הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    צודק. ואחרי ה2-2 השופט המציא לכם פנדל מבכדור קרן...

    הבונבוניירה? חוזרים לשחק שם במשחק הבית הבא נגד רמת השרון.

    לקח זמן לבנות ארון תארים חדש.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יש תמונות?
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    זה יהיה עוד מהלך מבריק מצד גוטמן, לנצל את הקללות של האוהדים כדי לעזוב את המועדון. הרי הוא לא נכשל, הוא פשוט לא מוכן לסבול את העליהום עליו. הוא מת לעוף משם, כל האוהדים וההנהלה רוצים אותו בחוץ, ורק כבירי נותן לו גב. ושוב, כמו שטענתי בעבר, אי אפשר לנהל מועדון עם גוף שלם שלא מבין בכדורגל. הקבוצה שלי סבלה מזה, ועכשיו גם אתם. לא הגיוני שמי שעד לא מזמן היה המאמן, היה היחידי שמבין בכדורגל במועדון, וגם זה לא היה לו כל כך טוב, והיום הוא המנהל הספורטיבי/ג'נרל מנג'ר/שקר כלשהו.

    כל הפעולה הזו - העיקר להשאיר את גוטמן במועדון. סוג של פחד שיעזוב. נתנו לו תפקיד שעיקרו הוא לפקח ולבנות קבוצה - מה שעשה בתחילת העונה ונכשל בגדול. תאמינו, להוציא את הריקבון הזה מהמערכת שלכם יהיה אחד הדברים הטובים שיקרו לכם, מבחינה מקצועית וכלכלית.

    אם לוזון מקבל משכורת שמגיע מהנתח של גוטמן, אולי הגיע הזמן שכל עובדי מחלקת הנוער והמשק יקבלו את המשכורת שמגיעה להם מהנתח של גוטמן, והאחרון ילך הביתה. אבל בשביל זב צריך להתפטר, ובשביל זה צריך להיות גבר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא חשובה לי מה תהיה הסיבה אם גוטמן יעזוב - העיקר שיעזוב. הלכתי אחריו בעיניים עצומות אבל על דבר כזה אין מחילה, הוא הפקיר את הפועל ת"א. האמת שגם לשחקנים אין מחילה אחרי משחק כזה. הביזיון הוא של גוטמן והוא אחראי כמעט להכל. אבל היחיד שנקי הוא גיא לוזון, השחקנים ממש לא. זה לא משחק ב'מדינת הכדורגל' שקצת נוח לך וזהו, מצטלמים יפים ומחכים לסיום או מפוצצים משחק. יש להם אחריות למען השם. אני הייתי בלם בכדורגל, חלק אמרו שבלם בינוני, חלק אמרו שטוב, חלק אמרו שטוב מאוד. אני מתחרט שלא המשכתי ולא ניסיתי יותר ברצינות לנוכח הרמה שיש היום בהפועל ובליגה בכלל. בכל-מקרה, בחיים לא הפסדתי 5:0.

    לגבי שתי העונות שכמעט ירדנו ליגה:
    - הייתה גם עונת 2014/15 שעם סגל של ליגה לאומית לא התפרקנו ככה באף משחק חוץ מאשר באירופה.
    - טלקיסקי וטופוזאקוב גם הגיעו לקבוצה ומייד נכנסו ללב, הם פשוט היו שחקנים רמה מעל יתר התחתית. את הגול של טלקיסקי בדרבי אני לא אשכח אבל הניצחון הגדול באמת היה ה-3:1 על בית"ר הזחוחה המדושנת עונג שהכינה מנגל לפני המשחק. לא שהיינו רצים לאליפות איתם ועם קנדה וארבייטמן מפתיחת העונה ויחד עם אבוטבול ששב מפציעה - אבל הייתה עונה שקטה יותר.
    - בעונה של שייע 2004/05 היו לנו אוסף מנהיגים ושחקנים שמזוהים עם הפועל - שמעון גרשון שבלט לאורך רוב העונה ונבחר לשחקן המצטיין ע"י הקהל, שביט אלימלך(ספג המון באשמתו אבל השתפר), יוסי אבוקסיס, אפילו יגאל אנטבי שחזר מפציעה וגם אוגבונה היה חלוץ טוב ביחס לליגה. מעבר לכך ההישארות הזו חתומה על הטירוף של שייע והאנרגיות מצד הקהל כשההנהלה הורידה מחירים ל-10 שקלים ואיפשרה לבנות ולילדים באדום להיכנס בחינם
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    גם במדינת הכדורגל ראיתי הופעות טובות יותר (אפילו שזה 6 על 6) מההופעה של האדומים מתחילת העונה.
    אגב, אם יהודה חוטה ורמי "וולה בדרבי" דואני היום בלמים בהפועל, אני לא מכיר את הרמה שלך, אבל גם אתה יכולת.

