Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    לגמרי. יש מעין הרגשה כזאת של אי-לחיצה על הדוושה עד הסוף. לא יודע למה אבל ביום הלא נכון זה יכול לדפוק אותך. ברוב המוחלט של המקרים פאטיאנדי אומרים ''טוב בואו נסיים את זה שתי דקות ונחזור הביתה'' אבל כמו שאמרת תמיד אפשר ליפול לצד הלא נכון.

    אני אומר את זה בגלל שאני לא זוכר קבוצה שצפיתי בה עם הרגשה שבכל דרייב הוא אמור להיגמר בנקודות. דובר כאן כבר בעבר על הדומיננטיות של מהומס בדאון שלישי. גם נגד הבליץ ראיתי נתונים פשוט בלתי אפשריים. אז תמיד תהיה בתור צופה (אני מניח שגם בתור שחקן) את ההרגשה שההגנה לא באמת יכולה לעצור את הצ'יפס. כמובן שהמציאות זה דבר אחר לגמרי והפרונט 7 של הסיינטס נתנו אתמול את הנשמה - הם עדיין חטפו 32 בסופו של דבר.

    כמובן שדברים כמו הפציעה של CEH לא בדיוק עוזרים. היה אתמול גם קטע (בזריקה של מהומס שהאוליין תפס) ששני חיות האדם פשוט מחצו אותו והרגל שלו נלכדה בין עצמו לבין אחד מהם. פוטבול והכל אבל אסור שזה יגיע למצבים האלה. בדרך כלל פאטי מזהה את זה, לוקח 80 צעדים אחורה או הצידה, ועדיין מוציא זריקה מושלמת אבל לך תדע באחד המקרים.

    ואת הסיינטס אני גם לוקח ברצינות, שים לב שבתגובה הקודמת לא ביקרתי את ההגנה שלהם (שהיא נהדרת וזה עוד עם סקנדרי בעל פוטנציאל שלא תמיד ממומש). אני מניח שעם מייקל תומאס הם היו נראים קצת יותר סביר אתמול וכן יכולים לעשות משהו ב-NFC אבל עדיין - אני מדמיין את ההתקפה הזאת בסיאטל או בוויסקונסין ולא צופה הצלחה רבה. מול הבאקנירס והראמס למיניהן זה יראה אחרת לגמרי וכולם יאוננו עליהם שוב אבל לסופרבול אני ממש בספק אם זה יספיק. וכן, זה מתחיל בבריס, שישב אתמול זעוף ומתוסכל כאילו הוא עדיין חושב שהוא מסוגל לעשות משהו.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  2. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    יום אחרי אני לא מאמין שהם עשו את זה, אחד הימים השחורים של הניו יורק ג'טס
    זה פשוט נוגד כל הגיון , שום תכנון או בנייה קדימה.
    עכשיו אני 100 אחוז כמו הכינוי שלי , לא איכפת לי.
    הייתי שם אחרי ג'ימי באטלר והחוזה של טוביאס האריס אבל דריל מורי בא והוריד אותי מהעץ, אני לא רואה את זה קורה עם וודי וכריס דאמב אנד דאמבר
     
    Hakeem Nicks אוהב/ת את זה.
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כפי שפורסם לראשונה אצלנו בכדור בדולח. לא הייתי מופתע ככה מאז שהג'טס הפסידו לקבוצה של ג'ון גרודן.

    אם לא הייתי מכיר אותך אולי לא הייתי מהמר על האנדר 7 בינואר עד שאתה מוכר את עצמך על זאק ווילסון ומספר לעולם שהוא אנדרו לאק הבא.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אנשים שלא עוקבים מקרוב אחריהם לא כל כך מודעים למצב בגלל שפאטי אלוהים וזה לא בא לידי ביטוי בתפוקה או במהלכים החולניים שהוא ממשיך להוציא לפועל 700 פעמים במשחק אבל הצ'יפס עלו ביום ראשון ב-OL עם 3 מחליפים (LG/RG/RT) שאחד מהם הוא 3rd stringer (אלגרטי ב-LG), השני הוחתם לפני שבועיים (וויזנוסקי ב-RG) והשלישי בכלל גארד (וויילי ב-RT) + אריק פישר עם בעיות בפאקינג גב לא התאמן כל השבוע. נאנסו ללא הכרה לאורך כל המשחק על ידי טריי הנדריקסון (האדג' ראשר הכי אנדרייטד בליגה. הוא הולך TO GET PAID בעונה הבאה), קאם ג'ורדן ושלדון ראנקינס. אפשר לספור על כף יד אחת את כמות הדרופ באקס שפאטי קיבל פוקט נקי.

