חצי הגמר השני: יעילות צרפתית בדרך לגמר, גרמניה נשארת עם המחמאות

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Die Werkself, ‏7/7/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    למה לא?
    קודם כל אם מסתכלים ברפרוף על קריירת הקבוצות שלו אז יש לו גביע וגמר גביע המחזיקות עם שטוטגארט ואליפות באוסטריה. מה גם שתסכים איתי שהיום הוא מאמן הרבה יותר מנוסה וטוב מאז. בן אדם צריך אתגרים חדשים, להיות 10 שנים באותו מקום זה די והותר.
     
  2. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    @Die Werkself אתה צודק אבל אני צריך פיווט בקבוצה. אני צריך מישהו שיודע להוריד כדור למולר, אני צריך נוכחות ברחבה, אני צריך את ההפך מיוליאן דרקסלר! קיסלינג יכל להתאים גם בעונה נוראית אבל הוא בסכסוך של שנים עם יוגי. סאנדרו, פטרסן ושות לא ברמה (תאמין לי ראיתי אותה משחקים בקבוצה שלי). היחיד שהיה לי ניצוץ של תקווה לגביו זה לאסוגה אבל נראה לי קצת מוגזם להזמין אותו עם התפוקה שלו העונה..
    כן יש לנו בעיה של חלוצים, לגומז יש עוד כמה שנים אבל צריך לקלוט אותו בחזרה בבונדסליגה.. ואוליי לאזרח את פיזארו וציצריטו ;)
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    תשמעו לפורטוגל יש צ'אנס לפצות את עצמה על 2004 ביג ביג טיים...
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גרמניה באמת בניגוד להרבה נבחרות אחרות לא הרימה ידיים וניסתה לשחק כדורגל חכם עד לסיום גם כשהסיכוי שלה היה אפסי הרי עם כל הכבוד לקלישאה 'כדורגל משחקים 90 דק' ובסוף גרמניה מנצחת' - מי האמין שהיא תצליח להשוות אחרי שהשעון הראה 2:0 לצרפת בדקה 75. היו לה מצבים לצמק את התוצאה. גרמניה לא עשתה לצרפת בית-ספר, זו הגזמה. היא שלטה בכדור המון ובהחלט סיכנה אבל בכל פעם שצרפת התקרבה לשער אז ההגנה הגרמנית הייתה מעורערת. בשביל מה הפנדל הזה ששינה אולי את כל המשחק, לעזאזל? למה לנגוע ביד. ועוד שוונשטייגר.
    לאב עשה את שלו בנבחרת, הוא שינה את התדמית וסגנון המשחק יחד עם קלינסמן ותחתיו גרמניה מעולם לא ירדה מחצי גמר באף טורניר גדול. חלק אולי קיוו שהדור המצוין הזה יביא יותר מתואר אחד, כמו ספרד למשל או צרפת של זידאן - אבל אין מה לעשות.
    לגבי מולר - גם כשהוא שיחק לצד מריו גומז הוא לא הצליח לכבוש. הוא השחקן המאכזב של היורו ללא ספק. הוא שחקן כזה גדול שאתה מצפה ממנו לכבוש גם אם המצב לא אידיאלי. הוא היה לא קשור, לא מחובר, לא מאיים על השער. לא להטיל עליו אחריות אחרי טורניר גרוע כזה זה פשוט..להוריד מערכו
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לפני שהצטרף לננבחרת. גרמניה הוא דיי נכשל בתחנות האחרונות שלו. גרמניה היתה גלגל ההצלה שלו

    Gesendet von meinem LG-H815 mit Tapatalk
     
  6. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בושה? לא יודע, זה לא הרגיש לי כאילו האוהדים מתביישים בהם.
    למה בושה איך שהם שיחקו? שיחקו טקטית נכון מאוד מול נבחרת חבולה, אך עדיין עם יכולות מטורפות. שיחקו על מתפרצות, ואמנם השערים הגיעו דיי במקרה, אבל המתפרצות שלהם היו מסוכנות, לבטח יותר מההתקפות הגרמניות שנחסמו פעם אחר פעם ע"י ההגנה הצרפתית. אני זוכר בעיקר הצלה של לוריס בתחילת המשחק, קורה והצלת הטורניר לקראת סוף המשחק כשהצרפתים מובילים 2-0 והגרמנים הולכים all out. יותר מזה הגרמנים לא עשו יותר מדי. אז בושה שצרפת הצליחה לעמוד טקטית נהדר ולחסום את ההתקפות הגרמניות?
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    לתומאס מולר היה טורניר מסריח כמו שבעבר היו לו טורנירים נהדרים. קורה. מומנטום רע, אובדן ביטחון, ותוך שלושה-ארבעה שבועות הכל נגמר לפי שהספקת לומר ג'ק רובינסון. בעונת כדורגל בקבוצה, תקופה כזו נשכחת. במונדיאל או ביורו, זה כל הטורניר.....
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא אמרתי שהוא היה מוריניו(למרות שיחסית למאמן לא מוצלח הוא עשה פה ושם דברים) אבל אני חושב שה-10 שנים בנבחרת פלוס השנתיים עבודה עם קלינסמן כן הפכו אותו למאמן טוב יותר.
    להבדיל ממסי אחרי גמר הקופה אני לא חושב שהתגובה של לאב היא רגשנית בגלל ההפסד. הוא באמת מרגיש מיצוי ואני יכול להבין אותו. לטעמי הוא צריך להישאר בנבחרת רק אם הוא עדיין רואה בה אתגר, לא כי הוא מפחד לנסות דברים אחרים.
     
