המחזור השביעי בבונדסליגה: באיירן רוצה להתאושש מול הרטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏30/9/17.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    באיחור גדול מהרגיל ולאחר שרוב משחקי המחזור הסתיימו, נפתח הדיון.
    שניים מתוך חמישה משחקים הסתיימו בתיקו 1:1, ואילו השלושה הנותרים ב-1:2.

    מה נותר?
    המבורג - ברמן (שבת, 19:30)
    פרייבורג - הופנהיים (ראשון, 14:30)
    הרטה - באיירן (ראשון, 16:30)
    קלן - לייפציג (ראשון, 19:00)
     
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    לדורטמונד יש הזדמנות בלתי רגילה השנה לזכות באליפות.

    באיירן כאמור לא בשיאה, היא קבוצה מזדקנת ובתקופת מעבר והשחקנים הצעירים יותר שאמורים להוביל את הקבוצה למעט קימיש - תיאגו, קומאן, סולה, וטוליסו עדיין לא משחקים ברמה שמצופה מהם.

    בכל מקרה, תחרות טובה לבונדסליגה ולמרות שאני אוהד באיירן אני מעדיף שיהיה מאבק קשה על האליפות מאשר הטיילת שהייתה בחמש השנים האחרונות.

    וולפסבורג ממשיכה לאכזב. מדהים לראות איך היא התדרדרה מאז אותה עונה שסיימה במקום השני, וזה למרות ששפכה לא מעט כסף לאורך השנים. צריכה ללמוד מהופנהיים הקטנה וחסרת היומרות על ניהול נכון.

    כנ"ל שאלקה ולברקוזן, שממשיכות לדשדש למרות סגלים מוכשרים.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    קגאווה לא מבקיע הרבה שערים, אבל כשהוא מבקיע, זה בסטייל.
    בשנה שעברה הוא כבש בדרבי בהקפצה אמנותית, והיום הוא כבש שער שאולי קצת מזכיר אותו ואפילו יותר קשה לביצוע. מקווה שבניגוד לשנה שעברה, הפעם זה לא יהיה השער היחיד שלו בליגה.

    חבל על ניסיון הפאננקה של אובא בפנדל. מיותר, בטח לשחקן כמוהו שתמיד לוקח את המשחק ברצינות ולא משנה מה הדקה. העובדה שהוא ניסה לעשות את זה כשהתוצאה כל כך שברירית רק עוד יותר מכעיסה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קגאווה הפך היום למלך השערים היפני של כל הזמנים בליגה
     
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    @Lebron בעיני, להופנהיים אין ניהול נכון במיוחד, אלא בעיקר מאמן מעולה בשנתיים האחרונות. בנוסף לכך, לברקוזן ושאלקה מתאוששות לאט מאוד, אבל טובות יותר מבעונה שעברה. לדעתי שתיהן יעפילו לאירופה העונה.

    בנושא שהתווכחנו לגביו במחזור שעבר, אני תומך מובהק של VAR, אבל במחזור הנוכחי הוא לא מוצלח עד כה, עם שתיים או שלוש דוגמאות לשימוש די מיותר בו.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    והעדר שימוש בו בשני מקרים מובהקים שהיה צריך להשתמש בו. בטח במשחק שעל אותו הדבר עשו בו שימוש אחרי למעלה משתי דקות מקרות המקרה ונתנו פנדל.

    במשחק של אתמול זה בכלל היה הזוי. המשחק נעצר לכחמש דקות בשביל ... כרטיס צהוב.
     
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אל תשכח שהופנהיים היא קבוצה צנועה מעיירה קטנה של כמה אלפי תושבים, ללא היסטוריה מיוחדת, לא היעד הכי אטרקטיבי לשחקנים. בעולם נורמלי קבוצה כזאת בכלל לא הייתה אמורה להיות בליגה העליונה, ושאיפותיה אמורות להיות צנועות בהרבה. עצם העובדה שכבר עשר עונות ברציפות הופנהיים עדיין קבוצת בונדסליגה שאליה היא עלתה לראשונה רק ב2008, ואף בעונה החולפת סיימה במקום הרביעי, מעידה על הישג גדול ועל על ניהול נכון רוב הזמן בהתחשב במגבלות שיש לה לעומת קבוצות אחרות.

    וגם הבחירה בנאגלסמן מראה על ניהול נכון, מאמן צעיר מוכשר ונמרץ שמוציא מהקבוצה הזאת את המקסימום, צריך ביצים בשביל לתת לבחור בן 28 קבוצה שנמצאת במקום האחרון בליגה, וזה התברר כמהלך מאוד מוצלח.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לגבי העצירה בגלזנקירשן, מסכים שהיא היתה ארוכה ולא היה ברור בשביל מה היה צריך אותה, אבל לדעתי היא היתה בגלל חשד לפנדל בנוסף לחשד לעבירה של אדום של אוצ׳יפקה (הצהוב).
     
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני בעיקרון מסכים, אבל מעבר לכך שמה שכתבת אפשר לכתוב בצורה דומה על וולפסבורג ולברקוזן, הניהול בשאלקה בשנתיים האחרונות השתפר משמעותית מזה שהיה לפניו, והניהול בלברקוזן, למרות כמה בעיות, בסך הכל טוב בשנים האחרונות.

