אבי נימני שחקן בית"ר ירושלים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏10/11/03.

  1. Slider Member

    הצטרף ב:
    ‏10/11/03
    הודעות:
    52
    לייקים שהתקבלו:
    2
    את זה אתה אומר, כי אתה אוהד של מכבי ת"א http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    תאמין לי שנמני יועיל לצידו של מליקסון, ולתורג'מן יהיה ממי לקבל כדורים חכמים.
    ואולי סוף סוף הוא יבקיע.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ידעתם שאשתו של עמיר תורג'מן ואישתו של אבי נימני הן אחיות...? אני לא... יפה.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    כמו כולם אני רוצה מאוד לראות כבר בשבת את נימני במדי בית"ר במיוחד שזה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב.

    אבל אם להיות אובייקטיבי אוחנה יעשה בשכל אם לא ילביש אותו למשחק, קודם כל נימני לא בכושר משחק. הוא לא התאמן הרבה זמן במסגרת קבוצתית, הוא עדיין לא מתאים טקטית למשחק של בית"ר. ושנית, מעבר לעניין המקצועי זה לא בטוח יהיה נכון לתת לנימני לשחק במשחק הבכורה שלו מול קבוצתו לשעבר, נגד האוהדים שהוא כל כך אוהב כי שום דבר לא ימנע את זה שנימני קשור מאוד רגשית לאוהדים של מכבי ת"א שכל כך אוהבים אותו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/11/03
  4. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק כנראה יהיה בר"ג בגלל שזרוע הדשא...

    ונימני אולי לא בכושר משחק ובטח שלא צריך לפתוח, אבל יכול להיות טוב שהוא יכנס לאיזה 10 דקות רבע שעה בסוף, גם כדי להיפרד מהאוהדים של מכבי שבטח לא יקללו אותו, אלא יתמכו בו, וגם כדי שיקבל כמה דקות.
    ונימני אני לא בטוחה שהוא כל כך קשור רגשית, נכון הוא בא לכל בר מצווה של איזה ילד שביקש שהוא יבוא, אבל אני שמעתי אותו אומר "הגעתי למקום שרציתי להיות בו כבר הרבה זמן", אולי הוא לא אמר את זה בגלל האוהדים אבל יכול להיות שלא כל כך מפריע לו לעזוב את מכבי ת"א ואת האוהדים.
     
  5. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כלומר:
    קורנפיין, דנין, אברמוביץ', אינדיו, סגיר, מליחי, נימני, עזו, ברוכיאן, מליקסון, אברייטמן?

     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מפריע לו ועוד איך לעזוב את האוהדים. אבל הבית שלו זרק אותו... תקעו לו סכין בגב אנשים שהיו חברים שלו אז מה את מצפה שיעשה? שיפרוש? הוא רוצה עוד לשחק כדורגל.
     
  7. juva Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    944
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נקודה למחשבה: איך זה שיומים אחרי שנימני מגיש תביעת ענק נגד מכבי ת"א הוא מסכם עם בית"ר ירושלים?! משהו פה נראה לי מאוד מאוד מסריח
     
  8. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה מסריח? נימני כבר הרבה זמן מנסה לחתום בבית"ר ומכבי ת"א מפריעה לו בזה, אין שום קשר לטביעה שהוא הגיש נגד מכבי, הוא לא מתכוון לבטל את התביעה.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו אפשרות. למרות שזה מערך 4:5:1 ואני מאד מאד שונא שבית"ר משחקת כך. אפילו יותר מבונקר.

    קורנפיין, דנין, אברמוביץ', אינדיו, סגיר, מליחי, נמני, עזו, מליקסון, ארבייטמן ויצחקי זו האפשרות הסבירה ביותר לאחר שנמני יכנס לכושר ואם עזו יגיע (וכנראה שיגיע). מה שאומר שששון וברוכיאן יכולים להגיד שלום למקום בהרכב הפותח והחלק שלהם יהיה ברוטציה בלבד. ברוכיאן לצערי לא הצליח במעט ההזדמנויות שקיבל לממש את הפוטנציאל המצוין שלו, אבל ששון הראה יכולת מצוינת וזה לא פייר להעיף אותו מההרכב. הפיתרון הוא כמובן רוטציה.

    תורג'מן כבר קיבל מספיק כדורים חכמים אבל החטיא אותם ברשלנות. באמת שיש לי המון סימפטיה לבחור אבל אי אפשר להמשיך לתת לו כל כך הרבה קרדיט - יצחקי מחכה לו על הספסל, ואלוהים יודע למה. מליקסון, נמני, עזו, מליחי, וארבייטמן ויצחקי בחוד כשששון וברוכיאן מחכים על הספסל - אוי אלוהים, אם רק היה לנו עוד בלם ומגן ימני...
     
