אינטר 10/11:: יש מאמן חדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י עומר, ‏4/7/10.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר גם לצחוק על אינטר על חוסר היכולת למשוך מאמנים מהשורה הראשונה.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034


    לפחות לגבי דבר אחד אפשר יהיה להיות בטוחים: יהיה שמח עם הרבה גולים. ג'נואה של גאספריני הייתה אחד הדברים הכי משוגעים בליגה פוסט הקאלצ'ופולי. הכי ליגה ספרדית שיש. בניגוד ללאונרדו המוגחך, גאספריני לא ממש התיימר לארגן הגנה.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אתה צודק בזה גם 100 אחוז, רק שאני לא חושב שאינטר היא היחידה, אלא זה תקף גם לשאר הקבוצות באיטליה, כשבמקרה של מילאן ויובה את קאפלו ואנצ'לוטי הם יכולים להחזיר בגלל ההיסטוריה.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,838
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    בעונה הגדולה של גנואה לאחר הסקנדל, הייתה לה הגנה לא רעה שספגה 39 שערים בליגה (קרוב מאד לויולה, יובנטוס ומילאן) והרבה יותר טוב מרומא למשל. בתקופה זו, מתאו פרארי, בוקטי וקרישיטו ייצבו את החלק ההגנתי. אני מאמין שמאיקון, ראנוקיה, לוסיו, סמואל לא פחות טובים מאותם שחקנים ולכן ההגנה של אינטר תראה ''קצת'' יותר טוב מאשר בתקופת לאונרדו.

     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    רגע של דימיון - אלגארי מתפוטר ממילאן, המועמדים לנחות שם הם בואש, ואן חאל, דליו רוסי, רייקארד, ליפי וכל מיני בסגנון. בסוף נוחת שם גאספריני.

    רגע של דימיון 2 - קשטן מתפוטר מהפועל. המועמדים הם גוטמן, אבוקסיס, ראובן עטר. בסוף חותם ערן קוליק.

    אתה לא שמח בשני המקרים האלה?
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא. זה לא אותה השוואה גם, כי אלגרי וקשטן הם מאמני כדורגל, ליאונרדו הוא לא מאמן, זה כמו שתגיד לי איווניר מתפטר/מפוטר ובמקומו ממונה ניצן שירזי (כשקשטן, גוטמן ושות' מועמדים) זה אותה הקבלה הגיונית, כי אני יודע מה היה לפני: ליאונרדו - כלום, אז מן הסתם כל הדבר שיבוא על חשבונו יהיה יותר טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    איך לאונרדו קשור למשוואה? יש רשימה של מועמדים מעולים אחד אחד, ובסוף בא גאספריני. אתה באמת יכול להאשים את אוהדי מילאן שהם שמחים מזה?
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כי אוהד מילאן מסתכל על מי מועמד ומי ממונה. אני מסתכל על מה היה לי לפני גאספריני שזה כישלון בטוח, עכשיו לך תדע מה יהיה - נכון שגאספריני הוא פחות "סקסי" ופחות "בטוח" מבורסת השמות - אבל עבורם האסון האמיתי היה שליאונרדו עזב.

    בואו נחזור לכדורגל:

    באיטליה מדווח כי אינטר זכתה בשירותיו של ויויאנו, שחקן המריבה, אחרי שטעות של מנהל בולוניה ברישום במכירה הפומבית של השחקן היא זו שתעביר אותו לאפיאנו, תמורת הסכום שאינטר הציעה, 4.7 מיליון יורו.

    רכש נוסף של אינטר מגיע מסאנטוס, אלופת דרום אמריקה החדשה, מוריירה ג'ונתן, המגן הימני של סאנטוס תמורת 5 מיליון יורו - ע"פ סקיי. מישהו יכול לספר על השחקן? כי אישית אני לא מכיר ולא ראית אותו כך שאני לא יכול לחוות עליו דיעה. אגב הוא יכול לשחק גם כמגן שמאלי, לפי מה שקראתי.

    עכשיו השאלה היא מה זה אומר מבחינת סאנטון/מאייקון/קיבו - מישהו יהיה חייב לעזוב (כשכמובן אפשר לצרף אליהם את זאנטי ברשימת המגנים אבל הוא כמובן נשאר בטוח ובהרכב בתפקיד כלשהו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    לפי מה שקראתי בפורומים של אוהדי אינטר בחו"ל,לא מדובר באיזה עילוי והוא שחקן בינוני.אני אישית רוצה מאוד לראות את סאנטון כמחליף של מייקון ויהיה חבל אם הוא יתבזבז כי הוא באמת מגן מצוין.

