המחזור ה-30 בבונדסליגה:: המאבקים נגד הירידה בשיאם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏15/4/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אנחנו מתקרבים לסיום העונה והמחזור ה-30 בפתח. המאבקים על הכרטיסים לאירופה ונגד הירידה עדיין בשיאם, ואילו המחזור שעבר גנז באופן כמעט סופי את התקוות למאבק אליפות. שתי הראשונות בטוחות במקומותיהן, מהמקום השלישי עד התשיעי מתנהל מאבק על הכרטיסים לאירופה ואילו יתר הליגה בסכנת ירידה כזו או אחרת.

    המחזור יפתח כשהאנובר, שעדיין אחרונה אבל מעודדת מהתיקו מול הרטה במחזור שעבר, תארח את גלאדבך הלא יציבה שחייבת להתאפס על עצמה על מנת לשמור על סיכוי לסיים בארבעת המקומות הראשונים.
    ברמן תארח את וולפסבורג, כאשר ניצחון של הזאבים עשוי להוביל את ברמן להיפרד ממאמנה ויקטור סקריפניק, אוגסבורג את שטוטגרט לקרב תחתית, ואילו לברקוזן שנמצאת בכושר מצוין את פרנקפורט שנמצאת מתחת לקו האדום. שתי קבוצות שיכולות לברוח מהתחתית ומסכנת הירידה הן הופנהיים ודרמשטט, כשהראשונה תפגוש את הרטה - אמנם השלישית בטבלה, אך ניצחון של הופנהיים לא יפתיע רבים - והשנייה את אינגולשטט.

    בערב שבת באיירן תארח את שאלקה, בראשון דורטמונד - אחרי שברון הלב בליגה האירופית - תפגוש את המבורג, קבוצה שלרוב עושה בעיות לצהובים-שחורים, ולסיום המחזור ייפגשו מיינץ וקלן.

    לוח משחקי המחזור:
    האנובר - גלאדבך (התחיל ב21:30)
    ברמן - וולפסבורג (שבת, 16:30)
    אוגסבורג - שטוטגרט (שבת, 16:30)
    לברקוזן - פרנקפורט (שבת, 16:30)
    הופנהיים - הרטה (שבת, 16:30)
    דרמשטט - אינגולשטט (שבת, 16:30)
    באיירן - שאלקה (שבת, 19:30)
    דורטמונד - המבורג (ראשון, 16:30)
    מיינץ - קלן (ראשון, 18:30)
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    האנובר נראית הרבה יותר טוב מאז שמינתה את דניאל שטנדל. תיקו מול הרטה וניצחון מול גלאדבך... אמנם הרטה בכושר רע לאחרונה ולא קבוצה טובה כמו שהמיקום שלה בטבלה מראה וגלאדבך אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה ושיחקה בלי שאקה, אבל עדיין אלו תוצאות מרשימות מאוד עבור האנובר.

    ראיתי חלק מהמחצית הראשונה, האנובר גם שיחקה די טוב. כנראה שזה מאוחר מדי מבחינתה כדי להינצל, אבל יש להם סיבות לאופטימיות. אגב, שמו של מבשל השער הראשון הוא נוא-ג'ואל זארנרן-באזי (לא בטוח אם זו ההגייה הנכונה) - Noah-Joel Sarenren-Bazee. קליט :)
     
  3. BVB09 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/15
    הודעות:
    67
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    קרב מעניין בתחתית, האונבר כבר בליגה השנייה לא רואה תסריט שהם יוצאים מזה במיוחד עם המשחקים שנשארו להם.
    נראה שאוסבורג והופנהיים מתאוששת לאחרונה. שתי המאכזבות שלי העונה, אבל מקווה שלא ירדו ליגה
    נשארו עוד 12 נקודות בקופה והם חייבות לשמור על מומנטום.
    בקרב על אירופה, עדיף ששאלקה תעשה טובה לכולנו ולא תייצג אותנו באירופה, ותבנה שם קבוצה יציבה בעונה הבאה
    לברקוזן עם המומנטום המדהים שלה, לפני הסיום עוד תפגוש את גלאדבך (חוץ) והרטה ברלין (בית)
    עם חוסר היציבות של הקבוצות האלו היה מאד קשה להעריך מי תקבל כרטיס לאלופות
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    בהחלט מעניין בתחתית, אם כי ההפסד של פרנקפורט בשילוב עם הניצחונות של אוגסבורג, הופנהיים ובמיוחד ברמן כנראה אומר שפרנקפורט בדרך לליגה השנייה יחד עם האנובר והקרב העיקרי הוא על הפלייאוף. יש לפרנקפורט עוד סיכוי ובמחזור האחרון יש להם משחק מול ברמן, אבל היא בניגוד לאחרות מתקשה להשיג נקודות (למרות ששיחקה לא רע עד הגול הראשון של לברקוזן).

