אינטר זוכה בליגת האלופות בפעם השלישית!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏17/7/09.

  1. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    כ"כ קיוויתי לקבל את בני יהודה כדי להיות בבלומפילד.. אוף! מאכזב, מתסכל, מעצבן, מדכא! עד שבפעם ב.. היה סיכוי טוב שאהובתי תגיע לביקור בארץ הקודש, הוא נגוז כשכולי מבואס תחת!

    לעזעזל עם השבדים האלה..
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ככל הנראה, פראנדלי נמנע מלהכין הפתעות להיום בערב וההרכב הצפוי הוא אכן צפוי:

    FIORENTINA (4-2-3-1): Frey, Comotto, Dainelli, Gamberini, Pasqual, Montolivo, Zanetti, Marchionni, Mutu, Vargas, Gilardino.

    A disp: Avramov, Kroldrup, Gobbi, Kuzmanovic, Donadel, Jorgensen, Jovetic

    היריבה מנגד:

    SPORTING LISBONA (4-3-1-2): Rui Patricio, Tonel, Carriço, Anderson Polga, Marques, Miguel Veloso, Joao Moutinho, Rochemback, Mati Fernandez, Caicedo, Liedson.

    A disp: Tiago, Caneira, Silva, Pereirinha, Vukcevic, Djalo, Postiga
     
  3. Burgul Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/03
    הודעות:
    72
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2 נקודות לגבי הסגל:

    לא היה כדאי לשלב את יובטיץ' בהרכב? בעונה שעברה הוא פרח מתחת לחלוץ ב4-3-1-2 כשמוטו היה פצוע.אולי להסיט את מוטו שמאלה או אפילו במקום מרקיוני,למרות שהעמדה בצד ימין לא נראית כעמדה הטבעית של יובטיץ'.

    דבר נוסף- אין חלוץ מחליף על הספסל.רק קשרים קדמיים.

    השאלות מכוונות בעיקר לאורי,מי שרוצה להגיב גם מוזמן כמובן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx




    לגבי ספורטינג,זו פעם ראשונה שאני קורא על הסגל שלהם וההרכב המשוער ואני חייב להגיד שזו קבוצה חזקה מאוד ומאוזנת,לפחות על הנייר.יהיה מאבק מעניין במרכז המגרש.
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    זו תהיה התאבדות מקצועית מצידו של פראנדלי לפתוח במערך כזה גם עם יובטיץ' וגם עם מוטו, וכמו כן, גם עם ג'ילא ואחד מהשניים מרקיוני או וארגס. מרקיוני ווארגס הם שחקני קו שמתפקידם לעשות גם לא מעט עבודת הגנה שיובטיץ' לא יכול לעשות, לפחות לא בשבל זה של הקריירה. האם כדאי לפראנדלי להמר על יובטיץ' על חשבונו של מוטו? יובטיץ' עוד לא עשה שום דבר במועדון שיצדיק את זה. גם אותה פריחה עליה דיברת הסתיימה עם 0 בישולים ושער אחד מפנדל בלבד. אין ספק שיובטיץ' שחקן מוכשר ויהיה אפשר להשתמש בו במהלך המשחק.

    באשר לשאלה השניה, אין חלוץ מחליף בסגל, פרט לקאסטיז'ו הפצוע. במידה וג'ילארדינו נפצע מוטו ישחק בעמדה קידמית יותר ויובטיץ' ימלא את עמדתו של הרומני.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ספורטינג די מפחידה האמת, אבל עדיין באירופה פחות מפחידים מאשר בליגה הפורטוגזית שאני עוקב אחריה מדי פעם. מאתי פרננדס הצ'יליאני, מלא טכניקה ויצירתיות מאוחרי שני חלוצים נהדרים בעיקר כמו ליידסון הברזילאי, זה לא יהיה ממש קל לחבורה מנוסה כמו דאינלי וגאמבריני. ממש לא. המשחק גם תלוי מאוד בכושר הנוכחי של ז'ואו מוטיניו, מה שיכריע הרבה.

    היום אני איתכם, ויולה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/09
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    פרננדז היה פלופ גמור בויאריאל. אני תופס מליידסון כשחקן הרבה יותר מסוכן מהצ'יליאני.
    ווקצ'ביץ' הוא לא המוכשר ההוא שביקר פה בארץ יחד עם פרטיזן כשהם ניצחו 2-0 את מכבי פ"ת (רק כדי לחטוף אחר-כך בסרביה)?
     
