אינטר 2017/18 :: השקט שלפניי הסערה (?)

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏8/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    היום יש לכם משחק שלכאורה הוא נינוח כי זה בנוונטו, אבל דווקא בגלל שזה בנוונטו זה סיר לחץ עצום. אם אתם לא מנצחים הכסא של ספאלטי יתחיל יתחיל לרעוד. ובנוונטו היא לא כזאת נמושה, יש לה משחקים שהיא יכולה מאד להקשות עליך, ואנחנו חווינו את זה בסטאדיום.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    ספאלטי ילך רק אם הוא ירצה.
     
  3. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    צריך שמירה צמודה על השוער שלהם (;
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כי יש לו את הגב של סבאטיני. בסדר ברור, ובגלל זה ספאלטי עדיין במועדון(וטוב שכך) אבל תאר לך שאתם לא מנצחים היום ועושים בושות בדרבי? גם סבאטיני כבר לא יעזור כאן. אתה מכיר את הסינים :)
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הסינים הם אלה שמרגיעים אותי יותר מספאלטי. הם חושבים בצורה קרה מאוד, ויש להם מאמן חתום ל-3 שנים. הם לא יפטרו אותו אחריי מספר חודשים בתפקיד, בטח אחריי שהצליח ברוב הקדנציה.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אתה יודע כמה שאני חסיד של ספאלטי, אבל אפילו אני לא ציפיתי שתכנסו לכזה משבר, זה מתחיל להזכיר מאמנים אחרים שאם אני אנקוב בשמם אתה תרביץ לי. שני המשחקים הקרובים הם מאד גורליים מבחינתכם. זה או שתצאו מהמשבר או שתשקעו בו יותר עמוק.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני לא חושב שספאלטי הוא הבעיה ואני מניח שגם בקודקודים יודעים את זה. זה כבר קורה יותר מדי פעמים בשנים האחרונות שהשחקנים של אינטר לא מסוגלים להתמודד עם ירידת מתח, מגיעים לפיק אחריי תקופה נהדרת ואז מתרסקים. מאמן לא אמור להתמודד עם משבר מנטלי אחריי הפסד אחד, אבל זה מה שקורה באינטר. הפסדנו לאודינזה בבית, וזה יכול לקרות לכולם, ואז הגיע המשחק נגד סאסואולו - אינספור החמצות, משחק לא טוב וגול מפגר לגמריי לטעמי, ופה מתחיל כבר כדור שלג. ספאלטי עצמו לוקח אחריות ומנסה לשנות, אבל מה הוא כבר יכול לעשות?

    האכזבה האמיתית היא מהמשחקים נגד ספאל וקרוטונה, אין מה להגיד. ברצף המשחקים הרעים היו לנו גם תוצאות תיקו נגד פיורנטינה בחוץ ונגד הרומאיות בבית, ועם התוצאות האלה אין לי בעיה.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    בריניולי (זה שכבש מול מילאן) הוא שחקן ספסל בבנוונטו, פוג׳יוני הוא השוער הפותח שלהם.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אם כך אז יהיה יותר קל לשמור עליו
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בתקשורת האיטלקית מתעסקים כבר מעתה במרקאטו הקרוב, ונראה שגם הקיץ אינטר תתרכז בהעברות חופשיות או כאלו בעלות נמוכה עם פוטנציאל תועלת גבוה. השם החם ביותר הוא סטפן דה פריי של לאציו, שגם הוא וגם המועדון כבר הודיעו על פרידה בקיץ הקרוב. המנהל המקצועי של לאציו, טארה, אמר היום שהוא יודע לאן דה פריי הולך (בעקבות החוק שמחייב על הודעת פתיחה במו"מ עם שחקן) ואף נתן רמיזה קטנה לכיוון אינטר (Free agents are going towards the city of Milan (is he referring to Reina to Milan and De Vrij to Inter?)? I think it is the wind that takes them there"). אני מאוד מקווה שהפרסומים על הסכם עם השחקן נכונים, דה פריי בהעברה חופשית זו עסקה נהדרת.

    עוד שמות שמוזכרים ומסיימים חוזה בקיץ הם קוואדו אסמואה (שלפי כמה מקורות יש עמו כבר הסכם) וברנרד הנהדר של שחטאר. לא הייתי פוסל גם את קרישיטו, שיכול להעניק לנו עומק אם וכאשר נעפיל לצ'מפיונס ונתמודד בשלוש מסגרות.


    בספרד מדווחים שולנסיה תרכוש את קונדוגביה (הסוכן של השחקן אישר את הדברים) ואינטר תממש את האופציה על קאנסלו, אני מקווה מאוד שזה נכון. קאנסלו נכס.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הסוכן של לאוטראו מרטינז: ״99% שהוא יהיה שחקן אינטר, רק בעיות עם המסים ובדיקות רפואיות מונעות את השלמת העסקה. אינטר רוצה אותו ביחד עם מאורו איקארדי, הם לא ירשו שהוא ישאר עד דצמבר בראסינג״.
     
