אייסוקר מסכם סיבוב ראשון בליגת העל!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏25/12/10.

  1. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    השאלה אם ההפתעות האלו זה לא כתוצאה מקבוצות מאכזבות ורמת כדורגל ירודה ביותר, או באמת שינוי ב"פריפריה" ושחקנים צעירים פתאום מתגלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/12/10
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    שילוב של השניים.
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    סיכום הבחירות שלכם:

    קבוצת הסיבוב: בקרב צמוד, אתם בחרתם בסופו של דבר בהפועל עכו כקבוצת הסיבוב שלכם עם 8 קולות. אחרייה נמצאת עירוני קריית שמונה עם 7 קולות ושלישית הרחק מאחור יש את מכבי חיפה עם שני קולות בלבד.

    מאמן הסיבוב: גם כאן היה קרב די צמוד בין הפועל עכו לעירוני קריית שמונה. בסופו של יום נבחר אלי כהן מאמן הפועל עכו עם 8 קולות, אחריו רן בן שמעון עם 4 מהקולות שלכם.

    שחקן הסיבוב: בקטגוריה הזו לא הייתה תחרות בכלל כאשר אתם בחרתם כשחקן הסיבוב הראשון בליגת העל את מלך שערי הליגה דודו ביטון עם 8 קולות. אחריו ג'קו עראפת מהפועל עכו קיבל 3 קולות ממכם כאשר אלרואי כהן הצעיר מעירוני קריית שמונה ומשה אוחיון ממועדון ספורט אשדוד, קיבלו קול אחד כ"א.

    הפתעת הסיבוב: בלי תחרות בכלל - הפועל עכו עם תקציב קטן ושחקנים אנונימים, קיבלה מהכותבים באייסוקר 8 קולות ובשבילכם היא הפתיעה ובגדול. אחרייה נמצאת עירוני קריית שמונה עם שני קולות שרק עלתה מהליגה הלאומית וכבר נמצאת בצמרת וקול אחד נתתם למכבי פ"ת ולפרדי דוד שהציגו כדורגל יפה והפתיעו לא מעט אנשים.

    תגלית הסיבוב: אלרואי כהן הצעיר מעירוני קריית שמונה שכבש 6 שערים ובישל 6 גולים, זוכה בקולות שלכם עם 7 קולות. אחריו נמצא דודו ביטון עם 2 קולות.

    הקבוצה המאכזבת: בית"ר ירושלים זוכה בתואר המפוקפק עם 9 קולות לאחר שעם סגל שחקנים טוב, מדורגת בחלק התחתון של הטבלה. גם מכבי ת"א שעדיין לא ממש מאיימת ובני יהודה של דרור קשטן, נכנסו על ידכם לרשימה עם 3 קולות לכל קבוצה.

    השחקן המאכזב: בן "הפועל תל אביב רק תחנה בדרך לחזרתי לאירופה" סהר לוקח את התואר ובגדול עם 7 קולות. גילי ורמוט ואבירם ברוכיאן מקבלים גם "תשומת לב" עם 2 קולות כ"א כאשר גם רוברטו קולאוטי ופיני בלילי מקבלים קול אחד כ"א.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שזה לא רק הגדלת הליגה,אבל אני די בטוח שהגדלת הליגה עזרה לזה,אני אישית ממש לא אהבתי את הליגה שהיא הייתה רק 12 קבוצות,היו יותר מידי משחקים משעממים של 1-0 ו0-0 משעממים ופחות מידי שחקנים התגלו,עכשיו שהליגה קצת יותר גדולה ולמאמנים אין ברירה אלא לשלב צעירים אז שחקנים מתגלים,כמובן שחלק מהצעירים שמתגלים הם בלופים כמו שאנחנו מגלים אבל מצד שני גם ה"תגליות" שהיו בליגה של 12 קבוצות בדרך כלל התבררו כבלופים שיצאו לשחק בחו"ל וחזרו לארץ עם הזנב בין הרגליים.

    בקשר לבחירות,האמת מזמן לא היו בחירות כל כך צמודות,מעניין אם גם בסוף הסיבוב הזה יהיה ככה ומעניין יותר לראות כמה מהנבחרים ישמרו על היכולת שלהם.

    אני מאמין שנראה התדרדרות של קריית שמונה ואולי גם של עכו(של ק"ש יותר קיצונית) ואיכשהו קשה לי לראות את ערפאת דיין ודודו ביטון ממשיכים בהפגזות שלהם,דווקא על אלרואי כהן אני בונה שימשיך יכולת טובה למרות שאני חושב שק"ש תדרדר...
    בגזרה של המאכזבים אני חושב שבן סהר ישקם את עצמו,יש לו יותר מידי כישרון,לצערנו הספקנו לשכוח את זה,אני אשמח אם הוא יזכיר לנו את זה רק שיעשה את זה מחוץ לליגה ולא בהפועל.