מחזור שביעי בליגת העל: נתניה תהמם גם את האלופה? אחרי הסערה, בית"ר מול הפועל חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/10/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המחזור השביעי בליגת העל מעבר לפינה אך נראה שעדיין קשה לעכל את אירועי המחזור הקודם. עד כמה שזה נשמע קלישאה, התוצאות הטובות של הנציגות שלנו בקונפרנס ליג וכן העידן החדש המרגש שנפתח במכבי נתניה עם 2:4 מדהים על מכבי תל אביב - נשכח כלא היה, כמו גם האווירה המחשמלת שהייתה במשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים. דמיינו את עמיחי שפיגלר אומר "מראות כאלה אנחנו לא רוצים לראות בכדורגל שלנו", כאשר ביציע הצהוב-שחור אוהדים מארגון לה פמיליה הכו אוהדת נכה וחיילים רק כי 'העזו' לעודד שחקן מוסלמי שעלה לכר הדשא. עד כמה שזה עצוב, והענישה שוב מגוחכת - אומרים כי ההצגה חייבת להימשך.

    ארבעה משחקים ביום שבת, כששתי הנציגות ששיחקו בחמישי, האלופה וסגניתה - משחקות ביום שני וזוכות לרגע של מנוחה, וביום ראשון נראה כיצד הקבוצה מהבירה תתאושש מכל מה שעבר עליה כאשר גם צרות מקצועיות למען האמת לא חסר והירושלמים היו חלשים מאוד בהפסד 1:0 בבלומפילד בדקה האחרונה.

    https://img.wcdn.co.il/f_auto,q_auto,w_700,t_54/3/2/9/4/3294522-46.Xxx

    מתחילים ביום שבת ב-18:00, הפועל תל אביב מקבלת בחזרה את ניר קלינגר לקווים, לראשונה העונה, ולמרות שהעפילה למקום הרביעי ושיחקה טוב - היא יודעת שבמשחק בנתניה, נגד הפועל חדרה שמדורגת מעליה, ספגה רק שלושה שערים והיא היחידה פרט למוליכה שלא הפסידה העונה - יהיה הרבה-הרבה יותר קשה. חדרה מצדה גברה על ק"ש 0:1. הלאה. בני סכנין שהשיגה ניצחון חשוב על מ.ס אשדוד, תקווה לפתח מומנטום כשתארח בביתה עוד קבוצה במשבר - עירוני ק"ש, ונראה כמה זמן איזי שרצקי ישמור על שתיקה. ממשיכים, 19:30, מכבי פתח תקווה (10) של גיא לוזון תארח את הפועל נוף הגליל שהפעם תרצה לקחת גם נקודות ולא רק מחמאות (6). המשחק האחרון בשבת, הגענו לטרנר. הפועל ב"ש של רוני לוי שהשיגה 0:1 במחזור הקודם, מפנטזת על ניצחון רביעי ברציפות, כמעט שווה למספר ניצחונות הליגה של הקבוצה בכלל תחת המאמן (לא בדקנו), והיא תקווה לגבור על הפועל ירושלים החלשה שכבשה שער בודד העונה ומדורגת אחרונה. נראה כי ניקיטה רוקאביצה ימשיך ב-11 ומלך שערי הליגה אשתקד יחפש שער ראשון העונה.

    הלאה ליום ראשון - בית"ר ירושלים שמדורגת במקום ה-11 עם ניצחון בודד, פוגשת אתגר לא פשוט בדמות הפועל חיפה של אלישע לוי, שתחסר את חנן ממן, אבל בינתיים ההתקפה נראית מצוין. את לה פמיליה, לפחות, כנראה - לא נראה בטדי ביום ראשון. הלאה לשני - פטריק ואן לוון קיבל קצת שקט עם הניצחון הקל בקונפרנס ליג באמצע השבוע אך נגד אשדוד של בן שמעון, על אף שהיא רחוקה שנות אור מהקבוצה בעונה שעברה ("משחקים כדורגל מצוין אבל כל הזמן מפסידים", אמר המאמן) - זה יהיה יותר קשה. מכבי רק תשיעית עם שבע נקודות מ-18, פחות מ-50% הצלחה, בעוד אשדוד עם חמישה הפסדים.