    וכדאי לזכור שהמינוי של נאגלסמן היה הימור בעונה שהופנהיים לא היתה רחוקה מירידת ליגה, ורק אחרי שהוב סטיבנס (שמונה גם כן באמצע אותה עונה) התפטר בשל בעיות בריאותיות.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ממש לא. מה שהיה הוא ששחקן הגנה של לברקוזן היה עם הכדור לא רחוק מדגל הקרן שלהם. שחקן שאלקה עשה עליו עבירה ואחרי שהוא נפל הוא (השחקן של שאלקה) גם בעט בו ברגל מאחור ובאזור הבטן כשהוא שוכב. הייתה קצת מהומה ואז התחילה בדיקת הוידאו שלקחה (רק הבדיקה) בערך 5 דקות. שאני לא חושב (מודה שלא בדקתי) שהוסיפו אותם.
    אבל, גם אם נגיד שמודבר היה בפנדל. יש כמה שאלות.
    בוא נגיד שיש במשחק 3 אירועים כאלה. וכבר ראינו משחקים שהשתמשו בוידאו 3 פעמים במשחק וגם ראינו איך באאוגסבורג אתמול השתמשו פעם אחת והיה צריך להשתמש עוד פעמיים. האם מתאים לך לראות משחק ששלוש פעמים מפסיקים אותו ל - 15 דקות? האם השופט יחזיר בדיוק את הזמן שהמשחק לא שוחק? כנראה שלא. ואז בעצם לפחות קבוצה אחת נדפקת. היא שיחקה פחות ואם היא בפיגור היא לא קיבלה את ההזדמנות המספיקה להשוות. כי לא שיחקה מספיק.
    דבר שני. המשחק משוחק בגלזנקירשן ב - 15 לדצמבר בשעות הערב. הטמפרטורה מתחת ל - 0 מעלות. מה עושים עם השחקנים החמים שנאלצים לעמוד בקור הזה? זה פוגע בשחקנים, הן מהבחינה הבריאותית והן מבחינת התפקוד.
    כדורגל בניגוד לרוב משחקי הספורט העיקריים הוא משחק של זרימה. חוץ ממקרים בודדים, המשחק מאוד זורם. אפילו אאוטים או עבירות רגילות מחדשים את המשחק מהר. תראה לעומת זאת בייסבול, פוטבול, טניס כולם משחקים של מהלך אחד עצירה. עוד מהלך. עצירה. אפילו כדורסל שהוא מאוד זורם יש פסקי זמן וחילופים אין סופיים. כמעט כל התקפה נגמרת בסל שמתחילים מחדש. וכו'. גם ככה, כשאנחנו רואים כדורגל העצירות שכבר יש לחילופים או לבעיטות עם חומה זה משגע אותנו. אז עוד כמה עצירות כאלה? פוגע ברצף ובמהות של המשחק.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מקרה מעניין היה אתמול גם במשחק של ברמן. השוער המחליף שישב על הספסל קיבל כרטיס צהוב. דברים כאלה כבר ראינו, מה שמעניין אצלו זה שעוד אין לו אפילו משחק ליגה אחד. ועוד יותר מעניין. זה כבר הכרטיס הצהוב השני שלו ואין לו אפילו משחק ליגה אחד.

    גם עם סימון טרודה, החלוץ של שטוטגרט היה סיפור נחמד. העונה הוא פתח בששת המשחקים הראשונים של הקבוצה ולא הבקיע אפילו שער אחד. אתמול הוא נכנס כמחליף ואחרי 37 שניות כבש את שער הליגה הראשון שלו. (יש לציין שזה היה המשחק ה - 12 שלו בליגה הראשונה ושער הבכורה).
     
    Die Werkself ו-Rosner אוהבים את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/DK-V7HlW4AAD0eo.Xxx

    היום ב-16:30: הרטה ברלין נגד באיירן מינכן| לאחר פיטוריו המהירים של אנצ'לוטי שאיבד את חדר ההלבשה - באיירן מינכן רוצה לפתוח דף חדש ולא לאבד קשר עין עם בורוסיה דורטמונד שניצחה אתמול והגדילה את הפער בצמרת שעומד כרגע על 6 נק'. אריאן רובן שיחזור ל-11 בוודאות, בצל היעדרותו של ארתורו וידאל שסובל מבעיות שרירים - "אנחנו חייבים לנצח, אין דרך אחרת". שימו לב לנתון היפה של באיירן שניצחה בעשרה מ-11 משחקיה האחרונים נגד הרטה. אריאן רובן כבש 8 שערים נגד היריבה הזו ובישל פעמיים. כמובן שיהיה זה משחקו הראשון של ווילי סניול(40) על הקווים. את שערו האחרון בבאיירן כבש סניול נגד הרטה באוקטובר 2006. הרטה פתחה את העונה בגמגום עם מאזן של 2-2-2 שמציב אותה במקום ה-11 בלבד. במחזור האחרון היא נכנעה 1:0 במיינץ. מצד שני, 7 מ-8 הנקודות שלה השיגה בבית שם יש לה אחוזי הצלחה גבוהים גם בעונה שעברה. פאל דרדאי, המאמן ההונגרי, יודע שבאיירן עצבנית - "אני מצפה לתגובה מהם ונצטרך להיות זהירים ומרוכזים", אמר. הרטה תיאלץ להסתדר ללא איבאסביץ' הקפטן והבלם סבטיאן לנגקאפ שסובלים מפציעות.
     
  13. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    בישול של בואטנג להומלס.
    חאבי פותח קשר!!!
    המשחק: ספק פנדל, עצירה של המשחק לשלוש דקות אחריה נפסק שאין פנדל, לי אישית אין בעיה שהמשחק נעצר למשך שלוש דקות והרבה יותר מבאס היה אם היה נפסק פנדל למרות שלא היה, השאלה למה לעזאזל תוספת הזמן היא רק דקה?!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/17
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    איזה טעם יש בלקיים משחק של קבוצה כלשהי אחרי שהיא פיטרה מאמן? לא עדיף פשוט לתת לה את הנקודות וזהו? קרה אי פעם שהיא לא ניצחה?
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    טופח לעצמי על השכם

    הרטה!