Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נעצר גם שיא רצף של 60 משחקים (כולל פלייאוף) ללא הפסד ביותר מפוזשן אחד. סיאטל 2011-2014 הכי (לא) קרובים (להיות קרובים) עם 43.

    לא הזכרתי את זה אתמול אבל מקווה בשבילכם שהשתחוויתם. במיוחד אתה מיטהד אנתוני לין. בעצם רק אתה.
     
  2. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    הבליץ שצ׳אק פגאנו שלח אתמול על רודג'רס עם דוק שלי ושם דני טרבטהאן על MVS זה המהלך הכי מפגר שראיתי העונה. וראיתי. אבל כל כך מתאים לפרנצ'ייז הפרימיטיבי הזה שלא מפסיק להביא ביד על הסופרבול מ 85 ומנסה לשחזר קבוצה שמשחקת באותו סגנון. תוך כדי התעלמות מוחלטת מהתקופה והפוטבול המודרני שמשחקים היום.

    דון ויק, המאסטר של ה Defensive coordinator כבר אמר להם לפני 3 שנים שזה לא יעבוד. החוקים של היום לא מאפשרים בכלל לשחק בסגנון הזה. ועדיין, הם לא שינו את התפיסה, ולדעתי גם לא ישנו אותה בעשור הקרוב.

     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  3. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    קמתי הבוקר לאינסוף ביקורות והשמצות על האיגלס ומה שהם עשו במשחק אתמול בערב. אני מסכים שזה חריג, אבל אני עדיין לא רואה מה הבעיה בזה. עזבו לרגע שזה גם תאם את האינטרסים שלי - רציתי שהג'איינטס יפסידו בשביל בחירת דראפט גבוהה יותר כמובן, וגם כדי שלא נהיה ממותגים כקבוצה היחידה אי פעם שעלתה לפלייאוף עם 6 ניצחונות. אז כן, יש אוהדים תלושים מהמציאות שהיו מעדיפים לבחור 8 בחירות מאוחר יותר ולהיות מושפלים 30 הפרש על ידי טמפה שבוע הבא, וכן, יש אוהדי פוטבול שמדברים על ההקרבה בשביל המשחק והמקצועיות והקוד האתי וכל זה ואני לא אגיד שזה חסר תכלית, אבל עדיין:

    *בהתייחס לנקודה של הג'איינטס - הם הפסידו פאקינג 10 משחקים העונה. כל עוד אתה תלוי בגחמות של קבוצה אחרת כדי להיכנס לפלייאוף - לא מגיע לך ולא אכפת לי מה אומרים.
    *דאג פדרסון יכול לספק הסבר רציונלי כמו שאנדי ריד יכול לספק הסבר רציונלי - העדפתי שלא לסכן את השחקן הטוב ביותר שלי במשחק חסר משמעות. זה אם אנחנו ''מתחכמים''
    *ואם אנחנו לא מתחכמים - דאג פדרסון כנראה יודע שהוא חוזר בעונה הבאה וזה שירת את האינטרסים שלו להפסיד. חד וחלק ואין מה לייפות את זה. אם כבר זה מהלך שמבחינתו האישית יכול להאריך את המשרה שלו אפילו. את זה אני אומר בתגובה לכל האלה שאומרים ש''מאמנים בדרך כלל לא עושים את זה'' - נכון, כי בדרך כלל זה יעלה להם בפאקינג פרנסה.

    כל הדיון הזה לא רלוונטי כי אף אחת מהקבוצות לא הייתה עוברת את טמפה ביי, וגם אם באורח פלא כן - אז היית מרוויח את ההזדמנות להפסיד ב-62 בלמבו פילד. חלאס תתקדמו
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  4. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    והכי דגים פראיירים של שנת 2020 - אריזונה קרדינלס. אלוהים ישמור איזו פארסה להיות במצב הזה מלכתחילה, ולא להעפיל עם התקפה כזאת לפלייאוף של 14 קבוצות.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  5. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    אני לא יודע מאיפה להתחיל
    אהוב ליבו של ספריוול אנתוני לין פוטר
    שהאיד קאן הודיע שהוא יתפקד בתור GM בעונה הקרובה וכל מי שיהיה מועמד לתפקיד יצטרך לקבל את זה
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    .
    תודה שחסכת לי RANT של 600 פיסקאות מרוב עצבים על כמות הטימטום והצביעות שנחשפתי אליה ב-12 שעות האחרונות. מבסוט עליך ועל הפוסט הזה בקטע אחר.

