אינטר 2009/10:: אלופת אירופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Mamadu, ‏1/7/09.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא מבין את ההחתמה של לוסיו, עמדת הבלם מפוצצת בשחקנים ולהוסיף עלייה עוד בלם שלא יותר טוב מהאחרים נראה לי מיותר לחלוטין. אני יודע שחלק יגידו שלאור הפציעות הרבות בעמדה זו היה חובה לחזקה, אבל אני עדיין חושב שבמקרה כזה היה עדיף למצוא צעיר מקומי מבטיח, או סתם צעיר מבטיח, ובטח שלא שחקן מבוגר עם משכורת גבוהה (אני משער פה).

    אני לא אומר שלוסיו רע, אני פשוט לא חושב שהוא יותר טוב מהאחרים.
     
  2. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    קראתי אגב עוד כמה דעות עליו וזה די מסכם את מה שאמרת.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אינטר חייבת להיפטר מהרבה מאוד שחקנים בינונים שמרוויחים אני מניח סכום לא מבוטל של כסף ותרומתם לקבוצה היא אפסית! אובינה, דויד סואזו, פח הזהב קווארזמה, מאנסיני, ויירה, הצ'יליאני (שכחתי את שמו למרות שהוא הושאל לווסטהאם), ריבאס.

    באשר למאקסוול, דווקא התקפית הוא יחסית סביר בטח לעומת מאייקון, והגנתית הוא גרוע וטוב שנפטרים גם ממנו!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/09
  4. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה ז"א?
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שתי ההחלטות האחרונות של מוריניו היו מאוד מוזרות. מאקסוול לדעתי מגן שמאלי טוב, בטח בתור מחליף לסאנטון. זה לא שהברזילאי רצה לעזוב בשל מעמדו, כי גם בברצלונה הוא לא יראה את חולצת ההרכב. המחיר שאינטר קיבלה עבורו באמת מצחיק. הדבר השני שמוזר הוא ההחתמה של לוסיו. הוא הציג יכולת סבירה בבאיירן, הוא מעולם לא התעלה לאותה רמה כמו בלברקוזן או מונדיאל 2002. לפי דעתי, קרבאליו עדיף על לוסיו כגיבוי מהספסל, ואינטר הייתה צריכה לנסות להביא אותו, ולעזוב את דקו בצד. אולי צ'לסי לא רוצה לעשות עיסקה על שניהם ביחד, ועל הבלם היא כן הייתה מוותרת.

    קשר התקפי עדיין לא נראה באופק והמצב של אינטר לא מזהיר. זה עשוי להספיק לעוד אליפות איטליה, אבל בגיזרה האירופית אני לא צופה שינוי גדול.

    עומר,

    הצ'יליאני שהתכוונת אליו זה במקרה חימנז?
    בכל מקרה, בקשר לסואזו - אני לא יודע מה הייתה יכולתו בבנפיקה אשתקד(הוא שיחק 12 משחקים וכבש ארבעה שערים, אבל השאלה היא האם הוא נפצע או אם היה משהו ספציפי שמנע ממנו להיכנס להרכב), אבל אני מאוד התרשמתי ממנו לפני שהגיע לאינטר. מדובר בחלוץ שהוא סילון, זריז, שחקן טכני וגם יודע לכבוש שערים. באינטר הוא לא קיבל יותר מידי צ'אנסים תחת מאנצ'יני. לפי דעתי אינטר כן צריכה להשאיר אותו, במידה וקרוז יעזוב(היו שמועות על כך), או שמחשיבים את באלוטלי כקשר בשל אילוצים.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא כן, ועוד לפני שהסתיימה העונה הוא וסוכנו התחילו לאיים לעזוב, השחקן עצמו התלונן על מוריניו, והוא קושר למילאן עוד באביב.

