היום ה-14: יוון עשתה את הסנסציה נגד צרפת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2004' פורסם ע"י לירן, ‏25/6/04.

  1. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    נו נו

    מה נאמר ומה נגיד?

    ספרד-בחוץ
    אנגליה-בחוץ
    איטליה-בחוץ
    גרמניה-בחוץ
    צרפת-בחוץ


    המועמדות היחידות שנשארו הם לדעתי הולנד, צ'כיה ופורטוגל. ליוון יהיה קשה לתת כל משחק 200%.


    אבל באמת כל הכבוד ליוון, נבחרת שלא ציפו שתעלה משלב הבתים ותדיח את אלופת אירופה בדרך לחצי הגמר.

    שער יפה מאוד של חריסטאס, למרות המשחק הלא כל כך יפה שלהם.

    לגבי צרפת, אני פשוט ידעתי, ידעתי שהם יזלזלו ביריבה, אבל זאת בעיה של כל אירופה, זילזול בקטנות, וראינו מה יצא מזה השנה.
     
  2. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגיע להם! נבחרת צרפת באה עלובה, בלי השקעה, בלי מאמץ, בלי תנועה ובלי תשוקה. עלוב. כל כך שמחתי כשהם חטפו את הגול. פשוט חבל להרחיב עליהם במילים, אז אני לא אעשה את זה.
    מי שכן שווה מילים זו הנבחרת המרשימה ביותר ביורו הזה (פרט לשבדיה), יוון. משחק מושלם של הקבוצה הים-תיכונית. מושלם! הם עשו הכל, כולל הכל נכון. שמירה מושלמת על כל השחקנים, יציאה חכמה להתקפות, בלי טיפת לחץ ופאניקה. המאמן אוטו ריהאגל, שבתחרות הזה טוב אפילו מסוונגו הריאלי, עושה שם עבודת קודש. קשה להאמין שבאופן תאורטי, האופי של היוונים צריך להיות דומה לזה שלנו. כזה סדר מופתי, כל שחקן יודע בדיוק מה צריך לעשות. קראגוניס נתן כנראה את משחק חייו. הוא ידע לא להטיס את הכדורים שההגנה זכתה בהם לשמיים, אלא יצא בשקט להתקפות, וסחט עבירות, צהובים, ובעיקר - זמן. קשה להאמין שהוא יושב על הספסל של אינטר. חריסטאס הוכיח שוב שמדובר בחלוץ נהדר לקבוצות מהדרג השני עם שער ועבודה קשה על ההגנה של צרפת. באסינס ניטרל את הכניסות של פירס לאמצע, ופיסאס הצטיין אף הוא, יחד עם כל הגנת יוון. עוד לאחר הנצחון מול פורטוגל כתבתי שהיוונים עשויים להיות ההפתעה הנעימה של היורו, ועכשיו אני שמח לגלות שצדקתי. לצערם, בחצי הגמר תעמוד מולם קבוצה בלי מנטליות של פרימדונה. ובכל זאת, אסור למחוק את יוון. יאסו!
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מה שיש לי להגיד, זה שתחזרו לכל מה שכתבתי בכל המשחקים של צרפת בשלב הבתים, בעיקר אחרי המשחקים עם קרואטיה ושוויץ, תכפילו בעשר, ותקבלו את כל מה שיש לי להגיד היום. זה סופו של עידן בכדורגל האירופי, וסליחה על הטון הדרמטי, היום ראיתם בפעם האחרונה את נבחרת צרפת של דור השחקנים הגדולים באמת בכדורגל הצרפתי. לאליפות הזו הופיעה צרפת שלא הזכירה את צרפת ששלטה בכדורגל האירופי בעשור האחרון (וכן, אני מדבר על עשור, למרות שביורו 96' מי שזכתה הייתה גרמניה).

