פורמולה 1 2007

Discussion in 'פורום ספורט כללי' started by Der Kaiser, Nov 30, 2006.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אני לא בטוח שאתה צודק, אבל יש גם אפשרות שכזו. בעיקרון החורים בצמיגים רק מקשים על הנסיעה וגורמים להחלקות...
     
  2. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    התפקיד של החריצים פשוט: להאיט את המירוץ.

    פעם, היה נדמה לי במקלארן, או ווליאמס, דבר שנקרא "אפקט קרקעי" שגרם לוואקום של ממש מתחת לאוטו, והביא לאחיזת כביש מהממת. רק מה? המכוניות הגיעו בקלות ל 4.5 ג'י בסיבובים, ואם היו נותנים לזה להמשיך, ראשים של נהגים היו פשוט נתלשים, כי אין אפשרות ללבוש חליפת לחץ כמו במטוסים - הרי תא הנהג ברכב קטן מאוד.

    הרבה טכנולוגיות ידועות, אבל לא כל דבר אפשר להכניס.

    אחידות בצמיגים יוצרת מימד מסויים, לא מוחלט, של תחרותיות.

    אני אתן לך עוד דוגמא: גם את המסלול בנירבורגרינג ( כתבתי את נכון? ) שינו, ועשו אותו פחות מהיר, כי חששו מתאונות.

    אגב: מה עם הוקנהיים? נדמה לי שכבר לא מתחרים שם, או שאני לא מעודכן?
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    נובוגריניג http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx הוקנהיים היה מסלול מהיר עם ישורות, אך עבר שיפוץ והפך למסלול טכני ואיטי.
     
  4. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    אני אף פעם לא אסתדר עם המילים הארוכות בגרמנית.

    אני זוכר שנהגתי על המיטלררינג סביב למינכן, ותמיד השלטים היו מוצבים בזווית של 45 מעלות. זה אולי אחלה שיטה לחסוך שילוט, אבל חרא למי שלא דובר את השפה.

    וככה אני נוהג לי ב 11 וחצי בלילה, מפראנץ יוזף שטראוס ( טרמינל F המחורבן במינכן ) , אחרי טיסה, ומנסה למצוא את המלון שלי, עד שאני ניתקל לשמחתי בשלט "פוליצאי" , רק שכדי להגיע, צריך לעשות פרסה בתוך יער אפל, ולעבור במנהרה ארוכה וחשוכה מתחת ל 6 נתיבים פלוס אי הפרדה רחב מאוד.פחד.

    ואז אני מגיע לתחנה, וממש שמח שנפלתי על משטרת התנועה ( ידעתי לפי הצבע הירוק ) , רק שאף אחד לא יודע אנגלית.אז התחלתי לנסות לתקשר איתם באידיש. בסוף מגיע שוטר שיודע כמה מילים. הוא מסביר לי, ואני יוצא לתוך הלילה השחור. מתחיל לנסוע, ופתאום אורות כחולים מהבהבים: השוטר שהסביר לי נסע אחריי, סימן לי לבוא אחריו, וככה נסעתי עד למלון.לשוטרי התנועה אז היו BMW 525 , עם מנועים מיוחדים, צמיגים ובולמי זעזועים משופרים, ואני אחריו ב BMW 520 "מסכנה"...

    בחזרה לארץ, השארתי את האוטו לבוס שלי : לקחתי מונית ב 120 דויטש מארק ... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  5. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/lol.Xxx

    הטרמינל המאובטח בקצה השדה תעופה שדפקו לנו בהחלט מרגיז, וכל מילה כאן בסלע.
     
  6. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    הטרמינל הזה לא רק מבודד, השירותים שם במבנה ניפרד, אין שם אפילו מכונת שתייה, אין שרוול, ליד המטוס עומדת שיריונית, מסביב חיילים, וכדי להוסיף "כבוד" מספרים לך שמי שטס משם זה גם אייר אינדיה, ואיג'יפט אייר...

    ומה עוד מרגיז: לא רחוק משם, מנצנץ לו בתפארתו מלון קמפינסקי...

    ועל הבדיקות הבטחוניות עדיף בכלל לא לדבר - בודקים ישראלים ( סטודנטים ) שמדברים איתך באנגלית במתכוון ולא בעברית... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    הכל מדוייק, וכרנאה גם שאין הרבה ברירה בקשר לאבטחה, כי חבר שלי אמר לי שכך גם היה לו בלונדון. מתישהו או איכשהו אנחנו צריכים להחזיר את הדיון לענייני פורמולה 1 למרות שהטרמינל המג'וייף במינכן מאוד מעניין אותי, שנעבור לאוף טופיק?

    http://www.sportbild.de/photos/06/11/resize/460x200_c802469b4a6c6c2580da4eca31524504.Xxx

    זה לא צחוק. האקינן עשה 39 הקפות על המסלול בקטלוניה, ואלונסו ישב כמו ילד טוב לראות איך עושים את זה נכון. עניין הקאמבק לא נראה לי כמו גימיק, וזה מאוד לא אופייני.
     
    Last edited: Dec 4, 2006
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
  10. אלמוג23 Member

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    255
    Likes Received:
    0
    לצערי אני לא מבין גרמנית - אפשר פירוש של הדברים החשובים?
     
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    זה ארוך.. המון זיוני שכל על הקריירה שלו, אבל לא משהו חשוב.
     
  12. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    אופירה לא היתה שם? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אתה מדבר על אסייג הבהמה?
     
  14. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    החופפת מדימונה...
     
  15. EL Capitan Member

    Joined:
    Sep 19, 2005
    Messages:
    5,181
    Likes Received:
    0
    תכירו את הנהג החדש של מקלארן, פרננדו אלונסו, כשהוא נוהג בפעם הראשונה במכונית החדשה שלה ותחת ההוראות של מקלארן.

    http://www.marca.com/06/12/15/alonso/01.Xxx