אינטר 2021/22 :: כל קושי טומן בחובו הזדמנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏17/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    לדעתי אפשר כבר לסכם את העונה. בין אם נזכה באליפות ובין אם לא (וסביר מאוד שלא), אפשר לסווג את העונה הנוכחית כמוצלחת על הנייר. מאבק עד הרגע האחרון, גביע, הדחה בנוקאאוט צ'מפיונס מול הקבוצה הטובה באירופה (לכל הפחות טופ 3). אם נסתכל על זה בנקודת מבט פשטנית, עונה מוצלחת.

    אממה, האליפות הייתה בכיס. אין שום תירוץ לנפילה המנטלית של פברואר - מרץ, לכן יש תחושת אכזבה מהעונה הזאת. רק בגלל זה.

    המרקאטו עשה את העבודה שלו. דמפריס, הקאן ואדין נתנו את מה שציפו מהם ואף מעבר. העלות של שלושתם ביחד נמוכה מאוד ביחס לתמורה שקיבלנו מהם ובעונה עם קשיים פיננסיים מאוד בולטים זה לא עניין של מה בכך ועל כך מגיע הרבה קרדיט למארוטה, אוסיליו ובאקין. על קוראה אמרתי די והותר, גוסנס לא שיחק מספיק גם בגלל הפציעה אבל בעיקר כי בעמדה שלו שיחק שחקן העונה באיטליה.

    המשימות שנותרו לעונה זו:
    - לנצח שני משחקים ולקוות לנס
    - למצות את השיחות עם פרישיץ'

    הערכתי מה יקרה בקיץ:
    - ממה שאני קורא וחושב, החלק הקשה של הקטסטרופה הכלכלית עבר אותנו. אינטר עדיין רחוקה מלהיות במצב אידיאלי אבל ההפסדים צומצמו משמעותית והמכירה של לוקאקו לצ'לסי משפיעה לטובה על הספרים. מארוטה ינסה למכור מושאלים כמו לאצארו, סטריאנו ופינאמונטי, בנוסף לשחרור של וסינו והצ'יליאנים שיורידו חלק מכובד מתקציב השכר. דה פריי יימכר אם תגיע הצעה טובה מהפרמיירליג, קוראה יעזוב במקרה דומה (תרחיש פחות סביר).

    - דיבאלה כנראה יגיע אבל אינטר תנסה להביא עוד חלוץ עם אופי של "9". לא אתפלא אם נקבל את יוביץ' מריאל בהשאלה עם אופציה. ברמר נשמע כמו אופציה רצינית אבל לכו תדעו לאן הוא ילך בסוף. להערכתי אינטר תנסה להשתמש באחד המושאלים כדי להשיג אותו והאמת שלאור העזיבה של בלוטי, פינאמונטי לטורינו נשמע כמו דיל מצוין לכל הצדדים. השאלה היא כמובן הרצון של ברמר והדרישות של טורינו (שלא אמורות להיות גבוהות מדי בגלל הארכת החוזה הסולידרית של הברזילאי).

    - הקישור יקבל חיזוק. השם החם הכרגע הוא אסלאני של אמפולי (יליד 2002), שאמור לקבל את התפקיד של Vice Brozo. יש גם את לוסיאן אגומה אך אני מניח שהוא יצא לעונת השאלה נוספת לאחריה אינטר תחליט האם למכור אותו או להחזיר אותו לסגל. לדעתי בנוסף אליו יגיע קשר נוסף עם פרופיל יותר גבוה כדי לאפשר רוטציה רחבה יותר.

    - בבקשה רק לא סקאמקה.
     
    SerieA ו-Mamadu אוהבים את זה.
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    הצ'יליאנים בקיץ מסיימים חוזה?

    (אגב, אני חושש מאוד שרומא לא תתעסק בלקושש דד ווד ושאר חנטרישים עם הכרטיס ביד משאריות הסגל של אינטר.

    -חושש מאוד!).
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    בהנחה שרואים הרכב וספסל כזה:
    רכש1: רכש2-סקריניאר-בסטוני: דומפריס-ברוזו-בארלה-הקאן-פריסיץ: לאוטארו-דזקו.
    ראדו: דהפריי-ונהוסדן-דימרקו: דרמיאן-גליארדיני-סנסי-וידאל-גוסנס: דיבאלה-פינמונטי.