    נראה שחינכתי אותך טוב לאורך השנים להצליח להתעלם מרעשי הרקע של אינספור האימבצילים המתים ש״מסקרים״ את הליגה הזאת בלי להבין כלום ממה שהם רואים.

    אתה חושב שהם יקבלו 5% מה-Bad press שהג׳טס היו מקבלים אם וודי היה אומר את זה? שהולכים לשתות להם את הדם בקשית יום יום על איזה גן חיות לא מתפקד הם? שטרבור לורנס צריך להודיע שהוא לא מעוניין לשחק שם?

    שאהיד מהאחים המוסלמים חסר מושג שלא מודע להיותו חסר מושג ברמות דן סניידריות. היה ברור כבר מהרגע שנתן את המפתחות של הצוללת לסבא קופלין ההזוי לבחור ראנינג בק משנות ה-30 בטופ 5, להאריך חוזה לבלייק בורטלס ולהבריח את הקורנר הכי טוב בליגה. זה לא מעניין או מזיז לאף אחד כי הפרנצ׳ייז הזה לא רלוונטי ומעניין אף אחד אבל עכשיו כשטרבור התגלגל אליהם מהשמיים אני מקווה שיותר אנשים יתחילו לדבר על זה.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    הייתי אומר מעניין אם זה לא היה מעט מדי, מאוחר מדי ולא מובן מדי. עוד אירגון עם המון פוטנציאל שפשוט מבזבז לאנשים את הזמן עד ניקוי אורוות מוחלט שהוא רק עניין של זמן.
     
  8. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    לאף אחד לא אכפת מג'קסונוויל, הג'טס זה גם קבוצה שנהנים לשנוא אז אוהבים לשמוע על הבעיות שלהם.
    השמועות אומרות אורבן מאייר לג'אקס 12 מליון לשנה
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא פוסל שזה נכון כי נשמע שאפשר להרים מבצע עוקץ רציני על השפם של שאהיד אבל נראה לי מוזר שאגו בגודל של אורבן הדושבג הזה מתייחס לפרנצ׳ייז לא רלוונטי כמו ג׳קסונוויל כמתאים וראוי אל מידותיו אחרי שאימן רק ב-Power houses הכי גדולים בקולג׳ פוטבול או כשרק בשנה שעברה היה עליו דיבור חזק בהקשר של הקאובויז לפני שהם מינו את פוטטו החציל.

    אז סבבה טרבור לורנס והכל + טונות קאפ ספייס ו-no income tax והכל אבל עדיין משהו לא מסתדר לי בחיבור הזה. בעיניי הם אפילו לא המשרה האטרקטיבית ביותר ב-Cycle הזה. אם הייתי צריך לדרג זה היה נראה ככה:

    1. צ׳ארג׳רס

    2. ג׳טס
    3. ג׳קסונוויל
    .
    .
    .
    68. יוסטון


    97. אטלנטה ודטרויט
     
  10. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    הצ'רג'רס בהחלט צריכה להיות חלום רטוב של כל מאמן באשר הוא אני כולי מלא בקנאה במי שיקח על עצמו את הג'וב הזה. וגם המדים שלהם יפים, והם משחקים בלוס אנג'לס, וכמעט ואין להם סיקור בכלל ככה שזה לא סיר לחץ כמו פילי/שיקגו/ניו יורק. אני כבר חודש מחפש beat writer נורמלי אצלהם שלא עונה לשם: גילברט מנצנו. אבל אין. בשיקגו לצורך השוואה יש 800 פלוס אוהדים בטוויטר שמסקרים את הקבוצה יותר טוב מכל אחד ואחד מהם. לא ברור לי הפערים האלה. יוסטון זה רק ווטסון תוציאו אותו משם והם אוטמטית הופכים למועדון הכי לא רלוונטי בספורט. המזל שלהם זה שהוא בנאדם גבר על. ומחובר לפרנצ'ייז ולעיר.

