אייסוקר בחר - טוטו תמוז הוא אכזבת העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏30/5/13.

  1. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    להיות השחקן המוביל במכבי תל אביב לאורך כל העונה כמעט בכל משחק, שדרכו עובר הכל. סוג של יורש נמני, רק אחד שלא הודבקה לו התווית הזו. הוא היה השחקן שג'ורדי התעקש עליו ועלה 225 אלף יורו (גרושים במונחים של מכבי, ועדיין), ובטוח שהשכר שלו היה יותר מ-100 אלף דולר בעונה. הוא דווקא פתח טוב וצבר מספרים, אבל בהמשך הוא דעך, הורד לספסל, התחיל לזלזל, היה איזה סיפור שהוא לא נשאר לאימון שחרור (לא רוצה לחשוב למה זה היה מוביל אצל אלי כהן...) ובכלל ההתנהלות שלו הייתה לא הולמת, וכמוה היכולת. מהר מאוד מכבי הביאו במקומו את זהבי, ואפילו ('אפילו' במונחים של מכבי תל אביב השנה) דור מיכה הועדף על פניו ברוטציה של הקשרים ההתקפיים. מזל שלא אלי זיזוב...

    עריכה: רק עכשיו שמתי לב שהתבלבלתי עם גונזאלו, סליחה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/5/13
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אין פה מה להשכיל, תמוז סיים חוזה.
     
  3. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לרגע לא הבנתי קרלוס גרסיה אכזבת העונה? בנוגע לגונזאלו אין ספק שמכבי השקיע בשחקן הרבה, בהתחלה הוא הראה דברים יפים, אבל פשוט משהו אצלו לא עובד, מדובר בשחקן עם אחד על אחד בשטח קטן מהטובים שראיתי אבל סיומת ושחרור כדור פשוט ברמה הנמוכה ביותר מסכים שהוא אכזבה.

    אני חושב שכדאי להפסיק את ההשוואות להיות יורש של נמני, על המשבצת הזאת עברו שחקנים לא פחות טובים מגונזאלו, כמו יוסי שבחון ומאור בוזאגלו, אבי היה אחד מגדולי השחקנים בכדורגל הישראלי לא כל פלוץ קטן פתאום צריכים לעשות אותו יורש שלו. כי אני לא רואה בקרוב מישהו שהוא שחקן ברמה שלו ומעבר לזה ווינר ומנהיג על המגרש.

    בנוגע לברוכיאן אי אפשר שלא לצפות משחקן כזה, אני עדיין זוכר לו את השנתיים שלוש הראשונות שלו בביתר שהוא היה מאוד מרשים, לעניות דעתי מדובר בשחקן מצוין אבל משהו פשוט לא עובד במקרה שלו באמת אין הסבר לגביו. אבירם עושה דרכו לרשימה יפה של שחקנים בעלי כישרון גדול אך אפס מיצוי כמו ראובן עובד לדוגמא http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/multi.Xxx
     
  4. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אף אחד לא תייג את גונזאלו בתור יורש של נמני, אבל אפילו ברוך דגו בימיו במכבי עדיף עליו, כולל הפציעות ובעיות המשמעת והמנטליות...

    חות מזה שהוא מאוד מוגבל לאמצע וחסרה לו מהירות, הוא לא יודע לשחק מהר בנגיעה תחת לחץ של שחקן וזה מסרס את ראיית המשחק הנהדרת שלו, ובראש בכלל יש לו בעיה קשה של לקחת מנהיגות על המגרש (וגם קצת מחוצה לו), לשמור על יציבות ושל לדעת לקחת על עצמו את המשחק. כשהוא מנסה לקחת אותו על עצמו, הוא רק תוקע ומסרבל אותו.
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מתמוז אף פעם לא החזקתי,תמיד אמרתי שהוא אפיזודה חולפת
    עידן ורד יכול לנסות את מזלו בקט רגל. שחקן בלוף שחוץ מדריבל נחמד אין לו כלום.
    ברוכיאן אף פעם לא היה שחקן טוב
    גולסה מאכזב כבר 3 שנים
    ורמוט היה פצוע כמעט כל העונה

