אבי נימני שחקן בית"ר ירושלים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏10/11/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקופה מחורבנת? כל מגן ימני בארץ היום היה לוקח בשתי ידיים את התקופה המחורבנת הזאת ושם אותה ברקורד של הקריירה שלו. מה זה משנה למה הוא הגיע לבית"ר? נמני הגיע כי לוני זרק אותו, עטר הגיע כי מכבי חיפה היא קבוצה חסרת זהות ואלון מזרחי רק מחפש את דרכו לראשות טבלת השערים בכל הזמנים. זה משנה בכלל? העיקר שהם באים ותורמים לבית"ר. באמת שלא אכפת לי שקוביקה יחזור, אם הוא יתחיל להבקיע בצרורות ולשחק כמו תיירי הנרי (של השנה שעברה), ולא אכפת לי אם הוא יעשה את זה בשביל הכסף או בשביל התהילה. העיקר שהוא תורם לבית"ר.

    לא נכון. האוהד חטף מכות רצח אחרי היריקה של רוסו עליו (מה שכמובן מוכיח איזה בהמה הבנאדם). הקהל המשיך לעודד אותו, אבל הוא לא עשה כלום. בגלל התרומה המקצועית שלו הוא נצלב ע"י הקהל.

    אני מדבר על הקדנציה השניה של עטר בבית"ר, כאשר הוא נתן סיבוב שני נפלא בעונת 00\99. אם מחר מגיע ג'ובאני רוסו למכבי ת"א (ועזוב את זה שלדעתי הוא שחקן ובנאדם אפס), לא כולם ישתגעו? אם אבי נמני בשנה הבאה יחזור למכבי - לא נראה חגיגות מטורפות? בקשר ל"מסיבות מילניום" שאותם אתה מתאר - אין לי שום מושג למה אתה מתכוון. הסבר את עצמך. קריאות להבאת נמני, נוכחות באימון הראשון ושירי עידוד לנמני הם "מסיבות מילניום"?

    1. וואי ניצן, המון זמן לא צחקתי ככה... ברצינות, אם היית מכיר קצת את השחקנים לפני שאתה פולט דברים שאתה לא יודע, אתה היית מת שהצעירים הללו יחליפו את צעירי מכבי. כמעט כל צעירי מכבי טובים יותר, עלק... עזו עדיף על ביטון, מליקסון על עובד, דנין על אבו-סיאם, ששון על תמיר כהן (בעצם גם יותר מתמיר וגם לירן יחד), וארבייטמן עדיף על דגו. באמת שאין לי בעיה להתווכח איתך על זה.
    2. נו, ואני אומר לך שהמטרה היא לשלב את השחקנים כדי שיצברו ניסיון בליגה, ויתאימו את עצמם פיזית ומנטלית. בקטע הזה הם באמת לא מוכנים כמו שחקני מכבי (למרות שאני בספק אם סטרול, מוסא, תמיר כהן ושאר הליצנים מתאימים לליגת העל). מה אתה מנסה להוכיח כאן? משהו שכבר אמרתי?

    ניצן, בכל פעם שאני שומע את הטיעון המפגר הזה מחדש אני שוב מבין כמה אני מבזבז את זמני לשווא בניסיון לשכנע אותך. בנאדם שבאמת מאמין שקבוצה חייבת לרדת ליגה כדי לחזור לימים הגדולים באמת לא ראוי לתגובה. אני יודע שבליגה הלאומית יש סיכוי טוב שנתברג בצמרת ואולי נזכה באליפות, אבל בחיאת רבאק, נראה לך שזה מה שאני רוצה?
    אוקי, רגע, נניח שאתה צודק. אז בית"ר צריכה לרדת ליגה אחרי עונה מסויטת, מה שיוביל לשבר מנטלי קשה, להפסיד כסף מהירידה בגלל זכויות שידור ומכירת כרטיסים נמוכה יותר (בעיקר של אוהדי היריבה), לעבור עונה קשה בליגה פיזית והפכפכה (לנתניה, ב"ש ועכשיו גם להפועל חיפה לקח כמה שנים להתרגל לליגה הזו ולצאת ממנה), לעלות ליגה... כן, אין ספק, רק ככה נזכה באליפות. איזה מזל שהארת את עיני שוב, ניצן. חיפה, מכבי, הפועל, בית"ר - לרדת ליגה, ומהר!! רק ככה נוכל לבנות את עצמנו (כי כמובן אי אפשר לבנות פירמידה הפוך), ואולי גם לזכות בצ'מפיונז ליג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/11/03
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל בני..
    טלקר היה הרבה אחרי השיא שלו כשהוא הגיע לביית"ר..הוא הגיע שהוא היה לא יותר ממגן בינוני בליגה.