    ולא שכחנו את המשחק המרכזי. מכבי נתניה (מדורגת במקום השביעי) שיחקה נפלא נגד מכבי תל אביב, הרוויחה את הקהל מחדש וגם את הביטחון עם אותה רביעייה וכדורגל קסום. כעת לם יקווה להמשיך כך, במשחק נגד מכבי חיפה כשהיה אמון על הנוער שלה עד ממש לא מזמן. הירוקים, שניצחו את הפועל ירושלים ללא כל קושי, השיגו 0:1 חשוב על סלביה פראג ביום חמישי ונראה שהחלוצים מתחילים להיכנס לאט לאט לעניינים. הירוקים אגב ניצחו בכל ששת משחקי הליגה האחרונים. מאז אוקטובר 2018 היהלומים לא גברו על האלופה.

    לאן המחזור?

    יום שבת:
    הפועל חדרה - הפועל תל אביב (18:00, אצטדיון נתניה);
    בני סכנין - הפועל קריית שמונה (18:45, אצטדיון דוחא);
    מכבי פתח תקווה - הפועל נוף הגליל (19:30, אצטדיון המושבה);
    הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (20:30, אצטדיון טוטו טרנר);

    יום ראשון:
    בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (20:15, אצטדיון טדי);

    יום שני:
    מכבי תל אביב - מ.ס אשדוד (20:15, אצטדיון בלומפילד);
    המשחק המרכזי: מכבי חיפה - מכבי נתניה (20:45, אצטדיון סמי עופר);
     
  2. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    בית"ר תבוא מולנו רעבה לניצחון וזה לא טוב. אחרי שהיא הפסידה להפועל תל אביב היא תהיה חייבת לתת את הכל מולנו.
    על אלישע לוי להבין זאת ולהכין את הקבוצה כמו שצריך בשביל שלא ניפול כמו מול מכבי פתח תקווה.
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    אני אוהב את זה שכל היריבות שלנו מגיעות אחרי טיול מול בית״ר זחוחות. ראינו את זה מול אשדוד שהגיעה אחרי ניצחון בכורה שם, וגם בפתיחת המשחק בטרנר.

    אני מניח שהיו הרבה חיוכים שם במהלך השבוע, ולמרות כל הקלישאות שקלינגר זרק להם, אני בטוח שהשחקנים בטוחים שהם יוצאים בשבת עם ניצחון, וזה הסיכוי שלנו לעקוץ, כמו כל העונה הזו.

    במפגש של סגלים מלאים אני חושב שהמשחק די שיוויוני, הבעיה שאנחנו נורא חסרים, מרקוב ודנינו לא יהיו זמינים בהגנה, מה שאומר שלראשונה העונה זלקה יעבור לעמדת הבלם. הפציעה של מרמרטיני פחות קשה ממה שהעריכו והוא ככל הנראה יהיה זמין מהספסל לכל היותר. פדידה עדיין לא איתנו, מקסים עדיין לא בכושר כדי לפתוח, ובשורה תחתונה כשהכלים העיקריים שלנו הם גוזלן וגדיר, קשה לי להיות אופטימי.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא חושב שאיי פעם חילוף כזה זניח יזכה לכאלה כותרות אבל אני קורא שאליאס חוזר על חשבון הופמייסטר ומתעצבן מאוד. זה קצת יותר התקפי אולי אבל מה הסיבה? יש לנו בור באמצע, הופמייסטר הצטיין נגד בית"ר, למה לא להמשיך איתו? אליאס, כמו ששליימה אוהב להגיד הוא 'לא כזה טאלנט גדול' שצריך לפתוח על אוטומט. אני מקווה שנגנוז את מערך שלושת הבלמים ולי אין ספק שנצטרך להיות הרבה יותר טובים מאשר נגד בית"ר. גם בלי מרמנטיני יהיה מולנו איום התקפי. שלומי אזולאי צריך לפתוח על חשבון יואב תומר ולמרות היכולת של ורד - הוא צריך לרדת לספסל לטובת דוידה שפשוט מוסיף לנו מהירות ואולי הוא יילמד לשחק גם על כנף שמאל. ובטח זה עניין של זמן עד שיזכירו את הגליץ' של קלינגר אל עבר אלטמן וה-1:2 החגיגי בבלומפילד במשחק שלקח אותנו לפלייאוף העליון מזה אלף שנה. הפועל צריכה לבנות מומנטום של ניצחונות, בטח בליגה הזו, אבל חדרה אגוז קשה לפיצוח ואנחנו לא מספיק טובים למרות קצב צבירת הנקודות הסביר. לא ממש אופטימי.
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    עוד נתון מעניין לגבי פתיחת העונה שלנו; שישה מחזורים מאחורינו ועוד לא היינו בפיגור העונה. שני השערים של ב״ש השוו את המשחק וגם זה של מתאוסיניו באשדוד.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אצלנו אייבינדר, שלומי אזולאי הטוב וליידנר בספק, גם חיסורים משמעותיים. המחליף של ליידנר זה בני טרידובסקי שאם וכאשר זו תהיה הופעת בכורה שלו בליגת העל.
     
