ליגת האלופות - שלב בתים, מח' 5

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏1/12/20.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    שלישי - 1/12
    19:55 לוקומוטיב מוסקבה - רד בול זלצבורג
    19:55 שחטאר - ריאל מדריד
    22:00 אתלטיקו מדריד - באיירן
    22:00 בורוסיה מנשנגלדבך - אינטר
    22:00 פורטו - מנצ'סטר סיטי
    22:00 אולימפיק מרסיי - אולימפיאקוס
    22:00 אטלנטה - מידטיולנד
    22:00 ליברפול - איאקס

    רביעי - 2/12
    19:55 קרסנודאר - רן
    19:55 איסטנבול בשקשהיר - רסנבולספורט לייפציג
    22:00 סביליה - צ'לסי
    22:00 בורוסיה דורטמונד - לאציו
    22:00 קלאב ברוז' - זניט
    22:00 פרנצווארוש - ברצלונה
    22:00 יובנטוס - דינמו קייב
    22:00 מנצ'סטר יונייטד - פ.ס.ז'

    הסטוריה בליגת האלופות - לראשונה שופטת תנהל משחק. סטפאני פרפאר תנהל את המשחק בין יובנטוס לדינמו קייב
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שחטאר דונייצק - ריאל מדריד

    שחטאר דונייצק רשמה רק לפני 41 ימים את הניצחון הגדול בתולדותיה, כנראה, עם ה-2:3 על ריאל מדריד באצטדיון די סטפאנו. בהמשך היא סיימה ב-0:0 נגד אינטר ואף חלמה לצלוח את שלב הבתים, אולם צמד המשחקים נגד בורוסיה מנשנגלדבאך (תבוסות 6:0 בבית אחרי שספגה שלישייה תוך 26 דקות ולאחר מכן 4:0 בחוץ) החזירו אותה לפרופורציות עם שתי תבוסות. יש היגידו גם ש"פסטיבל מנור סולומון" נבלם בשעה טובה. אלופת אוקראינה מגיעה למשחק כשאין לה מה להפסיד ובמחזור הליגה האחרון התאוששה עם 0:1 על דנייפרו בחוץ משער מאוחר של טטה בדקה ה-88. אם תשאלו את המאמן רובן קסטרו, הוא בטוח שאפשר להפתיע שוב. במחזור הסיום תפגוש שחטאר את אינטר האחרונה בבית.

    "בשנים האחרונות עשינו זאת כבר מספר פעמים, עוד לפני ריאל", הבהיר המאמן בראיון למארקה, והזכיר את הניצחון על אטאלנטה אשתקד והתיקו נגד מנצ'סטר סיטי. "בשנה שעברה לא הפסדנו אף משחק חוץ בליגת האלופות. הוכחנו מה אנחנו שווים במשחק הראשון במדריד. אנחנו באמת חושבים שיש לנו את היכולת לעשות זאת פעם נוספת ונפתיע, לא נשחק אותו דבר, נחליף כנראה את המערך. אנחנו רגילים למשחקים כאלה", אמר המאמן. המתמטיקה מספרת שקבוצתו תודח סופית אם תפסיד. הוא לא מתרגש, אגב, ממה שקורה בריאל: "זה קורה בכל סוף שבוע (על התצוגה הנרפית של ריאל נגד אלאבס) – הגדולות מציגות חוסר יציבות. קשה לדעת איזו ריאל תשחק נגדנו אך זו הקבוצה שזכתה הכי הרבה פעמים במפעל".

    מילה על מנור סולומון. קשר הכנף (הבקיע מאז שער ראשון במדי הנבחרת) ירשום ציון דרך עם משחקו העשירי במפעל, עד היום יש לו שלושה שערים. הוא כמובן כבש את השלישי בספרד ועשה חיים קשים למנדי וגם לפדה ואלוורדה. העונה הוא צפוי לשלש את מספר הדקות שלו במפעל - 134 בלבד אשתקד ו-329 העונה. הקשר דטיניו ייעדר וכך גם יהבן קונופליאנקה. הבלם ניקולה מטביאנקו יחזור להרכב ויפתח במרכז ההגנה. ג'וניור מוראס שנח בשבת משום שריצה השעייה, מתחרה על מקום בשפיץ יחד עם אלאן פטריק, שיאן השערים של הקבוצה העונה עם ארבעה, בצוותא עם ויקטור קובאלנקו.