  10. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שה-4-5-1 כביכול טוב יותר.

    אפשר לשחק עם מליקסון מאחורי החלוץ...
     
  11. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני הקהל שלכם הוא שפוט של כל כוכב שמגיע אליכם(ראה מקרה עטר ומזרחי). אתם תלקקו לו את התחת ולידכם אורי משיח יראה כשונא אבי נמני הכי גדול שהיה, אתם תשירו לו גם אם הוא יעשה דוקטורט על קו האמצע של טדי.

    תגידו, אני היחידי ששם לב איזה נחש נמני יצא? מצד אחד הוא מת על האוהדים שלנו, והוא אוהב את מכבי ת"א מאוד מאוד, אבל מצד שני הוא לא מסוגל לענות על שאלה פשוטה כמו'"האם אתה רוצה לשחק במכבי ת"א?'(מזכיר את קלינגר בימים שאחרי האליפות), ואומר שהוא כבר הרבה זמן רוצה לשחק שם. כמה זמן זה בדיוק הרבה זמן? לפני שהתפוצצה כל הפרשה הזאת הוא סיפר לעולם כמה הוא חבר טוב של קלינגר- אבל היום הוא אמר במפורש שאם הוא היה חבר טוב של קלינגר כל זה לא היה קורה. גם ככשאלו אותו לאיזה קהל הוא ירוץ במידה והוא יבקיע, הוא ענה בית"ר ולא מכבי. אם הוא היה באמת כ"כ מעריץ את הקהל של מכבי הוא היה אומר בלי למצמץ מכבי.

    בנוגע לצד המקצועי- נמני עם כל הרצון הטוב פשוט לא יכול לעזור לכם. אתה בעצמך תיארת הרכב שקבוצת כדורגל שרוצה להצליח מעבר למקום 7 לא יכולה להסתמך עליו- כ"כ הרבה שחקנים צעירים? אתה בסדר? זה שהם מוכשרים זה טוב ויפה(למרות שגם על זה אפשר להתווכח), אבל 6 שחקנים צעירים בהרכב זה מתכון בטוח לאפרוריות, מזלכם שיש לכם את קורנפיין. בנוגע לתורג'י אתה לא יודע כמה אתה טועה, השחקן הזה הוא שחקן פשוט מצוין שמה שהוא צריך זה כדורים, אבל לא כדורים של ילדות ממגמת מחול, אלא כדורים אמיתיים. פה דווקא נמני יכול להועיל לכם מאוד: השיתוף פעולה שלו עם תורג'מן, בלי קשר לקירבה המשפחתית, הוא פשוט מצוין וכצמד הם יכולים לתרום המון.
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצן מוכה הגורל, אם עד כה חשבתי שהמחלה שלך היא ממוקדת - קיבעון מעורר רחמים בנושא האנטישמיות של אופ"א והאם צריך או לא צריך לשלם על שידורי הפיי פר ויו, מסתבר לי עכשיו שהנזק המוחי התפשט גם לאזור הזיכרון.

    הקהל של בית"ר שפוט של כל כוכב שמגיע? עופר טלקר, השחקן הכי טוב בהפועל חיפה באותה התקופה, מגן נבחרת ישראל וכנראה המגן הימני הטוב בארץ באותו הזמן (למרות שהיום אפשר לקבוע בדיוק ההיפך), הגיע לבית"ר ואחרי ששיחק כמו גרסא כושלת במיוחד של משה ביטון זכה ועד היום זוכה לגידופים מהקהל. ג'ובאני רוסו, החלאה ופועלו, בא בקול תרועה, שיחק כמו נקבה וקיבל גם הוא את המגיע לו.

    הקהל של בית"ר "שפוט", כהגדרתך (מדבר אוהד קבוצה שהקהל שלה קורא לשחקן אחד "אלוהים"), רק של שחקנים שמפיקים יכולת מצוינת על הדשא. כך היה רובן עטר, כך היה מנור חסן, כך היה תאמאש שאנדור, כך היום איציק קורנפיין ואם תרצה אני יכול להביא לך עוד לא מעט דוגמאות. שחקן בית כמו גולן חרמון חוטף על הראש בכל משחק, בעוד שחקן צעיר מיבנה זוכה לתשואות. למה נראה לך שזה קורה? בגלל שמליקסון הוא סופרסטאר או בגלל שהוא משחק מצוין?