    זה אומר להביא שני שחקנים להרכב ולהחתים שני שחקנים על חוזים לא זולים.
    ישתחררו: הנדנוביץ, רנוקיה, קולרוב, דמברוזיו, וסינו, קוראה, אלכסיס (צריך למצוא קבוצה).

    המצב הזה נראה מאוד אפשרי כלכלית וסביר למדי לצאת איתו למאבק על הסקודטו. שאלת פריסיץ'-גוסנס לא קלה וגם הסדר שעשיתי בחלוצים בעייתי (דיבאלה לא באמת שחקן ספסל, אבל דזקו ופינמונטי שניהם יותר 9). הבעיה העיקרית היא במרכז הקישור בספסל, אלא שבשביל שחקן שיהיה שדרוג תצטרכו לשים כסף רציני שלא ברור אם יש מאיפה. גם אם משחררים את וידאל וסנסי עדיין צריך שחקנים, ופינמונטי נראה כמו השחקן היחיד שחוזר מהשאלה ואפשר לסמוך עליו ברוטציה.

    בעונה הזו הליגה עדיין פתוחה (ואני חושש מאוד מהערב), בגביע זכיתם ובאירופה הפסדתם רק לשני הפיינליסטיות.
    בקיצור, לדעתי העונה הזו היא שאפו גדול לאינזאגי. גם אם יש ביקורת, בסך הכל הוא קיבל קבוצה שעברה טלטלה והחזיק אותה יפה מאוד.
     
  4. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @EO11
    סיכמת יפה את תחושותנו.
    אוסיף לדבריך שהכישלון העיקרי של אינזאגי והשחקנים היה בפן המנטלי. שמנו לב מתחילת העונה שמשהו משתבש בקבוצה כשאנחנו סופגים שער או כשמשהו לא הולך לפי התוכנית. אם זה היה קורה נגד "אריות" הליגה ואירופה הייתי מבין את זה איכשהו, אבל זה דפוס שחזר על עצמו גם בלא מעט משחקים שאנחנו חייבים לנצח, הדוגמא האחרונה היא כמובן בולוניה. באותו משחק, מאז שקיבלנו את השוויון, הייתה תחושה כל המשחק שאנחנו לא ננצח.

    מנגד, אני זוכר שגם מילאן השמיטה לא מעט נקודות בתקופת המשבר שהייתה לנו, אבל בניגוד אלינו הם התעשתו מהר והצליחו להוציא נצחונות בשיניים גם כשלא הבריקו וגם כשהמשחק נראה גמור. אפילו כשקיבלו שלישייה בדרבי בגביע, זה כמעט ולא השפיע עליהם במשחקים הבאים, מה שמעיד על מנטליות חזקה. אנחנו הפסדנו את הדרבי בגלל נאיביות ונתנו להפסד הזה להרוס לנו עונה היסטורית עם תואר סקודטו מהקלים ביותר שהיו לנו. בגלל גודל הפספוס, אני לא מצליח להתגבר על הכעס שיש לי כלפי אינזאגי והשחקנים ושום קופה איטליה לא ינחם אותי. אם לא נזכה בסקודטו העונה, זו תהיה אחת העונות המאכזבות בעיניי.
     
    itzik.miro, EO11 ו-SerieA אוהבים את זה.
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    @yonmu פינא לא ישאר.

    להערכתי, זה יהיה הסגל בסוף אוגוסט:

    ש: אוננה, הנדה, קורדז
    ב: סקריניאר, באסטוני, ברמר ו/או דה פריי (לא בטוח שהם לא תלויים אחד בשני), ונהאוסדן, דאמברוסיו, דימרקו
    ק: בארלה, ברוזו, הקאן, אסלאני/קשר פרופיל נמוך, פרופיל קצת יותר גבוה, גליא
    א: גוסנס, דמפריס, פרישיץ'/שמאל אחר, דרמיאן
    ה: טורו, דיבאלה, דז'קו, קוראה, חלוץ מושאל
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,852
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    אם במקרה מנצ׳סטר סיטי מציעה 70 מיליון אירו על באסטוני, סכומים כאלה, חייבים למכור.