  7. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    נדמה שיכול להיות שאתה מתבלבל, סימון ווקצ'ביץ' כבר היה עם רגל מחוץ לסרביה כשמכבי פתח תקווה שיחקה מול פרטיזן. חוץ מזה מאתי עדיין נשאר הבטחה, והעונה נראה באמת הוא פלופ גמור.

    עריכה: אכן, לא טעית. עשיתי בדיקה קצרה. ווקצ'ביץ הבקיע נגד מכבי פתח תקווה, אך אחרי כמה משחקים הוא עבר לליגה הרוסית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/09
  8. Burgul Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/03
    הודעות:
    72
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיורניטינה אמנם הצהירה שתשחק על מתפרצות,אבל ברמות הגבוהות של אירופה צריך יותר מ2 שחקנים קדמיים.ההחלטה לפתוח עם מרקיוני ווארגס באגפים מובנת והגיונית.אני מקווה בשביל פיורנטינה שלא תגיע למצב המוכר כל כך של קבוצות איטלקיות באירופה שהיא נלחצת אחרוה ולא יכולה לצאת קדימה בגלל מחסור בשחקנים קדמיים שיכולים ליצור משהו.זו הסיבה שאני חושב שהימור(וזה אכן הימור די פרוע במובנים איטלקיים,בטח בנוקאאוט) על יובטיץ' יכול להתברר דווקא כקלף המנצח.אחרי הכל,זה אותו דיון בכל מקום,גם בישראל,מה הגדרת התפקיד של שחקני האגף הקדמיים? שחקנים חופשיים שיוצרים ולוחצים או שחקנים שלעתים תכופות רואים אותם ליד דגל הקרן רודפים אחרי מגינים? האמת,שהיום כולם יורדים להגנה וזה לא רק מתבקש אלא הכרחי,עם זאת בכדורגל הכל עניין של באיזו מידה.אם פיורנטינה תילחץ לשערה היא יכולה להגיע שמצב שאין התקפה.הכדורים יטוסו מהר קדימה וג'ילא ומוטו ישתדלו או לעקוץ(קשה מאוד לבד) או לעכב ולבנות התקפה מסודרת(שאין כל כך עם מי,מפני שוארגס ומרקיוני הם יותר שחקני קו "מרובעים" שלא נכנסים לאמצע או מבצעים פעולות מיוחדות במשחק מסודר וצפוף.

    לגבי ההימור על יובטיץ',צריך לזכור דבר נוסף.וארגס ומרקיוני הם שני שחקני קו ב4-2-3-1.המערך הזה נבנה כדי לאפשר לשחקני האגף לתפקד על תקן של חצי חלוצים,בניגוד ל4-4-2 שמשוחק עם חלוץ נוסף ופחות קשר באמצע,ככה שאני חושב שזה לא כל כך יוצא דופן לפתוח עם שחקן יותר התקפי באופיו באחד משני האגפים.

    וזה שוב חוזר לנקודב מאוד יסודית.די נמאס שאת "ההרפתקאות" מנסות בארסה,ריאל,מנצ'סטר והקבוצות האיטלקיות אף פעם לא באמת מעיזות.ואני אוהד של הכדורגל האיטלקי כבר שנים למי שאולי חושב שלא.
    בואו נחשוב על זה לרגע זה לא הימור מטורף לשחק 4-3-3 עם מסי והנרי באגפים כששני הקשרים הקדמיים בשלישיית הקישור הם צ'אבי ואינייסטה הקטנים?
    לא היה מטורף לשחק 4-1-2-1-2 עם פירלו כקשר אחורי סיידורף לפניו ורוי קוסטה מאחורי החלוצים? איזה אוהד כדורגל איטלקי לא נדהם מהיוזמה ההזויה הזו? אבל אצלי זה עורר כל כך הרבה תקווה שהנה יש כדורגל אחר,ובאמת זו הייתה קבוצה אדירה ושיטה מדהימה.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הסגל של רומא למשחק נגד קושיצה :

    שוערים : ארטור, פראסקה, ז'וליו סרג'יו
    הגנה : מקסס, אנדראולי, פאטי, קאסטי, מוטה, ריסה, טונטו, אנטונס
    קישור : דה רוסי, פיזארו, בריגי, טאדיי, גוברטי, צ'רצ'י, גרקו
    התקפה : טוטי, מנז, אוקקה
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/8/09
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר מאסימו גובי מועדף על פניו של פסקוואל.
     
