אינטר אלופת אירופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏20/5/10.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    נורא קשה להחליט באיזה צד אני היום. מצד אחד, כאוהד של הליגה האיטלקית אני מעדיף ניצחון של אינטר שיבטיח לנו גם בעוד שנתיים 4 מקומות בצ'מפיונס ליג. עם זאת, כאוהד יובנטוס, אני לא אוכל להתמודד עם טרבל של אינטר.

    השאיפה העיקרית שלי היא שיהיה משחק מעניין. מעבר לכך, בהצלחה לשתי הקבוצות.
     
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ואני לא ציטטתי אותך במדויק...גם לפניך אנשים התייחסו להודעות אחרות שלדעתם אינטר היא אנטי כדורגל(לא נכון לדעתי אבל מקבל כל דעה)שלא רק יש ברצלונה קיימת בעולם...

    בפורום הזה בכל מקום אני קורא הודעות נגד ברצלונה בלי הרבה בסיס...אז ערוץ הספורט חופר לכם...זה לא ממעיט ממה שעושה הקבוצה הזאת
     
  3. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובכל זאת בחרת להגיב אחרי תגובה שלי...שוב לא למדת מתי גם לכתוב וגם להתייחס למי שרצית,
    זה עד כדי כך קשה?

     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חיכיתי זמן רב עד שהסנטיאגו ברנבאו, אחד האיצטדיונים המפוארים באירופה, ייארח את הגמר. אבל עד שזה קרה - אנחנו לא שם. בכל-מקרה, כבר התגברתי על העניין הזה. שתי הקבוצות ראויות להגיע למעמד הזה ויש להן כבר שני תארים ביד. אחת מהן תסגור עונה ענקית עם טרבל חלומי. מי זאת תיהיה?

    במשחק הזה אין פייבוריטית ברורה. אינטר נראית לי קבוצה מעט יותר יציבה(בעיקר ברביעייה האחורית) ולטעמי מוריניו מנצח את ואן-חאל בקרב המאמנים. מעניין יהיה לראות איך אינטר תשחק היום, הרי היא בטח לא תעשה בונקר חריף כמו נגד ברצלונה. ייתכן והיא תשחק על מתפרצות ותתפוס את באיירן(אין לה בידיוק קשר אחורי על המגרש כי ואן-בומל יוצא המון קדימה ובאיירן מתבססת על קצת הגנה של שוונשטייגר וקצת מאלטינופ ומואן בומל כשהוא בסביבה) עם המכנסיים למטה.
    לא מעט אנשים רואים בגמר הזה כקרב בין שני ההולנדים שנזרקו מריאל מדריד - אריאן רובן מול ווסלי סניידר, אולם לטעמי דייגו מיליטו הוא שחקן המפתח באינטר, כשאפשר לחשוב גם על סמואל אטו שכבר היה במעמדים כאלה ובישורת האחרונה של העונה הוא סיפק את הסחורה במדי אינטר. אינטר תציב שמירה אישית על רובן בכל פיסת דשא ויהיה לו קשה מאוד. לטעמי אין אף שחקן בבאיירן שיכול לתת ערך מוסף שמתקרב לתרומה של רובן, כשהיא תלויה בו מאוד.
    אני צופה משחק מצויין בגמר הערב, לא חייבים את ברצלונה או יונייטד כדי שייתפתח משחק פנטסטי. אין לי בעייה גם שנגיע לפנדלים ושתיהיה 'אם כל הדרמות'.
     
  5. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני לא יושב על המחשב לפי לוח הזמנים שלך...עם כל הכבוד
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    זה יהיה פאקינג מדהים אם באיירן יזכו.

    הקבוצה הזאת יש בה משהו מיוחד, בעיקר מהפן המנטאלי שהביאה עד הלום. מבחינת הרכב וקאדר כמעט בכל עמדה האיטלקים יותר טובים.

    יהיה מפגש מרתק בין לוסיו ובאיירן. הברזילאי שנים עם באיירן לא הצליח להגיע לאולימפוס ודווקא שנה אחרי שעוזב הוא מגיע לגמר האלופות ואת מי הוא פוגש שם?

    נכון, את המאמן שאמר לו :" אין לך מקום אצלי"

    אני כמובן עם באיירן, אבל צריך להודות שהם באים כאנדרדוגים מוחלטים.
     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני דווקא מהצד שלא חושב שאינטר כאלה פייבוריטים ברורים...באיירן מאז הניצחון הענק בטורינו היא אחת הקבוצות המרשימות והחזקות בעולם אומנם אינטר קבוצה טיפה עדיפה אבל במשחק נתון עם כל ההייפ שמסביב לדעתי במשחק הזה אין פייבוריטית והסיכוים הם 50/50
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני לא מרגיש מתח לקראת המשחק ואני מקווה מאוד שהקבוצות יתנו סיבה טובה לשמוח. סך הכל, מדובר ב-2 קבוצות שאני לא אוהב במיוחד, אם כי גם לא בדיוק שונא. 2 קבוצות שלפחות בשבועות האחרונים הראו, כל אחת בליגה שלה, שהן יודעות להמטיר התקפות.
    אני חושב שאינטר חזקה יותר מקצועית, אבל באיירן מינכן חזרה השנה מבורות שלא האמנתי שתחזור.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שלזה (לאופ"א) יהיה משקל גדול מאוד בהכרעת ההתמודדות. ל 2 הקבוצות מגיע העונה, שתיהן נתנו עונה חלומית וחבל שדבר כזה יקלקל הרבה צבע בביצועים שריברי יכל לתת לנו בגמר.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעיניי רובן הוא בלוף, כלומר לא השחקן שכולם עושים ממנו, והוא ייחשף הערב כשימשיך ללכת ראש בקיר נגד ההגנה היציבה של אינטר. הנחשים ינצחו, סוף סוף יזכו בתואר שפנטזו עליו כל כך הרבה, יהפכו לקבוצה שתמיד חלמו להיות.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אז אם רובן לא יצליח היום הוא בעיניך "בלוף" (כמובן בלוף ליחס למה? אני לא חושב שמישהו באמת מניח אותו ברשימה אחת עם מסי ורונאלדו) ?
    די שטחי וחסר כל ביסוס, רובן שחקן שהעלה על הגב שלו את באיירן מינכן למעמד שבו היא נמצאת היום, לבטל אותו אם וכאשר יהיה רע היום... סתמי.
     