    אני חושב שהילד מוכשר ברמות על וזה יהיה חבל לאבד אותו, אבל יש לנו דברים הרבה יותר דחופים לשפר ואפשר להסתדר עם ד׳אמברוזיו, די מארקו ואחרים במקומו. כמובן, בהנחה שמביאים בלם במקום דה פריי או שההולנדי חוזר ליכולת סבירה.

    בלי קשר, אני חושב שלבאסטוני עצמו יעשה מאד מאד מאד טוב ללכת לשחק באנגליה. וכתוצאה מכך, גם לנבחרת איטליה.
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אוי ואבוי אם נמכור אותו.
    באסטוני זה העתיד של המועדון הזה, 70 מליון זה לא סכום שאי אפשר לסרב לו. אם לא תתקבל הצעה דמיונית (100 פלוס) אסור לגעת בו. מעדיף שיימכרו את לאוטארו ושקריניאר לפניו. באסטוני הוא בלם מיוחד במינו, יהיה לנו קל יותר למצוא מחליף לשקריניאר ודה פריי מאשר מחליף לבאסטוני.

    בשבילו כשחקן, אין ספק שמעבר לסיטי יזניק את הקריירה שלו.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  8. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,852
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    לא חושב שתהיה הצעה קרובה למאה מיליון. אפילו על דה ליכט יובה שילמו 80 בערך.

    אני חושב ששקריניאר משמעותית חשוב יותר מאשר באסטוני.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    למה שנדבר על דברים רעים שספק אם יקרו?
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אין ספק שהעובדה שאינטר לא תיקח השנה סקודטו ב-99% זו אכזבה, עצומה. לא פחות מזה. עם כל הכבוד למילאן, שבחודש וחצי האחרונים קבוצות אפילו לא מנסות לכבוש מולה, והשיא היה של אטאלנטה וההרכב ששיחק גם והאופן שבו שיחקו, יותר משמילאן לקחה את האליפות הזאת, אינטר זרקה אותה. במקום שנעשה כוכב שני ו-20 אליפויות, מילאן תשתווה אלינו ל-19-19. אינטר גם היום, בסגל עם לא מעט חורים, עדיין עם הסגל הטוב ביותר באיטליה - בפער, מעל כולן, עם כל הכבוד לאלופה הטרייה.

    את העונה הזאת אפשר לסכם כאכזבה גדולה בגלל העובדה שבדרבי בפברואר לאינטר היה פלוס 4 בדקה 75 שאמור היה להפוך לפלוס 7 ומשחק ביד, משמע אליפות סגורה. אבל ההפסד ההוא הוריד את הביטחון מ-100 ל-0, ובזה אני מאשים אך ורק את אינ זאגי חסר הניסיון במאבקי אליפות, לא את השחקנים, כי דרבי אפשר להפסיד, ולדרבי חוקים משלו, אבל לא ככה. וגם אם הפסדת אותו, אתה לא יוצא אחר כך ל-6 משחקים שבהם אתה מוציא 7 נק מתוך 18, זה מאזן של לרדת ליגה, ולכן, רק תחשבו מה היה קורה אם היינו מפסידים ליובנטוס? היינו יורדים למקום 4 ולכו תדעו אם היינו בכלל משחקים בליגת האלופות השנה.

