אכזבה כתומה - הדחה משפילה עם 0 נקודות כבר בבתים

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏25/5/12.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ברט ואן מרווייק החליט ללכת הביתה!

    רק שתדעו... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    פחות מעניין ממה שהתקשורת באמת מנסה להשיג - מידע פנימי על הבלאגן הגדול בנבחרת בטורניר הזה. יש הסכמה גורפת על כך שהמחנאות בנבחרת חזרה לימים היפים של שנות ה-90, הבעיה היא ה"קוד האתי" בין השחקנים שלא חושפים את השמות ואת המריבות. רק מסכימים להגיד ש"לא כולם חברים של כולם", וזה בלשון המעטה.

    אבל שיהיה. בטח זה יתפרסם עוד 10 שנים.
     
  3. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    מי המועמדים להחליפו? רונאלד קומאן הצהיר שהוא נשאר בפיינורד.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. מאוד מקווה שחוס הידינק יהיה המאמן הבא שלנו. מחזיק ממנו מאוד והוא גם הוכיח את עצמו בעבר לא פעם ברמת הנבחרות.
    2. מסכים מאוד עם הדברים שAW forever אמר כאן. אין ספק שואן פרסי היה חלש הטורניר אבל גם הונטלאאר היה חלש מאוד. בטורניר הנוכחי, כמו במונדיאל, הונטלאאר אכזב בדקות שקיבל ולא לקח את הצאנס (כשכבר קיבל אותו) בשתי ידיים.
    3. קראתי כאן שמות של הרבה שחקנים צעירים שיש דרישה לראות אותם מקבלים את חולצת ההרכב הראשון או לפחות דקות משמעותיות. צריך לזכור שני דברים: א. כישרון, בטח בגיל צעיר, לא מבטיח כלום. כדי להיות שחקן הרכב בנבחרת הולנד, בטח אם אתה שחקן התקפי (בהגנה זה קל יותר), אתה צריך יותר מזה. אתה צריך להוכיח את עצמך לאורך שנים. ב. לא רק שאתה צריך להוכיח את עצמך לאורך שנים, זה גם חייב להיות בליגות חזקות יותר מהליגה ההולנדית.
    הכשרונות הצעירים שצוינו למעלה יקבלו את חולצת ההרכב כשהם יוכיחו את עצמם ברמה שתגרום לקבוצות החזקות באירופה לקנות אותם. אני נהנה לצפות בליגה ההולנדית, בטח במשחקים של הקבוצות הגדולות, אבל הרמה של הקבוצות בהולנד, בטח מבחינה הגנתית, לא מתקרבת לזאת של הקבוצות בליגות החזקות באירופה. וכן, להתמודד על ההרכב באיאקס זה קל בהרבה מלהתמודד על מקום בהרכב בטוטנהאם לא לדבר על ריאל מדריד או ברצלונה.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ברור, כי המחנאות הכי גדולה הייתה בתקופה שלו (98 - סורינאמים נגד לבנים) כשהוא בבירור לוקח את הצעד של הלבנים.

    זה יהיה קומאן, ככל הנראה, לצערי. פשוט מדהים איך כל החיים זה טיימינג אחד גדול. עד לפני שנה אף אחד לא חשב עליו, ופתאום שנה אחת טובה (האמת, שנה מדהימה..) והוא המועמד הבכיר. עדיין אני לא רוצה לראות אותו על הקווים. לא חושב שהוא מספיק טוב.
    כולם יודעים שהבעיות הן האגו והבעיות בין הכוכבים. אני לא רואה אותו (בטח לא הידינק חסר העמוד שידרה) מצליח לפתור את הבעיות, לעשות ניקוי של ה"גורמים הבעייתים" ולבנות נבחרת מלוכדת, עוד לפני בכלל שמישהו מוסר כדור. אולי ואן חאל או רייקארד מסוגלים. אולי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/12
  6. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    חוס הידינק מאמן ענק בלי קשר לאת מי הוא העדיף או לא, הוא יהיה נהדר.