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    https://i1.ytimg.com/vi/t9B4NPZ3oZs/hqdefault.Xxx

    בחופשתי האחרונה באיטליה (במחוז פוליה, קצת בזיליקטה) לנתי בלילה הלפני האחרון בבארי. מאד נהניתי שם. כיכר מרכזית יפה, מרגישה בטוחה, נקייה (באזור התיירותי לפחות, כן?).

    ישנתי ב-B&B די קרוב לכיכר המרכזית ואיכשהו התגלגלתי לשיחה של חצי שעה על כדורגל עם בעלת המקום. אוהדת בארי כמובן. היא שאלה אותי את מי אני אוהד, ועניתי אינטר. היא שאלה אותי אם יש לי קבוצה אהודה נוספת, נגיד ברצלונה או קבוצה אחרת באנגליה. עניתי... SOLO INTER. והיא אמרה לי - אז היית שמח רק עם מוריניו. אמרתי... קצת גם עם מאנצ'יני, אבל נכון.

    יום הולדת שמח לקבוצתי האהודה היחידה בעולם ואני מקווה שבקרוב כבר אפסיק להתעצבן, להתבאס ואתחיל קצת לשמוח כמו פעם.

    110 שנים.

    ואני מקווה שאינטר תשתפר כמו מחלקת הSOCIAL MEDIA שיצרה את הסרטון החמוד הזה -



    ונסיים עם השיר הנהדר של גרציאנו רומאני -

     
    תומר1989 אוהב/ת את זה.
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מחוץ לקונטקסט זה נשמע מעודד לאינטר, אבל הקונטקסט הוא שרולי סאראטה הגיב להצהרות של לאוטארו מרטינס שבוע לפני כן ששום דבר לא סגור מול אינטר ויש מו"מ. כמו גם התייחסות קודמת לכך שממש טוב לו בראסינג ושהוא מאושר כל פעם שהוא לובש את החולצה ושמח לשחק בליברטאדורס עם המועדון כמו שחלם (והקמפיין יימשך אחרי הפגרה אם ראסינג תעלה לשלב הבא). הדברים האלו זכו לחיזוק מהמאמן של ראסינג, שמפעיל לחץ בעצמו על השחקן דרך התקשורת, שאמר שאמא של לאוטארו רוצה שיישאר עד דצמבר בארגנטינה ושהוא מקווה שהשחקן יחליט כך בסוף. אחרי הדברים האלו הגיעו המילים של רולי אותו אתה מצטט (יש למרטינס עוד סוכן, אבל השני לא פועל דרך התקשורת ומקורב יותר למשפחה).

    ההצהרות האחרונות לתקשורת הן שוב התנהלות מוזרה ביחסים סוכן-שחקן שיש בין לאוטארו לרולי, שהצהיר דברים דומים והפעיל לחץ דרך התקשורת גם במהלך המו"מ עם אתלטיקו. בדיעבד התברר שהוא כנראה לא היה מתואם עם המיוצג שלו, או פשוט שיקר במצח נחושה.

    ההגיון אומר שמרטינס יחתום באינטר בסופו של דבר ושאם המועדון האיטלקי מתעקש הוא יתחיל את העונה הבאה שם, אבל ההחלטה תהייה של השחקן עצמו ולא של רולי סאראטה ולא של ראסינג (שכבר החלה במגעים ראשוניים עם המחליף המיועד שלו), ולאוטארו כבר הפתיע פעם אחת בהחלטה לא שגרתית והדיבורים שלו בתקשורת כרגע, מה שאולי הקפיץ את רולי, משאירים דלת פתוחה לעוד "הפתעה" שכזו.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    משהו שלא ראיתי התייחסות אליו בתקשורת אבל אני מעלה אותו כאופציה אפשרית לכך שמרטינס לא ממהר לחתום, הוא הסעיף שנוסף לחוזה שלו לאחר ההארכה וסאגת אתלטיקו מדריד לגבי האחוזים שמשפחתו תקבל מהסכום שישולם עליו. כלכלית לפחות, יש ללאוטארו אינטרס ברור לעבור למועדון שיציע עליו יותר כסף. נכון ליכולת שלו, וההייפ המלווה אליה, מאז תחילת 2018, כל רגע הערך שלו עולה...
     
  15. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    אני אעריך מאד את מטרינז אם יבחר להישאר בקבוצת נעוריו עד דצמבר במקום ללכת לכסף הגדול. שיישאר עוד קצת בראסינג בשביל עצמו, בשביל האוהדים ואז יבוא.

    כמובן שלאינטר עדיף שיבוא כמה שיותר מוקדם, אבל לא כל העולם סובב סביבנו.

    וראוי להזכיר - עד שהוא לא חותם הוא לא של אינטר. הוא שחקן ראסינג מבחינתי והוא שלהם עד השניה שהוא חותם על החוזה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.