    נבחרת בלי הגנה, בלי משחק קישור ראוי לשמו (ההיעדרות של ויירה הייתה קריטית מול יוון, אבל היא באמת לא תירוץ), הרבה מאוד שחקנים שלא סיפקו את הסחורה בשום פנים ואופן כמו תיירי הנרי (המחיר שלו אחרי יורו 2004 ירד בחצי, פשוט טורניר עלוב), דויד טרזגה (אם המחיר של הנרי ירד בחצי, של טרזגה ירד בהרבה יותר), קלוד מקאללה, וכן- גם זינדין זידאן. הכי גרוע, זה שזו פשוט לא נבחרת. מה שראינו ביורו 2004 זה אוסף שמות ללא מאמן, ללא שיטה ולמרות שהיה לו חומר מהמשובחים שניתן לחלום עליהם על הנייר (ששווה לאתם יודעים מה). ז'אק סאנטיני הוא לא האשם היחיד, אבל הוא האשם מס' 1 בכישלון הקולוסלי הזה של צרפת.

    אני ממש לא עצוב על ההדחה של צרפת, למרות שתמיד רחשתי סימפטיה לצרפתים ולסגנון הכדורגל האטרקטיבי שלהם. ביורו הזה התקשתי להיות מאחורי הצרפתים החל מהמשחק הראשון, והיו לי סיבות טובות. זו הנבחרת הצרפתית השבלונית והמשעממת ביותר של צרפת מאז יורו 92', אולי מאז מונדיאל 90'. צרפת פשוט לא הייתה צרפת, ועצוב לומר זאת. מגיע להם לעוף, שיעשו בדק בית, וריענון שורות רציני בנבחרת, בכדי שלצרפת יהיה עתיד גם בטורנירים הבאים.

    מעולם לא היה לי דבר נגד יוון, אך על העלייה של הנבחרת הגועלית היוונית אני ממש לא שמח. עם כל הכבוד לסיפור הסינדרלה המרגש והמפתיע והקוריוז שבעניין, בחצי גמר גביע אירופה תשחק קבוצת כדורגל מיושנת ומכוערת שנוקטת באמצעים שעברו מן העולם (כך חשבתי לפחות), וזה המשך ישיר לזכייתה של פורטו הבונקריסטית בליגת האלופות.

    כולי תקווה שמרבע הגמר בין דנמרק לצ'כיה תצא אלופת אירופה החדשה, בשבדיה אני פשוט לא מאמין, ואם הולנד או פורטוגל לא זוכות ביורו הזה הן כנראה לא תזכנה לעולם בתואר.
     
  4. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה כל כך אנטי? אין ליוון את הכלים כדי לעמוד נגד צרפת, ספרד או פורטוגל במשחק פתוח, בדיוק כמו שאין גם לאנגליה. מבחינתם, ההגנה זוהי הדרך היחידה לנצח. אז למה, למה, למה לא להעריך משחק הגנה משובח? גליצ'ים בעל דיוק מילימטרי? נחישות והקרבה בלתי נגמרת? סגירה מופתית? לא כל היופי בכדורגל טמון בדריבל.
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    לפני המשחק האמנתי שיוון יכולה להפתיע, אך דווקא במחצית כבר חשבתי אחרת. אחרי משחק מושלם של היוונים במחצית הראשונה ומחצית כל כך גרוע של צרפת הייתי כבר בטוח שצרפת תגנוב איזה 1:0 בסופו של דבר. יוון לא תוכל לשחק בלי טעויות גם במחצית השניה וצרפת לא תוכל לשחק כל כך גרוע כמו במחצית הראשונה, ואם אחרי משחק מעולה של יוון וגרוע של צרפת התוצאה הייתה 0:0 אז צרפת הייתה אמורה לנצח. מסתבר שטעיתי, יוון הצליחה לשחק בלי טעויות גם במחצית השניה ומנגד צרפת הצליחה לשחק גרוע באותה מידה גם במחצית השניה.

    ועכשיו אחרי שצרפת הודחה אני יכול להרשות לעצמי לרדת על הנבחרת החלשה הזאת שלא הגיע לה להיות ברבע הגמר.