    בצמרת גם כן מעניין. לברקוזן עם עוד ניצחון, החמישי ברציפות ושוב בלי ספיגה (לנו שבר את השיא של עצמו מהעונה שעברה ברצף דקות בלי ספיגה) ויחד עם החולשה או חוסר היציבות של היריבות נראית בדרך לליגת האלופות. עם זאת, כמו שכתבת יש לה משחקים קשים עד סוף העונה ואני מאוד מקווה שהיא לא תאבד את המומנטום ותיפול לאירופית.

    שאלקה חלשה העונה, אבל יש לה פוטנציאל מקצועי וכלכלי גדול ואני מעדיף שהיא תסיים רביעית מאשר שהרטה לדוגמה, קשה לי להאמין שהרטה תצליח לעבור פלייאוף (היא גם לא תהיה מדורגת). גלאדבך או שאלקה (וכמובן לברקוזן) יכולות לעבור פלייאוף ולהגיע לליגת האלופות, הרטה ומיינץ יתקשו הרבה יותר.


    עוד קצת על המשחק של לברקוזן - כאמור, ב-70 הדקות הראשונות פרנקפורט הייתה לא רעה, המשחק היה די משמים ולברקוזן לא הבריקה. אחרי הפציעה של צ׳יצ׳אריטו (מקווה שזה לא משהו רציני) והכניסה של קאמפל שחזר מפציעה וכבש שער נהדר בנגיעה הראשונה שלו במשחק, לברקוזן השתלטה והתחילה לשחק מצוין. בלראבי ובראנט הובילו את לברקוזן בדקות האלו והיו שני הכובשים, בלראבי גם בישל בצורה נפלאה לבראנט.

    אראנגיס פתח לראשונה בהרכב והיה די טוב. רץ המון, היו לו כמה מסירות טובות (במיוחד לבלראבי בגול השלישי) ולמרות טעות אחת בהגנה היה גם לא רע הגנתית. קראמר ששיחק כבלם היה בסדר גמור, לא בלט במיוחד אבל הסתדר כשהיה צריך ועשה את העבודה בעמדה זרה לו (אפשר להגיד בערך את אותו הדבר על הנריקס ששיחק כמגן שמאלי).

    משהו שקצת ביאס, בנוסף ליכולת הלא ממש משכנעת ברוב המשחק - קיסלינג היה נראה מבואס אחרי הגולים, או לפחות לא שמח...
     
    Franco ו-golding אוהבים את זה.
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    נשמע תיאור כללי מדויק של אראנגיס :)

    איך מרקו פאביאן מאז שחתם בגרמניה? ראיתי שמספרים הוא לא נותן בינתיים, לא שהוא שחקן של מספרים.
     
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    כמעט ולא ראיתי אותו משחק אז אני לא יודע לספר יותר מדי על היכולת שלו (הציונים בקיקר לא משהו).

    בכל מקרה, הוא פתח די טוב, אח"כ היה בינוני עד להחלפת המאמן בפרנקפורט בתחילת מרץ. המאמן החדש ניקו קובאץ' לא נותן לו לשחק הרבה, אחרי שפאביאן לא נכלל בסגל למשחק מול באיירן אבא שלו האשים את קובאץ' בכך שהוא לא נותן לבן שלו לשחק כי הוא לא אוהב מקסיקנים - קובאץ' אימן את נבחרת קרואטיה במונדיאל, הקרואטים הודחו אחרי שהפסידו במשחק המכריע בשלב הבתים למקסיקו. מאז שקובאץ' הגיע, פאביאן שיחק פחות מ-90 דקות בסך הכל (אצל המאמן הקודם של פרנקפורט, ארמין פה, פאביאן היה שחקן הרכב).

    מבחינה שיווקית מצליח לו יותר, הבונדסליגה מנצלת את הנוכחות שלו ושל צ'יצ'אריטו עם דברים כמו שיחת סקייפ ביניהם או הפוסטר הבא שלברקוזן פרסמה לקראת לברקוזן-פרנקפורט:

    https://pbs.twimg.com/media/CgF9p-cWIAAnBEg.Xxx
     
    golding ו-Franco אוהבים את זה.
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מיינץ איבדה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 לקלן, מה שאומר שכל המדורגות 4-9 בליגה הפסידו במחזור הזה (ורק שאלקה שיחקה מול אחת מהשלוש הראשונות).