אינטר 2014/2015 :: קונדוגביה ומיראנדה (כנראה) מגיעים.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    אתה לא מצפה מאף קבוצה להחזיק שחקן בכוח.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מאז גמר המונדיאל וההחמצה ההיא נראה שפלאסיו איבד כל חשק לשחק כדורגל. ההחמצות מגיעות עם בעיטות של ״נו בוא נבעט את זה וזהו, מקסימום יכנס״. אני לא רוצה שילך בינואר, אני מאוד אוהב אותו, אבל באמת שקשה לי לראות אותו מצליח בקבוצה חסרת יומרות כמו אינטר אחרי שהפסיד את התואר הגדול ביותר, וכן, גם לו עצמו יש אשמה בזה כמובן. אני אישית חושב שהמצב של פיפיטה היה הרבה יותר טוב, אבל ההבדל ביניהם הוא שפיפיטה הספיק לזכות באליפויות, לשחק במשחקים הגדולים ביותר ולהגיע לשלבים מאוחרים בצ׳מפיונס. פלאסיו עוד לא זכה לשחק במפעל היוקרתי ביותר בכדורגל מועדונים ואין לו תואר אירופאי אחד לרפואה.

    בשורה התחתונה - הגיע הזמן לשיחות עם בוקה. הבחור מיצה את עצמו כאן.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    ינואר הגיע, והוא בא בדיוק בזמן...

    אז בלי הקדמות מיותרות, כרגע נראה שאינטר מחפשת בעיקר קיצוניים וחיזוק התקפי בכדי שמאנצ׳יני יוכל ליישם את ה-4-4-3 בצורה אולטימטיבית. שם שבשעות האחרונות הפך לחזק מאוד בהקשר של אינטר הוא לוקאס פודולסקי הותיק, שלא מוצא את מקומו בארסנל והוריסטיליות שלו מתאימה מאוד למערך של מאנצ׳יו, סקיי והקוריירה מדווחים שהמגעים מאוד מתקדמים. יש עוד המון שמות באוויר, אבל כרגע זה השם החם ביותר לפי התקשורת האיטלקית.

    בקישור, לאסנה דיארה עשוי להצטרף לקבוצה.
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    האם אתם באמת צריכים חיזוק בקישור? בהנחה ואתם עוברים ל4-3-3, יש לכם את מדל, אמוילה, קובאצ'יץ', קוזמנוביץ', הרנאנס וגוארין - לי זה נראה מספיק, אלא אם אחד מהשמות שציינתי צפוי לעזוב. אינטר חייבת לרכוש שחקנים קיצוניים איכותיים, אני חושב שבדיוק בעמדות האלה היא נופלת מיתר הקבוצות שמתחרות על כרטיס לליגת האלופות. העניין הוא שגם שחקן או שניים לא באמת ישנו יותר מדי, הרי הם יהיו השחקנים הקיצוניים היחידים בסגל. בקיצור, מעבר ל4-3-3 נראה לי מאולץ מדי ולא בהכרח מתאים בשלב הזה.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    למנות את כולם ברשימה אחת זה טוב ויפה, אבל זה לא באמת המצב. בסופו של דבר יש לנו 4 שחקנים על 2/3 עמדות, כשאמבילה ומדל נאבקים על עמדת הקשר האחורי. גוארין נוראי, קוז בינוני והרנאנס כל הזמן פצוע. לא יודע אם דיארה מה שאנחנו צריכים, אבל צריך חיזוק בקישור.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    העניין הוא שמישהו כמו דיארה (או לוקאס, שמשום מה גם מקושר אליכם) יילחם על המקום של מדל/אמבילה ולא באמת ייעבה את הקישור בצורה הנחוצה. אני מסכים שמבחינת איכות יש מקום לשיפור במרכז השדה, אבל אם התכנית היא לעבור ל4-3-3 לא עדיף להשקיע כרגע רק בשחקני כנף/קישור התקפי? אני לא רואה איך אפשר לשנות את השיטה ל4-3-3 עם הפרסונל הנוכחי.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מבחינת טכניקה דיארה הוא רמה אחרת מהשניים, שחקן שחקן מהבחינה הזאת ועוד פספוס עצום של ריאל. אני חושב שמאנצ ׳יו רוצה קשרי אמצע בעלי אופי הגנתי כי ב-4-4-3 זה מאוד חשוב שיהיו שחקנים שידעו לעשות הגנה מלבד שחקני ההגנה הטבעיים.
     
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בקיקר הגרמני מדווחים שעיסקת השאלתו של לוקאס פודולסקי מארסנל לאינטר נסגרה.

    על הנייר עיסוקה טובה לשני הצדדים. השאלה איך מצב החלוצים באינטר?


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    פודולסקי מגיע, אם יגיע, להרכב. מאנצ׳יו מתכנן 4-3-3 כשפודולסקי, איקארדי/אוסבלדו ופלאסיו בחוד. זה עתיד להשתנות כי באיטליה מדווחים היום שלאבצי רוצה לעזוב את פסז׳ במיידי ואינטר חזק בתמונה, ובכל מקרה לדעתי אינטר תביא עוד ווינגר כי פלאסיו זקן מדי בשביל לשחק בעמדה כזו במשך חצי עונה.
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    פודולסקי כשחקן אגף? אבוי.