    דבר שני..
    אני לא מאמין שאתה מנסה להשוות את דגו לארבטמן!!!!ארבטמן אמנם שחקן טוב אבל כרגע הוא לא מתקרב לרבע דגו..ופה פשוט אין לך על מה להתווכח..כי זאת פשוט עובדה.

    דנין עדיף על אבו סיאם???קודם שיהיה עדיף על אמסלם וקודם שאמסלם יהיה עדיף על מגן ימני בליגה ב..
    כרגע אבו סיאם הרבה יותר טוב.

    אל תשכח שעזו שיחק עד עכשיו בהפועל ירושלים ועדיין לא היה בליגת העל[אלא אם אתה מחשיב את שנת 98 או משהו כזה] שאז הוא היה צעיר ולא עשה כלום.
    בכל מקרה ביטון הרבה יותר מוכשר פשוט כרגע הוא ביזבוז ענק ועזו כרגע מקיים יותר פה יש מצב לויכוח כי עזו באמת כרגע יותר טוב מביטון..אבל ביטון יותר מוכשר.

    תמיר כהן הרבה הרבה הרבה יותר טוב מששון.
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני, זיו אמר את מה שרציתי להגיד.
    חוץ מזה, עזו הוא שחקן מאוד מוכשר, עם דגש על מאוד, אבל אי אפשר לקבוע איך הוא ישחק. מזכיר לי מאוד את מקרה ברדה, שחקן מאוד מאוד מוכשר ששיחק מצוין בליגה השניה, אבל כשהגיע לליגה הראשונה התגלה כשחקן בכלל לא משהו. החשש שלי הוא שעזו יתגלה כשחקן כזה.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו שהוא בבית"ר..זה כבר לא חשש... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק, אבל הוא היה המגן הימני הטוב בליגה. הוא לא היה בכלל קרוב לשיא שלו אבל אף מגן ימני לא היה טוב כמוהו. היום אני מודה בלי שום בעיה שהוא אחד המגינים הימנים הגרועים בארץ. אבל באותה תקופה אתה לא יכול לציין מישהו עדיף עליו.

    אני לא "מנסה" להשוות, אני משווה ואני אומר לך שארבייטמן עולה על דגו ורק בגלל שהוא פחות מוכר מדגו אתה מזלזל בטענה שלי. דגו לפני הפציעה היה שחקן טוב מארבייטמן, אבל היום? לא יודע אם הוא לא התאושש מהפציעה או שזה פשוט לחץ בגלל הקהל המסריח של מכבי (הקהל הבוגדני והכפוי טובה ביותר בליגה, מי שרוצה להתווכח על זה שיפתח דיון מצדי), אבל הוא לא אותו השחקן שהוא היה לפני ששבר את הרגל. מה דגו עשה סה"כ העונה? כבש שני שערים ולא ממש תרם על המגרש מלבד זה. ארבייטמן מראה יכולת אינדיבידואלית מצוינת וכבש שלושה שערים. משחק ההתקפה נופל עליו בלבד כשמליקסון מחליט להירדם לפתע.

    טוב, זיו, איך אני אגיד לך את זה? חתיכת בלוק עדיפה על אמסלם. בטח שדנין עדיף עליו. הרקורד שלו הרבה יותר טוב מזה של אבו-סיאם (שבכל הקריירה שלו לא הגיע לכמות השבחים שניתנו לדנין אחרי הופעה אחת נגד הפועל פ"ת). הייתי אומר לך שהוא המגן השמאלי הטוב בארץ (ולדעתי הוא כך) בגלל המצב החלש של המגינים השמאליים בארץ - אבל אי אפשר לקבוע את זה אחרי שני משחקים בלבד. אבל אני יכול לקבוע שהוא יותר טוב מהבדיחה אבו-סיאם.