    מוראס מבסוט כמובן מההיעדרות של ראמוס. לפני שיינסה לדבר על המגרש הוא דיבר במסיבת העיתונאים: "זה יתרון גדול לקבוצה שלנו", אמר. "רציתי מאוד לשחק נגדו, אבל זה טוב לקבוצה כי ראמוס מבחינתי שחקן ההגנה הטוב בעולם. אולם, כל השחקנים מריאל מדריד ברמה גבוהה מאוד ואין לנו ספק שבמקומו ישחק שחקן מעולה". החלוץ חסר המזל חלה בקורונה ולא היה חלק מהמשחק ההיסטורי של האוקראינים.

    https://www.chinadailyasia.com/attachments/image/242/126/27/572847_262866/572847_262866_800_auto_jpg.Xxx
    שחטאר דונייצק – הרכב משוער: אנדרי פיאטוב| דודו, ולרי בונדר, ניקולה מטביאנקו, מרקיניוס סיפריאנו| מרקוס אנטוניו, מאיקון, מרלוס| טטה, מנור סולומון, ג'וניור מוראס

    ריאל מדריד מגיעה למשחק שפופה במיוחד, לא מצליחה להתרומם. החיוכים ושביעות הרצון אחרי ה-0:2 על אינטר בסאן סירו התחלפו בבושה אחרי עוד תצוגת נפל והפסד ביתי נגד אלאבס (2:1) – ועם כל הכבוד להמנון ליגת האלופות שמתנגן ברקע – ברור לכם למה המשחק מחר דומה יותר. ריאל חוזרת למגרש בו עשתה היסטורית ענקית – בקייב הניף ראמוס את הגביע השלישי ברציפות וה-13 בסה"כ אחרי 1:3 מחשמל בליברפול. אותו זידאן, שהיה גג העולם אז – מקווה כעת לסמן וי נגד שחטאר דונייצק, שהנחילה לו הפסד 3:2 במדריד והחלה את הקטסטרופה - ולהבטיח את המקום בשמינית הגמר. ניצחון ואנחנו שם. הכדורגל הזה לא יכול להימשך, ואין תירוצים. מי שעמד והיישר מבט למצלמה, בערך, היה נאצ'ו. סוף סוף בלי קלישאות: "אנחנו יודעים שזו לא הדרך לזכות בתארים".

    אותו נאצ'ו יהיה שם שוב, בהרכב, ישחק עם כל הלב והנשמה. מי לא יהיו שם? הקפטן ראמוס שעדיין לא החלים מהפציעה, הזאר – לא שחשבתם אחרת, מגן ימני נורמלי ועוד ועוד. אבל איך לימדה אותנו המורה כשהיינו קטנים? "אנחנו נתעסק במי שפה ולא במי שלא פה". המתקאמבק הפעם הוא קארים בנזמה שנעדר משלושת המשחקים האחרונים דווקא אחרי שהיה בכושר טוב. החלוץ החלים מהפציעה, נכלל בסגל וצפוי לפתוח בהרכב. במצב שלנו אין ספק שקארים יעזור. לצד הביקורות, יש לו שישה שערים ושלושה בישולים בקצת יותר מ-900 דקות. אסור לזלזל בזה.