    במשחק הראשון של צרפת נגד אנגליה, צרפת הייתה מאוד חלשה והרבה פחות טובה מאנגליה. אך בסופו של דבר זידאן כבש בבעיטה חופשית שכל שוער בטורניר הזה פרט לג'יימס היה עודף ושער נוסף מטעות גדולה ולא אופיינית של ג'רארד. במשחק השני השופט בא לעזרתה של צרפת וכך גם טודור. ובמשחק האחרון זה כבר ממש לא היה חוכמה לנצח את שוויץ החלשה.

    והיום ראינו שהנבחרת הצרפתית היא נבחרת חלשה הרבה יותר ממה שרבים חושבים ויותר נכון שהשחקנים שלה הרבה פחות טובים ממה שרבים חושבים. תוסיפו לזה מאמן גרוע ומנגד קבוצה טובה ותקבלו צדק! נבחרת צרפת עפה מהיורו. נשאר לי רק לבכות על כך שאיטליה כבר מחוץ לטורניר, טורניר בו איטליה הייתה צריכה לזכות.

    באו נעבור על הנבחרת הצרפתית: נדלג על בארטז שדווקא לו לא היה שום קשר ליכולת החלשה של הטריקולור. גאלאס (או דלאס כפי שרמי וויץ קורא לו) שחקן לא רע אך ללא שום שפק לא ברמה שטוראם היה לפני 4 או 6 שנים. גאלאס אפילו לא תמיד שחקן הרכב בצ'לסי וכמובן שלא נמנה בשורה הראשונה של המגנים. ליזאראזו כבר זקן, באיירן שיחררו אותו, אבל לצרפת הוא מספיק טוב. טוב מספיק? לא נראה לי.
    במרכז טוראם כבר לא טוראם, והראיה לכך העונה הרעה שלו ושל יובנטוס וכך גם בטורניר הזה הוא פשוט לא היה טוב. סילבסטרה עוד שחקן טוב ולא יותר מזה. עשה 2 פנדלים והיום גם השאיר את חאריסטאס חופשי לנגוח ולכבוש.
    מקללה, לא שיחק טוב בצ'לסי השנה, הוא לא היה השנה אותו קשר אחורי של ריאל מדריד. תוסיפו לזה שהוא אף פעם לא היה טוב בנבחרת וכך שהוא לא יודע להנהיג וקבלו מרכז מגרש חלש מאוד. ויירה אומנם לא שיחק היום אבל גם הוא ממש לא הבריק ביורו והיה חלש כמו שאר החברה. דקור טוב רק בלעשות עבודה שחורה, ומה לעשות שאת זה לא היו זקוקים ממנו היום. זידאן היה נקודת האור היחידה של צרפת בטורניר, אך חשוב לזכור שגם זה היה מבחינה סטטיסטית הוא כבש שער ששעיטה חופשית, שכו שכבר אמרתי כל שוער בטורניר הזה היה לוקח פרט לג'יימס, הוא כבש פנדל והוא כבש נגד ההגנה החלשה של שוייץ.
    פירס היה צל של עצמו ולא תרם כלום בארבעת המשחק, לא בהתקפה ולא בשום דבר אחר. טרזגה, היה חלש ביונבטוס העונה, וביורו הזה הוא היה צל של עצמו. לא תנועה, לא השקעה ואפילו השער היחיד שהוא כבש היה בעזרת היד. הנרי אומנם כבש צמד נגד שוייץ, אבל זה בערך למה שהוא מסוגל, שלושים ומשהו שערים בליגה האנגלית לא מספיקם ביורו. וכאשר המחליף הראשון שלך הוא "שחקן" כמו וילטורד, אז באמת שאין לך מה לחפש. גם סאהה הוא חלוץ בינוני + ששוב כמה שערים בליגה האנגלית גרמו לאנשים ובעיקר סאנטיני לחשוב שמדובר בשחק מעולה. וסאנטיני כמו שהוא נראה, אין לו ממש מושג.

    מנגד יוון... במילה אחת- קבוצה. קבוצה של מאמן. למה את גרמניה הוא לא אימן?!
    איזה עבודה הוא עשה, יוון שאף פעם לא הייתה נבחרת מגובשת נראת בטורניר כנבחרת המגובשת ביותר, הנבחרת הנלחמת ביותר והטקטית ביותר. שחקני הגנה נהדרים שאיכותיים. גם בקישור ובהתקפה אין ליוון ממה להתבייש ובטוח שלא מצרפת.

