אינטר 2008/09 :: מי יגיע ומי יילך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Mamadu, ‏1/7/08.

  1. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    :aa1: לפי הפרסומים האחרונים, רומא תסתפק ב12 מליון יורו תמורת מאנסיני, וביום שני או שלישי השחקן יצטרף רשמית לאינטר.

    * בעניין אחר: לוקה סליגארדי בן ה20 הוא המצטיין של הפרימברה בעונה החולפת, אני ראיתי לו כמה שערים ומהלכים, ולדעתי יש לו מקום בסגל הקבוצה הבוגרת או לפחות שיושאל לקבוצה בסרייה א.
    למי שרוצה לראות אותו בפעולה, מוזמן להוריד את הקליפ שהכין ZLATAN IBRAHIMOVIC על השחקן:

    http://www.zshare.net/video/1472177143e84fee/

    http://www.megaupload.com/?d=XS4M9P4K

    http://www.fileflyer.com/view/8e0HDCh



     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: לפי דרישת מוריניו, אינטר ביטלה את השתתפותה בטורניר הידידותי "טרופאו בירה מורטי" שבו משתתפות נאפולי, יובנטוס ואינטר מדי שנה מאז 1997.
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אולי סוף סוף נראה את אינטר קוטפת תואר בצ'מפיונס ליג, מה שישמח אותי מאוד. הקבוצה הזאת עם המסורת ועכשיו עם מאמן חדש שאני אישית מאוד מעריץ יכולה להגיע רחוק ואולי סוף סוף באמת להביא את התואר הנחשק של הצ'מפיונס ליג. אך מעל הכל הליגה, אינטר חייבת להמשיך לשלוט בליגה, זה הלחם והמים של המועדון, הצ'מפיונס ליג זה הדובדבן שבקצפת בשביל המועדונים. אין ספק שאינטר עם עוד כמה שחקנים בעמדות הנכונות יכולה לעשות עונה נהדרת.
     
  4. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    הסיבה לכך היא שהסופר קאפ יהיה שלושה ימים אחרי גביע בירה מורטי.
     
  5. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מאנסיני החתמה מעולה!, אין מוריניו עם הארנק של אברמוביץ' או עם הארנק של מוראטי מוציא יהלומים... סכום סביר ביותר אינטר הצליחה להוציא, מאנסיני ייתן דחיפה מן האגפים, שחקן מהיר, שליטה בכדור, בקיצור שחקן אגף מושלם.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    שימחת אותי לרגע אבל אחריי בדיקה זריזה, עתידו של מנסיני יקבע ביום שני או שלישי. אני מבין שלא יצא לך לראות את אמנטינו בשנה האחרונה.כי אם הוא היה שחקן כל כך מושלם כמו שאתה מתאר אותו, אולי היינו רואים קצת יותר התעניינות בו מצד הקבוצות הגדולות, מה שהיה מעלה את המחיר שלו, בעצם אם הוא היה שחקן כל כך מושלם, הוא לא היה מוצא למכירה. במקרה שהוא ישאר ברומא, הוא יהיה מחליף לא רע לווצ'יניץ' אבל הכסף ממכירתו יתרום הרבה יותר.
     
  7. {forza-haifa} Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסיבה שיותר קבוצות גדולות באירופה לא קופצות על המציאה זה קודם כל השם שלו , אין לו שם מי יודע מה גדול ( ואין מה לעשות כולם רוצים שמות גדולים ) דבר שני שכל הקבוצות הגדולות פחות או יותר מסודרות מבחינת אגפים ואפילו לחלקם יש יותר מדיי שחקני אגף .
    וגם כמו שאמרתה הוא לא עד כדי כך טוב מספיק . אבל הוא יכול להגיע לרמות גבוהות ביותר אבל הוא צריך להמתין כמה שנים טובות .
     
  8. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    הוא בן 28? אם הוא לא נמצא עכשיו אז מתי יגיע?

    אני מודע לזה שמאנסיני עבר עונה לא טובה ברומא, אבל אני מאמין שתחת מוריניו הוא יחזיר את היכולת שלו בשנים הראשונות שלו בבירה.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הבעיה שאף פעם לא היה דבר כזה "שנים טובות בבירה", מנסיני במשך כל השנים ברומא מזגזג. עונה ראשונה טובה, השניה מזעזעת, חצי הראשון של העונה השלישית רע מאוד, החצי השני מצויין, 2006-2007 עונת שיא למנסיני שהוכיח שהוא אחד השחקנים הטובים בעמדתו. ובעונה שעברה הוא הוכיח בדיוק את ההפך. אם אינטר תשחק בשיטה של מוריניו בצ'לסי, מנסיני יכול להשתלב לא רע והשינוי אווירה יתן לו מוטיבציה להצליח. מה גם שלאינטר אין שחקנים אחרים בעמדה שלו אם אני לא טועה. במידה ומוריניו ילך על 442 למנסיני לא יהיה מקום בהרכב ומהר מאוד, גם לא בסגל.
     
