אז מה בפסטיבל סן רמו השנה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏7/7/12.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    אורי תמצת את כל הפוסט שלי למשפט אחד,אני מסכים לגמרי
    והמבחן יהיה בשנה הבאה,שכר לימוד זה דבר מקובל,אם שנה הבאה נרוויח מזה.
    אם בשנה הבאה נראה את אותה מנגינה חוזרת,הרי שברור שאנחנו נהיה בבעיה.

    הקבוצה שלנו טובה,אבל היא חסרת גיוון,אין לנו אס מהספסל למרכז השדה/קיצוני שיכול לשנות דברים,בקיץ צריך לחשוב לא רק על חלוץ,אנחנו צריכים עוד קשר,עוד עומק איכותי.
     
  2. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    דווקא יש לנו אס מהספסל למרכז השדה - פוגבה. והוא רק הולך ומשתבח.
    גם קיצוני אני לא חושב שחסר לנו. שכחנו כבר שיש שחקן שעונה לשם פפה בקבוצה, אחלה שחקן, וגם איסלה וליכטשטיינר שחקני אגף. בצד השני, פלוסו מסתמן כרכש לא רע, אסמואה גם עשה הסבה מצוינת. גם ווצ'יניץ' וג'ובינקו יכולים לשחק שם ב4-3-3.

    אנחנו צריכים עוד חלוץ, בנוסף ליורנטה, מישהו שיכול לקחת את הכדור בשליש הקדמי, לשמור עליו תחת לחץ ולנסות ליצור מצב לעצמו/לאחרים. ווצ'יניץ' מנסה לעשות את זה, לא ברמה מספיק טובה. אנחנו צריכים כתובת למסירות הארוכות של הקישור שלנו, ואנחנו צריכים קשר צעיר שמסוגל לספק כאלה מסירות.

    כמובן, אנחנו יותר מהכל צריכים קונטה חד יותר וחכם יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/13
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    אפשר להגדיר את פברגאס בתור האס של בארסה,קאקא של ריאל,רובן אצל באיירן..
    הספסל שלנו לא איכותי כמו שלהם,פוגבה הולך עוד שנה-שנתיים גג(בתקווה) להיות הקשר הפותח שלנו,אנחנו צריכים עומק אמיתי
     
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אני לא רואה סיבה/יכולת להביא שחקן ספסל ב-30 מיליון יורו. אבל כן, כשאיסלה ייכנס לכושר אנחנו נהיה הקבוצה היחידה באיטליה שמביאה שחקן ב-15 מיליון יורו לספסל. לא חושב שעומק בקישור זה הבעיה שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/13
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    פוגבה שחקן מעולה ואין שום סיבה להביא עוד קשר ברמה גבוהה ליובה. מההתחלה זה היה ברור שיובה לא יכולה להתמודד מול באיירן עם הכלים ההתקפיים האלה. חלוץ או שניים ברמה גבוהה הכרחיים ליובה.
     
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    מעבר לחלוצים, לא ראיתי אף אחד מזכיר פה קישור התקפי. יובה היא הקבוצה היחידה אני חושב ברמות האלו שמשחקת בלי קשר התקפי ואפילו בלי ווינגר, כמובן יש את אסמואה וליכטנשטיינר שבאים מאחורה וכן מספקים רוחב למשחק אבל הם לא טכניים ויצירתיים כמו ווינגרים שהם שחקני התקפה אמיתיים. השחקן היחיד ביובה שמביא יצירתיות שאפשר להישען עליה זה פירלו ואם משווים לקבוצות אחרות, בטח לאלו שהגיעו לחצי הגמר העונה, יש ליובה מעט מאוד ברק. אני תמיד התרשמתי מאוד מהשיטה של קונטה עם המשחק המאורגן והקשה לפיצוח וחשבתי שגם לבאיירן יהיה קשה מאוד (כאן בין השאר מתבטא הכישלון הטקטי של קונטה עליו דיברתם) אבל מצד שני חשבתי שעם המערך הזה יהיה לכם קשה להבקיע גולים מול קבוצות ברמה הגבוהה ביותר. בקיצור לא חושב שזה רק החלוצים שלא מספיק טובים, ובטח אם פירלו יוריד עוד הילוך בעונה הבאה או בכלל יפנה את המקום לפוגבה, אתם תצטרכו לדעתי לשנות משהו בבסיס. בעיני מעבר ל4-3-3, כשלפחות אחד ה'קיצוניים' ידוע כשחקן יצירתי שמייצר לאחרים (אם לזרוק דוגמאות אז משהו בסגנון הזאר, איסקו), זה בהחלט ישנה דברים אני חושב.

    ADP, הזכרת את וראטי ביום שלאחר פירלו, כנראה המחליף הטבעי, אבל אז אתה צריך להוציא קשר אחד מההרכב, את מי היית מוציא?