  7. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    הופמייסטר היה נהדר, ליידנר זה בהחלט חיסרון ופוגע במשחק האגפים ההתקפי שלכם, בלי קשר לזה אני לא מבין גם למה ורד משחק לפני דוידה, הלוואי וורד יפתח גם מחר.

    אגב, איפה גרופר?
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    גרופר מיובש ביציע כי לא מאריך חוזה.

    המשחק הזה תכלס הוא משולש.
    בגלל שהפועל באה בעננים אחרי ביטר דקה 94, חדרה פייבוריטית לדעתי.
     
  9. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    אלה לא ענייני ״ניחוס״, אני מנסה להסתכל על הדברים בצורה אובייקטיבית ולא חושב שאנחנו פייבוריטים מול שום קבוצה בלי מקסים, מרמרטיני ופדידה. קבוצה הכי מוגבלת התקפית בליגה (להוציא את הפועל ירושלים שלא ראיתי ממנה שום תוכנית טקטית התקפית).
    אבל כמו שכתבתי בהודעה הקודמת, מסכים לגמרי שהסיכוי שלנו להוציא משהו זה בעקבות המחזור הקודם שלכם.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל ניסתה מערך של שלושה בלמים נגד בית"ר וכביכול ככה אפשר לחפות טוב יותר על בן ביטון שמציג תרומה התקפית נאה. אבל בית"ר כל כך חלשה כך שהיא לא מדד ואני תוהה למה לא לעבות את האמצע, למה לא גם אליאס והופמייסטר לדוגמא? ליידנר הראה ניצוצות אבל הוא עדיין בגדר פוטנציאל כי אין עקביות ויש משחקים שלמים שהוא לא מייצר אף מצב הבקעה. אולי זה קשור גם לקשר ההתקפי שבקו שלו ועצם זה שהפועל לא משחקת מספיק לעומק.
    ואם כבר בהקשר זה - שלומי אזולאי הקשר היה יכול לעזור לנו. לפי מה שקראתי אגב כל השלושה ש"בספק" אמורים לפתוח ולגבי הקשר זו חידה, לא כתוב מה מצבו. בשנה שעברה הפועל בבירור הייתה נתקעת עם 0:0 או אולי חוטפת ומפסידה, בואו נראה אם השנה 'התקדמנו', הסגל אכן טוב יותר ואנחנו מסוגלים להשיג שלוש נקודות, אחרת הניצחון על בית"ר לא שווה כלום. זהו, הריגוש נגמר.
     
  11. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    לדעתי היום להפועל חדרה יש יותר סיכויים מהפועל תל אביב אבל עדיין היא לא תהיה בצמרת. קבוצה שמתבוססת על שיטת שלושת הבלמים לא תהיה בפלייאוף העליון
     
  12. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    רחמים על הפועל ירושלים. לא מספיק היא מקום אחרון עכשיו גם היא תפגוש את באר שבע (שהיא המועמדת הבכירה לאליפות)
     
  13. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,806
    לייקים שהתקבלו:
    2,505
    מין:
    זכר
    רחמים? מה עכשיו שוב תגידו שאם באר שבע לא מנצחים 9-0 זה כישלון כמו במחזור הראשון?
    זה יהיה משחק צמוד, צפוף, מגעיל. אם באר שבע יכבשו בדקות הראשונות מה שכמעט ולא קורה אז אולי משהו ישתחרר בקבוצה.
     
  14. prica9 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/21
    הודעות:
    779
    לייקים שהתקבלו:
    204
    מין:
    זכר
    בטוח שדולב אזרואל זה לא שם של ריג'ן במנגר?
     
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    היה שם פנדל על גוזלן ?