    הפועל תל אביב העדיפה ללכת על גוטמנים ולוזונים, במקום כמה שחקני עבר שבאמת יש להם משהו שמרטיט אותם כשאומרים לך 'הפועל תל אביב'.
    איפה אלימלך, באדיר, אנטבי, אפק ונלך רחוק יותר - מה עם התייעצות עם שייע? אני אפילו לא מדבר על סיני, שאפילו האוהדים לא רוצים לראות אותו.
     
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מה עוד צריך לקרות כדי שתבין ששוינפלד לא היה קרוב בקיץ הזה למכבי?
    שוינפלד אומר את זה בקולו (ובניגוד גיור לתזה של המועדון, ובניגוד להזדמנות לכבוש עוד כמה לבבות אדומים), שלא הייתה הצעה ושלא היה מו"מ מול מכבי.
     
    orimor2212 ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רוצה שחקני עבר גדולים במערכת, הפרידה משביט צרמה לי כי הוא לא עמד לפרוש ויש דרך לסיים, גם אם מוני הראל חשב שיש ירידה גדולה ביכולת שלו. שביט כבר התנצל. הוא היה השחקן השני שהכי אהבתי חוץ משמעון גרשון, אני רק נזכר בהצגות שלו באירופה יחד עם הדמעות במוסקבה ובגמרי הגביע ובעונת הדאבל ויש לי צמרמורת, הוא היה הישראלי היפה, הבן שכל אמא רוצה, שחקן שדיבר בגובה העיניים. מצד שני, זה ששביט היה שחקן עבר גדול זה לא אומר שהוא יודע לאמן, כנ"ל באדיר. שחקן עבר גדול לאו דווקא יכול לתרום מקצועית כרגע, כמו כל אלה שמקבלים מינוי לסקאוט. מישהו שמע על בוקולי במכבי חיפה? אבוקסיס נראה מאמן לא רע למרות שבהפועל זו הייתה קטסטרופה עם רכבת של זרים וקבוצה לא מאוזנת, אבל הוא אולי יקבל את ההזדמנות שלו בעתיד במערכת בריאה יותר אם תהיה. את הסלידה של האוהדים כלפי סיני אני כן יכול להבין.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יצא לי לשמוע את שביט אלימלך ועומרי אפק בתור פרשנים. אני אגיד בלשון עדינה שהם לא יהיו המוחות הגדולים שיוציאו את הפועל מהבוץ. הפועל היתה צריכה להביא קליבר כמו ג'ורדי, אין כיום אחד כזה משחקני העבר של המועדון, בטח לא שייע חחחחחח
     
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    קצת קשה אז מאבדים את הזיכרון. ראיתי לפני כמה עמ' ששואלים למה אבוטבול הלך, שחקן שלא מוצא את מקומו בשעריים.
    שביט אלימלך ? מאמן בינוני מינוס. עמרי אפק ? קשקשן שרוצה את הג'וב של גוטמן. באדיר ? מאס מלהיות סמרטוט.

