איצטדיונים בישראל: האצטדיון החדש בב"ש בדרך

Discussion in 'פורום כדורגל ישראלי' started by עומר, Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    Joined:
    Nov 17, 2010
    Messages:
    3,509
    Likes Received:
    580
    1. עשיתי זאת כבר כמה פעמים בהצלחה.
    2. כל זה לא משנה את העובדה שהיעדר תחבורה ציבורית בשבתות מהווה סוגיה רלוונטית פי כמה בנוגע לגישת אוהדים אל משחקי כדורגל מליגת העל.
     
  2. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    7,097
    Likes Received:
    956
    Gender:
    Male
    הרכבת האחרונה מחיפה לתל אביב יוצאת ב22:45
    אז אם המשחק מתחיל ב20:30 אז אולי תספיק להגיע

    אם המשחק יתחיל יותר מאוחר אז אתה צריך לרוץ ממש מהר בשביל להגיע בזמן.

    אין שום סיבה שאתה תצטרך לרוץ אחרי המשחק בשביל להספיק לחזור הביתה
    לא יקרה כלום אם הרכבת תצא ב23:00.
     
  3. Ice Cream חסה

    Joined:
    Jun 17, 2011
    Messages:
    8,375
    Likes Received:
    201
    אתמול לפי כל החישובים שלי הייתי צריך לצאת 10 דקות לפני סוף המשחק (שהתחיל ב-20:50) בשביל להגיע לתחנת אוטובוס שמספיקה להגיע לרכבת האחרונה לרחובות בחמישה לאחת עשרה, וזה היה אמור לכלול ריצות...
    רחובות זה לא איזה עיירונת, אלא עיר די גדולה- אז תחשוב מה קורה אם מי שצריך להגיע לאיזושהי נתניה/ רעננה/ גדרה... שלא לדבר על הפריפריה.

    לרכבת ישראל יש שיקולים נוספים חוץ מהאוהדים שהגיעו למשחק המרכזי בחיפה, אתה יודע...
     
  4. Torph Member

    Joined:
    Jul 12, 2008
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    רכבת ישראל זה הגוף הכי כושל במדינה. רק מי שנוסע בה באופן קבוע יכול להבין את זה. לצפות שתיהיה לך תחבורה ציבורית בחזרה ממשחק כדורגל שהוא אירוע ציבורי לכל דבר זה מינימום במדינה מתוקנת. אבל עד שהם יעשו את זה יש להם עוד הרבה מה לתקן.
     
  5. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    7,097
    Likes Received:
    956
    Gender:
    Male
    מנסיון אישי שנסעתי כמה פעמים ברכבת האחרונה מחיפה לתל אביב ( לא רק בימי שני ) היא כמעט וריקה.

    לא יקרה כלום לרכבת ישראל אם יידחו את היציאה שלה ברבע שעה בשביל להתחשב בציבור אוהדי הכדורגל
    להפך זה רק יכול לעזור להם, אם תהיה אפשרות נוחה להגיע ולחזור ממשחק כדורגל יהיה יותר קהל במגרשים ולהם יהיו יותר נוסעים
    שמעתי לא מעט פעמים על אנשים שרצו ללכת למשחקים ולא הלכו רק בגלל שלא היה להם איך לחזור מבחינת תחבורה ציבורית ( במקרה של חיפה זה רכבת )
     
  6. Ice Cream חסה

    Joined:
    Jun 17, 2011
    Messages:
    8,375
    Likes Received:
    201
    "ציבור אוהדי הכדורגל"... אפשר לחשוב מדובר בעשרות אלפי אנשים. מקסימום 1000 ויש לך פוטנציאל ל-2000 אם יהיה שעות נוחות יותר. אבל מה עם שאר התחנות, שאר הרכבות, חזרה של הרכבת וכו'?
    יש מיליון ואחת חישובים, אולי אפשר לשנות דקות לפה או לשם, אבל לא בקלות שאתה מציד.
     