    בחרתי בדג'אני
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/13
  6. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    בהתחלה חשבתי לבחור בגילי וורמוט אבל כשאני חושב על זה, זה לא יהיה פייר בגלל שהוא פספס כמעט את כל העונה ולא באמת נתן מעצמו, נראה מה יהיה לו לתת בעונה הבאה.
    תמוה בעיניי לבחור בטוטו תמוז, מבחינתי מאכזב שהפועל עדיין מחזיקה בו, שחקן סוציומט שחושב רק על עצמו ועל איך הוא מקדם את עצמו, השחקן יודע שהוא מסיים חוזה בסוף העונה ולא נותן מעצמו.
    שחקן בדיחה שאני לא צופה לו עתיד גדול באירופה (אם בכלל יצא)

    האכזבה האמיתית היא מאייל גולסה שבאמת בכל שנה מצפים ממנו באמת להוביל אבל בכל שנה לא מהווה פקטור אמיתי בהרכב ומבליח בקטנות פה ושם
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אכזבת העונה זו שאלה יפה. מבחינתי זה די מעפן לבזבז את הקול שלי על קובי דג'אני. ושאר השחקנים? זה מסובך לבחור כי האמת שבליגה פח הזו בקושי יש שחקנים שאתה מצפה מהם למשהו, כאלה שאחרי שבועיים אתה יודע שיציגו פעם שלישית גלידה כלומר משחק שלישי מזעזע. בין הבודדים שאני אולי מצפה מהם למשהו, נניח - ערן זהבי, חן עזרא, טל בן-חיים ועומר דמארי.

    התשובה היבשה היא גילי ורמוט שהצליח להיפצע אשכרה מול לוקסמבורג. הוא חזר לארץ נטול כושר גופני. אבל דווקא אחרי הסלאלום נגד אשדוד חשבתי שהוא יחזור לתת בראש. הוא פיספס כמעט את כל העונה! לא שיחק באף דרבי, לא נגד בית"ר, לא נגד מכבי חיפה. זה הזוי ומתסכל. לא הוגן אולי להפיל עליו את התיק בגלל פציעה, אז אני מחכה לסקר בעונה הבאה כדי להצביע לו.

    טוטו תמוז מדבר יפה בתקשורת(קראתם את הראיון במוסף של ישראל היום?) נתן פה בארץ הרבה גולים והשחקן הפעיל עם הכי הרבה כדורים ברשת, הוא גם השחקן היחיד בהיסטוריה של הפועל שסיים כמלך השערים של הליגה, כמה שזה הזוי - אבל אני לא מצפה ממנו. הרגעים הטובים שלו נשכחו מאוד מהר. כשהוא הגיע להפועל מבית"ר התעצבנתי ובסוף אכלתי את הכובע. אבל הנה, כבר שנתיים בהפועל, וזה קרה אולי אפילו לפני זה - שטוטו מראה שהוא שחקן של חצי עונה. פתח חזק מאוד ואחר-כך כלום. אני לא מאמין אפילו לחלק מהפציעות, למען האמת. זו הסיבה שהוא לא יוצא לחו"ל, כי משהו אצלו דפוק; אייל גולסה שחקן לא רע, בטח בהשוואה למה שיש בליגה, אבל לדעתי הוא גם אוביירטד. הוא נותן כדור עומק אחד בחמישה משחקים והתקשורת עושה אותו מינימום ברקוביץ'. אני מחכה עדיין שיתן משחק גדול במעמד מכובד וגם יסיים עם כדור ברשת. קובי דג'אני היה קטסטרופה העונה. ציפו שהוא יסחוב וישמור על הכבוד של נתניה החדשה והחלשה וזה לא קרה. אבל מדובר בשחקן לא צעיר שכנראה לא מנהיג. עידן ורד תקוע כבר כמה שנים, העונה לא היה שונה שום דבר למען האמת.

