פורטוגל סוף סוף מנצחת בגמר: אלופת אירופה 2016!

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Raulito, ‏10/7/16.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שני גביעי אירופה זה מכובד מאוד והם רשומים בעיקר על שמו. בריאל מדריד הצ'מפיונס-ליג תמיד הייתה חשובה מהליגה המקומית. מסכים איתך לגבי מאזן האליפויות הדל, אבל המתחרה היא ברצלונה. כמעט לא מספיק לנו אף-פעם ובעצם לא לאף קבוצה גדולה, אבל בעונה השנייה של אנצ'לוטי כבר הובלנו את הליגה ובעטנו בדלי. היו הרבה טעויות של ריאל מדריד בעיקר מצד הנשיא. כמו שאמרתי, בלי רונאלדו המצב היה הרבה יותר גרוע, אף שחקן על שריאל מדריד הייתה קונה לא היה מצליח להביא אותה לשיפור כה גדול. אגב, לא תמיד הפרטנרים שלו היו קרובים לרמה שלו, ממש לא. דווקא העונה המספרים שלו שיקרו, אבל בעונת 2012-13 למשל? בנזמה היה עלוב, היגואין פצוע, די-מאריה ואוזיל ירדו ביכולת.

    כריסטיאנו חילק הוראות אתמול ודירבן ועודד בטירוף, לא שום דבר על חשבון המאמן שלו, הוא לא הוריד ממעמדו ולא היה במקומו. חיי את המשחק כמו שצריך וסייע במה שהיה יכול, זה נהדר.
     
  2. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ראיתי שכתבו איך יכול להיות שבכל אתרי החדשות מתעסקים רק ברונאלדו. ובכן, כנראה שיש לכך סיבה אם גם כאן כל מה שמתעסקים בו זה הוא.
    אני לא מאשים, הטורניר הזה היה בינוני (ממש לא קטסטרופה לדעתי, אבל בטח לא כזה שייזכר), אז כל מה שנותר לנו להיאחז זה בדרמה האדירה הזאת שהתחוללה. אני בטוח שלו רונאלדו היה משחק ונבחרתו הייתה מנצחת ההתעסקות בו הייתה גדולה, אבל פחותה ממה שהיא עכשיו.

    ותרשו לי לומר כמה מילים שרבים ככל הנראה לא יאהבו. רונאלדו מפריע לנבחרת שלו. אני אמרתי את זה גם אחרי איזשהו משחק אחר של פורטוגל (לא זוכר איזה). השחקנים תמיד היו מחפשים אותו בכוח, והוא בתגובה היה מעיף ידיים לאוויר או עושה פרצוף. במקרה הרע אפילו את שניהם. אז פתאום אין רונאלדו, אין כזה דבר על המגרש מישהו שהוא יותר מכולם. אמנם לא ראינו מהם שום דבר מיוחד (בכל זאת גמר והלחץ עצום), אבל אני חושב שנבחרת בלי רונאלדו תהיה משוחררת יותר וטובה יותר.
    רונאלדו אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה, סקורר משכמו ומעלה. מנהיג... כשאני רואה את התגובות האלה בזמן משחק (פעיל, לא על הספסל) קצת קשה לי לקרוא לו מנהיג, למרות הדברים (המוגזמים) שעשה בהארכה. ואותי לא יכולים להאשים בשנאה לרונאלדו, כי הוא אחראי עבורי על לא מעט רגעי אושר, ואחרי הפציעה שלו רציתי שפורטוגל ינצחו רק בשבילו.

    ולגבי המשחק, פפה נתן פה משחק אדיר, למרות שנשלח לשתול זרעים ע"י ז'יניאק בדקה האחרונה של הזמן החוקי. הוא הביא פה משחק הקרבה לא נורמלי (אני מניח שראיתם את ההקאה שלו בסיום המשחק) ומנע לא מעט התקפות צרפתיות. הוא הסיבה העיקרית ליכולת הירודה של ההתקפה הצרפתית (בלי להוריד מערך שאר חבריו לנבחרת). בחירה בו כשחקן המצטיין לא נראית לי מופרכת בכלל, ובחירה בפטרישיו נשמעת לי הגיונית בדיוק באותה מידה. אין פה נכון לא נכון, יש פה שני שחקנים ראויים שהביאו משחק אדיר ושלב נוקאאוט מצוין.
     
