינו ואינטר עדיין לא הגיעו להסכם בנוגע למחיר. יש דיווחים שטןטנהאם רוצים אותו ושהם מוכנים לשלם את ה50 שטורינו חולמים לקבל, אבל השחקן מעוניין להצטרף לאינטר והוא האריך את החוזה בטורינו מתוך הבנה שלא יקשו על המעבר שלו לאינטר. מה שכן, לא רואה אותנו משלמים יותר מ-30. אם שקריניאר יימכר, יש מצב שנהיה גמישים יותר.

    לופטוס-צ'יק - יש דיווחים שאנחנו רוצים אותו בהשאלה. אין יותר מדי מידע מעבר לזה.


    בגזרת המועמדים לעזיבה (שיש להם שוק):

    באסטוני - מאז הפגישה בין הסוכן לבין ההנהלה שלאחריה הודיע שבאסטוני נשאר באינטר, השמועות על עזיבה שלו פסקו לגמרי. אז אני מניח שהוא נשאר.

    שקריניאר - מיד עם סיום השמועות בנוגע לבאסטוני, החלו דיווחים שפ.ס.ז' רוצים אותו. אינטר תמכור אותו אם תגיע הצעה מתאימה, ככל הנראה אינטר מבקשים 80, בינתיים פ.ס.ז' הציעו סכום בסביבות ה50-60 מליון יורו.

    דמפרייס - יש התעניינות מצד יונייטד וככל הנראה צ'לסי, אינטר תמחרה אותו ב45 מליון.

    פינאמונטי - יש דיווחים שמונזה רוצים אותו, באינטר מקווים לסחוט 20.
     
  5. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    מה אתם חושבים?

    לדעתי, אם נסיים את המרקאטו עם אוננה, בלאנובה, אסלאני, ברמר, מחיטריאן, לוקאקו ודיבאלה, עזיבה של שקריניאר תהיה כואבת, אבל לא בטוח שהיא תפגע בנו מבחינה מקצועית, בהתחשב בצירופו של ברמר שהוא בלם ראוי (למרות שהוא מתאים יותר להחליף את דה פריי) והחיזוקים המשמעותיים בעמדות האחרות.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    במידה ותסיימו ככה,מארקטו פנטסטי.
    רק לפני שנה קיבלתם על לוקאקו 100M ועכשיו תקבלו אותו בהשאלה ובחצי משכורת.
    דיבאלה זה חיזוק מטורף,וגם שאר השחקנים הם תחליף מעולה לאלה שיעזבו.

    אני במקומך הייתי מאוד מרוצה ואופטימי לעתיד.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אם נצרף את השחקנים שציינתי, גם עם עזיבה של שקריניאר/באסטוני, אני מצפה לאליפות ולפחות רבע גמר בליגת האלופות.

    אני אופטימי, צריך לעבור את המרקאטו הזה עם מינימום אבידות משמעותיות, עד שיבוא רוכש ולא נצטרך למכור שחקן משמעותי כל קיץ. לדעתי, סונינג ימכרו את המועדון מקסימום תוך שנה.

    כדי ששקריניאר לא יוקרב, צריך למכור את דמפרייס תמורת 40, דה פריי 15, פינאמונטי 15, סנסי 7-10 (יש התעניינות מצד מונזה), ולהשיג 10-20 מליון משאר השחקנים שצריך למכור (פירולה, ראדו, דלברט, לזארו...). זה כמובן תסריט קלוש, אבל יש בי שארית של תקווה שמארוטה יצליח לסיים את המרקאטו בלי מכירה של שחקן מרכזי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/22
    EsheD אוהב/ת את זה.
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אין שום סיבה בלמכור את פינאמונטי ב-15 ולא בלפחות 20. גם פירולה זוכה לביקוש בקבוצות התחתית ובשבילן זה בלם בעל פוטנציאל מכירה גבוה בעתיד.