    אני מבין שרצות שמועות על השאלה פוטנציאלית של סלאח. אני מניח שלצרף אותו בהשאלה זה לא סיכון גדול מדי ולכן זה מהלך סביר לכל הדעות, אבל אני לא יודע עד כמה הוא מסוגל להביא את עצמו לידי ביטוי בליגה האיטלקית.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    הוא לא יהיה שחקן אגף קלאסי אלא סוג של חלוץ שני. השמועות על סלאח מתחזקות אבל אני מעדיף את הגרמני, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית. אינטר צריכה את הניסיון של פודולסקי (ולאבצי) ולא עוד שחקן שלך תדע מה תקבל ממנו. פודולסקי אולי היה באנקר בהרכב של ארסנל, אבל אני חושב שסך הכל התקופה שלו שם הייתה טובה.

    דרך אגב, באיטליה מדווחים שארסנל דורשת על פודולסקי 3 מיליון ואינטר דורשת השאלה חינמית עם אופציה לרכישה בקיץ. אני לא אוהב את הדברים הללו, אני חושב שצריך להראות לשחקן שבוטחים בו ואני חושב ש-3 מיליון זה באמת סכום שכדאי להקריב בשביל לתת לפודולסקי תחושת ביטחון.

    אם נסיים את ינואר עם פודולסקי, דיארה ולאבצי, הציפיות יהיו אחרות לגמרי. יהיה לנו סוף סוף עומק.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פודולסקי תמיד נתן לנבחרת גרמניה הרבה יותר ממה שהוא שווה. אני לא מתבסס אגב רק על האכזבה הגדולה ממנו במדי באיירן. שחקן עם רגל שמאל קטלנית אבל הילד כבר לא ילד והוא בן 29. לא רואה אותו משדרג את הקבוצה בצורה ניכרת. השוק של ינואר לא מציאה אבל אולי עדיף לחפש מישהו משמעותי יותר. אינטר לא צריכה את הזבל של ארסנל. הראייה הצרה שלי היא שאינטר צריכה עוד קצת טכניקה בקבוצה וסאלח נשמע לי חיזוק הרבה יותר טוב.

    לגבי לאס דיארה - לא הייתי מגדיר אותו כפספוס של ריאל מדריד. הוא לא הצליח בצ'לסי, הוא לא הצליח בארסנל. הוא נעלם בליגה הרוסית. דיארה שחקן עם טכניקה ופיזיות ולעתים שיחק כמגן ימני. אבל הוא מאוד חסר אחריות(אני עוד זוכר את איבוד הכדור שלו לצ'אבי בקלאסיקו הארור ב-2009 במצב קריטי ובארסה שוב חזר ליתרון של שני שערים) וגם שחקן די בעייתי. אני שמעתי דווקא שבאלוטלי רוצה לחזור לאינטר ויחד עם לאס יהיה קרנבל בחדר ההלבשה. גם אוסבאלדו יהיה חלק מהקלחת וחסר רק את אנטוניו קאסנו כדי ליצור את 'ארבעת המופלאים'.

    בכל-מקרה, אינטר זקוקה לחיזוק ועל כך אין ויכוח. רשמים ממאנצ'יני לאחר חמשת משחקיו הראשונים בתפקיד? אם נוריד לרגע מהמשוואה את המשחק באולימפיקו נגד רומא שזה משחק קשה מאוד והציפיות מלכתכילה היו נמוכות - מה דעתכם? קצב צבירת הנקודות די מאכזב.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    כמה צ׳אנסים הוא כבר קיבל בארסנל וצ׳לסי שאתה אומר שהוא לא הצליח? זה כמו להגיד שדה ברוין לא הצליח בצ׳לסי רק כי מוריניו שרף אותו. אני לא אמרתי שלאס הוא שחקן על, אבל הוא פספוס שלכם כי לא הצלחתם לטפח אותו או לשפר אותו אפילו במקצת, וזה קרה לכם עם לא מעט שחקנים שכן פרחו במקומות אחרים.

    מאנצ׳יני טוב ביחס לסיטואציה שהוא קיבל את הקבוצה, כשהשיפור העיקרי הוא בעיקר מנטאלי ובאספקט הזה אינטר עשתה שינוי מאוד קיצוני, מקבוצה שלא מאמינה בעצמה לקבוצה שחוזרת מפיגור גם במשחקים קשים פעם אחר פעם. מבחינה מקצועית נטו? רואים שיפור, אבל עדיין קשה להיות מרוצים. ההגנה לא מתואמת כל כך, בחירת ההרכב לא נכונה (דודו חייב לעוף מהקבוצה) וגם ההתקפה לא משהו, למרות שפה כן השתפרנו מימי מצארי, לא שזה קשה.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני לא אוהב להיות קטנוני, אבל שחקן הוא "פספוס" רק אם הוא עבר לקבוצה אחרת והצליח, ובכך הוכיח שהקבוצה ששחררה אותו טעתה. אני לא רואה איך לאס עשה את זה.
     
    Rosner ו-אלעד אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.