    כולי תקווה שהשנה היתה הניסיון, אמנם המר, אבל הניסיון שאינזאגי סוף סוף היה צריך לקבל, כי את הניסיון הראשון, בלמה הקורונה, מאחר ובעונת קונטה הראשונה, לאציו היתה בפברואר הקבוצה הכי טובה, ואז כשהגיעה הקורונה פשוט התרסקה, דומה למה שהיה השנה, רק שהפעם אינזאגי, עם המזל, הרים את הספינה ממש בסוף מרץ ואיכשהו הגענו למחזור האחרון עם סיכוי. ולמה אני אומר שזה אינזאגי? ורק אינזאגי? כי עם כל הכבוד - גם אם אני מעלה בשיא המשבר 11 אדין דזקו שלא יכולים בקושי לזוז הם צריכים לנצח את גנואה שלא ניצחה מספטמבר בחוץ. את פיורנטינה בבית שהיא נראית כבר חודשיים כמו קרוטונה בסרייה בי, לא אומר שהיינו צריכים לנצח את כל ה-6 משחקים אחרי הדרבי, מבין שיש ירידת ביטחון, אבל לנצח 1 מ-6 וגם האחד הזה זה סאלרניטנה? נצח 2 א 3 או 4 אתם אלופים,עזבו את ה-,6, וזה עוד בלי לציין את המשחק מול בולוניה שלמרות הברדק שהיה ב-משחקם האלה, עדיין גורלך היה בידך מה שנקרא וחירבנת אותו. הזיה שהעלה את דימרקו 1.5 לשמור על ארנאוטוביץ 2 מטר.

    ועדיין - גם היום - כל אדם, סביר בכשלו, יגיד, שאינטר בין 2 ל-4 רמות מעל מילאן. אבל מה לעשות לא תמיד הקבוצה הכי טובה לוקחת אליפות, ואינטר בקיץ עדיין איבדה את חקימי, לוקאקו ואריקסן. האם איתם אינטר היתה לוקחת אליפות? סביר להניח שכן, אבל זה הכל חוכמה שבדיעבד ודברים לא רלוונטיים באמת. עובדתית אינטר מקום שני. קבוצות לפעמים עוברים אירועים קשים או כואבים שמאפשרים להם לצמוח, זה קרה לאינטר מבחינתי בפעם הראשונה עם באר שבע, מה שדרדר את המועדון בגרסה הנוכחית לתהום מאוד כואבת, שממנה המועדון נמצא בגרף עלייה מרשים בכל הקשור למקצועיות: עונה 4 רצוף בצ'מפיונס היתה השנה, סיימנו במקומות 2, אליפות, ועכשיו שוב 2, והסגל שלנו נחשב לאיכותי מכולן, פלוס הוספנו סופרקופה, גביע, ועשינו סוף סוף שמינית גמר ליגת האלופות. אם אנחנו מסתכלים למקום שהקבוצה היתה בעונת באר שבע, לא כזה רחוק, ב-2017, 5 שנים, זה כמו מהתבזות לזכייה בגמר ליגת האלופות אם אני מסתכל במכלול. ועדיין, זה רק אמצע הדרך ולא מספיק, ולכן מה שקרה השנה, האכזבה העצומה מאובדן אליפות באמת באמת באמת קלילה, שהיתה בידיים שלנו מבערך נובמבר, אמורה להזניק את אינטר קדימה - ומבחינתי דעה אישית שלי: הדרך היחידה לפצות על זה, זה להביא לא אליפות אחת בשנה הבאה, אלא לפחות 2 אם לא 3 אליפויות ברצף. קשה? כמובן. אפשרי? בהחלט.

    אם אני מסתכל על סגל השחקנים של אינטר, אין ספק שאנחנו צריכים לזרוק לא מעט שחקנים:

    שחקנים שצריכים להיזרק/לעוף מההרכב הראשון בכל מחיר:
    סמיר הנדאנוביץ - מבחינת שחקנים על כר הדשא, הצלם, כפי שאני מכנה אותו, הוא אחראי באופן ישיר מבין כולם, לאובדן האליפות, לא מעט גולים הוא צילם השנה או חטף שערים מביכים כשהשיא מכולם היה בדרבי. נכון רשם כמה הצלות וירטואוזיות, כמו לדוגמא בגמר גביע וגם בליגה בכמה משחקים האחרונים, אבל מה זה שווה אם אתה בתור שוער חוטף שערים מביכים? שיחטוף מבחינתי כל פעם שערים אדירים כמו זה שחטפנו מקליארי, הכל טוב, אבל לא יכול לחטוף שערים שאתה הודף לשער שלך, פשוט לא. ואצל סמיר זה קורה כמה פעמים בשנה, והשנה במיוחד. בשנה שעברה היה בהתקפה מי שחילץ אותנו תמיד, השנה אין,