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_dance.Xxx :aaa021: :aaarse:

     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    להזכירך הנבחרת "האטרקטיבית" שלך, צרפת, ללא כדורים נייכים וללא שער לא חוקי כבשה רק שלישיה וגם זה לרישתה של הנבחרת החלשה בטורניר שוויץ.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הנרי שחקן טוב אבל חלוץ ושחקן הטוב בעולם הוא לא היה אף פעם וגם לא יהיה. בליגה האנגלית בקושי יש הגנות ובגלל זה קל לא לעשות דברים נהדרים שעדיין הרבה אחרים לא חולמים על זה אפילו. אבל בטורנירים הגדולים הוא פשוט נעלם, הוא פשוט לא שם אולי פרט לכמה משחקים ביורו 2000. הנרי לא עשוי מאותו החומר שעשוי רונאלדו, אחד קשה שמתעלה בטורנירים האמיתיים וסוחב נבחרת שלמה לזכייה באליפות העולם (במקרה הזה זה אליפות אירופה). רונאלדו אמרו עליו שהוא החלוץ הטוב בעולם והוא הוכיח את זה ברמות הכי גבוהות, בניגוד להנרי.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    עדי, את האמת, לדעתי השליטה של צרפת נפסקה כבר בשנת 2000 לאחר הזכייה ביורו.
    כבר 4 שנים שצרפת לא נתנה באמת משחק גדול(עם כל הבוד לעלייה ללא הפסדים מהבית המצחיק של ישראל וסלובניה).
    כשטענתי לפני המונדיאל בויכוח עם בני שלצרפת אין את הכלים להתמודד עם ברזיל, ידעתי על מה אני מדבר.
    מבחינת יחדים, בהחלט יש לצרפת את הכלים להתמודד עם ברזיל, אבל צרפת פשוט לא הפכה את היחידים לקבוצה.
    אחרי שפורטו זכתה בליגת האלופות אמרתי שהגדולה של פורטו שהכולל עלה על חלקיו.
    היום ברור ששום דבר בנבחרת הצרפתית לא השתנה מהמונדיאל, כל אחד משחק בנבחרת בשביל עצמו.
    הדבר היחיד שיכול לגרום לצרפת לשחק כקבוצה, זה לעשות את חילופי הדורות לא רק על הנייר, אלא גם במגרש.
    זה לא עוזר לאף אחד עם סאהה ורוטן נכללים בסגל של צרפת אבל מקבלים במשך 4 משחקים 20 דקות(במיוחד רוטן).
    סאהה חייב לפתוח במקום טרזגה, גם ג'ולי לדעתי צריך לפתוח במקום הנרי.
    בהגנה להעיף את דסאי הזקן לכל הרוחות ובלי ספק, להדיח את בארטז מההרכב הראשון.
    להכניס את רוטן להרכב, ולוותר על קשר אחורי אחד(מקללה מספיק).
    רק ככה צרפת יכולה לחזור לכדורגל שהיא הציגה בעבר.

    ובוריק, זכותו של עדי לא לאהוב את משחק ההגנה של יוון.
    מכיוון שגם את השבדים אני מחשיב כהפתעה, במידה ויהיה מפגש יוון - שבדיה(בתקווה שלא) בחצי הגמר, אין לי ספק שגם אני אהיה עם שבדיה.
     
  9. Ljungberg 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/04
    הודעות:
    1,154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנרי הרבה יותר כשרוני מרונאלדו וכשהוא יתחיל לתפוס מעצמו פחות ולשחק יותר קבוצתי הוא יצליח גם בטורנירים גדולים בארסנל הוא המלך וכל הכדורים הולכים אליו בצרפת השיטה קצת שונה כי יש עוד כוכבים כך שהבעיה של הנרי היא פסיכולוגית ולא בכשרון שלוו....
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראת את מה שכתבתי, שצרפת של יורו 2004 זו הנבחרת הצרפתית הכי משעממת ב-12 השנים האחרונות? שצרפת לא הזכירה את הכדורגל היצירתי וההתקפי שאפיין אותה בשנים קודמות? או שאתה סתם מנסה להיטפל לדבריי...?