    אני די הלכתי בכיוון של פרנק דה בור...טוב נו, לפחות את מארוויק לא נראה על הקווים במונדיאל.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    גם רייקארד (שמאז ברצלונה נעלם כמעט לגמרי) הוא אופציה מעניינת.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    השבועון 'פוטבל אינטרנסיונל' פרסם באתר שלו רשימה של מאמנים שמועמדים לאימון הנבחרת. לפי הסדר שלהם:
    1. לואי ואן חאל - ללא קבוצה. זה לא סוד שהמאמן שלא הצליח לעלות עם הולנד למונדיאל 2002 רוצה עדיין לאמן נבחרת בטורניר גדול. כרגע לא בטוח אם ההתאחדות באמת מעוניינת במאמן שידוע שלא תמיד מצליח להסתדר עם שחקנים עם אגו נפוח...
    2. פרנק רייקארד - מאמן נבחרת סעודיה. האם הוא יחזור לקדנצייה נוספת? אין הרבה סיכוי. כך רוצה התקשורת ההולנדית להאמין.
    3. רונלד קומאן - מאמן פיינורד. אתמול במהלך פתיחת האימונים של פיינורד קומאן התחמק באלגנטיות מכל שאלה שקשורה בנושא הזה. ברור שקומאן רוצה, אבל האם פיינורד תשחרר אותו? "המאמן אמר אתמול: "אני מאמן פיינורד ונשאר גם פה..."
    4. פרנק דה בור - מאמן אייאקס. מאז שאייאקס זכתה באליפות מדברים באמסטרדם על זה שהמאמן אולי יישאר 10 שנים בתפקיד שלו. דה בור בעצמו אמר שהוא נורא מרוצה באייאקס גם בגלל שקרויף נמצא באזור. אתמול צוטט אחיו בטוויטר: "יגיע יום שפרנק יאמן את הנבחרת. לא היום..." לא רק זה, האם קרויף יהיה מוכן לעודד את פרנק? אני לא יודע.
    5. חרט יאן וורבייק - מאמן AZ. הוכיח ב-AZ שהוא מצליח יפה מאד באלקמאר, אבל לוורבייק אין בעבר הרבה הצלחה בפיינורד שם הסתבך עם השחקנים הוותיקים של הקבוצה (בין השאר מקאיי). המאמן בעצמו רוצה גם מדי שבוע לעבוד.
    6. רוד חוליט - ללא קבוצה גם שמו של חוליט עלה למרות שאין לו הרבה הצלחה כמאמן. דיברו עליו בתקשורת כאיש שמסוגל להתמודד עם האגו של הכוכבים בגלל שהוא היה בעצמו כוכב גדול עם אופי לא פשוט.
    7. קו אדריאנסה - ללא קבוצה. למרות שהוא מאמן לא רע הוא נחשב לאיש שמתקשה לעבוד ביחד ולא מוכן להתפשר על דברים קטנים. בגלל זה פוטר בעונה האחרונה בטוונטה.

    * מאמן זר - מורטון אולסון, ארסן וונגר, פאביו קאפלו, ופפ גווארדיולה הם שמות נחמדים, אבל הראשון שמכיר את הכדורגל ההולנדי מצויין מאמן כבר שנים את דנמרק והשמות האחרים לא נראים לי רלוונטים.

    אז מי יהיה המאמן הבא?
    ההערכה שלי שהמאמן ייבחר מהשלישייה הבאה:
    קומאן, ואן חאל ופרנק דה בור.
     
  9. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    ממממ, פרנק רייקארד באמת נעלם. הוא יכול להיות אופציה מעניינת.

    "6. רוד חוליט - ללא קבוצה גם שמו של חוליט עלה למרות שאין לו הרבה הצלחה כמאמן. דיברו עליו בתקשורת כאיש שמסוגל להתמודד עם האגו של הכוכבים בגלל שהוא היה בעצמו כוכב גדול עם אופי לא פשוט"

    כאוהד צ'לסי אני מוכן להגיד שבתור מאמן צ'לסי הוא היה מאוד מצליח וגם הציג כדורגל נהדר, בגלל שטויות של ההנהלה הוא לא המשיך כי בתור מאמן הוא היה מצויין. למרות שמאוד הייתי שמח לראות אותו מאמן (אחד השחקנים האהובים עליי בכל הזמנים) הוא לא נראה לי האיש המתאים להולנד כרגע.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    רייקארד פשוט אכזב אותי. הוא רודף בצע וזה לא ציפיתי ממנו. היתה לו הצלחה בברצלונה ובמקום להשאר בצמרת הכדורגל האירופאי הוא הלך בעקבות הכסף. קודם בגלאטסראיי עכשיו בסעודיה. אני אישית ממש לא מבין אותו.

    מתי ראינו את חוליט מצליח כמאמן/שחקן בצ'לסי? זה היה בסוף המאה הקודם. מאז האיש נדד לניוקאסל, אימן את הולנד הצעירה, נכשל בפיינורד, אימן בשביל לחיות בהוליווד את הלוס אנג'לס גלאקסי ולבסוף נחת לאסוף הרבה כסף בצ'צ'נייה בקבוצת טרק גרוזני. קשה לי להאמין שההתאחדות שוקלת ברצינות את חוליט כמאמן הנבחרת.