    רוברטו גליארדיני - בשתי מילים: אפס מאופס. בהרבה מאוד מילים: שחקן שלא תורם שום דבר על המגרש. מצליח להתבלט במשחקים מול ספציה, גנואה ושות' בבית - אבל בפועל, אתה יודע שאי אפשר לסמוך עליו בשום משחק מעבר לקבוצת אולטרה תחתית, ואתה יודע שהוא לא תורם שום דבר ולא ישתפר לשום מקום מול קבוצת אמצע טבלה ומעלה, שלא לדבר על אירופה. בזבוז של כסף, אני תמיד אמרתי ואמשיך לומר - עדיף לשים שחקן מהפרימאוורה על הספסל, כזה שיכול להתפתח, להתגלות ולהצליח, מאשר להעלות אותו

    אלכסיס סאנצ'ז ווידאל - האולטרס ספנדרס, לא רוצה לחשוב כמה כסף השניים האלה עולים לאינטר בשנה, חייבים ללכת, אתמול, מדובר בעשרות מיליוני אירו, שנזרקים, לפח, סתם. שניים שעשו הכל בכדורגל, אין להם מה להוכיח, אין למועדון שום אפשרות לעשות עליהם רווח כספי, מבוגרים שערכם רק נשחק עם כל עונה, שלא לדבר על כושרם. בניגוד לשחקני הגנה, שהם באמת, באיטליה זה גן עדן עבורם וגם יודעים לשמור עם ניסיון ולא חסר כאלה שהיו שנים רבות בגילאים מופלגים והצליחו ברמה המקומית והבינלאומית, קישור והתקפה, זה קצת הרבה יותר קשר ובטח אצל צמד הבליינים הצ'יליאני.

    דה פריי - הבן אדם בשנת חוזה, בן 30+, נתן ונה זוועתית, באמת, למעט חלק קטן בעונה הזאת, בניגוד לשנים האחרונות, הוא היה נוראי, עשה המון חורים ושטויות, וזו ההזדמנות היחידה של אינטר, להרוויח עליו כמה שקלים. בכמה אפשר למכור אותו? אולי בין 10 במקרה הרע לבין 20 במקרה הטוב אם תגיע הצעה חלומית מאנגליה. ברמר אמור להיות המחליף שלו.

    מתיאס וסינו - יש שחקן כזה עדיין בעולם? אמרתי מספיק.

    אלכסנדר קולארוב + קאייסדו - פושעי ההחמתות הזאת לדין. לא יאמן שזבל הזה עולה לנו כמעט 3 מיליון ברוטו. ה ז י י ה. וקאייסדו עוד כמה גרושונים. כנ"

    חואקין קוריאה - אם יש הגדרה לכלום במילון, צריך למצוא שם את חואקין קוריאה. לא יאמן איזה העברה נוראית. 35 מיליון על מה. אם יש מישהו שמוכן לתת היום 15 מיליון צריך לחתום ולשלוח אותו מכאן. במהירות האפשרית. הבן אדם עשה באינטר בדיוק שני דברים: שני צמדים נגד ורונה בחוץ ונגד אודינזה בבית. חוץ מזה: כ ל ו ם מלווה בפציעות בעונה שלמה. זה מטורף.

    פדריקו די מרקו - הבן אדם יכול להתלהב עד מחר שהוא אוהד אינטר, שהוא גדל בקורבה, עובדתית, הוא חור הגנתי שאין דברים כאלה, אני מעדיף פי אלף את סן דנילו דאמברוסיו, שאני יודע שאני לא אקבל ממנו הרבה התקפית אבל אני יכול להיות סמוך ובטוח שהגנתית הוא יתאבד עבור אינטר ולא יעשה חורים כמעט. שחקן שגדל בתקופה קשה במועדון והתבגר ולמד מה לעשות ומה לא לעשות. דימרקו לא נשכח ולא נסלח את החטאת הפנדל מול אטאלנטה ואת החורים.