    אוי זיו... אין לך רבע מושג על מה אתה מדבר. אם עזו עולה לליגת העל הוא הקשר השמאלי הכי טוב (אולי חוץ מכפיר אדרי) בליגה. זאב זלצר שאימן אותו ואת ביטון אמר שעזו מוכשר פי כמה וכמה, בהפועל ירושלים, הבוגרת והנוער, הוא ממש נחשב סופרסטאר וכמעט כל מאמן שאימן אותו ניבא לו עתיד מצוין. ביטון? עדיין חי מהתהילה של שער יפהפה לפני שלוש שנים. לא עשה שום דבר מיוחד מאז. די, נגמרה הבדיחה הזאת, הבנו, אתם יכולים להודות שבעצם מדובר בשחקן כושל שלא הבטיח את עתידו כמו כל תוצרת הנוער של מכבי.

    אני אפילו לא אטרח להגיב על זה. התגובה היחידה שלי היא ששון>כהן. אין לי שום כוונה ללמד אותך את הבסיס שאתה צריך לדעת על מנת להשתתף בדיון הזה, זהו.
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל בקשר לטלקר..
    הוא לא היה המגן הטוב בליגה[אלא אם התכוונת לליגה הלאומית ואז יש על מה להתווכח..]

    ארבטמן כבר מוכר..אבל עדיין לא ברמה של דגו..גם לא אחרי הפציעה ואתה תראה את זה.

    נו באמת..שחקן ששיחק 2 משחקים בליגה הוא הכי טוב בליגה..
    לפי מה שאתה אומר..ביית"ר כבר הייתה צריכה להיות מקום ראשון..יש לה סוללה של כוכבים מדהימים..

    בקשר לעזו..לפי מה אתה קובע את זה בדיוק???ראית אותו פעם משחק בליגת העל???לא!
    את אותו דבר אמרו על ביטון שהוא נכנס רק לליגה..

    "אני אפילו לא אטרח להגיב על זה. התגובה היחידה שלי היא ששון>כהן. אין לי שום כוונה ללמד אותך את הבסיס שאתה צריך לדעת על מנת להשתתף בדיון הזה, זהו." לא הבנתי למה התכוונת..
    בינתיים מכבי קצת מעל ביית"ר ושלל הכוכבים שלה..
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, אני רואה שזה לא עובד... אז יאללה, תגיד לי מי באותה התקופה היה שחקן טוב יותר ממנו. תשובותכמו אילן בכר או אלון חרזי לא יתקבלו.

    ארבייטמן אל ברמה של דגו אבל הוא משחק טוב יותר וכובש יותר בקבוצה גרועה יותר. כן, הדברים שלך עכשיו נשמעים הגיוניים יותר.

    לא אמרתי את זה :

    הייתי אומר לך שהוא המגן השמאלי הטוב בארץ (ולדעתי הוא כך) בגלל המצב החלש של המגינים השמאליים בארץ - אבל אי אפשר לקבוע את זה אחרי שני משחקים בלבד. אבל אני יכול לקבוע שהוא יותר טוב מהבדיחה אבו-סיאם.

    מה יהיה זיו? עד מתי תמשיך לכתוב דברים בלי קשר למה שאמרתי? הדבר היחיד שאמרתי בפירוש הוא שדנין עדיף על אמסלם ואבו-סיאם. כל אדם שמבין (כלומר שאימן את שניהם) יגיד לך את אותו הדבר. בשני המשחקים הללו דנין עשה יותר משאבו-סיאם עשה בכל הקריירה שלו.

    אף אחד לא אמר את זה על ביטון. הציפיות ממנו לא היו חצי כמו הציפיות מעזו היום. אתה בכלל לא יכול להשוות בין התרומה של שניהם לקבוצותיהם בשלוש שנים האחרונות. אף אחד לא ציפה מביטון להיות אחד השחקנים המובילים בליגה בעוד מעזו מצפים להנהיג את נבחרת ישראל בעתיד (ולא אכפת לי אם תצחק, יש לי כאן גיליון של "שם המשחק" שבו זלצר טוען את זה). אין לי ספק שהוא יצליח בליגה. הבעיה היא האם בית"ר תפשוט רגל לפני שהוא יספיק לעשות את זה...

    אין שום קשר בין הדברים. אתה מזיין את השכל.
     
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אני לא מזיין את השכל..
    אם יש לך קבוצה מלאה של כוכבים..
    השוער הכי טוב המגן שמאלי הכי טוב הבלמים הכי טובים הקשרים הכי טובים וחלוץ ענק כמו אלי אוחנה..
    איך זה שאתה איפה שאתה???איך זה שמכבי נמצאת מעל ביית"ר כרגע??
    בקשר לזיוני שכל..יש לך 4630 כאלה..