    1. מי שגר בבית מזכוכית, שלא יזרוק אבנים. מוסא, בן-חיים, סטרול, דגו, ביטון, עובד, תמיר כהן. אפשר גם להכליל את לירן כהן ואת אבו-סיאם. תשעה שחקנים צעירים, שבעה כמעט תמיד בהרכב. מוזר שמכבי יכולה להצליח עם צעירים, אה?
    2. המטרה היא לא להצליח העונה. המטרה היא שהצעירים ישתלבו מנטלית ופיזית בליגת העל, יצברו ניסיון ובעוד שלוש או מקסימום חמש שנים יובילו את בית"ר לצמרת הגבוהה. העונה המטרה היא לא להיכנס למאבקי ירידה.
    3. והפיתרון שלך כדי שנגיע לימים הגדולים שלנו הוא לרדת ליגה, למיטב זכרוני, נכון? אוי, כמה שאני אוהב את התיאוריה הזו שלך.
     
  13. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ניצן אתה באמת מצפה מנימני שיגיד בקול רם שהוא רוצה לחזור למכבי ת"א??

    זרקו אותו משם!!! מה אתה מזיין את השכל נימני יצא נחש עלק....


    הוא אוהב את הקהל של מכבי ואין קשר בין הדברים, בכל הזדמנות הוא אומר שהוא אוהב את הקהל ושהוא לא ישכח אותו לעולם.
     
  15. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן- שאלו אותו אם נגיד לוני וקלינגר הולכים, ויש אנשים שונים, אם הוא ירצה לחזור. הוא לא ענה. זרקו אותו משם? הנה לך תגובה שכתבתי בפורום של השחקן ה-12 על ראובן עובד, המקרים די דומים:
    בני- למרות שאני שונא לעשות את זה, אני אכתוב את התגובה שלי בחלקים.


    ידידי, אני לא יודע עד כמה הזיכרון שלך משובש, אבל עופר טלקר היה בתקופה מחורבנת והגיע לבית"ר י-ם רק בגלל שלרובי שפירא ז"ל לא היה גרוש על הנשמה(צעד מפתיע אגב, בהתחשב בעובדה שהוא התאבד ביום שבו נסגרה העסקה). ג'ובאני רוסו גם בא לבית"ר בקול תרועה ורק אחרי שהוא ירק על אוהד התחילו לקלל אותו(אני מדבר על הקהל הרחב). ראובן עטר, עד כמה שזכור לי מהצפיה בחדשות הספורט של 19:30, בא לבית"ר ועשו לו מסיבה כשהוא בא כאילו מי יודע מה. אני באמת חייב לציין שהוא לא הספיק לסיים משחק אחד? אני לא מדבר על זה שאתם מעודדים שחקנים טובים, אני מדבר על זה שאתם עושים מסיבת מילניום לכל שחקן עם שם טוב שבא.

    א', אתה לא יכול להשוות את חבורת השחקנים ה"מדהימים" של בית"ר לשחקנים של מכבי. כמעט כל אחד מהצעירים של מכבי יותר טוב מהצעירים של בית"ר.
    ב', לצעירים של מכבי יש ניסיון, ואולי אתה לא יודע, אבל מכבי עובדת עם שיטה מסוימת, ולהצניח 900 שחקנים בני 12 להרכב במכה אחת זה לא אחת מהשיטות שלהם(לעומת קבוצה מסוימת *שיעול*). כל אחד מהם עלה בהדרגה, וסתם FTR, אבי סטרול עלה לבוגרים של מכבי בעונת 99/00, ואלי ביטון לעומתו כבר בעונת 98/99.

    כן, ואני עדיין חושב שכדי להגיע לאנשהו בשנים הקרובות אתם צריכים לרדת ליגה, כי מאיר פני-ג'ל לא מבין שאי אפשר לבנות פירמידה מלמעלה(מי אמר געגועים לפרדס?), ולהצניח עוד ועוד שחקנים מבוגרים שהם לא בדיוק בתקופת השיא שלהם זה לא פיתרון. אתם צריכים לרדת ליגה, לבנות את עצמכם בליגה הלאומית, גם אם זה יקח שנתיים אף אחד לא ימות, וכשתעלו אתם תהיו קבוצה חזקה מאוד שתוכל להתמודד ברצינות על תארים ואירופה(האליפות של 93 לדוגמה, באה אחרי עונה בליגה השניה, אם אתה לא זוכר).