חצי הגמר השני: ספרד מעפילה לגמר היסטורי

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Raulito, ‏7/7/10.

  1. שגיא Guest

    אני דיברתי על העובדה שכולם כבר הכתירו אותם כאלופי העולם. בכלל, כולם אמרו שמהחצי הזה תצא האלופה כשביטלו לגמרי את הולנד. בגלל זה אמרתי "לא עשו כלום". אולי הייתי צריך לבחור במילים אחרות. בכל אופן, הדבברים שלי, כאמור, היו מופנים למי שכבר הכתיר את ספרד כאלופה (ודאבליסטית).


    ויואב, חיכיתי שהקטנוני הראשון יגיע ויגיד שהוא לא דיונון. עזוב אותך מקטנות. יעשו ממנו משהו לאכול.
     
  2. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חוץ מזה שרציתי לרצוח אותו עם ההתמהמהות בדרך ל2-0 שלא קרה, פדרו היה הסיבה למפנה בנבחרת. אני תמכתי בשילובו של טורס למרות משחקים רעים - עד השלב הזה. אחרי שפדרו נכנס מול פארגוואי והראה שהיכולת בברצלונה היא לא מקרית, דל בוסקה שיחק אותה בענק עם ההצבה שלו בהרכב. הפעלתנות שלו העלימה לגמרי את הפקק במרכז המגרש, פתאום הכל התחיל לזרום במחצית השנייה, המסירות של צ'אבי, התחכום של אינייסטה, כל כדור הגיע ליעדו וזה אחד הדברים המדהימים בנחרת הזאת - הדיוק.

    רבים כולל אני צפו שגרמניה היא זו שתכתיב את הקצב, וטבעי לשער כך אחרי רביעיות בשמינית וברבע הגמר. אבל לבסוף זה התגלגל למחצית ראשונה די משמימה, גרמניה באה במטרה לשחק את המשחק שלה אך עמדה מולה נבחרת טיפה יותר שיטתית ומודרכת מאגליה וארגנטינה. הנבחרת השכילה להעלות הילוך כשממול עומדת אחת היריבות החזקות בעולם ולא דרום אמריקאית אפורה, זה בא לידי ביטוי בעיקר בחצי השניה, שם זו כבר הייתה אופרה אחרת.

     
  3. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    אני האמנם לא אהדתי את נבחרת ספרד במונדיאל הזה, אבל במשחק הזה היה משהו מיוחד בשבילי, פויול השחקן המוערץ עלי מעלה את ספרד לגמר ועושה היסטוריה, מקווה שהוא יזכה, כי באמת מגיע לו.
     
  4. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשאלתך:
    משחק הסיום של עונת הפרמייר ליג האחרונה נגד פולהאם באמירייטס.
    9.5.2010
    דקה 84 - קרלוס ולה.

    זו הייתה התגובה הכי מטומטמת שראיתי , כאילו הוא (עדי) דיבר על ארסנל...