    Eric Cantona אוהב/ת את זה.
  3. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    אפשר להגיד אותו דבר על מסי עם נבחרת ארגנטינה...ובסופו של יום הוא גם פרש מהנבחרת.אז כנראה את הנבחרת הוא לעולם לתואר.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אנשים יכולים לא לאהוב את זה אבל זו האמת, הוא מזיק לנבחרת (למרות שספציפית ביורו זה היה מאוד מתון ביחס לשנים קודמות) ולא פעם הוא גם הזיק לריאל מדריד.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    למה מזיק לנבחרת? פורטוגל הייתה חרפה במונדיאל הקודם, אפילו פפה הרס לה עם אדום שטותי נגד גרמניה. ב-2012 הוא(רונאלדו) סחב אותה לחצי הגמר עם שער ניצחון נגד צ'כיה והיה גם בסדר בשלב הבתים. דווקא בטורניר הזה לכריסטיאנו היה עם מי לשחק והוא זה שבלט רק בשני משחקים - במשחק אחד הוא כבש שער אדיר בנגיחה ומשחק הראש הוא הדבר היחיד שעדיין לא מראה גרף של ירידה כלשהי, ונגד הונגריה בהחלט נתן משחק גדול, אולי אחד הגדולים שלו בנבחרת לצד ההופעות בפלייאוף נגד שבדיה. תעשו לי טובה ועזבו אתכם מכל תנועות הידיים ואלה, צריך לקחת את זה בעירבון מוגבל. גם רונאלדו השמן היה מקבל את הכדור כמעט בכל התקפה והיה הרגל המסיימת. ולא, הוא לא מזיק לריאל מדריד. ב-2014-15 בנזמה ובייל יחד לא הבקיעו כמוהו ולא שיחקו טוב כמוהו, בתור אחד שראה כל דקה ודקה מעונת המשחקים הזו, ובכלל. העונה היו סימני שאלה גדולים לגביו מתחילתה ועד סופה, והעיקר שסיים כאלוף אירופה, פעמיים.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    כי אני זוכר לא מעט משחקים בעבר שכמעט כל פעם שקיבל את הכדור נתן איזושהי מסירת עקב למקום הכי רחוק מאיזשהו שחקן פורטוגל ואז תפס את אחד השחקנים באקראיות וצעק עליו למה הוא לא רץ לכדור. אבל ביורו הזה כמו שאמרתי לא היו לו הרבה רגעים בסגנון הזה והוא גם תרם במשחק הראש האדיר שלו.
    לגבי ריאל מדריד דווקא בשנתיים האחרונות יש לי פחות תלונות עליו (אולי מבחינת יכולת אישית הוא ירד אבל נהיה פחות אגואיסט), וברור שכשאני אומר מזיק אני מתכוון באופן יחסי זה לא שאני מעדיף שיוציאו אותו וישחקו ב10 שחקנים אבל לשים שחקן טוב במקומו (ויש כאלה לריאל) זו אופציה ריאלית מבחינתי.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ביורו הזה הוא היה טוב נגד הונגריה וגם כבש שער חשוב נגד ווילס. בשני משחקי הפתיחה הוא החמיץ יותר מדי הזדמנויות ולא נתן מספיק עבור הנבחרת. זוהי דעתי. לגבי ריאל מדריד אני לא מסכים איתך מן הסתם. זו העונה הטובה הראשונה באמת אולי של קארים בקבוצה, עונה בה דווקא לצד שערוריות כאלה ואחרות ופציעות רבות - הוא כבש שערים חשובים בליגה - המספרת בקלאסיקו, גול בדרבי, שער במאסטייה ועוד ועוד. זו השנה הראשונה בה היה אפשר לסמוך עליו והוא היה נראה כשחקן על, חיפש יותר את השער. ובייל - לקח על עצמו יותר גם כן וכמובן שיש סימן שאלה לגביו בגלל הכשירות. הוא שיחק השנה רק 30 משחקים וזה תמיד שריר התאומים הארור. בעונת הבכורה של בייל הוא נראה נהדר בריאל מדריד, עונת הדסימה ואני מתכוון לכדורגל עצמו לאו דווקא להתעלות בשני משחקי הגמר. הוא היה בסדר גמור בצד ימין. כן, אפשר לשחק כדורגל מעולה לצד רונאלדו ויותר קל כשרונאלדו בקבוצה שלך כי הוא גם מושך המון תשומת לב מההגנה. גם על מסי אמרו שקשה להשתלב לידו וזו שטות גדולה. אמרו את זה על איברהימוביץ' שפשוט לא התאים, אמרו את זה על אלכסיס וגם על ניימאר, אבל עובדה שהברזילאי אחרי עונת בכורה פושרת - נראה נפלא. גם הנרי שיחק מצוין ליד מסי ודויד ויאה היה בסדר גמור הוא פשוט לא שחקן קו אלא חלוץ רחבה.