  10. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    כן קצת הגזמתי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx ..
    אבל הוא עם נתונים מצויינים. רומא כולה לא עברה עונה גדולה וכך גם מנסיני, הוא יכול להיות שבנסיגה, והוא לא מעורר את המשיכה מן הקבוצות הגדולות באירופה משום שהוא לא צעיר כל-כך, והוא לא שחקן הרכב בברזיל, הוא פרץ גם די מאוחר.
    הוא החתמה מעולה (במקרה שיצא לפועל כמובן), הוא תלוי בשחקנים שמסביבו, וטוטי (למיטב זכרוני) היה פצוע חלק לא קטן העונה. באינטר יהיה יותר קל להשתלב בתוך הקבוצה, ומוריניו יכול להוציא ממנו יכולות שעדיין לא ראינו ממנו...
     
  11. {forza-haifa} Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה שמנסיני לא עבר עונה גדולה כבר כמה עונות זה לא אומר שרומא עברה עונות דלילות. שתי העונות האחרונות של רומא היו דווקא לפי דעתי טובות הגעה לרבע גמר ליגת האלופות . מרחק של נגיעה מהאליפות ושני גביעים רצופים . נכון שמנסיני לא היה מי יודע מה פעיל בהשגת התארים וכל זה אבל זה לא אומר שרומא עברה גם תקופה לא משהו .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/7/08
  12. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    זה כבר הופך להיות דיון על רומא..
    לא אמרתי שרומא עוברת עונות דלילות, פשוט היכולת שלה היא לא מדהימה, למעט משחקי ליגת האלופות ולפעמים בליגה. (אם כל הכבוד מילאן ויובה לא היוו יריב בשנים האחרונות).
     
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    הרשו לי לסכם: מנסיני שחקן מספיק טוב לאינטר, אבל לא מספיק טוב לרומא. לא! לא מכיוון שלרומא יש סטנדרטים גבוהים יותר, אלא כיוון שאינטר יכולה להרשות לעצמה לשלם שכר של 3 מיליון אירו לעונה לשחקן שנותן משחק גדול כל 4-5 משחקים ואילו רומא לא. כאשר רומא כבר "שוברת את הבנק" כדי לשלם משכורת כמו זו היא מצפה, וגם אין לה ברירה, אלא שאותו שחקן יהיה בורג מאוד מרכזי שיתן לה תפוקה קבועה כמו שטוטי, דה רוסי ומקסה (השחקנים היחידים שמרוויחם משכורת בסביבות זו שמנסיני מצפה להרוויח). אם אותו מנסיני לא היה רואה עצמו כעילאי ברמה של אלה שציינתי זה עתה, אלא כפי שהוא באמת - פחות או יותר ברדג של טדאי ופרוטה ומסתפק גם במשכורת כמו שלהם (כמו שהוא הרוויח עד כה באיזור 1.5 מיליון אירו לעונה), אז רומא גם לא היתה כה נחושה למכור אותו.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מסכים עם אורי אבל ארצה לחדד קצת את הדברים. בסוף עונת 2006-2007 היו דיווחים על כך שרומא מתכוונת להציע למנסיני חוזה חדש. בגלל אותם הזיגזגים לאורך הקריירה של מנסיני ורצונו של השחקן להשאר במועדון, הוחלט לדחות את ההחלטה בשנה נוספת ולראות האם הוא באמת שווה את המשכורת הגבוהה שהוא דורש. בעונה שעברה, מנסיני הציג יכולת גרועה ואיבד את מקומו בהרכב לווצ'יניץ' (ועדיין שיחק דיי הרבה בגלל פציעתו של טוטי). לא חושב שלרומא אין אפשרות לשלם משכורת של שחקן בכיר לשחקן ספסל אבל הרבה יותר משתלם למכור אותו ולחזק את הקבוצה בכספי המכירה.בנוסף לסיבה הכלכלית ישנם הבטים נוספים, רומא במשך שנים מנסה לשמור על קאדר שחקנים נטול שכירי חרב והסיבה שהשחקן אף פעם לא היה חביב האוהדים מקלה על ההחלטה למכור אותו.
    לאחר הצעות יפות מאוד מליברפול וליון אחריי אותה עונה מצויינת, ברומא לא ציפו שבעקבות היכולת הירודה, מכירו יפול בצורה כל כך דרסטית ולא תהיה שום התעניינות מצד הקבוצות הבכירות מלבד אינטר שמחזרת אחריי השחקן כבר שנים רבות. לפני שמנסיני הוצב ברשימת העברות, רומא הציעה את השחקן לצ'לסי וברצלונה. שתי הקבוצות התעניינו חלקית בשחקן אך הציעו הצעות מיזעריות שגרמו לרומא לחזור על מקרה קיבו ושוב פעם למכור שחקן לקבוצה יריבה.
     
  15. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    הוא הוצב ברשימת ההעברות?, זאת הכוונה של רומא הייתה להיפטר ממנו בעצם?
    אני חושב שרומא היו יכולים לעשות זאת בצורה יותר טובה ואם הם היו עושים כך הם גם היו מקבלים סכום יותר יפה.