מחזור 2 בית ב': תיקו דרמטי בקורדובה

הנושא בפורום 'קופה אמריקה 2011' פורסם ע"י idans10, ‏9/7/11.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, הוא ניצל את הרחמים של השופט כאשר תפס שחקן מאחורה במרכז השדה ומנע מתפרצת בעודו מוצהב. גם אני חושב שזה היה השיקול העיקרי ולכן אין לי טענות כלפי מנזס בעניין הזה. אלאנו היה חילוף סביר.
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לחלוצי מטרה יש החמצות מיוחדות שפאטו לא עמד בסטנדרטים שלהן? מעניין איך הוא הפך להיות החלוץ הכי אפקטיבי באיטליה בשנים האחרונות אם לא בזכות קור רוח וחוש לשער. הוא יכול להיות מספר 9 נפלא, רק לא במערך של חלוץ בודד. מנזס טועה כל פעם כשהוא משחק 4-3-3 כי האגפים חסרי תועלת ולא מפריעים להגנה לסגור את פאטו. בעיניי המערך הכי טוב למשחק הבא לנוכח היכולת יהיה:

    סזאר; מאיקון, לוסיו, סילבה, סנטוס; רמירס, לייבה, אלאנו; גאנסו; פאטו, רוביניו.

    אלבס בהחלט הרוויח ספסול הערב, גאנסו צריך לשחק קדימה יותר, וניימאר הוא השחקן הכי גרוע של ברזיל בסיכום שני המשחקים.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    רק בהילוכים החוזרים שמתי לב כמה פאולים עשו על ראמירז בגול הראשון של ברזיל, כל הכבוד על הנחישות.

    ונצואלה פראיירים והיו צריכים לגמור את המשחק קודם, אבל רק "מאסטריקו" גונסאלס יקירי (אחרי עונה חלשה מאוד) מצליח להכניע את אליסאגה המצוין עם בעיטה טובה. השוער הקשיש הוא מהמצטיינים בטורניר עד כה, שזה אומר משהו על המשחקים.

    אם התוצאה תשמר, או תגדל כמו שנראה יותר הגיוני לאור המתרחש על הדשא, ונצואלה בשלב הבא עם 4 נקודות לפחות, שיספיקו גם מהמקום השלישי בכל חישוב אם אני לא טועה (?). לקבוצות בשאר הבתים, שעלולות להגיע למקום השלישי, עדיף שאקואדור ישוו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לראמירז יש את זה מבחינת נחישות וכח. הוא נראה כמו דחליל, הוא לא נראה חסון וחזק, אבל הוא יודע להתמודד עם תיקולים, יודע לשמור על הכדור, ויודע לשמור על יציבות גם שהוא מקבל לא מעט מכות בדרך.

    ונצואלה מפתיעה אותי לגמרי, הייתי בטוח בשר תותחים.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הרמה כל כך צמודה וקשה לנבא משהו בקופה הנוכחי, אבל בתום משחקי המחזור השני עושה רושם ש-3 נק' שוב לא יספיקו להעפלה מהמקום השלישי (או שיהיה צורך בהפרש שערים).

    איתי, נשברה לך הסטטיסטיקה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  6. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    נראה לי שאני מבין את אוהדי אקוודור, המאמן רואדה כנראה לא מכניס בנבחרת שלו רצון ונחישות וכולם נראים חסרי מרץ על המגרש. אני לא יודע מה יותר מעצבן, לראות את פליפה קאיסדו מחמיץ בכזאת רשלנות או את פראגוואי סופגת שער מטעות כל כך בנאלית בהגנה, אחרי משחק הקרבה שלהם.

    אבל למרות הכל אני די שמח שה"ליטא" של דרום אמריקה היא אחראית על צמצום הפערים גם מלמטה, בזמן שהנבחרות הגדולות לא מספקות את הסחורה. הנבחרת של פאריאס נראית טוב, בדיוק ההפך מאקוודור והכישרון פה לא קבע הרבה. על הנייר אומנם הוינו טינטו לא מלאים שחקנים מוכשרים בצורת יוצאת מהכלל, אך הניצחון ההיסטורי הזה (הראשון מחוץ לבית? לא?) יביא אותם סוף סוף לשלב הבא אחרי עשרות שנים של הפסדים משפילים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שלושה מתוך ארבעת המאמנים האחרונים של אקואדור הם קולומביאנים, שניים לקחו אותה לשני המונדיאלים היחידים שלה עד כה. נכון שזה נראה גרוע מאוד עד עכשיו, אבל הייתי מציע לאוהדים האקואדוריאנים מעט סבלנות, מדובר במאמן שיש לו כדורגל.

    שי, ונצאולה כבר לא בשר התותחים של דרום אמריקה 7-8 שנים. לדעתי מדובר בנבחרת שעשתה את הקפיצה הגדולה ביותר בעולם מבחינת התקדמות ואסור לשכוח שהיא משחקת באיזור המוקדמות הקשים בעולם. בשלושת המשחקים האחרונים שלה מול בראזיל, המאזן הוא ניצחון ושתי תוצאות תיקו, מאזן שעד לפני 10 שנים היית מאושפז בבי"ח חולים לחולי נפש בקאראקאס על משפט כזה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  8. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    איך הוא הוציא את רמירז?! מספר אחד על המגרש בשביל ברזיל. ברזיל זו הגרמניה של דרום אמריקה, על בסיס כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף ברזיל מנצחת\משיגה נקודה. איזה תחת יש להם.

    הקשר השמאלי של ניואלס היה השחקן הכי טוב על המגרש.
     
  9. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אכן, דווקא ונצואלה שברה את השוויון הדרום-אמריקאי, ועל הדרך גם גרמה לפרו, צ'ילה וקולומביה להמתין קצת להעפלה שלהן.

    עידן, רואדה מאמן טוב אבל נראה שיש בעיה בחיבור ואני לא רואה איך זה משתפר. זה נכון שאקוודור וקופה אמריקה זה לא דבר שהולך ביחד, אבל הם נראים רע מאוד, גם במשחקי הידידות. כרגע זו אחת משתי הנבחרות החלשות ביבשת.