    תראו איזה בונבוניירה:

    QB - ג'סטין הרברט
    RB - אוסטין אקלר
    LB - ג׳ואי בוסה
    SS - דרווין ג'יימס
    WR - מייק וויליאמס - קינאן אלן
    LB - קנת׳ מארי
    *TE - האנטר הנרי


    תוסיפו לזה 13th פיק + קאפ ספייס שאפשר לעבוד איתו (29M) אחלה סידור לא?

    מתחמם ...



    מתקרר... (אני חותך את הורידים אם זה קורה)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/1/21
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  11. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    אני חושב שמאייר רוצה שליטה בקבוצה ונראה לי שיהיה לו יותר קל לסובב את הג'נרל מנג'ר שאהיד מאשר את ג'רי ג'ונס
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא דואג שגארט יקבל את המשרה אבל הבקשה לריאיון איתו אומרת הכל על מה זה הדבר הפאתטי והמביך שנקרא ״סן דייגו/לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס/בולטס/למיפאקינגאכפת/בטחלאלי/ממשלאלתושביLA״.

    נשמע שדייבול הוא המועמד המוביל אבל מי יודע מה יהיה כי היסטורית ספאנוס הולך על האופציה הזולה ביותר ככה שאם תהיה עליו תחרות הם לא ייכנסו למלחמת הצעות. על הנייר זה מרגיש כמו Perfect fit כי להרברט יש סקיל סט דומה מאוד לג׳וש אלן (גודל/זרוע נפץ/ניידות) שעשה השנה קפיצת מדרגה מטומטמת לחלוטין שיש בסביבות המינוס אנשים שהאמינו שהוא יכול לקחת (למרות שאני אישית צריך לראות אותו ממשיך ככה לפחות עוד עונה בלי דייבול לפני שאני משתכנע סופית. אבל אני בדרך הבטוחה לשם). ההבדל הוא שהרברט נראה הרבה הרבה יותר טוב ותחת שליטה בשלב מוקדם יותר של הקריירה מאשר אלן מה שהופך את התקרה לחולנית לגמרי. מבין כל התותחים הצעירים שהגיעו לליגה בשנים האחרונות הוא לדעתי הכי קרוב לפאטי ועם המאמן הנכון ואופרציה נורמלית סביבו יש מצב לקבל יריבות היסטורית (ומעיקה נפשית על אנשים מסויימים) ולא רק בדיוויז׳ן.

    מישהו העלה אתמול בטוויטר היילייטס מהעונה שלו תחת אחד המיטהדס הגדולים שהליגה הזאת ראתה (והיא ראתה) שאלמלא רופא דוקר את אהוב נפשו טיירוד טיילור בטחול לא היה רואה דשא אם זה היה תלוי בו.



    פשוט מהלכים אלוהיים שמעמידים את הזין יותר מהויאגרות ש- @Numb טוחן כל לילה. הכדור פשוט מתפוצץ לו מהזרוע עם מאמץ מינימלי, זריקות תוך כדי תנועה, פלטפורמות לא נוחות, השחלות לחלונות צרים, Anticipation throws. מה לא. מה פאקינג לא. עם כל הכבוד להוד פרוספקטיותו של טרבור לורנס (ויש כבוד), הסבירות שהוא יהיה חצי הרברט נמוכה עד נמוכה מאוד.

