אייסוקר בחר - ברוכיאן ומדוניאנין מאכזבי העונה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏12/6/11.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    מבחינתי ברוכיאן הוא לא אכזבה בכלל, אבירם ברוכיאן כבש השנה שישה שערים ובישל חמישה נוספים בקבוצה עם התקפה גרועה מאוד, עם חלוצים חלשים, בלי קשרים תומכים, עצם העובדה שגרף הכובשים שלנו הוא עזריאל 10(8 מהם בחצי הראשון של העונה ו6 בשלושה משחקים), ברוכיאן 6 שערים, בן שושן ויבואה עם ארבעה ומיד אחריהם כריסטיאן גונזאלס אומר הכל על היכולת ההתקפית של "שחקני ההתקפה" בצהוב-שחור, אבירם ברוכיאן זה הדבר היחיד שעוד תיפקד בקבוצה הזאת והוא הביא לנו השנה לפחות מ10 נקודות(3 נגד רמת גן, 3 נגד ק"ש, 3 נגד הפועל פ"ת ואחת נגד בני יהודה) והוא גם זה שבסופו של יום השאיר את הקבוצה בליגה, לא סתם איך שהוא חזר לנוח בספסל הקבוצה לא כבשה אפילו שער אחד בשלושה משחקים ולא הציגה אפילו קמצוץ של יכולת התקפית, אבירם ברוכיאן הוא שחקן טוב בקבוצה חלשה, זה שהוא לא מנהיג זה ידוע לכל ואני לא ציפיתי ממנו שינהיג מהבחינה הזאת לדוגמא האכזבה שלי מעידן טל היא עצומה הרבה יותר.

    ולעניין: לדעתי מאכזב העונה הוא ללא ספק האריס מדוניאנין, כל מה שביקשו ממנו זה לבוא ולהביא קצת מהיכולות שלו על המגרש, כשהוא עשה את זה אז מכבי ניצחה בצורה יפה מאוד כשהוא התחיל לשבות מכבי התקשתה כמו שאלכס אמר מדוניאנין מייצג פחות או יותר את מכבי תל אביב של 15 השנים האחרונות, טוב אבל לא מספיק.
     
  2. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גילי ורמוט. ייתכן שהפועל תל אביב הייתה גורפת עונה שנייה ברציפות את התואר שאבד לה, אלמלא גילי ורמוט היה מגלה יותר מנהיגות והמשכיות ביכולת. לא נשכח שהוא האיש שסחב על גבו את האדומים לדאבל בעונה אשתקד והעונה הבינונית שלו השפיעה על כל הקבוצה לרעה, זו אכזבה גדולה משחקן שבשנה שעברה הצטיין. וזה לא חדש אצל ורמוט שממשיך להיות שחקן לא יציב על אף ההתקדמות שלו. לא אבחר במדוניאנין למשל משום שאותו לא הכרנו קודם הבאתו לצהובים, יכול להיות שהציפיות הגבוהות היו סתם? מה גם שהוא נפל קורבן לבאלגן המכביסטי. את גילי אנחנו מכירים ומודעים ליכולות אותם הוא לא הזכיר במאומה.
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx

    לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב, מסכים עם כל מילה.
     
  4. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    ברוכיאן. ממדוניאנין ציפו להרבה וקיבלו מעט, אבל קיבלו משהו לפחות. ברוכיאן איכזב, לפחות אותי, בהרבה יותר ולא יצא לי לראות משחק טוב שלו העונה, עזבו משחק, בקושי מהלכים.
     
  5. קובי ברייאנט Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/08
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי השחקן המאכזב ללא ספק הוא יבואה.ציפיתי ממנו8 ובביתר שיבקיע הרבה שערים ויוביל את הקבוצה למרכז טבלה וזה לא קרה.שחקן כבוי וחלש זה אכזבה.בגלל כל השנים הטובות שלו בארץ כולם ציפו ל הרבה שערים ומנהיגות וזה לא קרה.אכזבה ענקית ללא ספק!
     
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    בחרתי במדוניאנין.

    בהתחלה אמרו עליו שהוא הולך להיות הזר הטוב ביותר במדינה,יש כאלה שהגזימו ואמרו בין הטובים בכל הזמנים שהיו פה.
    על הנייר הכל טוב ויפה מגיע שחקן הרכב מהליגה הספרדית,ובסופו של דבר הוא הוא סתם עוד שחקן במכבי.

    להגיד שהוא כשלון מוחץ זה הגזמה,אבל ביחס למה שציפו ממנו אפשר להגיד בבטחון שהוא אכזבת העונה.

    הוא עוד לא גמר את הסיפור שלו פה אבל כרגע הוא נחשב לאחד הפלופים הגדולים בתקופה האחרונה בכדורגל הישראלי..