    מי יותר טוב מטלקר..זאנו או בכר אליאב,מגמאדוב..לא חסרים..בתקופה שהוא היה הוא היה ממש ממש בינוני..

    זה שהוא כובש בקבוצה גרועה יותר..אולי נשמע טוב..אבל כמה דקות דגו שיחק?ארבטמן שחקן מצויין..אבל דגו יותר טוב.

    בקשר לדנין..אתה עדיין חושב שהוא המגן השמאלי הכי טוב בארץ..זה התכוונתי..לפי מה בדיוק אתה חושב ככה????

    אז אני מבין שאימנת את דנין ואת אבו סיאם..כי אתה מבין..מצד שני אתה לא אימנת אותם..אז אתה לא מבין..אז אם אתה לא מבין..עדיף שלא תרשום מהתחלה דברים שאתה לא מבין..

    ובמקום לנסות למצוא אצלי טעויות קטנות וישר לנפח אותם לדברים לא נכונים תסביר לי איך קבוצת הכוכבים שלך נמצאת במקום כל כך נמוך???
    תן לי הוכחות שהם יותר טובים מהשחקנים של מכבי..

    ודרך אגב..בתקופה הזאת של ביטון..שציפו ממנו להיות אחד הכוכבים הבולטים של הליגה[וכן..כן ציפו ממנו את זה..] אתה כנראה עוד ינקת או משהו כזה וכנראה לא שמעת את זה.
     
  9. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני קודם כל אני מבקש ממך להרגע עם הזלזול הזה באינטליגנציה הבסיסית של האנשים פה.

    1. למה תשובות כמו אילן בכר או חרזי לא יתקבלו? כי הם שיחקו בהבועל/חיפה? זה שבכר נעלם במעמקי היציע של סנטאנטדר ומתקשה לשחזר את היכולת שלו(למרות שהוא בדרך לשם), ושאלון חרזי לא מספק את הסחורה כבר שנה, לא אומר שבעונת 2002 הם לא היו מצוינים, או לפחות טובים מאוד. עופר טלקר, מאז עונת האליפות של הפועל חיפה שבה הוא באמת היה מצוין, שיחק פשוט נורא. זה שהוא שיחק בצורה עוד יותר עלובה מאז שהוא הגיע אליכם לא אומר שלפני זה הוא שיחק בצורה שמזכירה את המילה "טוב" על נטיותיה השונות.

    2. מאלי ביטון לא היו ציפיות כמו אופיר עזו. זה נכון ואין מה לעשות עם זה. אבל את אליניב ברדה כבר הספקת לשכוח? כי אני לא, ואני זוכר איך בסוף עונת 2001 כל המדינה המתלהבה מאליניב ברדה, שפשוט דרס את הליגה הלאומית האימתנית, ורק "אידיוט" אחד בשם אבי כהן אמר שהוא עוד לא עשה כלום ועם כל הכבוד הבדלי הרמות בין הליגה הלאומית לליגת העל גדולים מאוד, ואי אפשר לקבוע שברדה יהיה כזה שחקן טוב. ובשנתיים וקצת שהוא משחק בליגת העל, מה הוא כבר עשה? תן לי משהו אחד מדהים שאפשר לזכור ולספר עליו לילדים שאליניב ברדה עשה. והציפיות מברדה היו פי שש יותר גבוהות מהציפיות מעזו(למרות שאני חושב שעזו פי שבע יותר מוכשר מברדה, אבל עוד אי אפשר לדעת).