    כנראה שאני אבחר בכל-זאת בעומר דמארי. ואולי זו טעות שלי שציפיתי ממנו להרבה. לדעתי הוא החלוץ הכי טוב בליגה בשילוב של קור-רוח, דריבל, מיקום, חוכמת משחק. הוא גם לא מחפש להתעסק בשטויות. נכון שאמרתי שהעונה הפועל לא הייתה קבוצת כדורגל ולכן אין לי יותר מדי תלונות לממן שנעלם בחצי השני של העונה או לטל בן-חיים שחלק יגידו ששבעה שערים בלבד בליגה זה כישלון - אבל עומר היה צריך להוביל. הוא לא עשה כלום חוץ מהפנדל נגד מכבי וסיים את העונה עם שורת החמצות, בעיקר בדרבי. חבל.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    גונזאלו גארסיה אומנם לא מועמד כאן, אבל בהחלט הוא מועמד ראוי לאכזבת העונה.
    במשחקיו הראשונים במכבי חשבתי שמדובר ברכש עם טכניקה שלא הייתה בארץ אצל שחקן התקפי הרבה שנים, כל מכבי הייתה מבוססת על כישרון המסירה שלו. בהתחלה זה עבד, אחר כך כנראה שקיבלנו את הסיבה למה הוא משחק בארץ ולא בקבוצה אחרת בספרד/אנגליה/גרמניה. כמעט ולא עוזר בהגנה, לא יורד לגליצ'ים, לא נלחם. טכניקה יש לו בלי סוף אבל משהו במשחק הלחימה שלו, באכפתיות, בעייתי מאוד. ברגע שמכבי הפסיקה להיות תלויה בו, אולי הכישרון הכללי ירד אבל מכבי הפכה לקבוצה מגובשת יותר, משחקת ביחד, וזה גם מה שהפך אותה לקבוצה כל כך קשה לפיצוח.

    כמובן שאי אפשר להתעלם גם מאייל גולסה ששיחק כמעט 30 משחקים ותרם שני שערים. נכון שהוא לא שיחק כקשר התקפי אלא יותר במשבצת ה 50/50, אבל עדיין, הוא הגיע כמעט בכל משחק למצב פנוי של 20 מטר מהשער ובכל פעם ופעם היה בועט לשמיים. הפעולה האחרונה אצלו נוראית, מעטות הפעמים שיוצא ממנה משהו טוב. כדי לפרוץ קדימה הוא יהיה חייב לשפר את האספקט הזה. אם יעשה כך, גם כמות השערים והבישולים שלו תעלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/13
  9. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנוגע לגולסה, אין ספק שמדובר בכשרון ענק! אבל שוב פעם אם הוא לא יתחיל להוכיח מה הוא שווה ולתת מעבר בעונה הבאה (לא יודע אם הוא יהיה בחיפה) אז הוא יהפוך לעוד שחקן לא ממוצא ופשוט חבל. יש לו כדורגל אין פה ספק בכלל, אבל הוא חייב להישתדרג, לא יודע אם זה קשור לנושא שהוא וקטן משחקים ביחד, (יש פרשנים מביני עניין שטוענים שהם יושבים אחד לשני על התפקיד)
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    זה קשור לעבודה שלגולסה אין את זה. לפחות כרגע. אלו דברים שכבר אי אפשר ללמד.
    הבנאדם פשוט לא יודע מתי למסור ומתי לבעוט. והבעיטות שלו הפכו למגוחכות במיוחד. הקבוצות היריבות אפילו נותנות לו כמה מטרים טובים כי יודעים שהוא יעיף את הכדור לשמיים או יתן פס קל לשוער.

    יש מצב שהעמדה הכי מועילה מבחינתו זה בכלל קשר אחורי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/6/13
  11. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    אם תהיה בחירת הזר המאכזב גונסאלו יכול לקחת בהליכה או בהתמודדות צמודה מול דג'מבה דג'מבה בגלל שבתחילת העונה היו כתבות רקע על גונסאלו בכולם הייתה מצויינת העובדה כי הוא בעל פתיל קצר וידוע בעימותים מול המאמנים וכאלה ככה שלפחות אני ידעתי שמתי שהוא הסרט שלו ייגמר במכבי, מזל שמכבי עלתה על זה והביאה במקומו את זהבי.
     
  12. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שבנוסף לגונזאלו ודג'מבה דג'מבה גם דינו אנדלובו הוא מועמד ראוי לרשימה, סכום העברה של מיליון יורו, לא הראה יותר מדי ניצוצות
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אנדלובו לא אכזב כי כולם ידעו שהוא חלוץ נכה גם לפני זה. העיסקה גם לא נראתה ממש לשחר. עטר היה היחיד שמאוד רצה אותו ואף אחד לא הבין למה.
    עטר מאמן כל כך גרוע שזה לא יאמן.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    ועם כמה שזה נשמע הזוי, בנאדו מחזיק ממנו והחליט להמשיך לתת לו את ההזדמנות, גם במחיר של תפיסת משבצת של זר.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא בטוח בכלל. צריך לחכות ולראות.