    ואם איכשהו הדיבור על ניוקאסל וקוראה נכון, זה נס. לא פחות.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    פינאמונטי על פי הפירסומים יימכר ב-19 מיליון למונזה
     
  10. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    הלכתי על הערכה נמוכה בכוונה, כי אתה יודע, זה שהוא שווה 20 בשוק של היום, זה לא אומר שמונזה תשלם את זה.
    בכל מקרה יש מצב שמונזה יצילו לנו את המרקאטו אם הם יירכשו את פינאמונטי, פירולה וסנסי במשהו כמו 35.

    לגבי קוראה, הבנתי שיש גם עניין מצד סמפאולי ומרסיי. בנוסף, אתמול פדולה פירסם שטוטנהאם מכינים הצעה של 90 תמורת לאוטארו.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אבל לא רק מונזה מתעניינת בו. פינאמונטי בן 23, איטלקי ועם פוטנציאל מכירה גבוה בעתיד. סקאמקה לא נתן עונה טובה יותר לדעתי, אבל הוא שווק נכון ומדברים עליו בסכומים כפולים מפינא. אז אני לא מצפה מקבוצת ציצי/בטן באיטליה שתשים 35-40, אבל כן שיבינו שיש פה סיבה לשים כסף. 20-25 זה מה שאינטר צריכה לבקש.

    כל מה שכתבתי תופס גם על פירולה, אבל לו אין ניסיון בליגה. בגלל זה במקרה שלו אפשר גם להסתפק ב-10 מיליון.

    את סנסי אין לי בעיה לשחרר, רק שיקחו לו את החוזה.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עם כל הכבוד להצעות שקבוצות מחו"ל שמים על שחקנים שלנו, בסוף, זו ההחלטה של השחקן, אם יש לו חוזה והוא לא רוצה לעזוב, הוא לא יעזוב, זה בדיוק מה שקרה עם באסטוני, וזה בדיוק מה שיקרה עם לאוטארו - שהודיע כבר שהוא לא הולך לעזוב, ואשתו עכשיו פתחה עסק במילאנו - הוא נשאר, גם אם טוטנהאם תשים 115 מיליון. לגבי סקריניאר, זה ברור לכל שהוא הולך - מה שחבל לי זה העובדה שאנחנו מוכרים אותו ב-80 ולא מוצצים לפאריז את הדם, כי אלה כמו סיטי, זה גם הורסי ענף וגם יש להם בור בלי תחתית, אז וואלה, עם כל הכבוד, את שקריניאר לפאריז היה צריך למכור ב-100-110 מיליון.

    אינטר תעלה גם עם ההגנה די חדשה בשנה הבאה, וזה יהיה ניכר מאוד במשחקים הראשונים, אוננה במקום הנדאנוביץ, ושני בלמים במקום דה פריי ושקריניאר, גם אם ברמר יגיע הוא עדיין יצטרך להתאקלם, דה פריי יימכר בוודאות לפרמייר ליג - זה רק שאלה של כמה, והערכות שלי מדברות על כ-15 מיליון לפי הפירסומים.

    דאמפריז הולך להימכר למנצסטר יונייטד ב-45, או צלסי ב-40 במסגרת עסקת לוקאקו - האמת? זה המחיר מקסימום שאפשר לקבל עליו, הוא לא שווה ולא יהיה שווה אגורה מעבר, לעולם, ושחקן כזה שקנינו ב-13, ומוכרים ב-45, וואלה שאפו לאינטר על השידרוג והמכירה, זה בדיוק מהשחקנים שאנחנו צריכים לקנות בזול ולמכור בהכי יקר, הוא לא נכס שאי אפשר להביא מדי שנה, ולא שחקן שאי אפשר לוותר עליו.

    אני מסכים עם מה שנכתב פה, אם כל השחקנים שציינת יגיעו, מדובר במרקאטו מהטובים שידעה אינטר. לדעתי באינטר כל כך התעצבנו שהם איבדו את האליפות למילאן העלובה הזאת, שזה שינה שם משהו בדיסקט, טענתי בעבר ואמרתי - לפעמים קבוצות בשביל לגדול ולהתקדם צריכים לקבל מכה חזקה בראש, כמו שקיבלנו אז בבאר שבע, ומאז אנחנו בגרף מדהים למעלה, כך גם עכשיו, בשביל להביא את המצב שהקבוצה יכולה להתקדם באמת באירופה ואולי להחזיק אחיזה בליגה, כנראה שהיה צריך להפסיד את האליפות אחרי אובדן שלושת השחקנים בקיץ, ועדיין אינטר במכלול, נתנה עונה שנכון שהוגדרה בסוף כהחמצה, אבל כמעט סיימה עם טרבל, ואם אכן כמו שאמרת אלה השחקנים שיגיעו - אליפות ורבע גמר ליגת האלופות זה לגמרי השאיפה.

