כדורגל נבחרות: על שולחן הניתוחים. הרמה, המאמן, הקבוצה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Raulito, ‏14/6/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כולנו נכנסנו לחודש של טירוף. לא רוצים לפספס משחק בגלל העבודה, לסטודנטים קשה ללמוד למבחן וגם הבחורות יחכו. ועדיין אני רוצה לתהות ברשותכם על קנקנו של כדורגל הנבחרות - האם הרמה דועכת ועד כמה כדורגל הנבחרות משקף משהו.

    לדעתי יורו 2000 היה טורניר הנבחרות הטוב ביותר. החל משלב הבתים וגם המשחקים בשלבים הגבוהים לא איכזבו. האם יש כאן אידיאליזציה של העבר? או שהרמה אכן פוחתת.
    ומה לגבי מעמד המאמן, בלי קשר למקרה לופטגי: האם משרת המאמן הלאומי איבדה מיוקרתה והיא בעיקר של פנסיונרים או כאלה שנכשלו שוב ושוב בקבוצות כמו מאנצ'יני?
    נושא אחרון הוא הנבחרת מול הקבוצה. שחקנים שלוקחים חופשה קצת ארוכה יותר למשל וקצת מורידים הילוך. ואם פאריס סן זרמן הייתה מדיחה את ריאל ומריחה את הצ'מפיונס?
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אם תתן לי את ליגת האלופות או המונדיאל/יורו תמיד אבחר בטורניר המדינות, אבל פיפ"א (ואופ"א) צריך להזהר שהרמה לא מדרדרת יותר. אם לא הייתה מארחת רוסיה לא היתה משחקת במונדיאל הנוכחי. סעודיה נבחרת שחר עולה על קבוצת אמצע טבלה בליגה הישראלית. מה שהבנתי יגדילו את הטורניר אבל זה לא יועיל לאף אחד. לא לספורט. אני שלם עם זה שהולנד בחוץ, אבל אני מעריך שהיינו מנצחים היום את שתי הנבחרות האלו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רואה שהדיון הקצת שונה בנוף לא ממש הצליח, אז בואו ניקח אותו למקום אחר - שאלות מטומטמות שמטרידות אתכם - טופיק המונדיאל:

    האם בכדורגל המודרני כמעט בלתי-אפשרי להתעלות במשך חודש נוסף אחרי עונה ארוכה וקשה במדי הקבוצה? וזאת למרות המנוחות והרוטציות פה ושם והצ'מפיונס שצומצמה עוד מ-2003/04 מ-17 משחקים עד הגביע ל-13 בלבד בגלל שמינית הגמר.
    אני נזכר בדוגמאות של שחקנים שהבריקו מעל כולם: רונאלדו-פנומנו ששב רק לישורת האחרונה עם אינטר ב-2001/2| זידאן עם חודש אחרון מדהים לקריירה, בעונה בה רשם 38 משחקים בלבד - הקצרה בקריירה שלו| דקו שהיה אדיר ביורו 2008, בעונה בה מיעט לשחק במדי ברצלונה(29 משחקים)| פפה ב-2016 היה מהמצטיינים ביורו והוא רשם רק 31 הופעות בריאל.
    כתבו את זה בתקשורת גם לגבי ניימאר שסבל מפציעה ובעצם מאמצע פברואר הוא בשלב השיקום ומתכונן לרגע הזה, הוא לא מותש או גמור.