    כאן אני חייב לצאת נגד הדברים האלו. ויירה היה יוצא מהכלל בנבחרת צרפתית מתחת לבינונית בשני המשחקים הראשונים של צרפת, הוא החזיק אותה מעל המים במצבים קשים ל-ב-ד, והוכיח את עצמו כמוליך האמיתי של הנבחרת. נגד שוויץ הוא היה חלש יותר, והוא גם נפצע.

    אם אתה חושב שזה מה שהוא מסוגל, כנראה שראית אותו מעט מדי, גם במדי צרפת. עד מתי יימשך הזלזול בהנרי רק בגלל שהוא משחק בפרמייר ליג? למה, איפה נמצאים הכובשים הגדולים של הליגה האיטלקית? בבית עם שלושה שערים בשלושה משחקים? או בחוץ עם יריקה על שחקן דני? או אחרי כמות נגיחות דו ספרתית ממצבים חופשיים שהלכו החוצה? איפה חלוצי הליגה הספרדית המהוללים? על ספסל הנבחרת הספרדית הכושלת? תראה איפה נמצאים חלוצים מהפרמייר ליג, בצמרת הכיבושים בטורניר. בחייאת, הוא פשוט הגיע בכושר חלש מאוד, חודשיים הוא לא כבש במדי ארסנל/צרפת, ומי שציפה לכושר טוב שלו פשוט לא עקב אחריו מספיק לפני האליפות.

    לגבי יוון, ברור לי שיוון משחקת בהתאם למגבלות הכישרון שלה מול נבחרות עדיפות עליה. כל הכבוד לה על הגליצ'ים, על משחק ההגנה ועל הנחישות הבלתי מתפשרת- כדורגל מהנה זה ודאי לא, הייתי מעדיף לראות כאן את נבחרת גרמניה במקום היוונים, היא משחקת כדורגל הרבה יותר מהנה, באותה שיטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/04
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    הנרי זכה בקריירה הדי קצרה שלו (בן 26) במונדיאל, באליפות אירופה, בשני גביעי קונפדרציות והגיע לחצי גמר ליגת האלופות. הוא שבר את שיא הבישולים בליגה האנגלית בעונה שעברה ואם אני לא טועה העונה הוא גם שבר את שיא ההבקעות. הוא השחקן היחיד באירופה ברמות הגבוהות שכובש מעל 20 שערים ומבשל כמעט באותה המידה בד"כ. אם תוסיף העונה את שעריו בגביע האנגלי (4 שערים) וליגת האלופות (6 שערים) תגלה שהוא כבש העונה לא פחות מ-41 שערים (וסליחה אם אני טועה בשער או שניים). ארון הגביעים של הנרי (ללא התארים הבינלאומיים) - אליפות עם מונאקו, שתי אליפויות עם ארסנל, שני גביעים. הגיע לגמר גביע אופ"א, השחקן הראשון בתולדות הפריימרליג שזוכה בתואר שחקן השנה של העיתונאים והשחקנים שנתיים ברציפות.

    כן, נו, שחקן טוב שלא הוכיח עצמו ברמות הגבוהות בניגוד לרונאלדו שאשתקד זכה באליפות הראשונה שלו.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    בני, עם כל הכבוד להנרי, ב98 הוא לא היה בורג חשוב בזכייה של צרפת ביורו.
    התרומה שלו לצרפת באה לידי ביטוי רק בשנת 2000.
    ומאז במשך שני טורנירים הוא מתחת לכל ביקורת בנבחרת.
    אמרתי את דעתי כבר בעבר, לדעתי עם מחפשים חלוץ רחבות צריכים להביא את רוד, עם משחקים על חלוץ שיכול לעשות הכל כולל הכל בהתקפה הולכים לראול, ועם מחפשים בחור שיפציץ בכל עונה לוקחים את שבצ'נקו.
    הנרי הוא חלוץ טוב, חלוץ ברמה הגבוהה, אך לא הטוב בעולם.
    וכל עוד זידאן משחק, הוא בטח לא השחקן הטוב בעולם.

