זה קטנוני מצידי אבל יש לך טעות בחיזוי, קימי לא עבר להיות מקום ראשון מהזינוק. אני עדיין לא מאמין! :aaa021: http://mad.walla.co.il/archive/380812-5.Xxx
מזל טוב לקימי שסוף סוף זוכה לעשות את קפיצת המדרגה למקום הראשון! סוף סוף רואים את הבנאדם מחייך עם שינים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
כל הכבוד לפרארי שאחרי הפאשלה שנה שעברה מחזירים את הכבוד לאיטליה. רייקונן לפי מה שראיתי הנהג הכי מהיר הבעיה שלפעמים הוא קצת עובר את הגבול עם המכונית ובגלל זה לא הוביל את הטבלה ברוב העונה, ובאמת כל הכבוד לו.
ראיתי פה שרובכם מתעלמים ממאסה, אבל מגיע לו כל הכבוד על מה שהוא עשה היום, יכל לנצח מול הקהל הביתי אבל הקריב את המקום הראשון למען קימי.
http://www.fia.com/resources/images/2147373326__f1.Xxx קימי רייקונן זכה באליפות העולם בפורמולה 1, לאחר שסיים ראשון במירוץ ה-17 והאחרון של העונה באינטרלגוס (ברזיל). הבלתי יאמן קרה, ובתום מירוץ מותח עם דרמה ענקית, הצליח קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) לרשום ניצחון שישי העונה, ולזכות באליפות העולם לנהגים בפורמולה 1 לעונת 2007, בפעם הראשונה בקריירה ! המוביל באליפות הנהגים (לפני תחילת המירוץ) - לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) שזינק שני, ירד בזינוק עד למקום ה-4 כשהוא "נחסם" ע"י פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) שפתח מהפול פוזישן, מהלך שגם נתן לרייקונן להגיע למקום ה-2. בנוסף המילטון נעקף גם ע"י פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס). בהמשך המירוץ עשה המילטון טעות כשניסה לעקוף את אלונסו והידרדר למקום ה-8. אח"כ הוא סבל מתקלה בתיבת ההילוכים שהפילה אותו עד למקום ה-18. עד לסיום המירוץ הוא ניסה לחזור למקום שממנו יוכל להצליח לזכות באליפות העולם, אך ללא הצלחה, שבסופו של דבר הוא סיים רק במקום ה-7. בנוסף יש לציין את פליפה מאסה ש"נתן" לרייקונן לנצח במירוץ, מכיוון שלו לא היה סיכוי לזכות באליפות. בנוסף פרארי זכתה באליפות היצרנים (דבר שהובטח לה כבר מזמן, כשמקלארן-מרצדס קיבלה את העונש על פרשת הריגול). קימי רייקונן אלוף העולם בפורמולה 1 ! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/91/Kimi_Raikkonen_qualifying.Xxx/215px-Kimi_Raikkonen_qualifying.Xxxhttp://d.yimg.com/eur.yimg.com//ng/sp/eurosport/20071021/18/1282906703.Xxx דירוג הנהגים במירוץ אינטרלגוס: 1. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 10 נק' 2. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 8 נק' 3. פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס) - 6 נק' 4. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס-טיוטה) - 5 נק' 5. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 4 נק' 6. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 3 נק' 7. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 2 נק' 8. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) שמונה נהגים לא סיימו את המירוץ ! אליפות הנהגים (דירוג סופי - לאחר 17 מירוצים): 1. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 110 נק' 2. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 109 נק' 3. פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס) - 109 נק' 4. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 94 נק' 5. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 61 נק' 6. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 39 נק' 7. הייקי קובליינן (פינלנד, רנו) - 30 נק' 8. ג'יאנקרלו פיסיקלה (איטליה, רנו) - 21 נק' 9. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס-טיוטה) - 20 נק' 10. דייויד קולת'ארד (בריטניה, רד בול) - 14 נק' 11. אלכסנדר וורץ (אוסטריה, וויליאמס-טויוטה) - 13 נק' 12. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) - 10 נק' 13. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 8 נק' 14. סבסטיאן ווטל (גרמניה, טורו רוסו) - 6 נק' 15. ג'נסן באטן (בריטניה, הונדה) - 6 נק' 16. ראלף שומאכר (גרמניה, טויוטה) - 5 נק' 17. טקומה סאטו (יפן, סופר אגורי) - 4 נק' 18. ויאנטוניו ליוצי (איטליה, טורו רוסו) - 3 נק' 19. אדריאן סוטיל (גרמניה, ספייקר) - 1 נק' אליפות היצרנים (דירוג סופי - לאחר 17 מירוצים): 1. פרארי - 204 נק' 2. ב.מ.וו. סאובר - 101 נק' 3. רנו - 51 נק' 4. וויליאמס-טויוטה - 33 נק' 5. רד בול - 24 נק' 6. טויוטה - 13 נק' 7. טורו רוסו - 8 נק' 8. הונדה - 6 נק' 9. סופר אגורי - 4 נק' 10. ספייקר - 1 נק' * מקלארן-מרצדס לא נמצאת בטבלה בגלל העונש שקיבלה בעיקבות פרשת הריגול. הבאנר, המידע והתמונה באדיבות אתרים הללו: האתר, האתר, האתר
ד"א, לנקג'ימה הזה יהיה טראומה לכל החיים מעצירות ברחבת הטיפולים. אבל אני חייב להגיד שזה נראה מצחיק באותו רגע, אבל כשהמכונאים היו על האלונקה זה היה פחות מצחיק.
shlomydavid, כל הכבוד על הההשקעה והעקביות שלך בעדכונים לכל אורך העונה, http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
אוקי, אחרי שנרגעתי אני גם חייב תודות לשלומי דוד שדאג לעדכן בעקביות ובמקצועיות כל העונה על המתרחש בסבב המירוצים. אתה ענק שלומי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx כל העונה זה היה כזה שקוף וברור שמקלארן מהירים, מקלארן פתחו פער ומקלארן בסוף לוקחים בהליכה בשל רכב מהיר ומוצלח בהרבה. איך זה לא קרה??? לא ברור. נכון שבערך 4-5 מרוצים לסיום העונה פרארי הצליחו יותר בפיתוחים של האוטו והפרארי כבר לא היו איטיים יותר, אלא לפחות שווים בכוחם למקלארן.
דרך אגב, עוד משהו שלא קשור למירוץ, שימו לב לכמה שהדיון גדל בעונה הזאת, בדיון של עונת 2006 יש תשעה עמודים בלבד, ובעונה הזאת הדיון גדל ביותר מפי ארבעה. זה מוכיח שיש בישראל הרבה מתעניינים חדשים (ובינהם אני) לספורט הנהדר הזה, שנוספים אליו צופים למרות שהוא בקושי מקבל חשיפה בתקשרות.
איזה יופי!!! כמה שמחתי שהשחצנים ממקלארן אכלו אותה!!! אני אמנם חסיד גדול של מאסה (התאהבתי בו במירוץ הראשון שראיתי) אבל כל עוד נהג מהקבוצה שלו זוכה, זהו יום חג