המחזור ה-14 בבונדסליגה:: לברקוזן מול שאלקה, שטוטגרט בדורטמונד והנורד-דרבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏27/11/15.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור ה-14 בבונדסליגה ייפתח היום כאשר דרמשטט תארח את פ.צ. קלן. שתי הקבוצות נהנות מעונה מוצלחת יחסית עד כה, ושתיהן כמובן רוצות לנצח במפגש הראשון בין השתיים מזה 33 שנים.

    בשבת אחה"צ באיירן תארח את הרטה ברלין. הרטה היא אחת הקבוצות הקבוצות המפתיעות של העונה, אבל סיכוייה מול באיירן נמוכים מאוד ומאמנה פאל דרדאי הודה שקבוצתו יתמקדו בהגנה ותנסה "לחסום את השער עם כל 11 השחקנים". במקביל, האנובר שמתקשה לכבוש וע"פ דיווחים בישראל ובגרמניה מעוניינת להתחזק בערן זהבי, תארח את הקבוצה היחידה שכבשה פחות שערים ממנה בליגה העונה, אינגולשטט - אלא שהעולה החדשה גם ספגה את הכמות השנייה הנמוכה ביותר של שערים, אחרי באיירן כמובן - וקשה לדמיין שמשחק זה יהיה מרובה שערים.

    ורדר ברמן והמבורג ייפגשו ל"נורד-דרבי", שאיבד מעט מיוקרתו בשנים האחרונות עם ההדרדרות במעמד שתי הקבוצות, אבל עדיין מבטיח דו-קרב מעניין. ברמן רוצה להתאושש מהתבוסה לוולפסבורג במחזור שעבר, המבורג מצדה שואפת להמשיך בכושר הטוב לאחר הניצחון המפתיע על דורטמונד.

    הופנהיים האחרונה תארח את בורוסיה מנשנגלאדבך המצוינת, שהרשימה מאוד ביום רביעי בניצחון על סביליה בליגת האלופות ותנסה לשמור על הכושר המבריק בו היא נמצאת מאז הפיכתו של אנדרה שוברט למאמן הראשי. מיינץ ופרנקפורט, שצמודות בטבלה במקומות 11 ו-12, ייפגשו בקופאס ארנה שבמיינץ.

    בראשון יתנהלו שני מפגשי קצוות - דורטמונד השנייה תארח את שטוטגרט, שפיטרה השבוע את מאמנה אלכסנדר צורנינגר עקב התוצאות המאכזבות העונה ותגיע לווסטפאלן שטאדיון כשמאמנה הזמני הוא מאמן המילואים יורגן קראמני. המשחק השני יפגיש בין אוגסבורג שמדורגת במקום ה-17 לוולפסבורג השלישית.

    המשחק המרכזי של המחזור יתקיים בראשון בערב בבאיי-ארנה שבלברקוזן, כשהמקומיים יארחו את שאלקה. שתי הקבוצות מציגות יכולת מעורבת העונה, כשבעוד לברקוזן אכזבה עם תיקו בבלארוס מול באטה בוריסוב באמצע השבוע, שאלקה עצרה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות עם 0:1 קטן על אפועל ניקוסיה בליגה האירופית.
    שטפן קיסלינג, שכבש רק שער ליגה אחד העונה, יערוך את הופעתו ה-300 במדי לברקוזן אם ישותף.

    http://www.reviersport.de/include/images/articles/wide/000/299/706.Xxx

    שיהיה לנו מחזור מהנה!
     
    BVB09 אוהב/ת את זה.
  2. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    קאסטרו נהדר בזמן האחרון. כובש, מבשל, משחק מהר ובעיקר מפתיעה אותי הטכניקה שלו. מסירה מדהימה היום בשער השני, והיה עוד מהלך שהיה יכול להיות אפילו יותר יפה אם אובמיאנג לא היה מחטיא אותו.
    הסילון מבסס את מעמדו ככובש המצטיין בחמש הליגות הבכירות באירופה העונה. פשוט נהדר לראות איך הוא השתפר מאז שהגיע לקבוצה. הוא תמיד הגיע להמון מצבים בזכות המהירות שלו, אבל היה מחטיא לא מעט והיה זקוק לשלושה מצבים כדיי לכבוש אחד. העונה הוא מאוד מפוקס ומדוייק ומנצל בצורה הרבה יותר טובה את המצבים שלו.

    חוץ מזה, מעניין לראות אם הספסול של הומלס יימשך או שזה היה חד פעמי. טוכל שם היום את קאסטרו ליד גינדוגאן במקום וייגל כדיי שיהיה לו קשר שיכול ליצור מצבים ולנהל את המשחק מאחור בהיעדר הומלס. בנדר היה בסדר גמור כבלם, אבל אני מתגעגע לסובוטיץ'..
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    משחק שלברקוזן הייתה צריכה לנצח. תיקו זה סביר, אבל עדיין חבל.
    בסוף המחצית השנייה לברקוזן שיחקה את הכדורגל הכי טוב שלה מאז המשחק מול ברצלונה, אבל חוץ מזה יכולת בינונית.

    לנו היה טוב במעט שבחנו אותו, חשוב שהוא יצבור מחדש בטחון אחרי הטעות מול באטה. דונאטי אשם בשער והתקשה ברוב המשחק עם צ׳ופו מוטינג המצוין. בוניש לעומתו שיתק כמעט לגמרי את סאנה והוכיח שלמרות שהתרומה ההתקפית הדי גרועה שלו, הוא אלטרנטיבה סבירה לוונדל שלא טוב העונה.
    קראמר מתקשה בשיטה של שמיט, עושה דברים חיוביים פה ושם אבל מאבד יותר מדי. מהצד השני, קאמפל מרגיש בנוח ומצטיין בהתאם. בלראבי מאוד מסוכן, אחד המשחקים הטובים שלו העונה, אבל כרגיל קבלת החלטות לא טובה.
    צ׳אלנולו לא עשה כמעט כלום במחצית ששיחק וגם החמיץ בעיטה חופשית ממצב די נוח, בראנט שהחליף אותו נראה חסר בטחון ולמרות נגיעות טובות פה ושם לא היה טוב. הפתרון יכול להיות דווקא לתת לו לשחק יותר, אבל אני חושב ששמיט או מישהו אחר בצוות המקצועי צריך לדבר איתו כדי לבנות לו את הבטחון בחזרה.

    לברקוזן במקום 6 אבל רחוקה רק 2 נקודות מהמקום ה-11, שני המשחקים הבאים בליגה מול הרטה החמישית וגלאדבך הרביעית. אני מצפה/מקווה ל-4 נקודות לפחות.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  4. BVB09 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/15
    הודעות:
    67
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    החלטה מעולה של טוכל לספסל את הומלס זה היה צריך לקרות מתישהו, קסטרו פורע שטרות, אובמיאנג בא לעוד יום בעבודה.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    בכלל אני אוהב את הקטע הזה של טוכל שהוא לא דופק חשבון לאף אחד. הומלס חלש - לספסל. וייגל התחיל לזייף בשבועות האחרונים - לספסל. קגאווה, גונדוגאן ורויס היו הכי חלשים בדורטמונד - שלושתם הוחלפו.

    אני ממש אוהב את המאמן הזה בינתיים.