    הצ׳ארג׳רס זכו בלוטו בהגרלה השנתית של ה-300 מיליון. הבאסה מבחינתם שהשכן והמתחרה הראשי הוא ג׳ף בזוס.
     
    golding ו-Sweetness אוהבים את זה.
  13. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    באופן כללי הצ'רג'רז הם הארגון הכי אנדראציבר בליגה מאז שאני רואה אותה. היית מצפה מקבוצה שהק"ב שלה ב20 שנה האחרונות היה דרו בריז ופיליפ ריברז, שהחזיקה את הר"ב הכי טוב בעשרים שנה האחרונות, מכונה בעמדת הטייט אנד ובאופן כללי מפוצצת בכשרון, היית מצפה שההיי פוינט של הקבוצה יהיה יותר מלהיות מזוין על ידי ביל ביליצ'ק, ולהיות אחראי על אחד הוואן אנד דאן של פייטון מני רבים. אם הרברט יהפוך לעוד ריברז צריך לישקול ברצינות פירוק של הפרנצ'ייז הזה
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זה מתחיל ונגמר באמביציה והמיינדסט של הבעלים. אף סגל על חלל לא יגיע לכלום בליגה הזאת בלי המאמן הנכון. וכדי למצוא את המאמן הנכון צריך לעשות שמיניות באוויר. לחפש. לפתוח את הראש. והכיס. להיות אגרסיבי. לא להסתפק בבינוניות AKA "הגענו לפלייאוף!!11״. מושגים שדין ספאנוס מעולם לא שמע או התעניין בהם. ולא רק הוא אלא רוב מוחלט של הבעלים בליגה הזאת שהישגיות היא לא בראש סדר העדיפויות שלהם. (ג׳ון אלוויי כראש פירמידה הוא הרבה דברים שרובם גרועים אבל אני תמיד אזכור לו הפיטורים של ג׳ון פוקס כי זה מהלך ש-99% ממקבלי ההחלטות בליגה לא היו עושים, במיוחד לא בניגוד לרצון ה-QB הכוכב)

    חוץ מהקדנציה של מרטי שוטנהיימר שאין לי איך להעריך את יכולות האימון שלו אבל נחשב למאמן טופ ממה שאני מבין (והיה הכי קרוב לסופרבול אבל נכנע לבן השטן וכוחות האופל באחד המהלכים הכי הזויים ופוקסיונריים בתולדות הספורט, שזה אומר המון כשמדובר בפוקסיונרים היסטוריים כמוהם) מי בדיוק השפיץ שהיה אמור להביא את ה-Edge מול קבוצות של בליצ׳ק/הארבו/פייטון מאנינג/רות׳לסברגר? הצוואר של נורב טרנר? מייק מקוי? מיטהד אנתוני לין?

    לכן הפיטורים של מיטהד והמינוי הקרוב כל כך קריטיים. הרברט נראה כ״כ טוב שהוא בקלות יכול לסחוב על הגב תוך שנה-שנתיים איזה כלומניק כמו ג׳ייסון גארט (או מיטהד אם היה שורד) לעונות 10-6/11-5 וכרטיסי פלייאוף שנה אחר שנה רק כדי לאכול מפחי נפש מול הכרישים של הליגה. על סמך ההיסטוריה של ספאנוס הוא לא ייראה בזה כישלון. ואז נתעורר בגיל 34 ולא נבין איך ביזבזנו עוד קריירה של הול אוף פיימר.
     
  15. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    מרטי נחשב למאמן יציב שחסר לו הגרוש ללירה. יודע להוציא מהשחקנים שלו, ועובד עם הרבה כשרון, אבל בX וO ובגיים פלאנז ספציפיים הוא לא היה מבריק. ולכן הוא הגיע ל5 גמרים חטיבתיים, אבל אף פעם לא לס"ב. והקבוצה של 2006 באמת הייתה מפלצת של כשרון.

    אבל הבעיה שהקמצנות של הבעלים היא לא רק מאמן, זה גם צוות רפואי שדוקר את הק"ב של הקבוצה בחזה ושולח אותו לIR. זה הסיבה שהצ'רג'רז היו מפחידים אותי אם הייתי מאמן
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.