אולימפיאדת ריו 2016 - דיון התקשורת והשידורים

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏4/8/16.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    יותר מדיי ציניות לדעתי.
    כן היה צורך בשליחת הספורטאים בענפים בהם לא שלחנו מעולם ספורטאים. כל מי שקובע קריטריון בינ"ל, ראוי וזכאי להיות באולימפיאדה.
    הלוואי שנצליח לשלוח ספורטאים בענפים נוספים וחדשים גם בטוקיו.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    טוב אז אחרי שבועיים גדושים הגיע הזמן לסכם את הסיקור של ערוץ הספורט. אם נגלוש רגע לשפה של הכדורגל הייתי נותן לו 7. הערוץ בסך הכל עשה עבודה טובה מאד, טובה בהרבה מערוץ 1 הארכאי. מהבחינה האנושית אני חושב שהרוב עשו עבודה טובה. אריק זאבי למרות הכל היה שיבוץ נכון. הכימיה בינו לבין מירי היתה טובה והם העבירו יפה את שני הרגעים הגדולים של המשלחת. עמיחי וגזית גנבו את ההצגה, צמד נהדר שהכניס המון תשוקה לענף ההתעמלות והנגיש אותו לציבור הישראלי שעד אז לא ממש התעמק בו. חבל שככל הנראה לא נזכה לראות את הזוג הזה ביחד יותר(אלא אם בערוץ יכינו לנו הפתעה). היו שם עוד פרשנים ששמחתי לגלות כמו דרור פקץ' המצויין ושגיא ברעם שבעיר שלי כפר סבא הוא נחשב לאושיה. בלטו לרעה גרטל ובוקי(עוד אושיה כפר סבאית) שלא רק שאין ביניהם כימיה הם כאילו מתחרים ביניהם מי יגיד דברים יותר מגוחכים.
    מהבחינה הטכנית העסק עבד יחסית בסדר, היו פה ושם תקלות(למשל שמעו בטעות את מודי צועק על מישהו באולפן) אבל יחסית למשדר ארוך של שבועים 24/7 כמות התקלות לא היתה יותר מגדר הרגיל.

    אם אני יוצא עם איזה בשורה מהשידורים אז זה שהגיע הזמן לרענן את השורות ולקדם את הדור הצעיר של הערוץ. עידו גור(כן עוד כפר סבאי) הוא מנחה נהדר, ראינו את זה השנה בחמישיות ובתכנית הכדורגל של שבת, והוא לא אכזב גם באולימפיאדה. גם עודד הלפרין וניר קפלן על תקן "אנשי הלפטופ" היו מעולים. כריזמתים, ידענים,רהוטים. דווקא הדור הותיק אכזב. מודי כבר הפך למאוס עם הנסיונות שלו להצחיק, ומלר ויעקבי נראו די אבודים בפאנל. עדיף בשביל השניים שישארו בכדורגל.

    אגב אם אתם זוכרים את המערכון לפני האולימפיאדה, היתה שם איזה בדיחה ששולחים את בוקי,מולי וטולי וכולם שואלים "מי זה טולי" ובסוף המערכון רואים את אלי בן דוד בתחפושת חותם כרטיס לריו וקורא לעצמו טולי. אני מניח שזה היה אמור להיות סוג של קומיק ריליף, משהו בסגנון בוראט, כש"טולי" מסתובב בכפר האולימפי ומשגע את כולם. כנראה שזה נפל בסוף. טוב שכך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/16
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
  4. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    סלח לי אבל זה מאמר פתטי של כתב שלא קשור לספורט
    הכדורגלנים מתאמנים כמה שעות ואחרי זה הולכים לבלות עם דוגנמניות? הוא היה פעם בקריית שלום? הוא היה פעם בב״ש? אני כבר לא מדבר על הלגיונרים בחו״ל

    הספורטאים האולימפיים ערכיים יותר מהכדורגלנים? למה,הוא מכיר אותם אחד אחד? כי אני יודע מדיווחים ברשת שבכפר האולימפי יש פורענות מוחלטת עם ספורטאים שמשתכרים למוות וקונדומים שפזורים בכל הכפר, אז אתה מזיין לי את המח על ערכים?
     
  6. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    אני חושב שהטור התייחס יותר לספורטאים שלנו, כי הוא הזכיר בפיסקה המדוברת את עמית עברי, שירה ראשוני, אילנה קרטיש ורון אטיאס.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אז תקרא עוד פעם, הוא משתמש שם בכל מיני ביטויים מבחילים כאלה כמו ״ארץ ישראל היפה״ תוך כדי שהוא מבטל את ה״פרחחים״ מהכדורגל. שמח לראות שרון קופמן מגדל דור המשך
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    shlomydavid,

    שלומי אתה יכול לזרוק כמה מילים על הסיפור עם לוכטה והשוד? עד עכשיו אני לא מבין מה קרה שם. בינתיים שוחטים אותו בתקשורת והספונסרים.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הבחור התחיל עם סיפור בשביל להרשים את אמא שלו, הקצין את מה שקרה בכמה מאות אחוזים, מפה לשם השקר התגלגל עד שנהיה סיפור גדול מדי. לצערו היו מצלמות שתיעדו את הכל, ומשטרה ברזילאית חדורת מטרה לשקם את תדמיתה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    לוכטה ועוד שלושה שחיינים יצאו לבלות. הגיעו לפנות בוקר לתחנת דלק, שיכורים (בעיקר לוכטה), גרמו נזק לכמה חפצים שם, השתינו על קירות, ובסוף מאבטח כיוון אליהם נשק ודרש שישלמו על הנזקים (ללא ספק אקט מוגזם).

    הקטע הוא שאחר כך לוכטה שיקר וטען ששדדו אותו. ומזה התגלגל כדור השלג כשהמשטרה הברזילאית מבינה שלא היה שוד ומונעת מהשחיינים האחרים לחזור לארצות הברית. בינתיים כבר הכל נחשף ולוכטה התנצל. כמה פעמים.
     
    Roma אוהב/ת את זה.