    All things considered זו הייתה אולי התצוגה ההתקפית הכי מרשימה שלהם העונה אחרי הקונצ'רטו בבולטימור ולא הדוגמה ל-bad habits שעלולים להתנקם בינואר. הבעיות הגדולות במשחק הזה היו ה-Brian fart המטומטם של דימארקוס רובינסון הקוף שניסה להחזיר פאנט מה-10 יארד ליין שלו עם 15 שניות למחצית במקום לעשות fair catch ולרדת למחצית (היה אמור לעלות לצ'יפס בפאקינג 7 נקודות) והשמטה של מאת'יו ב-INT קליל באנדזון כשמהלך אחר כך בריז הזרים סקרין למארי ב-TD. הבעיה שכל שבוע יש BRAIN FART כזה בסיטואציות רוצחות משחק (הארדמן לפני שבוע מזרים באבל סקרין ל-40 יארד ומפמבל ברדזון במצב של יתרון 28-10, 2 סייפטיז בעמדה לחטוף TD של טואה שאיכשהו עובר בין שניהם ישירות לרסיבר, הארדמן משמיט TD קליל ל-70 יארד ביתרון 27-10 מול טמפה, באטקר מחטיא בעיטות בבפאלו, מכת פנאלטיז מול וגאס וכו' וכו' וכו' וכו' וכו')

    הם יכולים לטחון לגרין ביי את החיים על הקרקע עם ה-OL+סקרינס לקמארה+טייסום באופשן. זה מצ'אפ הגנתי מחריד עבורם. אותו דבר סיאטל רק באוויר (פאס ראש לא קיים וסקנדרי אשפה. בריז לא צריך להוציא מול ה-Cover 3 העתיק שלהם זריקות מסובכות מדי, MT וסאנדרס יתפרו בסלאנטס/פלאטס וכל ה-quick game יתקתק). דווקא מול טמפה אני רואה קושי כי הגנת הריצה שלהם הכי טובה בליגה והמהירות של צמד הליינבקרים באמצע אמורה לנטרל סקרינס וזריקות מהירות. הבעיה שלהם בשני המצ'אפס הקודמים הייתה ש-QBבינוניעדשיוכחאחרת לא הצליח להתמודד עם הלחץ והפאס ראש ויש מצב שזה ימשיך להישאר המצב אבל יש גם תרחיש שזה לא קורה ובפעם השלישית הם אשכרה באים עם game plan נורמלי בלי כל ההפגזות לעומק שמצריכות פרוטקשן ארוך.

    לא קניתי את טמפה לפני תחילת העונה וקשה לי להגיד עכשיו בפה מלא שאני כן אבל לדעתי יש איזה זילזול מפגר ובלתי מוסבר בהם כרגע ואף אחד לא סופר אותם באמת כשבת'כלס הם בעיניי matchup nightmare לכל קבוצה ב-NFC ועם התקרה הגבוהה ביותר מבין כולן. אני לא אתפלא לראות אותם דורסים שם כל קבוצה שהיא לא ניו אורלינס, וגם מולם כאמור לדעתי הולך להיות מצ'אפ הרבה יותר צמוד מהפעמיים הקודמות. עם אקדח לרכה כרגע לדעתי זה בין שתיהן.
     
  5. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    הרגע הזה שאני מבין שסטפון דיגס נבחר לפרו בול בפעם הראשונה, זה לא מסתדר לי בראש בכלל דבר כזה. ההופעה שלו מול דנבר אחת הגדולות שראיתי מ Wide receiver העונה. מה שהוא עשה שם אפשר לראות רק מטייפריק, נוק, אדאמס (מעטים וטובים). המעבר שלו לבילס מאפיה זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות עבורו. אגב חייב לציין שבאותו משחק גם ג'וש אלן הסוסון הזה שיחק ממש טוב, מה שאני אוהב אצלו זה שהוא לא כישרוני בכלל. אבל בכלללל. אבל עדיין מצליח להוציא מעצמו את הטופ. מעריך אותו על זה.

    תראו איזה דבר זה, וזה עוד כלום הוא נתן שם קונצרט.

     
    golding ו-Sprewell אוהבים את זה.
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קודם כל בוא תרגיע ותכיר בשתי עובדות פשוטות ובלתי ניתנות לערעור: 1) דנבר עלו בלי 4 הקורנרים ״הבכירים״ שלהם (וזה החמיר, שבוע הבא יעלה בהרכב קורנר שעשו עליו קליים אתמול מהפראקטיס סקווד של הניינרס) ו-2) שיחק אצל בן אדם מסויים נגד בן אדם מסויים בפנטאזי.

    לגבי הנקודה השנייה - לא כזה מפתיע. פרו בול זו תחרות פופולאריות מפגרת שנקבעת על ידי אוהדים חסרי מוח שיודעים להצביע ל-1) שחקנים מהקבוצות שלהם ו/או 2) שחקנים שהפגיזו בפנטאזי ועם סטטיסטיקות מפוצצות ו/או 3) שחקנים עם שמות גדולים בלי שום קשר ליכולת האמיתית שלהם על הדשא. אם כי למען האמת זה בא לידי ביטוי יותר בעמדות ה״אפורות״ ב-OL/DL מאשר אצל הסקיל פליירז שסובלים מהטימטום הזה פחות.