    3. תגיד, אתה בא לעשות ממני צחוק? ארבייטמן יותר טוב מדגו? אולי גם תביא לי את דניאל היידמן(אימת הליגה ללא ספק. מעניין שבמכבי לא רצו אותו) ותגיד שהוא יותר טוב מאורן זיתוני. זה שארבייטמן נמצא בכושר יותר טוב מברוך דגו כרגע זה לא אומר כלום וחצי. ברוך דגו להזכירך הצעיד בשנה שעברה את מכבי ת"א לאליפות, ואילולא הפציעה האכזרית שלו מול ראשון אני בספק אם הוא היה יודע בכלל מי זה שלומי ארבייטמן. זה שאתה מאמין בגן הילדים שלובש את המנורה על החולצה זה טוב ויפה, אבל אל תיסחף.
    3א. דנין יותר טוב מאבו סיאם? תגיד לי, אתה השתגעת? ועל סמך מה אתה אומר את זה? על זה שהוא קיבל שבחים מול הפועל פ"ת? מי ישמע, סה"כ משחק אחד. לפי התיאוריה המוזרה הזאת שלך גם ניר דוידוביץ' הוא השוער הכי טוב בעולם, כי מול ולנסיה הוא נתן משחק ענק. אבו סיאם משחק כבר עונה שלישית במכבי, והוא אולי לא איזה משהו מדהים, אבל הוא בהחלט שחקן טוב שתורם למכבי, הרבה יותר מדנין. ועוד שאלה, סתם בשביל הידע הכללי שלי: כמה שערים ספגה מכבי? וכמה בית"ר?
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי שבית"ר טובה יותר ממכבי ואל תכניס לי דברים לפה. אמרתי שארבטיימן, מליקסון, ששון ודנין עולים על דגו, עובד, כהן ואבו-סיאם, וכשעזו יצטרף, הוא יהיה טוב יותר מביטון. קורנפיין גם עדיף על שטראובר, וזהו. זה בערך הכל. בשאר התפקידים וההעמדה הטקטית מכבי עדיפה. אני יכול ואני מאד רוצה להרחיב הרבה יותר אבל פשוט אין לי מקום וכוח לעשות את זה שוב ושוב. תסתכל בדיון הרשמי של בית"ר בפורום ותראה בעצמך למה בית"ר לא מצליחה לדעתי.

    מגמאדוב הוא בלם למיטב ידיעתי. ז'אנו אף פעם לא היה שחקן טוב. אליאב? לא מגן שמאלי? בכר לא עשה שום דבר מיוחד באותה עונה מלבד לאבד להפועל ת"א את האליפות כשהורחק בצורה מפגרת נגד מכבי חיפה, אבל אני מסכים שהוא היה די קרוב לכושר של טלקר. אתם כנראה לא זוכרים את טלקר של אותה העונה - בתחילת העונה כשהפועל חיפה היתה קבוצה טובה הוא היה אחת החוליות החזקות בהפועל חיפה. זכור לי במיוחד המשחק המצוין שלו בדרבי והשער הנפלא שלו מול אוואט האדיוט.

    דגו פתח 4 פעמים בהרכב מכבי ועלה מהספסל פעמיים. חוץ מהשער שלו בתוספת הזמן נגד לוזונלנד הוא לא עשה שום דבר העונה לעומת ארבייטמן שמביא לבית"ר נקודות חשובות במו רגליו. אני שוב מזכיר שבעונה שעברה דגו היה יותר טוב מארבייטמן אבל כרגע זה פשוט לא נכון להגיד את זה.

    אתה מכיר את בני לם מבית"ר טוברוק? יצא לי פעם באיזו קייטנת כדורגל שלו לדבר איתו והוא אמר לי שדנין, אחרי ארבייטמן, סולומון ובירוק כמובן, הוא השחקן הכי מבטיח במחלקת הנוער של טוברוק. זאב זלצר, מאמן הנבחרות הצעירות, לא מפסיק לשבח אותו ולנבא לו עתיד גדול. כל מאמן של דנין בטוברוק בטוח שהוא יגיע לגדולות וגם אוחנה התרשם ממנו מאד. הם מבינים כנראה יותר ממך וממני בעניין הזה.

    מוזר מאד. ניצן טוען שזה לא היה כך, ואני לא זוכר ששמעתי דבר כזה. מי בדיוק ניבא לו עתיד גדול? אתה יודע מה, גם אם נניח שאתה צודק, עזוב את זה. ביטון כרגע הגשים חצי מהציפיות שלו? עזו מגשים את הציפיות ממנו? חוץ מזה, אם מה שאתה אומר הוא נכון, שביטון יותר טוב... מוזר שמכבי בתחילת העונה היתה מוכנה לשלם מחיר אסטרונומי והעדיפה אותו על פני ביטון.

    חרזי? קודם כל, באותה התקופה חרזי שיחק כבלם וז'אנו שיחק כמגן ימני, כך שתשובה כזו לא יכולה להתקבל ממילא. אילן בכר היה לטעמי קצת פחות טוב מטלקר, שהיה אז בכושר טוב מאד, במיוחד בתחילת העונה. וזהו. אתה לא יכול להציג לי מועמדים אחרים, נכון?

