על האוהדים במגרשים ועל השחקנים הישראלים

הנושא בפורום 'אירוח חי: ברק יצחקי, בית"ר ירושלים' פורסם ע"י Igi, ‏26/10/07.

  1. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אהלן ברק, אני רוצה לברך את בואך לפורום ומקווה שתהנה משהותך הקצרה פה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    יש לי מספר שאלות אליך:
    1) מצד אחד, נכון שאין כדורגל בלי אוהדים, אבל מצד שני, עונשים כספיים לדוגמא, לא מפריעים לקהל כל עוד זה לא בא מכיסם הפרטי... אז שאלתי היא - לדעתך, באילו שיטות יש לנקוט על מנת למנוע את ההתפרעויות ולשמור את האוהדים במגרשים?

    2) ביום שלישי האחרון שחקני פראג הובסו 7-0 והלכו לבקש סליחה מהקהל, מצב שדי ברור לי שלא יקרה בארץ בעתיד הקרוב. בתור שחקן שמשחק בקבוצה עם הקהל הכי חם בארץ, כיצד משפיעות קריאות הבוז של אוהדיך לעבר הקבוצה עצמה? ואני לא מתכוון רק לאוהדי בית"ר, אלא האם קריאות בוז של הקהל שלכם כלפי הקבוצה מדרבנות או רק מזיקות?

    3) אני מניח שזו דילמה עבור שחקנים רבים, לכן רציתיל שאול אותך:
    מגיע שחקן כמו בן סהר לגיל 18 המתקרב לשירותו הצבאי. במידה ויש לו אפשרות לתת שירות אשר לא יזיק לו לאימונים, האם לדעתך השחקן צריך ללכת לקבוצה עם מחלקת נוער מובילה בחו"ל ולנסות להתקדם שם, או להישאר בקבוצה גדולה בארץ, להתרגל ללחצים, ובתום השירות הצבאי לצאת לאירופה(כמו יוסי בניון)?
     
  2. TheFire Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/07
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהלן ברק.

    1. קראתי את אחת התגובות שלך כאן בנוגע לאוחנה. אמרת שאתה מקווה להיות חצי ממה שהוא היה ותהיה מאושר מאוד.
    בתור מישהו שתופס ממך את אחד הכשרונות העולים הגדולים שצומחים לנו כאן בארץ, קשה לי מאוד לקרוא דברים כאלו. עם כל הכבוד לאוחנה, ויש המון כבוד, אתה רואה ישראלים כמו יוסי בניון וטל בן חיים שמשחקים בפסגת הכדורגל האירופאי בקבוצות הטובות ביותר באנגליה, שמוכיחים לנו כאן בישראל שבאמת השמיים הם הגבול. למה אתה חושב שלא תוכל להגיע לשם? אתה החלוץ הכי חם בליגה. יש לך כישרון באמת ענק, ולדעתי תוכל להגיע רחוק אם תעבוד קשה (ומי כמו בן חיים יודע) - כמובן שרק אם תאמין בעצמך.
    מה גורם לחוסר אמון העצמי הזה? האם זה קשור לאופי של השחקן הישראלי?

    2. עוד חלוץ צעיר וחם שאפשר לומר "מתחרה" או "מתמודד" או אפילו "מצטרף" אליך לרשימת הכשרונות החמים הוא מאור בוזגלו, שלא מפסיק לקרוע רשתות בליגה ובנבחרת הצעירה. חיפה עד עכשיו מצטערת ועוד תצעטר הרבה על זה שלא האמינה בו (לצערי). מה אתה חושב עליו? יש סיכוי שנראה אותכם משתפים פעולה פעם?

    3. דבר נוסף, בקשר לבוזגלו. אביו של בוזגלו וסוכנו מכריזים שוב ושוב שהוא יגיע הכי רחוק באירופה (ובצדק), ומצד שני אתה מכריז שאתה רוצה להיות חצי ממה שאוחנה היה. איזו גישה אתה חושב שיותר טובה ויותר מתאימה?

    תודה!
     
  3. ברק יצחקי Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. לדעתי, העונש של משחקים ללא קהל רק גורעים ולא מוסיפים לכדורגל כי זה כמו שחקנים יופיעו בהצגה בלי צופים.

    2. בקשר למיקרה עם שחקני פראג, כשראיתי את זה בטלויזיה פשוט עמדתי בהלם ואפילו התרגשתי כי זה היה מחזה שלא רואים כל יום. וקריאות בוז אף פעם זה לא דבר שכיף לשמוע אבל זה חלק מהמשחק וצריך לדעת לפעמים גם דברים כאלו.

     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אז איך אפשר להעניש קהל שזורק על הצוות המקצועי חפצים? רדיוס קהל אמנם לא דבר שעוזר לכדורגל,אבל אף אחד לא היה מתלונן על העונש הזה אם הקהל פה היה ממלא כל משחק ומשחק.