  12. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    נראה לי שזה היה ניסיון לנחס את אינטר...
     
  13. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכוח של באיירן נמצא במשחק הקבוצתי ורובן הוא היחיד שעלול לחבל בו. המשחק האגואיסטי (דריבלים לתוך קיר, בעיטות מרושלות וכו') זה לא סתם סטיגמה שנדבקה אליו. בעיניי, הוא לא מנהיג ולא יכול להוביל קבוצה לזכייה. יש לו הברקות נגד קבוצות לא מאורגנות, אבל עם אינטר זה יהיה שונה. אם ואן חאל יבנה את המשחק עליו, באיירן תפסיד. תתכוננו לאלופת אירופה מילאנזית... קצת אחרת.
     
  14. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אינטר פייבוריטית.

    באיירן קבוצה מעולה, אני אישית מאוד אוהב אותה וכן השיטת משחק שלה היא הנעת כדור משהו בסגנון של ברצלונה , אך אני חושב שגם אם באיירן תשלוט היום במשחק היא לא תמצא את הפירצה ואני חושב שהיא תתקשה מאוד לשלוט בכדור כאשר הקישור של אינטר הרבה יותר חזק. אני חושב שבאיירן תניע כדור בלי הרבה תועלת כאשר שחקני אינטר יעשו לחץ ויגרמו פעם אחר פעם לאיבוד כדור של באיירן כאשר יתקרבו לשער של אינטר.

    ורדר ברמן לא הקבוצה השניה הטובה בגרמניה, שאלקה היא הקבוצה הטובה בגרמניה אחרי באיירן אבל לא משנה, ברמן היא לא מדד וההבדל בינה לבין אינטר הם אסטרנומיים , 4-1 זה ניצחון יפה אך צריך לזכור שבאיירן בלי ריברי זאת קבוצה אחרת לגמרי , ריברי הוא השחקן הטוב בבאיירן אחרי רובן ואם אתה רוצה להתעקש אז גם אחרי אוליץ'.

    באיירן הציגה יכולת עלובה בבתים וזו הסיבה שחבר שלך חשב שתהיו אנדרדוג נגד כל קבוצה, אני אישית חשבתי שבאיירן אומנם בכושר גרוע אך אסור לזלזל בקבוצה שיש לה בחוד את אוליץ' ריברי ורובן ואם אתה רוצה אז גם את מולר שפתח את העונה בכושר מטורף.

    לא יודע מי אמר שבאיירן אנדרדוג נגד פיורנטינה אני ראיתי אותה פייבוריטית ברורה לעלות והתפלאתי כשהיא התקשתה אבל בסופו של דבר שמחתי שהיא עברה כי היא קבוצה טובה יותר ומרגשת יותר.

    מנצסטר יונייטד היתה פייבוריטית , אבל אני אישית חשבתי בניגוד לדעות של אחרים שבאיירן בהחלט מסוגלת לעשות בעיות ושאסור לזלזל בה , ובסופו של דבר צדקתי ואף שמחתי שבאיירן היא זו שהעפילה כי פשוט כיף לצפות בקבוצה הזאת וזה שהיא היתה אנדרדוג נגד מנצסטר רק גרמה לי יותר לרצות שהיא תעלה כי היא קבוצה לא פחות טובה ממנצסטר.

    נגד ליון הייתי בטוח שבאיירן יעלו אך שיתקשו טיפה ובהחלט זה מה שקרה במשחק הראשון אך דווקא במשחק השני בחוץ בלי ריברי באיירן פשוט פירקה את ליון , כנראה שליון וויתרו מראש אחרת לא יודע להסביר את הסיבה שהיא שיחקה כ"כ רע.

    ועם זאת, אינטר זאת קבוצה הרבה יותר טובה מכל הקבוצות שבאיירן פגשה עד עכשיו וצריך לזכור שאינטר גם היתה אנדרדוג נגד קבוצות הרבה יותר טובות ועברה אותן , גם צ'לסי וגם בארסה שהן קבוצות טובות יותר מכל הקבוצות שבאיירן עברה.
    הנה כמה סיבות שלדעתי בגללן אינטר פייבוריטית:
    א. ריברי לא ישחק, אחד השחקנים הכי טובים של באיירן.
    ב. לאינטר יש את הכלים לסגור את רובן ואוליץ' כפי שסגרה את מסי וצ'אבי בסאן סירו.
    ג. הקישור של אינטר הרבה יותר חזק משל באיירן מה שיגרום לכך שגם אם באיירן תשלוט ותניע כדור זו תהיה הנעת כדור סתמית.
    ד. ההגנה של באיירן חלשה ואם דמיקליס לא ישחק אני לא רואה מצב שבאיירן לא סופגת מול שחקנים כמו דייגו מיליטו , פאנדב ואטו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/10
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אין ספק, מנצ'סטר, פיורנטינה, וליון הם קבוצות לא מ''אורגנות''.