  7. LIVERPOOL87 Member

    Joined:
    Jun 3, 2009
    Messages:
    1,689
    Likes Received:
    0
    אני לא בטוח שמה שהרכבת רוצה הוא 1000 ערסים בתחנה שלה,
    יכול להיות שהם מקור הכנסה נוסף, אבל חלקם קופץ מעל הברזלים לפחות בבת גלים ראיתי את זה בלי סוף.
    ו-1000 ערסים צעקניים בתחנה יבריחו את הלקוחות הנורמלים, הרבה אנשים שישבתי לידם אחרי משחקים אמרו שזאת הפעם האחרונה שהם נוסעים בשעה כזאת עם הבלאגן הזה.
    לא יודע אם אלה היו איומי סרק, אבל אלו הדברים שנאמרו.

    הנהלת הרכבת לא מטומטמת, אם היא לא מזיזה את השעות כנראה שהיא יודעת למה.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    Joined:
    Aug 8, 2002
    Messages:
    28,333
    Likes Received:
    7,337
    שמתי לב שכל רעיון שעולה אתה פוסל. בכל רעיון לטובת האוהדים יש משהו פגום לדעתך. כמו שאמרתי לך כבר במקרים אחרים, האוהדים הם צרכנים וכל עוד לא יתייחסו אליהם ככה המספרים שלהם במגרשי הכדורגל ילכו וירדו.
    הרעיון שאוהד צריך לעבור קשיים בכל שבוע כדי לראות משחקי כדורגל הוא טיפשי. הליכה למשחקים לא צריכה להיות מעשה שמעיד על גבורה ומצריכה התגברות על תנאים קיצונים אלא היא צריכה להיות פשוטה ומהנה.

    גם מאה איש שמגיעים לרכבת שהיא כמעט תמיד ריקה הם סיבה מספקת לדחות את הרכבת ב15 דקות, בטח ובטח כמות של אלף או אלפיים איש.

    מי שהיה באנגליה מכיר את העובדה שרובו הגדול של האוהדים מגיע ברכבות. מדובר באמצעי הפשוט והיעיל ביותר והוא מקל בצורה עצומה על הגעה למשחקים.
    כאחד שנוסע בקביעות למשחקי חוץ אני יכול לומר שבכל משחק חוץ יש לא מעט כאבי ראש עד שמתארגנים על רכב למשחק. אם הייתה אפשרות להגיע עם הרכבות למשחקים, כאב הראש היה נחסך ולא מעט אוהדים שנשארים בבית היו מגיעים למשחקים.
     
  9. Torph Member

    Joined:
    Jul 12, 2008
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    מסכים איתך לגמרי. כל הטענה שלו היא הפוכה. המספר הנמוך של הצופים נגזר מהמון דברים, הדבר העיקרי הוא שדרכי התחבורה למגרשים הם כושלים.
    ועד שכבר יש לך רכבת אז היא בכלל לא רלוונטית לזמנים של המשחק, אז מה הפלא שבאים רק 1000?.
    ציבור האוהדים בעיקר מורכב מחיילים ונערים, לא לכולם יש אופציה לבוא ברכב פרטי. תן להם אופציה נורמלית להגיע ברכבת ואתה מכפיל את מספר האוהדים בקלות. לכו תסתובבו ברכבות בלילות, לא תמצאו שם כלב אז איזה שיקולים בדיוק מניעים את הרכבת?
     