    הפועל צריכה להתנהל פיננסית ולא הבאלאגן שהולך שם היום. במקום הבלנדר לשים את שייע היה יכול להיות החלטה יותר נורמלית מה שגוטמן מרוויח באירו, שייע היה לוקח בשקל. ולא עושה בעיות עם באדיר.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    גוטמן התפטר כבר לפני שבוע.
    מה שהזוי זה שכבירי אישר לו למנות את המחליף ולהמשיך להרוויח כסף בתמורה לכלום.
    ניהול מזעזע כבר אמרנו?

    ולגבי הדיון על הסגל, אולי זהות זה לא המונח הנכון למה שהשחקנים היו צריכים להרגיש, ערן זהבי הוא הדוגמא לכך שזה שטויות.
    הפועל היו צריכים למצוא 3-4 שחקנים בלי אגו שיבנו את הגרעין של הסגל ויהיו המנהיגים של הקבוצה. להוסיף עוד 4-5 שחקנים צעירים שיוכלו תוך שנתיים-שלוש להיות חלק חדש מהגרעין(מישהו אמר יחזקאל ואבו עביד?)
    במקום זה הם הביאו 20 שחקנים חדשים בינוניים ומטה, והחליפו חצי מהם בקיץ בעוד שחקנים בינוניים ומטה.
    התוצאה - בינוניות.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא אהבתי את השחרורים של שגיב יחזקאל ואיעד אבו-אביד, לטעמי האחרון שחקן הגנה הרבה יותר טוב מגוטליב. מניח שגוטמן לא העריך את יכולתם המקצועית מספיק, בטח לגבי איעד, ובנוסף הייתה עליו הצעה כלכלית די סבירה למען האמת. מנגה ועמאשה הוחתמו כאקט בזק של הרגע האחרון לאור שחרורו של שגיב וואביחי ידין כבר שיחק אצלינו בחצי העונה שעברה, ככה שאלה שהגיעו: סימיץ', דגני, גורוסוב, שובושיץ', חן עזרא. לא חושב שזו השתוללות והסגל עצמו שנבנה בקיץ היה לא רע. אף-אחד לא ציפה את פתיחת העונה העלובה הזו והגישה המסריחה של השחקנים עוד לפני הדרבי. שייע שחקן עבר גדול ולא אשכח איך הציל אותנו בזמנו, אבל הוא חצי בגולסטאר, הוא לא רציני. ושוב, המטרות בקיץ היו להתברג בצמרת ולא לשרוד.

    לא ממעיט בערכם של שחקני עבר כחלק חשוב ממערכת אבל לא כל שחקן עבר גדול יכול לתרום מקצועית והפועל היא לא ריאל מדריד שיכולה לשים את רונאלדו כשגריר כבוד ואת בוטראגיניו בתפקיד חארטה אחר. מספיק יש אוכל חינם אחד שזה גוטמן שהעובדה שהוא עדיין לא פוטר היא מחדל.

    לא הייתי מתנגד אגב למכירה של שוינפלד באותו הזמן אבל לפחות לפי מה שאמר מכבי לא באמת הגישה את ההצעה ההיא. הייתי מוכר אותו אם הייתה הצעה, גם במיליון וחצי יורו ומכסה עם זה חלק מהחובות\משכורות\ווטאבר ומנקה את הפועל ת"א אפילו ממש ממש קצת. אגב, הישג יפה - שלוש פיסקאות מתחילות במילה 'לא'.
     