    זידאן, שניצח העונה רק במחצית מהמשחקים (שבעה מתוך 14), הבהיר: "זה המשחק החשוב ביותר כי שלוש הנקודות יעזרו לנו להעפיל לשלב הבא". המאמן נשאל האם הקבוצה עדיין רעבה וענה: "אני מרגיש את אותה התשוקה אבל קרו לנו דברים מוזרים – קדם העונה, הפציעות, זה משפיע. הרצון לעולם לא הולך לאיבוד במועדון הזה. בריאל תמיד יש רגעים קשים. אנחנו עוד נמצא את היציבות שלנו". על הזאר: "זה מצב מסובך מאוד, הוא לא נפצע במשך כל הקריירה. זה מצב דפוק אבל הוא יחזור חזק. עניין פסיכולוגי? לא! אין לי ספק לגבי האיכות שלו". ולנו אין ספק לגבי הלב והנשמה של נאצ'ו: "לא תמיד אני משחק אבל תמיד הרגשתי חשוב. אני שמח לשחק כבלם ותמיד אלחם כדי לקבל הזדמנויות. אשמח שראמוס יחזור. אני מקווה להמשיך בריאל מדריד, לא הייתי מחליף את הקריירה שלי בשום דבר אחר" - מרגש. עם לוקאקו הוא הסתדר היטב ברביעי. אז הגיע הזמן: בלי לחלק מתנות - בין אם זה אחד משחקני ההגנה (די עם הפנדלים) או טיבו קורטואה. "עלינו להיות עירניים נגד שחטאר. אנחנו מנסים לשחק טוב יותר בהגנה ומשם הכל מתחיל. לא הייתה לנו סדירות העונה", הוסיף נאצ'ו.

    את קו המחשבה של זיזו אתם יודעים היטב – הוא לא "יהמר" על מיליטאו, במשחק חוץ עדיף לראות את מנדי במקומו של מרסלו ואיסקו תמיד עשוי לצוץ משום מקום. הוא נשאל לגבי אסנסיו, שמספר הדקות שלו ללא שער או בישול כבר עלה ל-657, אחרי משחק לא טוב נגד אלאבס (63 דקות) – "צריך לדבר על מה שהוא צריך לעשות – והוא צריך לעשות. הוא צריך להחזיר את הביטחון והכדורגל שלו", אמר זידאן שהבטיח: "נראה את מרקו הטוב ביותר". בהתחשב ברקורד המפלצתי של רודריגו בליגת האלופות, גם אם באופ"א גזלו ממנו את השער – צריך להשתמש בו יותר. בכל מקרה, בכל הרכב – צריך לנצח.

    כמובן שלא היווינו פקטור במשחקי החוץ נגד מנצ'סטר סיטי או פ.ס.ז' בשנתיים האחרונות, אבל דווקא בחוץ ריאל עושה את העבודה במשחקים הנוחים ולא מפשלת בברנבאו – תיקו "של אופי" נגד גלדבאך, הניצחון באיטליה. מאז עזיבת רונאלדו, בעשרת משחקי החוץ שלה, ריאל ניצחה בשישה וסיימה בתיקו פעם נוספת. לא רע.

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס, רפאל ואראן, נאצ'ו, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| איסקו (רודריגו), מרקו אסנסיו וקארים בנזמה
     
  3. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    ועל זה נאמר הילדד ענקק

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ועל זה נאמר, ריאל מהמביכות בהיסטוריה.

    כנראה שלא תיהיה בשמינית.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,671
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    רק לחשוב כמה אינטר לוזרים שהם לא הצליחו לנצל את המצב של ריאל, ככה זה כשיש לך את מאמן ליגת האלופות הגרוע בהיסטוריה
     
  6. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    אינטר עדיין בתמונה וההפסד עכשיו של ריאל הוא טוב לה .
    אינטר צריכה להשיג 2 ניצחונות ושהמשחק של ריאל מול בורוסיה בשבוע הבא לא ייגמר בתיקו, והיא בשמינית הגמר .
    אינטר פייבורטית גם מול בורוסיה וגם מול שחטאר .