    זה בכלל לא בטוח, ואולי הוא מרגיש שיש לו תחרות יותר נוחה עם אבידל.
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    גרועים היינו, וכך נשארנו בכל הנגוע למכירת שחקנים.
    וזה לא כלכך יותר ורוד ברכישת שחקנים.
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מצער כל כך שלא יוצא לי להכנס כאן לפורום הנהדר שלכם. אין לי איך לראות כדורגל איטלקי משובח בשנים האחרונות, אבל עכשיו אני מקווה שלפחות יש לי קצת לתרום לדיון. לוסיו בכל הנוגע לתיקולים הוא מספר 1 בגרמניה ואחד הטובים בעולם מזה שנים. כמעט ולא עושה עבירות וכמעט שבלתי ניתן לחלוף על פניו עם הכדור. העונה הם גם היה נקי מטעויות וחזר להיות באמת הלוסיו הגדול. הבעיה היא שעם כל זה שהוא בלם במדי סופר-מן, הוא גם לפעמיים מאבד את הראש ועושה טעויות שמכריעות משחקים ולרוב גם דווקא את החשובים. חושב שבסך הכל זאת החתמה טובה, חכמה ומאוד מחושבת. כנראה שעקבו אצלכם בעונה האחרונה אחרי לוסיו וראו שהעונה הוא דווקא לא עשה את הטעויות הרגילות ולמרות מאמן הגנה טירון כמו קלינסמן שהיה נוראי, לוסיו נתן את העונה הטובה ביותר שלו ב 4 שנים האחרונות.
     
  9. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא יראה חולצת הרכב,גוארדיולה כבר ציין ולא פעם אחת שאבידל הוא כלי חשוב מאוד למערך שלו,כלומר,כשדני אלבס עולה ומשמש למעשה כקשר נוסף אבידל מגיע לשמש כבלם שלישי. אתה רואה את מאקסוול עושה את זה? אני לא.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באינטר יש לו תחרות עם שני מגנים טובים ממנו, בבארסה עם אחד שלא בטוח עד כמה הוא טוב ממנו. האיכויות של מאקסוול בספרד יכולות לקבל ביטוי אחר לגמרי.
     
  11. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מוכן להתערב שבליגה עם הגנות שכונתיות כמו הספרדית, מאקסוול יתפוס גם יתפוס את חולצת ההרכב וישאיר את אבידל לחכות להזדמנויות מהספסל. מאקסוול הוא שחקן שסגנון המשחק שלו תפור על הליגה הספרדית והיא תפורה עליו. רכישה טובה של ברצלונה במחיר מצחיק.

    דור, החוזה של קרוז נגמר ב1.7 והוא שחקן חופשי מאז ומחפש קבוצה, כאשר לאציו המועמדת הבכירה להחתימו. מוריניו הודיע שלפי מצב העניינים כרגע, סואזו נשאר.
     
  12. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה לא מבין מה שאני אומר לך ? גוארדיולה החליט ללכת על טקטיקה מסויימת ובטקטיקה הזאת אבידל הוא כלי חשוב ואני לא ממציא את זה כי גוארדיולה ציין את זה בעצמו. ולא לא משנה כרגע אם הוא פחות טוב או יותר טוב ממאקסוול מבחינה התקפית כי מבחינה הגנתית הוא עוד עושה את העבודה שלו ומסוגל לשחק גם כבלם,מאקסוול מגן שתוקף המון ואני לא כזה בטוח שיצליח למלא את התפקיד של אבידל,יכול להיות אני טועה אבל אני לא חושב.

     
  13. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    .

    מה שאתה אומר נכון, אבל במחשבה שנייה, פרט לשישיה או שבעה קבוצות בליגה הספרדית, השאר בכלל לא מסוגלות לדגדג את ברצלונה. ייתכן שבמשחקי צמרת חשובים וקשים מול ויאריאל\אתלטיקו\סביליה\ ריאל מדריד כמובן גווארדיולה יילך על בטוח וייתן לאבידאל את המושכות ולאלבס אפשרות להתפרע באגף ימין, אבל בליגה הספרדית הנוכחית, ברצלונה עם קישור שמחזיק בכדור כמו שלה יכולה להסתדר מצוין עם מקסוול כמגן שמאלי ברוב משחקי הליגה. החולשה ההגנתית שלו לא תהווה בעיה גדולה כל זמן שברצלונה לא תשחק נגד אחת מאלו שציינתי לעיל.
     
  14. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגובה שלי בספרדי:

     
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    6-7 קבוצות? ויאריאל היא היחידה שיצאה משני המפגשים עם בארסה לא מבוזה ומפורקת.