    זה עוול לא נורמלי ששחקנים וסוכנים עדיין מכניסים לחוזים סעיפי בונוס שתלויים בזה או שעיתונאים נותנים לכמות הבחירות חשיבות בוועדת ה-HOF.

    הכבוד האמיתי תמיד היה ותמיד יהיה בחירות ה-All Pro בסוף העונה.
     
    Sweetness ו-golding אוהבים את זה.
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    תוקן.

    2 הבחירות הראשונות בדראפט נסגרו הלילה סופית לדעתי. השאלה היחידה היא אם הג׳טס יבחרו אותו או יעשו טרייד דאון עם קבוצה שתיתן 700 בחירות כדי לעלות לקחת אותו. ותהיה יותר מאחת שתהיה בקטע.

    וזה עוד רחוק אבל אני לא אפול מהכיסא אם יתחיל איזה דיבור עליו אפילו כבחירה ראשונה. ת׳כלס אני לא בטוח שאני לא זה שיתחיל את הדיבור הזה.

    הזריקות ב-04:25 (!!!!!!!!!!!!!) ו-05:08 מחרמנות בקטע אחר.

    Boca Raton Bowl Highlights: UCF vs. BYU | College Football on ESPN - YouTube
     
    Sweetness ו-golding אוהבים את זה.
  8. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    שש טאצ'דאונים?! שש?!?!?
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא מונגו, לזיק אליוט יש רק 5 TD's כל העונה. חמישה.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קלאסי שהמהלך האחרון (כנראה) של סטאפורד במדים של הליונס הוא פציעה וירידה ללוקר רום.

    מבין כל המשרות שהתפנו ועוד יתפנו דטרויט היא כנראה האחרונה שהייתי נוגע בה יחד עם אטלנטה. מאטי PP והקאפו שמינה אותו השאירו חורבות. לא יודע מאיפה בכלל מתחילים את הניקיון שם.
     
  11. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    אז אני מבין שהגעת למסקנה שאדם גייס ממשיך בתפקידו
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני לא יודע איך אפשר להגיע למסקנה אחרת אחרי שאדם גייס ינצח מחר קבוצה בלי רסיברים ואז במחזור האחרון את הקבוצה הכי מצליחה בליגה ב-20 שנה האחרונות.

    2 קבוצות פלייאוף עם כמות דו ספרתית של ניצחונות + ניו אינגלנד פאטריוטס. רזומה יותר מרשים מכל העונה של גרין ביי.

    עומד לוודי הדני וודקוק רק מלדמיין את זה. אוטוטו זאת הופכת למציאות. אחת העונות המוצלחות בתולדות הפרנצ׳ייז. טופ 5 בוודאות. רקס היחיד שקרוב. הארכת חוזה + שידרוג שכר. אופציה לאחוזים ב-Ownership.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/20
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ראיתי מספיק.

    רציתי, קיוויתי, התפללתי, ייחלתי. אבל קליף AIN'T IT. ספק אם אי פעם היה. ככל הנראה לעולם לא יהיה. זה כמובן לא יקרה בליגה הזאת כי העונה תיחשב כ"הצלחה" ו"התקדמות" גם אם הסיום שלה הוא קריסה טוטאלית אבל אירגון חכם עם חזון שרואה ומבין במה הוא צפה כל העונה היה חותך את הסיפור הזה כמה שיותר מהר. כלומר ממש לא אריזונה קארדינלס.

    אין שם תקווה לכלום עם השיטה המזדיינת בתחת הזאת אם 4 הרסיברים הם לא טייריק היל/הנרי ראגס/ג'יילן וואדל/קרל לואיס, הראנינג בק הוא סקואן בארקלי והטייט אנד הוא דארן וולר על קוקאין. בת'כלס אפילו הופקינס לא מתאים לה ועושה את רוב הנזק שלו ממהלכים שבורים או עם התפיסות המטומטמות שלו כשהוא קוטף כדורים מהשמיים או מידיים של קורנרים שצמודים לו לחלחולת.

    ------------------------------------------
    ותנחומיי הכנים לאירגון שייכנע ללחץ התקשורתי המטורף והפאתטי למנות את רוברט סלאח הלא קשור לכלום הזה למאמן ראשי. כאילו לא היינו בסרט הזה 700 פעם בעבר וראינו איך זה נראה ונגמר.
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    תגיד @Gary Cahill כבר התפטרת מהעבודה? כבר הנחת את המפתחות אחרי כל הכישלונות שהיית אחראי להם? עשית בדק בית עם עצמך למה אתה כל כך גרוע במה שאתה עושה? שאלת את הרופא משפחה למה לא קיבלת פטור מהחיים האלה כי נולדת בטעות קוף בגוף של בן אדם?

    או שגם אתה חתום על 70M$ ל-7 שנים הבאות כמו אנשים מסויימים שאין להם מה לדאוג מדברים כאלה והבעיה הייתה בכלל פול גאנתר?



    פיצמג'יקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

    https://i.imgur.com/KJkXxFg.Xxx
     
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  15. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    וואו לא ציפיתי לזה! חח.