    מישהו דיבר על ברדה? דיברתי על ברדה בכלל? לעזאזל, דיברתי על כך שעזו יותר טוב מאלי ביטון. לפי מה שהבנתי מההודעה שלך (תקן אותי אם אני טועה), אתה מסכים איתי. אז מה הבעיה כאן? למה לדחוף את ברדה למשוואה?

    זה אומר הרבה יותר מכלום וחצי. זה מה שאני אמרתי - ארבייטמן, כרגע, טוב יותר מאלי ביטון. לא מדבר איתך על לפני שנתיים, לא לפני שלוש שנים ולא לפני עשור. כרגע. כ-ר-ג-ע.

    על סמך שלושת (או שמה ארבעת?) המשחקים שלו במדי בית"ר (וכן, אם הוא לא היה אסון מוחלט אז הוא עדיף על אבו-סיאם), על סמך ההצלחה שלו בטוברוק ועל סמך ההצלחה שלו בנבחרות הצעירות. טוב, סליחה, אתם בעצם צודקים. מי זה דנין בכלל, כשמסתכלים על הרקורד המדהים של אבו-סיאם.

    אני חושב וחושב ואני לא מבין למה שאלת את השאלה הזאת. אתה עכשיו מאשים את דנין בכמות הספיגות של בית"ר? כלומר, אחרי שני משחקי ליגה אתה מאשים אותו בכל המחדלים של טלקר, אמסלם, צ'מפארה וחרבון? או שאתה פשוט מנסה להוכיח לי שאבו-סיאם הוא מייסד חומת הברזל של הגנת מכבי?
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה ברגע שאתה אומר ש-5 שחקנים בבית"ר הם כוכבי הליגה...מה כבר יכול להיות?
    השוער הכי טוב
    המגן השמאלי הכי טוב
    חלוץ ענק שיותר טוב ממישהו ששנה שעברה הביא אליפות ועוד שתי שחקנים יותר טובים..
    אתה בטח לא מצפה שסגל כל כך חזק יהיה במקום כל כך נמוך..

    טעות שלי לא התכוונתי למגמאדוב אלא לעמאר..ואליאב ימני..

    ובטח שביטון היה אמור להיות כוכב..הוא היה כוכב נבחרת הנוער ולא רק שהוא היה אמור להיות כוכב הוא היה אמור להיות אחד השחקנים היותר טובים בליגה,חבל שאתה לא זוכר איזה דברים אמרו עליו..
    לא אמרתי שביטון יותר עכשיו אמרתי שהוא כישרוני יותר ויש על מה לדבר על זה שהוא יותר טוב או לא...
    את זה נראה שהוא ישחק..


     
  12. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה קשקושי ביצים... יואוו...

    קראתי עד האמצע של העמוד השני אבל הפסקתי, זה פשוט חוזר על עצמו...