    לגבי אדגין דז'קו - מה שהוא נתן בחצי שנה הראשונה, מדהים בעיניי, 12 או 13 שערים. מטורף. בחצי השני של העונה ראו שהוא לא מסוגל לזוז,הייתי משאיר אותו בסגל, וניסיון ומוריד לו את כמות המשחקים דרסטית, אבל כן נותן לו לשחק, בשביל למצות ממנו יותר או את אותה תפוקה על בסיס פרק זמן יותר קטן של משחק, אבל בטח שלא לפתוח איתו יותר

    אז מה כן טוב באינטר? לא מעט, אפילו הרבה:
    דנזל דאמפריז - אחרי תקופת התאקלמות לא קלה, הפך למגן באנקר. מה שכן אם תגיע הצעה של 35+בונוסים או 40+בונוסים - אחרי שהבאנו אותו ב-13 מיליון, הייתי מוכר.
    לאוטארו מרטינז - כבר 4 שנים ברציפות שהוא מגדיל כל שנה את כמות השערים שלו, ונראה שהוא מצא את מקומו הטבעי, היה שם ברגעי ההכרעה, והדבר היחידי שמבאס זה הבצורת המטורפת שלו מסאלרנטינה בנובמבר עד סאלרניטנה ועוד טיפה. ב-4 חודשים כבש רק פעמיים נגד סאלרניטנה. אין ספק שגם לו יש מניות באובדן האליפות, אבל מצד שני בזכותו אנחנו עדיין במאבק למרות הכל, מה שאומר שלבד הוא לא יכול, הוא לא מכונת על, וזה בסדר, לכן מחפשים להביא לו שותפים, כי דזקו עד נובמבר היה נהדר ומשם פרט לגול ההוא מול ונציה בינואר, נגמר.
    איבן פרישיץ - היה ברור, משחק על שנת חוזה, כל עוד אין חוזה חתום, יהיה עילוי. ואכן הוא היה השחקן הכי טוב באיטליה ללא כל צל של ספק השנה. אבל מן הסתם רפאל לאאו או מייק מנייאן יקבלו את שחקן העונה אחרי האליפות. איבוד שלו יהיה נוראי? מקצועית בטוח יפגע אבל עם כל הכבוד לשחקן בן ה-33, הוא לא שווה 6 מיליון אירו לעונה, וגם 4 זה הרבה. אחיה בשלום גם עם עזיבה שלו.
    הקאן צ'לאנוגלו - מסכן כמה אוהדי מילאן הולכים לצחוק עליו ביום ראשון. ועדיין, הוא נתן עונה מעולה באינטר. נכון שהוא לא יציב. אבל זה רק מראה שוב כמו במקרה לאוטארו שלבד אי אפשר, וזה בסדר, זה לא אמור להיות גם. הקאן נתן השנה 7 שערים ובישל 11 שערים. כמעט 20% מעורבות בשערים של אינטר - אין ספק מדובר בהצלחה.
    ניקולו בארלה - שחקן ה-50 מיליון דולר, הופיע בגמר גביע, אבל ללא צל של ספק, הוא גם עתיד, וגם אכזבה של הקבוצה. נעלם להרבה מאוד פרקים בעונה הזאת, ויכולת הסיום שלו מול השער צריכה לעבור חריש, אבל מה חריש, עמוק. ובאמת, זה לא עניין שבלתי אפשרי לפתור, סך הכל להתאמן יותר חזק, אחרי האימון מול השער, כשזה יקרה, הוא גם ייראה אחרת על המגרש, ואיתו גם אינטר.
    מילאן שקריניאר - מנהיג. שקט. מקצוען. שחקן ההגנה הבאנקר שלנו יחד עם באסטוני
    אלסנדר באסטוני - ראה מילאן שקריניאר
    מרצלו ברוזוביץ - הדינאמו שלנו. האיש שמנווט את המשחק. מסירות מדויקות בפער מעל כולם. חילוצים. שער נהדר מול ספציהף הלוואי שהיה מאיים יותר ועושה יותר. בלעדיו אינטר נראית אחרת לגמרי בכל מצב.
    עוד ראויים לאיזכור חיובי ככאלה ששייכים / מתאימים בעיניי לאינטר: סן דניאל דאמברוסיו + מתיאו דארמיאן.