  9. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    מולר מבחינתי אכזבת הטורניר. סימנתי אותו כמלך השערים בהתערבות עם חברים, איזה רחוק הייתי. אבל זה היה הרבה מעבר לסתם לא כובש, משהו בו היה נראה כבוי. לא היה לו את החדות שאני רגיל לראות ממנו.
     
    Gianluigi Buffon אוהב/ת את זה.
  10. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    צרפת לא שיחקה מדהים,נהנתה מ2 טעויות עצומות של גרמניה.אם גרמניה הייתה מגיעה עם עוד חלוץ חוץ מגומז זה היה נראה אחרת.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  11. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    מצטרף לביקורות על מולר. אם משווים אותו לשורה הראשונה של השחקנים בעולם - מסי, רונאלדו, ניימאר, בייל, סוארז, גריזמן וכן הלאה, צריך גם לבקר אותו באותה המידה, שכן בטורניר גרוע של אחד ממי שצוין קודם לא היו יורדים מהם בתקשורת, ואצל מולר מרגיש שזה עובר מתחת לרדאר.
     
    Gianluigi Buffon אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם להאם לדעתי היה חסר מאוד לנבחרת. הוא כבר לא מהיר ולא מספיק אגרסיבי אבל עם ניסיון רב וקר רוח ויודע מה לעשות עם הכדור בהתקפה. לא התלהבתי מקימיך בכלל. לגבי קלוסה זה ברור. הביקורת על מולר היא נקודתית לטורניר הזה. גם עם האילוצים הקיימים - עמדה, כושר משחק אישי או קבוצתי - הוא היה חייב לתת יותר. בכל משחק חשבתי שאם לא יכבוש אז הוא שומר את הגול למשחק הבא ו..הטורניר נגמר. כריסטיאנו בטורניר חלש ויש לו שלושה שערים ובישול-שניים.
    לגבי צרפת, לא אהבתי את הסגנון וציפיתי לפייט יותר רציני בשליטה בכדור ויש לה את הכלים. אבל הם לא היו חרפה וז'ירו למשל נבלם פעמיים ברגע האחרון ופאייה היה רע. גרמניה לא הייתה צריכה לחלק מתנות.
    גריזמן שחקן הטורניר גם אם כריסטיאנו יביא גביע ובייל לדעתי במקום השני. לדעתי יש על כך הסכמה וגם על זה שמולר אכזבת הטורניר.
     
  13. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    תהרגו אותי אבל אני אחיה טוב עם כל מי שתקח. אף אחד לא שכנע בצורה בולטת מידי בטורניר הזה ויהיה בסדר גמור אם פורטוגל או צרפת יזכו בסוף, הן בסך הכל נבחרות ראויות. השנה אין איזו ספרד מושלמת שאפשר לעשות סיפור גדול סביבה או גרמניה של תחילת העשור הזה. לכל אלו שלא מרוצים אני רק רוצה להזכיר את יוון שלא עברו את החצי והחנו אוטובוס טורניר שלם, מה שלא צרפת ולא פורטוגל עשו בטורניר הזה, שתיהן הלכו קדימה להתקפה מספיק כדי לא לקבל כאן ביקורות כאלו משמיצות. טורניר די סולידי בסך הכל, לא הכי טוב שהיה וגם לא הכי רע.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  14. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    עוד משהו אחרון, לגביי חלוצי העתיד של גרמניה... זה לא בושה בכלל לזמן את דיוויד סלקה הנפלא שעלה עכשיו עם לייפציג. בתור אוהד ברמן אני מיידע אתכם שמדובר בחלוץ העתיד של נבחרת גרמניה. הוא הולך לפרוץ בשנתיים הבאות וכבר נתן עונה גדולה בברמן ב2015 ועונה לא רעה בלייפציג ב2016 (וכמובן מלך השערים באליפות העולם לנבחרות צעירות 2015)
     
  15. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    שאפו לצרפתים למרות שנצחון גרמני היה משקף הרבה יותר טוב את המשחק.
    גרמניה לטעמי עדיין הטובה בעולם ואם יידעו להציב עוד חלוץ חוץ מגומז אין
    שום סיבה שלא ייקחו מונדיאל שני רצוף וזה אומר אחד שסבל קשות מהגרמנים
    ב74 (הולנד ,הולנד....) וב 82 כשלישית הפלא של צרפת (טיגאנה ,ג'ירס ופלאטיני) הובילו
    3 -1 על גרמניה ונכנעו בפנדלים.
    רגשות מעורבים זה הסיפור , מצד אחד גרמניה מרשימה מאוד ומצד שני צרפת למרות
    הביקורות על דשאן מצידם של מעריצי בנזמה עושה זאת ומגיעה לגמר.

    allez la france!!!