    איזה כוח פריצה אדיר וזריזות מסחררת יש למנור סולומון, די מדהים שממחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה יצא כישרון כזה .
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  7. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    מה קרה להם מול מנשדגלאבך? אני לא מבין את זה..
    לפי המשחקים והיכולת מול ריאל קיימות 2 אופציות
    1.) או שזאת הייתה מעידה זמנית ושחטאר קבוצה שיכולה לרוץ לרבע גמר השנה
    2.)או שריאל אחת החלשות במפעל אחרי מיוטילנד ופרצווארוש

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk
     
    EuropeGuy ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,671
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    זאת פשוט קבוצה לא יציבה. בליגה זה אותו סיפור, השחילה שלישיה לקייב אבל הפסידה נקודות 5 פעמים נגד קבוצות שהיא היתה פיבוריטית ברורה נגדן.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד היא הקבוצה היחידה שלא הודחה מעולם בשלב הבתים ובשבוע הבא כנראה שזה ישתנה, ואכן מגיע לנו, אנחנו משחקים קטסטרופה כל העונה, על אחת כמה וכמה בליגת האלופות. ריאל מדריד מתה, כן, נשמע דרמטי. התרגלנו לשחק חרבנא, כדור שינה שבוע אחר שבוע, אבל בושות כאלה עדיין לא היו, היינו מנצחים, גם העונה הזו עד היום הייתה סבירה לעיכול. בראבו למנור סולומון על שער גדול ובכלל לשחטאר
    כמובן שזידאן צריך לחטוף והוא אשם ולדעתי כל אחד אחר היה מקבל בעיטה מפלורנטינו אחרי שנודח רשמית. אני לא אומר שהוא צריך ללכת עכשיו, אלא כנראה…בקיץ. אנחנו צריכים גלאקטיקוס, אבל גם בלי גלאקטיקוס צריך לעבור את שלב הבתים. הכדורגל איטי, שבלוני, חסר מעוף, אין משחק לחץ, אין כלום, כמו במסיבות העיתונאים שלו, רק תירוצים, "הכוכבים" לא מקבלים בראש.
    היה ברור שנגיע לשניים וחצי-שלושה מצבים של גול והם לא יכנסו - לבנזמה אין את זה, אסנסיו לא כבש או בישל העונה, ואז ניתן ליריבה להיכנס למשחק ונספוג במתפרצת. בכל משחק עשינו את הטעויות האלה, ראיתם את המסירה של נאצ'ו לוואראן שעוד הצליח לצאת בזול? פרלאן מנדי בושה לכדורגל, באמת, "מגיע לו" שהוא זה שטעה שם בגול. בעט מתוך הרחבה כאילו הוא מרחיק ורגע לפני ההפסקה היה צריך למסור כמו שלומדים בילדים א' ואז בנזמה היה עושה 0:1, אבל הוא שוב הוכיח כמה הוא רובוט ולא שחקן כדורגל. העיקר ש'מגן צריך קודם כל להגן'. אני באמת מיואש, צריך לקחת הפסקה מכדורגל.

    [אגב אני יודע שעברו שנתיים וכן היו לנו שחקנים מעולים בהרכב, רק תהייה: אולי כריסטיאנו רונאלדו כן היה כמעט הכל? (וראמוס ומרסלו) והיו לנו כמה טרמפיסטים? לא משנה אולי אני מדבר רק מדיכאון]
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אמרתי לא, מוח.
     
    modric19, EuropeGuy, LFC-Gerrard1 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,671
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    לא יודע מה יותר מפתיע, מנור נותן גול מראדונה נגד ריאל מדריד או זה שגליארדיני מבשל גול לדרמיאן. 2020 אכן שנה משוגעת.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
     
    יאן קולר אוהב/ת את זה.
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    טוב, זו פחות או יותר הסיבה שבגללה הם התפצלו ממילאן.

    עריכה: מה אתם יודעים, עוד איטלקי מבשל היום :)
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,671
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אם כבר ספיישל מסטר שף, מי שבישל נגד אינטר את השיווין זה לזארו, ששייך לאינטר.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    לי השער השני של גלדבאך נראה יותר כמו נבדל מאשר השלישי, שנפסל.

    בכל אופן, שתי קבוצות שלא מגיע להן לעלות. יוזמות רק כשהן חייבות.