    אני אתן את נקודת השקפתי לכל הדיון:
    קהל: לא נכון להגיד על הקהל של בית"ר שהוא קהל של מלקקים. הקהל של בית"ר "מלקק" כשיש לו סיבה... השחקן היחיד שהוא ליקק לו בלי שהוא עשה כלום היה אלון מזרחי שהגיע בתשואות מניס, והקהל ליקק לו כי הוא ידע שברגע שתהיה כימיה בין האווירון לבין הקהל טדי יהיה מסלול המראות פורה יותר מהמסלול בשיקאגו. היחסים בין הקהל של בית"ר לבין ראובן עטר הם חמים והם התחילו עוד בזמן ששניכם הייתם בחיתולים ותסלחו לי על הבוטות... הקהל של בית"ר אהב את עטר מאותו רגע שבו הוא כבש את שער המספרת המדהים שלו בתחילת שנות ה90, זה היה אחד השערים שאני זוכר מקבוצת יריב בטדי שבעקבותיו הקהל הבית"רי קם ומחא כפיים. פשוט הגיע לראובן. מאז הקהל הזה מנהל רומן עם ראובן, תוך כדי בקשות חוזרות ונשנות על דדש להביא אותו לעיר הקודש, דבר שבסופו של דבר קרה ובפזיזות יתרה, כשראובן עטר עם רצועה 7/8 קרועה, עם כמה סיבים שנשארו, הושאל בעונת 97-98 לבית"ר כשלרובי שפירא זה נחת כמו נס משמיים: הוא יקרע את הרצועה בבית"ר (זה ממש היה עניין של שבועיים-שלושה עד שהוא יסיים את העונה), היא תשלם לו את המשכורת עד סוף העונה ובסוף העונה הוא יחזור. שנתיים מאוחר יותר הוא שוב הגיע, הפעם הוא שיחק לא מעט, כשהמשחק הזכור לי ביותר ממנו הוא ה3-3 מול הפועל חיפה, כשעטר כובש מחצי מגרש מול אוואט הישנוני, באותה עונה שלקראת סיומה הוא עבר למכבי חיפה.
    טוב טיפה נסחפתי בזכרונות שלי... הקהל של בית"ר חוץ מזה הוא קהל שדורש כל הזמן מהשחקנים שלו השקעה, כאשר חשוב לו יותר הדרך שבה הקבוצה משחקת מאשר התוצאה. אלי גוטמן לא היה המאמן הראשון שספג בוז אחרי שהוא ניצח, זה תמיד היה. רק שאצל גוטמן זה היה כל משחק, כי הוא שיחק מגעיל בכל משחק. האוהדים של בית"ר גם שרקו בוז לא פעם לאלי אוחנה. הם לא נתנו לאף אחד בבית"ר לנוח על זרי הדפנה, והם מעודדים את מי שמגיע לו.

    נמני: לנמני הגיע לעוף ממכבי. אני לא אכתוב פה (שוב) את דעתי, ואני אקצר ואכתוב שהוא פשוט שיחק שמה חרא מתוך בחירה, לא השקיע והיה מנייאק. בנוסף לזה הוא גם פילג את הקבוצה, הוא פשוט הרס אותה. רק אוהדי מכבי עם האהבה עיוורת (וזה הניסוח המושלם, אין מילה טובה יותר מעיוור בשביל להסביר את האהבה הזו לנמני) המשיכו לתמוך בו. מי שמעוניין מוזמן לקרוא את התגובה שלי בדיון על העפת נמני ובנין, פירטתי שמה.
    הפחד הגדול ביותר שלי הוא שהנמני הזה יגיע לבית"ר. שהנמני הזה ירוץ בטדי פעמיים במשחק וגם זה לשנייה וחצי. שהנמני הזה יצעק על כולם. שהנמני הזה יזלזל, לא יירד להגנה, שלא יהיה אכפת לו. שהנמני הזה יסיט שחקנים בקבוצה אחד כנגד השני. זה הפחד הגדול שלי. לעומת זאת אני בהחלט מאוד מאוד מקווה שהנמני שיגיע לבית"ר הוא אותו נמני ששיחק במכבי ת"א בסיום העונה שעברה והפציץ שמה. אם באמת זה יהיה הנמני שיגיע לפה - השמיים הם הגבול. באמת.

    ועוד מילה אחת על עזו - חבל.
    באמת חבל שהשחקן הזה לא ישחק בבית"ר, אני מעדיף אותו על עשרה נמניים. הוא באמת רוצה לשחק בקבוצה (שמעתי ראיון איתו ברדיו ירושלים ואני יכול להגיד בוודאות שאני שומע התלהבות בקול שלו, מה שקשה מאוד להגיד על נמני), הוא ישקיע את הנשמה שלו בקבוצה (מה שקשה מאוד להגיד על נמני) והוא השקעה לעתיד הרחוק (מה שבלתי אפשרי להגיד על נמני).
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד דייר, מילים כדורבנות. לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר.
     
  14. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייר, בנוגע לעזו, להגיד שהוא ממש רצה לשחק בבית"ר זה לא הכי נכון, כי איך ששמעת אותו מדבר על בית"ר הוא דיבר ככה על מכבי לפני שהתפוצצה העסקה, וכשהוא סיכם בבית"ר הוא הפליץ הסבר יותר מטומטם אפילו מההסבר שנתנו ברבולושנס להחלפת האורקל. לי נראה שגדל פה פוליטיקאי לא קטן.
     
  15. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיהיה ברור לאוהדי בית"ר. .. שהביאו את נמני כדי שיציל אותם מירידה.
    כי ביתר מעומדת חזק לירידה לליגה הלאומית.