    ולמרות זאת, אסור לשפוט את הנרי לפי היורו האחרון.
    אז נכון שזה נראה כאילו הנבחרת לא מענינת אותו, וזה יכול להכעיס הרבה אנשים, אבל עדיין מדובר על שחקן מהדרג הראשון.

    ואגב, משום מה בני השמטת את הקטע שלהנרי אין את התואר החשוב ביותר ברמת המועדונים, ליגת האלופות.
     
  13. ScottishGunner Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    355
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואם מחפשים מישהו שיעשה את כל זה לבד - מביאים את הנרי. אז מה אם אין לו צ'אמפיונס ליג? לרונאלדו גם אין, וגם לרוד, ועומת זאת, לדקו ולאלייניצ'ב יש- זה הופך אותם לסופרסטארים? ממש ממש לא. אתה יודע, כשבוחרים מישהו לשחקן העונה מסתכלים על כל העונה שלו, ולא על משחק מסויים, אפילו אם הוא הכי חשוב. וגם אם מקטלגים מישהו כשחקן בדרג הראשון של אירופה, עושים את זה על פי משחקים רבים.

    בחייכם, אילו הגנות יש בליגה האיטלקית? של ברשיה ולצ'ה (אל תפסו אותי במילה, אני לא בטוח שהיא עדיין בסרייה א)? ככה אותו דבר בפריימרליג עם לידס ופורסמות' לדוגמא. ותאמינו לי שאם תיתנו למועדונים האלה משחק, האנגליות ינצחו. גם מול אינטר ורומא הנרי עשה צחוק, אז מה אתם עוד רוצים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/04
  14. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    לא מדבר על "השחקן הטוב בעולם", אין דבר כזה מבחינתי. אפשר רק לפי עמדות להשוות שחקנים.

    ליגת האלופות זה התואר החשוב ביותר ברמת המועדונים? הצחקת אותי. כל קבוצה אלא אם כן קוראים לה מנצ'סטר יונייטד או ריאל מדריד, תעדיף זכיה בליגה מאשר בצ'מפיונז. וזה לא משנה, גם לואן-איכסלרוי אין את התואר הזה, גם לרונאלדו אין.

    תסביר לי איך הנרי נחות מראול (שאני בספק אם הגיע ליותר מ-15 שערים בריאל העונה) או ואן-איכסלרוי (שאני לא חושב שהגיע ל-20 שערים)?
     
  15. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נא לא להפוך את הדיון לעוד מלחמת הסרייה אה נגד הפרמיירשיפ...

    אתה יודע מה? יכול להיות. אם היה שחקן בנבחרת צרפת שלפני האליפות יכולת להגיד עליו שהוא מועמד פוטנציאלי להיות שחקן השנה של 2004 לו צרפת הייתה מצליחה, היית ישר מצביע על תיירי הנרי. מה שבטוח, זה שבשנה שבה מתקיימת אליפות אירופה כשתיירי הנרי נותן טורניר כל כך כושל ביחס לציפיות, לעולם הוא לא יוכתר לשחקן העונה- וזה גם לא יגיע לו. מבחינת הנרי לטורניר הזה יכולות להיות השפעות מרחיקות לכת לגבי הקריירה שלו, הרבה יותר ממונדיאל 2002 (מה אפשר היה להסיק לגביו, מפחות מ-120 דקות בטורניר שהסתיים בגלל הרחקה שערורייתית?). היורו הוא כישלון עצום לתיירי הנרי יותר מכל שחקן אחר בנבחרת צרפת, ותהיה לו עבודה קשה להתאושש בעונה הבאה.

    כמו שזה נראה כרגע, אני לא משוכנע אם הוא יוכל להתאושש בארסנל (וזה לא טוב), אבל אחרי חופשת הקיץ נהיה כולנו מעט חכמים יותר.