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13606458_1608226389470092_2207023674593462250_n.Xxx?oh=752d628ca2ec48766a573b13b483e048&oe=57ECC8A3
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מה הקשר בנזמה ובייל? חשבתי שדיברנו על רונאלדו.
    בכל מקרה בוא נעזוב רגע את ריאל מדריד. בפורטוגל אני באמת זוכר אותו בהופעות הכי מביכות שראיתי איי פעם משחקן כדורגל ובגלל זה אמרתי שביורו הזה ביחס להופעות קודמות שלו בנבחרת הוא היה סביר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/16
  10. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אני פחות מתייחס להופעות שלו, יותר לתגובות שלו על פעולות כאלה ואחרות. ויודעים מה, גם ההופעות שלו לא מי יודע מה. בסה"כ שני משחקים טובים, בשאר לא ממש. מבחינתי הוא לא נכנס להרכב הטורניר.
    לא זוכר איך דברים היו אצלו בעבר בנבחרת פורטוגל, אבל עכשיו, ממה שראיתי ביורו הזה, הנבחרת הייתה מחפשת אותו בכוח ואם לא היו מוצאים אותו הוא היה מתעצבן, עושה פרצופים ומניף ידיים. הדברים האלה חודרים לראש של השחקנים, וזה מוריד להם את הביטחון. אולי זאת לא הכוונה שלו, סביר להניח שלא, אבל לדעתי זה מה שקורה. פורטוגל הוכיחה שדחלילים הם לא, ועם עמידה טקטית נכונה הם יכולים להסתדר מצוין גם בלי רונאלדו בהרכב.
    דבר נוסף, מבחינתי ההשוואה עם ריאל לא נכונה. אמנם גם בריאל הוא הסופרסטאר הכי גדול וכו' (איפה לא בעצם?), אבל משחקים שם שחקנים כמו מודריץ', בייל, קרוס, בנזמה וכו'. אלה שחקנים שלא חייבים דין וחשבון לאף אחד, כולל רונאלדו, והם יעשו את מה שהם חושבים שנכון לקבוצה. הם כמה רמות מעל השחקנים בפורטוגל בשביל שתנועות ידיים ועצבים על חוסר מסירה יזיזו להם. ואגב, מהמשחקים שראיתי את ריאל (לא כל שבוע, אבל גם לא מעט) זה לא אותו מצב שם. הוא הרבה יותר מתון בריאל.
     
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    קשה לדבר על הערך של רונאלדו לפורטוגל. לדעתי זה משתנה ממשחק למשחק. דווקא במשחק כמו הגמר שבו פורטוגל באה כיריבה נחותה ייתכן שעדיף לשחק בלי רונאלדו, עם קבוצה של שחקנים שרק באה להילחם ולסגור חזק ובלי שחקן שמנסה להתעלות מעל השאר. במשחקים מול קבוצות שבאות לסגור בעצמן חייבים את השחקן שיעשה את האקסטרה ואת זה רונאלדו עושה נפלא (בעיקר בנגיחות או פנדלים, אבל גול זה גול).
    בסופו של דבר השינויים ביכולות שלו ובסגנון המשחק יכולים להפוך אותו בהרבה מקרים ליותר נזק מאשר תועלת (בהשוואה לחלוץ סולידי כלשהו במקומו) והוא חייב להבין את זה ולעשות שינוי בסגנון שלו. במקום לבעוט מצבים נייחים - לחכות ברחבה להגבהה. במקום לנסות דריבל - למסור לפליימייקר מובהק. כמה התאמות כאלה והוא יישאר מהטובים בעולם לשנים הקרובות.