  10. צ. שיף Member

    Joined:
    Sep 9, 2009
    Messages:
    12,227
    Likes Received:
    679
    Gender:
    Male
    אני חושב שהבעיה שלכם היא שאתם מדברים על רכבות בינעירוניות (בקריית שמונה עוד 30 שנה), מהירות (שוללות למשל את תחנת מלחה בירושלים של הרכבת הכי איטית בארץ), ועם תחנה צמודה לאצטדיון. למרות שזה אלמנטרי לדרוש במדינה שלנו זה עדיין לא ריאלי לגמרי. במקום זאת אולי צריך בכלל לדרוש את שדרוג התחבורה הציבורית העירונית בין כל אצטדיון עירוני לעיר שלו. במילא רוב המשחקים באצטדיונים מתמלאים בקהל ביתי שלרוב זה אומר תושבי העיר.
    בירושלים למשל היה צריך לתכנן למשל קו של הרכבת הקלה בין מלחה (וזה לא רק קריית הספורט שמה אלא גם קניון, גן חיות, מרכז הייטק ושכונת מגורים) לבין שכונות אחרות בעיר ואולי אפילו לחבר בין תחנת הרכבת במלחה לתחנה של הרכבת העתידית המהירה ליד בנייני האומה ככה שיהיה אפשר להגיע לירושלים לתחנה מרכזית או ברכבת ולעבור לרכבת המשך למלחה (או להאריך את הקו המהיר עד מלחה). בגוש דן היה צריך לדאוג שהתוכניות לרכבת קלה ורכבת תחתית יחברו בין כל מרכזי הספורט החשובים לשאר השכונות (המושבה, ר"ג, וינטר, הדר יוסף, בלומפילד, היכל נוקיה ואפילו בית מכבי ואצטדיון הברפלד בראשל"צ ועוד). בחיפה לדאוג שלמטרונית יהיה תחנה ואולי יותר מקו אחד לאצטדיון וככה גם פתרונות אחרים.
    חוץ מזה גם מיקום של תחנות מרכזיות צמודות לאצטדיונים יכולות לשפר פיזור בין האצטדיון לערים אחרות כי עדיין קם יותר לתכנן תחנה מרכזית ליד אצטדיון מאשר לסלול קו רכבת לידו.
     
  11. סטפן שאלוי Member

    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    1,606
    Likes Received:
    0
    אין שום בעיה לאחר את הרכבת האחרונה מחיפה ברבע/חצי שעה פעם בשבועיים כאשר יש משחק, ואוהדי היריבה רוצים לחזור לת"א, שכן ממילא היא ריקה כמעט לחלוטין, גם בכיוון ההפוך אגב.

    את תחנת "חוף-הכרמל" ממילא צריך להגדיל ולשדרג ( לקרות את הרציפים ), ולא יזיק גם לארגן שאטל, אפילו בתשלום/משולב עם הרכבת בימי משחקים.

    עם קצת חשיבה "מחוץ-לקופסא", והשקעה ממש קטנה, ניתן להפוך את הכדורגל בארץ לחוויה, במקום סרט-אימה.


     
  12. ~Omri~ Member

    Joined:
    Feb 16, 2010
    Messages:
    3,265
    Likes Received:
    499
    מישהו יודע מה נסגר בסוף עם אצטדיון המכתש? זכור לי שהתחילו להרוס אותו, ותוך זמן קצר הוגשה עתירה נגד הריסת האצטדיון, והעבודות הופסקו. מה קרה עם זה בסוף?
     
    Last edited: Dec 30, 2011
  13. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    7,097
    Likes Received:
    956
    Gender:
    Male
    עברתי שם לפני כמה שבועות
    המגרש הרוס כמעט לחלוטין, היו עוד פה ושם קירות שלא נהרסו אבל רובו היה הרוס
     
  14. Ice Cream חסה

    Joined:
    Jun 17, 2011
    Messages:
    8,375
    Likes Received:
    201
    אוהד הכדורגל הישראלי הוא צרכן כל כך גרוע, שזה היוצא מן הכלל של הכלל שהלקוח תמיד צודק.

    כמו שאמר ליברפול87, רכבת ישראל לא צריכה עוד 1000 ערסים בתחנת הרכבת שיקפצו מעל הברזלים, יעשו בלגאן ויבריחו נוסעים אחרים.
    אם כמה שבמדינה הזו צריכים לעשות יותר, גם האוהדים הישראלים חייבים לעשות יותר אם אנחנו רוצים יום אחד להיות אירופה מבחינת תרבות הכדורגל.
     
  15. shlomydavid מנהלים

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    14,921
    Likes Received:
    498
    יש רכבת מחיפה (חוף הכרמל או מרכז השמונה) לת"א גם אחרי 22:45, אבל מרווח הזמן מסיום המשחק הוא גדול יחסית (0:31 יוצאת ממרכז השמונה).
    אני תמיד נוסע ברכבת בזמן הזה כשיש משחק מרכזי בקריה..
     
Thread Status:
Not open for further replies.