    הייתי רושם גם רובין גוסנס - אבל את זה נדע אם זה נכון או לא רק שנה הבאה. היסטורית זה אמור להיות נהדר. בפועל? לא יודע.

    אם אני מסתכל על ההרכב, אנחנו צריכים לשנות לא הרבה, או 3 או 4 שחקנים:
    שוער כמובן אונאנה שיחליף את סמיר.
    בלם שיחליף את דה פריי שיימכר בגלל שנת חוזה.
    שחקן קישור התקפי לצידו של הקאן
    חלוץ לצידו של לאוטארו.

    מבחינת הסגל, אין ספק שאנחנו צריכים עוד שני שחקנים לספסל. למה? כי אין מה לעשות ראינו השנה שהיה חודשים שלמים של שחקנים שלאפגעו והמשיכו לפתוח ועדיין לא פגעו, כ פשוט באמת שלא היה את מי להעלות במקומם. קצת אלכסיס אבל עם זה אין לאן ללכת כמו שראינו. וזה מצב בלתי אפשרי. אני כמובן מתייחס פה בעיקר לשחקני קישור והתקפה. אנחנו צריכים את העוד שניים מהספסל.וכן,אינטר במצבה הכלכלי הנוכחי, חייבת להעלות עוד 2-3 שחקנים מהפרימוורה, ובמשחקים גמורים או מול קבצות קטנות בבית לתת להם אפילו לפתוח בהרכב, רק ככה נגלה שחקנים. לא יכול להיות שאנחנו לא מסוגלים להביא אפילו כישרון אחד טוב מכל המחלקת נוער שלנו וזורקים אתהשחקנים לכל מיני מקומות באירופה וסרייה בי, פשוט לא יכול להיות מצטער. מישהו צריך להיות פה. בין אם לשחק במשחקי גביע ובין אם לקבל דקות במשחקים מוכרעים ובין אם גם לפתוח פעם ב בהרכב בשביל רוטציה ולתת לשחקנים לנוח. דוגמא לכך: סבסטיאן אזפוסיטו או אפילו פינאמונטי למרות שסביר שימכר בשביל כסף לספרים.

    ועוד מילה על אינזאגי - נוכח הסופרקופה, גביע ושמינית גמר צמפיונס, למרות הקריסה ואובדן הסקודטו, זה עוד נסבל, אבל שנה הבאה, כל דבר פחות מאליפות, ואפשר לשחרר אותו לתפקידו לאלתר. ליגת האלופות לא יהיה פשוט מאחר ואלא אם קורה נס וניקח אליפות ביום ראשון אנחנו נדורג במקום השלישי בקבוצת הדירוג ואז זה כבר יהיה תלוי לא מעט בהגרלה,וגביע עם כל הכבוד אם זה לא יובה בגמר או מילאן בגמר זה נחמד ומגניב, אבל לא הדבר האמיתי, כנל סופרקופה. אבל לפחות יש הזדמנות לנצח את מילאן בסופרקופה שנה הבאה. שיתחיל לעשות את התיקון לעונה הזאת כבר בקיץ.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    ניצחתם את יובה בגמר.
     
    itzik.miro ו-SerieA אוהבים את זה.
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,142
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    לא ראיתי קישורים של סיטי לבאסטוני(הזוי ממש אם ישלם 70-80 מליון פאונד על בלם אחרי שהביאו לו שניים ב120 מליון פאונד לפני פחות משנתיים).

    מי שכן נראה שחם עליו ומתכוון ללכת אול-אין זה קונטה.
    וזה יהיה מדהים, רומרו ובאסטוני באותה הגנה שלך.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    תנסו לענות לי בצורה הכי קרה ועם כמה שפחות התלהמות-איזה ציון הייתם נותנים לאינזגי מ-1 עד 10? והאם הייתם רוצים מאמן אחר?(בהנחה שקונטה לא יחזור)
     
  14. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,852
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    7

    לא ארצה מאמן אחר. מאמין באינזאגי.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    5.
    יודע להעמיד קבוצה, אבל, אין אופי, אין יצירתיות והוא מציב רף נמוך. לא מרוצה ממנו, אבל זה מה שיש.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.