    מישהו נתקל בזה אגב?
    קונטה: "לא רואה איטלקית זוכה באלופות בשנים הבאות", "מצחיק אותי כשאומרים שעם כמה החתמות נזכה".
    http://sports.walla.co.il/?w=/316/2632522

    אני מקווה שהכוונה שלו היא יותר לשמש כאיזה נורת אזהרה כמו שמשתמע ממה שאמר אחר כך, כי אני לא חושב שיש לו סיבה להיות כל כך פסימי לגבי הקבוצה שלו במובן הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/13
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    שחקני ההתקפה ביובה הם כביכול ה"קשרים הקדמיים" של הקבוצה. הם יורדים כל הזמן אחורה כדי לקבל כדור ומתחילים מהלך התקפי מהאמצע. בגלל זה שחקן כמו זלאטן הוא בדיוק מה שקונטה מחפש - שחקן גדול, חזק, יצירתי, עם יכולת יצירת מצבים לא פחות טובה מהיכולת לסיים אותם. גם סוארז מתאים להגדרה.

    עניין הווינגרים הוא אחר. בשנה שעברה יובה הייתה קופצת מ3-5-2 ל4-3-3 והעושר הטקטי הזה היה שווה סקודטו (ועדיין יש לקונטה הרבה מקום לשיפור). השנה, סימונה פפה היה פצוע כל העונה וקונטה כבר הבהיר מספר פעמים שבלעדיו אי אפשר לשחק במערך הזה. איסלה שיחק לא פעם בעמדה הזו באודינזה אבל קונטה כנראה לא סומך עליו. לכן אני מסכים שאנחנו צריכים לחשוב על ווינגר שהוא גם שחקן אמצע, מישהו כמו דרקסלר, שורלה, סאנצ'ס, אולי אפילו נאני שדיברו עליו לא פעם בהקשר של יובה, אני הייתי חושב גם על מוניאין שאיבד קצת קרדיט בבילבאו אבל אין ספק שהוא שחקן מצוין.

    את מי הייתי מוציא בשביל וראטי? קודם כל, לדעתי פירלו משחק רק בשביל לתת את אקורד הסיום שלו במונדיאל כך שאני מעריך שהעונה הבאה היא העונה האחרונה שלו בהרכב. מכאן לא הייתי מתנגד לרוטציה סבירה של וראטי בהרכב כמו שפוגבה מקבל העונה. צריך לזכור שפירלו הוא השחקן הכי שחוק העונה אצלנו (מלבד ברצא), שלא הפסיד כמעט אף משחק (כולל של הנבחרת) בגילו המופלג. שנה הבאה הוא יצטרך אפילו יותר מנוחה.

    ההרכב האידיאלי מבחינתי:
    בופון
    קייליני, בונוצ'י, ברצאלי
    אסמואה, מרקיזיו/פוגבה, פירלו/וראטי, וידאל/פוגבה, ליכטשטיינר
    זלאטן/סוארז, יורנטה.

    או:
    בופון
    קייליני, ברצאלי, בונוצ'י, ליכטשטיינר
    מרקיזיו/פוגבה, פירלו/וראטי, וידאל/פוגבה
    ווצ'יניץ'/ג'ובינקו, זלאטן/סוארז/יורנטה, סאנצ'ס.

    בחשבון פשוט:
    וראטי (20-25 מיליון), זלאטן/סוארז (35/15 מיליון בהתאמה), סאנצ'ס (20 מיליון).
    65 מיליון יורו במינימום לפני מכירות ולפני המשכורות השמנות שינחתו בקבוצה. זה לא מאוד שונה מהסכומים שאנחנו מוציאים מדי קיץ (והשנה ההכנסות גבוהות מהרגיל), אבל מארוטה אוהב לקנות שטויות ואני לא רואה את זה קורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/13
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    זה בדיוק החוסר בעומק עליו דברתי,החוסר הזה בקשר התקפי/וינגר אמיתי,מונע מאיתנו בכלל לשנות לא רק מערך אלא גם שיטת משחק(שנשענת על פירלו/בלמים), מרקיזיו וארתורו הם קשרי מרכז שדה מעולים,מהטובים באירופה,אבל לא הם אמורים להביא את הישועה,כמו שאמרתי,אין לנו אס,וזה בכלל בלי לדבר על סוגיית החלוץ הברורה.
     
  9. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    אז מה בפסטיבל סן רמו השנה?


    סייוט אחד גדול כמו כמו שתי הענות האחרונות ( ( איפה אנדרי שצריך אותו?!, אני מחפש בנרות סרטון של הפנדל שיכול מאוד להיות שהגיע לנו מול החלאות בקראפ-נו לאחר הקורה של נייאנג ) ( איפה שנות ה 80 ו ה 90 האדירות, אלוהים? ) )... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/4/13