    למזלה של אינטר, הסופרקאפ מול מילאן יהיה בינואר, אז גם יהיה זמן לשחקנים להתחבר, ועדיין, ה-7 מחזורים הראשונים יהיו בין אוגוסט לספטמבר, יהיה צריך לספק קבלות מההתחלה, ונכון, יהיה אינטנסיבי לכולם, אבל אינטר תעמוד במוקד העניינים. וטוב שכך : )

    יש לא מעט שחקנים שצריכים להימכר / להיזרק מאינטר:

    גליארדיני וסנסי בראשם, ואחריהם הצ'יליאנים אלכסיס ווידאל. אין ספק שאם דיבאלה ולוקאקו מגיעים, אז קוריאה ודזקו הולכים גם הם, וגם אלה טוב שכך, במיוחד קוריאה, אפילו שדזקו קשישא, זה שהוא נתן 13 שערי ליגה אשתקד, אפילו שלא זז מינואר על המגרש פרט לצמד מול רומא והגול מול ונציה, אי אפשר לבוא אליו בטענות. טוב מאוד שאינטר גם תקטין את המשכורות לשחקנים שלא תורמים כלום, אי אפשר לשלם משכורות עתק לשחקנים גמורים, שאין להם שום מוטיבציה אפילו להעלות מהספסל ואי אפשר גם למכור אותם. והאחרון חביב שהייתי מוכר מאחר והוא חור הגנתי זה דימרקו.
     
  13. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @עומר
    אני בספק רב אם גם דמפרייס, שקריניאר, ודה פריי יעזבו באותו קיץ. אני מהמר ששקריניאר יימכר, או דמפרייס ודה פריי ביחד.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    דה פריי יימכר בוודאות כי הוא מסיים חוזה בסוף העונה. אינטר החתימה אותו בחינם ויכולה לרשום עליו capital gains, היא לא תסרב לזה, היא תשמח לקבע 15 מיליון + לחסוך משכורת בגובה 7 מיליון ברוטו.
    דאמפריז זו הצעה מקסימלית, אלא אם הקבוצה זוכה באופן סנסציוני בתמפיונס ואז אולי אפשר להגיע גם ל60-65 אבל סה רחוק מאוד מהמצב הנוכחי. אחרי שקנינו אותו ב13, צריכים להיות מפגרים לא למכור ב45.
    אמרתי אינטר תעלה דנה הבאה עם הגנה חדשה, אבל ייתכן שהיא תהיה לא פחות חזקה מההגנה הנוכחית של השנה.

    אם סקריניאר נמכר יחד עם דאמפריז ודה פריי, אני במקום אינטר הייתי הולך בכל הכוח על קוליבאלי ובאמת משלים טריו מטורף - באסטוני, ברמר וקוליבאלי. במקרה כזה אוננה יכול לשחק עם אוהדים בפלאפון 90 דקות
     
  15. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    מהדברים של מארוטה היום אני מבין -

    לאוטרו לא למכירה.
    שקריניאר או דה פריי יעזבו.
    לוקאקו וגם דיבאלה עשויים להגיע. אולי גם אף אחד מהם לא יגיע.

    אני מניח שמנסים להציע את דה פריי לכל מיני קבוצות אבל בוודאי שהוא פחות אטרקטיבי משקריניאר.

    אידיאלית, מן הסתם, ברמר על חשבון דה פריי, לוקאקו ודיבאלה על חשבון דז׳קו ואלכסיס. אסלאני על חשבון וסינו.

    אבל בואו נגיע לגשר ואז נראה ונתחיל לדבר טקטיקה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.