    במה יש לאוהדי מילאן להיות מבסוטים?זה לא שהמאמן שלהם הוא איזה מוריניו,גאספריני לא פחות טוב ממנו ואפילו יותר טוב.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://i53.tinypic.com/wa4mr5.Xxx
     
  11. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "רשמי" אומרים על משהו שנחתם ונסגר. בינתיים, מונטארי סירב להצעה של התורכים ומתכוון להוכיח את ערכו בהכנות קדם עונה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/6/11
  12. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ש לו אזרחות איטלקית, והוא לטעמי המגן הטוב בברזיל היום כשהוא בריא - למרות שגילוי נאות אני משוחד.

    בחודשים האחרונים הוא הראה יופי של שיפור במשחק ההגנה שלו, וכבר תקופה מאז שהגיע לסנטוס ולפני הוא שחקן שמאוד הייתי רוצה לראות באינטר - אני אישית ראיתי אותו ממש כאחד שאנחנו צריכים להביא למועדון בהנחה שמאייקון היה עוזב שנה שעברה.

    משחק דיי שלם מבחינת יכולות שהוא שיחק בהרבה תפקידים אחרים כולל קשר. מהיר, לא מפסיק לרוץ, קשוח למרות הגובה שלו, יציב מאוד ולא קל להתנער ממנו, בעיטה חזקה, יודע למסור ויש לו ראיית משחק מעל הממוצע למגן, והוא ממש מצויין במשחקי השילובים ובתנועה בלי כדור אחרי נגיעה, כשהוא יודע לסיים טוב מאוד ברחבה ויכול לכבוש שערים או לבשל, ולמרות שההרמות שלו בסדר הוא לרוב מעדיף כזה חצי לבעוט חצי להרים., הוא מתנהל טוב מאוד עם הכדור ולפעמים מתאהב בו יותר מידי ומתמהמה.. יש לו דריבל אבל הוא לא סוג שך פאביו קונטראו כזה שירוץ לך על המגן כל המשחק אלא יותר קרוב למאייקון בכל הקטע הזה כשהוא יעדיף את המסירה והדאבל פס ברוב המקרים, או את ההרמה לפני, ובכלל יש לו משחק שמזכיר לי את מאייקון בצורה כללית.

    בכל מקרה מאז שהגיע לסנטוס הוא הראה יופי של יציבות ועבודה בהגנה תחת השיטה של המאמן החדש, וזה כאמור שהוא ידוע יותר במשחק ההתקפה שלו.. הבעיה הכי גדולה איתו שהוא נפצע כל שבועיים, ופשוט לא מצליח להישאר בריא.

    מבחינת יכולת והגיל הוא יכול כבר היום להכנס בכיף להרכב שלנו בהנחה שמאייקון לא שם ואין לי הרבה ספקות שלהוציא את מאייקון הוא יהיה המגן הכי טוב שלנו ואני אקח אותו על פני סאנטון כל יום בשבוע, כשאפילו יכול להתקדם ולמתג את עצמו כאחד המגנים היציבים בדרג השני בעולם ומי יודע אולי אפילו הראשון.. אבל הפציעות הלא נגמרות זה הדבר היחיד שמוריד את המנייה שלו מבחינתי.

    בכל מקרה אני לא רואה שום דבר בברזיל על זה, מה גם שסאנטוס קנו רק חצי ממנו ויש עוד חצי שצריך אני משער לנהל עליו משא ומתן עם קרוזיירו.. אחלה מגן אם הוא בריא שיכול להתברר כגניבה במחיר שלו, אבל זה אם גדול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  13. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הנשיא של סנטוס אמר היום שג'ונתן אומנם לא נמכר עדיין, אבל שהוא פנה אליו לפני גמר הליברטאדורס ואמר שפנו אליו מאינטר ושהוא רוצה ללכת, ושהוא ענה לו שיחכה עם זה עד אחרי הגמר.
    הוא אומר שבנתיים לא הייתה פנייה מנציגים של אינטר למועדון וצריכה להיות עם השחקן פגישה ביום שני, ואחריה אם תגיע הצעה יסתדרו את העניין.. בעניין האחוזים של השחקן, סנטוס אחראית למכירה שלו כשקרוזיירו פשוט תקבל חצי מהמחיר.
     
  14. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    עכשיו בראיון הנשיא של סאנטוס אמר שג'ונתן קיבל הצעה מאינטר לבוא ולהיות המחליף של מאייקון.

    הוא אמר שההצעה קוסמת לשחקן ובגלל הגיל שלו(25) והרצון לעבור ולהרוויח יותר כסף סאנטוס חייבים לכבד את ההחלטה שלו - אבל אמר שהמועדון לא רוצה שהוא יעזוב, ובגלל זה הוא ישאף להשיג את המחיר האמיתי שהוא שווה.

    בכל מקרה אם לא יהיו בעיות רפואיות בגלל כאמור כמו שאמרתי בעיית הפציעות שהייתה לו השנה(החמיץ חצי מהעונה עד עכשיו), נראה שהוא פחות או יותר סגור ושנגיע להבנה עם סאנטוס.