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הסגל שנבנה הקיץ הוא רע. הוא לא מיועד בשביל לזכות במקום באירופה. היו הקיץ הרבה מאוד טעויות, וברגע שגוטמן לקח צעד אחורה הוא בעצם שם על כתפיו את כל האחריות על בניית הקבוצה.
    והוא בנה אותה על הפנים. עם הרבה טעויות.
    הפועל תל אביב 2016/17:: שלח לי שקט | עמוד 47 | Asoccer.co.il - לאנשים שאוהבים כדורגל
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    הבעיה עם השחקנים שהגיעו בקיץ הנוכחי זה שכולם היו סימני שאלה, ואתה לא יכול להביא סימני שאלה לסגל שאין לו גרעין עובד ושכולו סימני שאלה בעצמו.
    מה ההבדל בין הזרים שהגיעו השנה לאלה שהגיעו בשנה שעברה? זה לא שפינטלי או אנטל שחקנים פחות טובים מאלה שהגיעו במקומם. יש סיבה למה זה לא עבד בהפועל לא דאגו לפתור את זה.

    עדיין אין לקבוצה הזו 4-6 שחקנים שאפשר באמת להסתמך עליהם בעיניים עצומות ושירימו את חדר ההלבשה כשהמצב לא טוב.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דרמה2 - הגבתי בזמנו על הטיעונים שלך, מוזמן לרפרף, היו לנו חילוקי דעות.
    סמואל אטו:
    ברור ששחקנים שהגיעו הם סימני שאלה. הפועל לא משלמת משכורות וזה מביך והכסף שלנו יחסית מוגבל. אתה בטח חותר לכיוון חן עזרא. הוא מקבל שכר גבוה מאוד אבל הגיע כשחקן חופשי ולכן זה טבעי, היה עליו מאבק. ונניח כרטיס השחקן שלו היה עולה 75% והמשכורת הייתה 25% - זה אותו הדבר. הפועל ת"א לא יכולה למשוך אליה שחקנים טובים כי כל אחד עם ראש צלול יעדיף את מכבי או באר-שבע וגם את מכבי חיפה או בית"ר ירושלים. גורוסוב מבחינת הזרים מסתמן כרגע כשחקן רך שלא מתאים אבל סימיץ' ושובושיץ' שחקנים לא רעים אני מניח.
    בוא תיתן אלטרנטיבה ותצביע על שחקנים טובים שהפועל הייתה יכולה לצרף אליה. אגב, פיינטילי היה קפטן מביך, לא ירד כאן לארץ לגליץ' אחד אז תוציא אותו מהמשוואה בבקשה. ואין יותר גרוע מלוקאס וינטרה שבא לכאן נפוח, עייף ושאנן עם רזומה מספרד והיה איטי ופאתטי.

    האחריות על גוטמן שהיה חסר אנרגיות וברח אחרי חודשיים וחצי כמו אפס, אבל בניית הקבוצה היא סבירה ומעלה אפילו. אני חושב שאסור לנקות את השחקנים מאשמה על אותו ביזיון אגב, להם יש חלק. בעונה עם דומב על הקווים הפערים בין הקבוצות היו יותר גדולים ועדיין הפסדנו בדרבי 2:0 ולא קיבלנו חמישייה. גם אשתקד אגב עם באדיר על הקווים זה נגמר ב-1:0 ממצב נייח.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    חן עזרא הוא רק אחד, אני מדבר על כולם.
    רכש יותר טוב? קודם כל הכיוון היה צריך להיות להביא שחקנים מתוך הליגה ולא כאלו שיצטרכו התאקלמות כי להפועל אין את הפריבלגיה הזאת.
    שנית, הייתי מחפש שחקנים עם אופי וניסיון , ולא שחקנים כמו בומבה או עזרא.

    אם אתה רוצה שמות ספציפיים אז בזמנו הפועל הייתה צריכה לכוון לעבר אברהם פאס, רומאריו פירס, וובה בראון, מהראן ראדי, ברק בדש, גילי ורמוט ואפשר גם להתייחס להודעה של drama2 שהזכיר את יובל שבתאי(אולי גם בן בנימין) וז׳אורז׳יניו.
    בהפועל ניסו להתחכם וחשבו שמספיק שהם יביאו כל מיני כישרונות וזה לבד יספיק. בלי להתחשב בדברים אחרים כמו אופי, ניסיון, השתלבות וכו׳.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.