     
  11. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    אפשר להתווכח על השאלה האם ההצלחה שלו בצ'לסי רלוונטית בכלל לכדורגל של היום אבל הוא היה נהדר לצ'לסי עצמה, אני לא יודע מה קרה לו אחרי זה בניוקאסל ופיינורד נניח, אבל אני חושב שהוא יכול להיות מאמן מעולה באופן כללי ולאו דווקא להולנד.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    האם ההתאחדות ההולנדית תרצה בכלל לקחת סיכון? דעתי האישית זה שחוליט לא צריך בשום אופן להיות מאמן הנבחרת. נכון, הוא תרם לצ'לסי, אבל זה היה בעונות 1996-1998...אחרי זה הוא פשוט נכשל.

    ידיעה אחרונה אומרת שגם פרנק דה בור וויתר על הג'וב. אם קומאן יתקשה להשתחרר מפיינורד אז דה בור פשוט אמר היום שהוא לא מעוניין כרגע בתפקיד. "הבנתי שקומאן כרגע לא אופצייה, אתם יכולים גם למחוק את שמי מהרשימה..." כך הוא אמר לעיתון 'הטלחראף'.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שי, זה לא קצת מוזר שמאמנים ובעיקר צעירים כמו קומאן ודה בור מוותרים על משרה יוקרתית של להיות מאמן נבחרת הולנד? לא מציעים לו כאן את נבחרת אלבניה, מציעים לו כאן את אחת הנבחרות החזקות בעולם, סגנית האלופה למי ששכח וכזו שככל הנראה תהיה גם במונדיאל בעוד שנתיים. לא קורץ להם לאמן נבחרת בסדר גודל כזה או שאולי הם מפחדים שזה גדול עליהם בינתיים כשהם רואים דוגמאות מהעולם של שחקני עבר ומאמנים צעירים שהתרסקו ברמת הנבחרת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/12
  14. kraz11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/09
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאמנים צעירים כאלה צריכים להשאר בקבוצות שלהם ולהמשיך את ההתקדמות גם של הקבוצה וגם האישית שלהם....אין סיבה לעזוב את המועדון אחרי שנה-שנה וחצי, שיתנו למועדוונים עוד שנתיים שלוש
    לפני שיחשבו להתקדם וככה לדעתי כל הצדדים ירוויחו

    לדעתי לואן חאל מגיעה עוד הזדמנות בנבחרת
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עידן, אני חושב שגיא ענה לך כבר, אבל אוסיף עוד דבר אחד או שניים. לדעתי רונלד קומאן מאד רוצה, אבל פיינורד לא תשחרר אותו. את זה אני יכול להבין. פרנק דה בור לעומת זאת וויתר כנראה בעצמו על האפשרות. זה לא סוד בהולנד שמאמן אייאקס נמצא בתהליך מסויים באלופת הולנד. אני לא פוסל שקרויף כבר דיבר עם דה בור והמליץ שיישאר באייאקס.

    יש לציין עוד שני דברים חשובים בעניין הזה:
    1) המשרה לא בדיוק דומה לאימון של קבוצה. אתה לא עומד מדי יום על הדשא
    2) פרנק דה בור אולי מפחד שאם הוא יענה עכשיו לתיגר הוא יכשל כמו שקרה קצת עם ואן באסטן. אתה צריך קצת יותר מלהיות מאמן טירון כדי להלחם עם שחקנים שיש להם אגו מאד גדול...

    לדעתי יש בעיה אחת עם ואן חאל. האיש מסתכסך בקלות עם שחקנים שיש להם אגו כמו שיש למאמן...זה קרה עם הנבחרת בשנים 2000 -2002 וגם בביירן הסתכסך עם מספר שחקנים בכירים כמו עם ריברי. לי יש הרגשה שלא יקח הרבה זמן עד שואן חאל יסתכסך עם ואן פרסי ואולי גם עם סניידר. בעיקר הראשון הוא בעיניי בעיה מאד לא קטנה. לצערי ביורו הזה הוכח שואן פרסי הפך להיות צמד חמד עם אפלאיי. השמועות מדברות על זה שאפלאיי מאד לא אהוב בנבחרת. ואן פרסי נראה בבירור רק מתעסק עם החבר המרוקא/הולנדיי שלו...

    בכל מקרה אם ההתאחדות הולכת על ואן חאל אז תהליך בניית סגל חדשה יכולה להחזיר את ההגמוניה של הולנד. אם יש דבר שואן חאל כבר הצליח בעבר זה לעבוד עם צעירים. לא חסרים עכשיו צעירים מוכשרים בהולנד ואולי השידוך של מאמן נוקשה כמו ואן חאל עם צעירים רעבים בלי אגו גדול מדי יכול להחזיר את הולנד לנבחרות העלית בעולם.

    אנחנו נראה מה יקרה.