מכבי חיפה כקונצנזוס

הנושא בפורום 'עידן ורד מגיע לאייסוקר' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏18/5/11.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    שלום עידן וברוך הבא לאייסוקר.

    כידוע לכולנו, בכדורגל הישראלי יש ארבעה מועדונים בולטים. שלושה מהם ניתן לאפיין בקלות (וכמובן בהכללה גסה): הפועל ת"א-שמאלנים, אשכנזים, אהובת התקשורת והממסד הישן. בית"ר ירושלים-ליכודניקים, נושאי דגל הקיפוח, אוהדים בעלי עקרונות בעייתיים. מכבי ת"א-דורסנים, יהירים, בטוחים שהם מועמדים לזכייה בליגת האלופות גם כשהם בתחתית ליגת העל.

    כשאני חושב על מכבי חיפה, אני לא מוצא שום דרך לאפיין אותה. נדמה שאין שום דבר שמאפיין, גם לא בהכללה, את האוהדים, אין למועדון איזשהו קו מנחה, איזושהי אידאולוגיה. האוהדים שלכם מכל גווני הקשת הפוליטית והחברה הישראלית, דגלי ישראל נמצאים לרוב ביציע, אין לכם בעייה להצהיר שאתם מייצגים את המדינה, אבל מצד שני אתם גם נותנים ייצוג נכבד למגזר הערבי. אתם למעשה קונצנזוס בציבור הרחב.

    השאלות שלי הן:
    א. האם זה מכוון, האם זהו קו שיעקב שחר מכתיב במטרה לא להיות מזוהים עם איזושהי סטיגמה, או שפשוט "ככה יצא"?
    ב. כמי ששיחק בבית"ר, קבוצה עם אופי חזק ובולט לכיוון מסוים, מה משני סוגי המועדונים אתה מעדיף?
     
  2. עידן ורד Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/05
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא נוטה לערבב כדורגל ופוליטיקה..אני מסכים במה שרשמת על ביתר מכבי והפועל אבל חושב שמכבי חיפה זה מועדון שמנוהל כמו באירופה מכל הבחינות..ורואים את זה לאורך זמן! הבעלים לא אומר שום דבר שקשור לפוליטקה ולא נותן לנו כיון על התנהגות והתבטאות בחוץ בנושאי דת להום ופוליטקה..פשוט ככה יצא כמו שאמרת..2. ואין פה מעדיף ולא מעדיף אני יכול לסכם לך שעזבתי בכאב או יותר נכון העזיבו אותי מבית חם כמו ביתר, והגעתי לבית חם כמו מכבי חיפה.תמיד תיהיה פינה חמה לביתר זה ידוע.