  11. Marchisio Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/02
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיורנטינה מתחילה לאט לאט להתבנקר, ויוצאת להתקפות עם 2 שחקנים...
     
  12. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אוה ג'ילארדינו כמה אני אוהב אותך! אוה ג'ילא כמה ענק אתה!!!

    אם אנסה להתגבר על האופוריה מהשער והתוצאה, אם אנסה להתגבר על האלכוהול...

    גרוע, גרוע, גרוע!!! יש מקרים בהם אני שונא, אבל שונא להיות צודק. היום אפילו קיללתי את עצמי כמה צדקתי. מזל, אבל מזל (כמו שכתבתי ממש אחרי ההגרלה) שקיבלנו את ספורניטג - יותר מדי כוכבים מהשכונה - ליסבון. כל קבוצה אחרת שיכלנו לקבל בהגרלה היתה מנצחת אותנו 0:3 ולא מסתכלת לאחור. המערך הזה הוא מתכון בטוח לכשלון. והיום ראינו כמה המערך הזה נכשל, אפילו מול עשרה שחקנים של הפורטוגלים. נהננו יותר מדי מהרכות של ספורטינג, מהטעויות של ספורטינג וגם הראנו שלא למדנו כלום מהשנה שעברה, לפחות כל מה שקשור לניצול מצבים. והמערך הזה שפראנדלי בחר בו, מתאים רק, אך ורק, לקבוצה שיודעת לנצל מצבים. פראנדלי חייב להודות בטעות, לבקש מקורבינו איזה גווארנטה ולחזור למערך הסביר עם שלושה קשרים. על מוטו לא ארחיב כדי למנוע מעצמי דמעות שטרם שיחררתי מאז גיל 11.
    ואם קורבינו מוכר את דאינלי אני מפוצץ אותו עם קיסם השיניים של שלמה שרף. הוא לא שחקן גדול, אבל הוא אחד מאותם "הילדים הרעים" (כמו מטראצי, גאטוזו או אמברוסיני) שפשוט שונאים, אבל שונאים, להפסיד. ואוי כמה אני אוהב את זה, אפילו יותר ממה שאני אוהב את ג'ילארדינו.

    פורצה!

    אגב, אם היו שואלים אותי אם הייתי מעדיף לנצח 0:2 בחוץ עם 0 איטלקים כמו שעשו ארסנל עם 0 אנגלים. אז הייתי בכל דרך של בחירה, בוחר את התוצאה שהשגנו עם 8 איטלקים בהרכב.

    פורצה קאלצ'יו איטאליאנו! :aaa15:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/09
  13. Marchisio Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/02
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מונטוליבו ויובטיץ' עם מהלכים פשוט נדירים, היו יכולים להכפיל את התוצאה, חבל. בכל מקרה, שער אחד של ספורטינג בארטמיו פרנקי והם עולים לאלופות, פיורנטינה תצטרך לפתוח חזק כבר מההתחלה.
     
  14. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אחרי שאודינזה העיפה את ספורטינג ועלתה לליגת האלופות, פיורנטינה מתקרבת. בימים הקרובים יעלו הסיקורים על שלושת המשחקים בגביע אופ"א.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    אתמול היה לו משחק מצוין ולא רע לפורטוגלים..מזל שגילא הבקיע בזמן ל2-2 אך זה לא גמור ראינו איך ספורטינג השתפרו במחצית השניה קבוצה מצוינת לדעתי שלא יורדת מפיורנטינה ולא אופתע עם ינצחו באיטליה פשוט כיף לראות אותם שהם מתחילים לשחק , כדורגל שמח.


    סימון ווקצביץ הזה שחקן מטומטם ..

    בהצלחה לפיורנטינה :aaa15:

    *אורי מה הבעיה שלך עם ארסנל?0 אנגלים קודם כל יש בספסל ואחד בהרכב(LOL) וולקט שבגלל פציעה לא שיחק ולא כל הקבוצות בעולם צריכים לשחק עם שחקני בית ועוד שבאנגליה שחקן אנגלי שווה פי 2 משחקן אחר...ובכלל אנגליה המחירים לא הגיונים אז עדיף לקנות שחקנים מאפריקה זולים כמו שונגר עושה...