איטליה עם עליונות ברורה מול אנגליה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏24/6/12.

  1. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    ווין רוני אחד החלוצים הטובים בעולם ומי שמעביר ביקורת על רוני מדבר שטויות, הוא שיחק ממש לבד.
    שמרו עליו 2 בכל נגיעה שלו בכדור, ואם מבטלים ככה את מסי אז למה שרוני ידפוק לך איזה צמד? יש כאלה שחושבים שאם אתה לא דופק איזה גול במשחק מכריע אתה לא ווינר ואתה לא חלוץ גדול אבל ראבאק תסתכלו קצת על הנסיבות. לא הכל שחור או לבן.

    כבר אמרתי מהמשחק הראשון של אנגליה שככה היא לא תגיע לשום מקום. להגיד שאין לאנגליה כלים להתמודד עם איטליה זה מצחיק ועלוב. אנגליה מורכבת מאלופת אנגליה, אלופת אירופה ועוד כמה קבוצות גדולות כמו יונייטד ליברפול וארסנל.
    תצאו כבר מהבועה שלכם, לעשות בונקר ולהתפלל 120 דקות זה לא תמיד הדבר הנכון, אני בטוח שאנגליה הייתה יותר מסוכנת אם היא כן הייתה מנסה לצאת למתפרצות מהירות ומאורגנות והמאמן שלהם לא היה דביל ושם שחקן כבד כמו קארול שלא מתאים לסגנון משחק כזה. האגפים שלהם הכי מהירים ביורו הזה, ווין רוני חלוץ גדול וג'רארד יודע לתמוך בהתקפה יופי, אבל הלוזריות הרסה אותם. ולוזריות בשבילי זה לא להפסיד בדו קרב פנדלים, ממש לא. בשבילי זה להיכנע ולא לנסות לנצח את המשחק הזה.
    אין לי בעיה עם קבוצות שמשחקות הגנתי אבל אני פשוט לא מצדיק את אנגליה כי ידעתי מהתחלה שהסגנון הזה לא יוביל אותם לכלום ואני בטוח שאם הם היו מנסים לשחק קצת יותר התקפי היה להם סיכוי יותר טוב ביורו הזה.
     
  2. The_Magpie Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אייג'נט אורנג',

    השנאה שלך לג'רארד יצאה מכל החורים.
    עוד לא יצא לך מהראש גמר 2005?
     
  3. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    קצת קשה לי לומר שאנגליה מיצתה את עצמה עם הודג'סון כשבפועל לא הייתה לו את ההזדמנות להכין את הנבחרת כראוי. הוא הוכיח שהוא לא מקובע ויש בו גמישות מחשבתית, אומרים כי נעים מאוד לשחק תחתיו ויש חיבור טוב מאוד בינו ובין השחקנים (ועל כן ההקרבה שלהם, לעומת המונדיאל). כן, אפשר וצריך לבקר אותו על זימונים ואי-זימונים כאלה ואחרים, אבל בסה"כ הוא עשה מעל ומעבר (ובסופו של דבר דאונינג לא שיחק שנייה).
    צריך לראות את הכיוון שלו במוקדמות המונדיאל, לראות מה הוא עושה עם הנבחרת והאם יש תהליך הצערה. צריך לתת לו עוד קצת ימי חסד, ורק אז לשפוט אותו. אני בעד לתת לו את ההזדמנות, הוא הרוויח אותה לטעמי.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    החוסר אובייקטיביות והשנאה שלך כלפי בארסה וריאל כבר משעממת. בוא נחסוך את הוויכוח המיותר הזה

    לא מדובר בתסכול, ההשוואה בניהם באה בגלל ששתיהם שיחקו על אותו סגנון משחק. לצ'לסי המזל שיחק, לאנגליה לא
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא מאמין שאני מגן על ג'רארד, אבל המסירות שהוא נותן (כמעט תמיד כדור קדימה וכמעט תמיד כדור עומק שאם מגיע ליעד יוצר מצב מסוכן) הם פי כמה יותר קשות ומסובכות מאשר של חלוץ שמוריד כדור על הראש ונותן פס על מטר לחלוץ שלידו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תגידו, אתם בטוחים שעדיין לא ממשיכים שם לשחק בין אנגליה ואיטליה? כלומר העולה לחצי הגמר היורו אחרי ההארכה הכי גרועה ומשעממת בתולדות המפעל כבר נקבעה? ראיתי את המשחק עם כמה חבר'ה ובקושי החזקנו מעמד עד הפנדלים. בסופו של דבר למרות כל הקושי - ראינו את איטליה ממשיכה לשלב הבא ובצדק. אנגליה פתחה בצורה מפתיעה עם עשר דקות של הנעת כדור טובה ומצב טוב של ג'ונסון - אבל מאז כלום, ולקראת סוף המשחק זה היה כבר אנטי כדורגל מביך, למרות שהודג'סון ניסה לשדר משהו אחר עם החילופים ההתקפיים שלו. כשהציפיות קצת עלו מבחינת האנגלים - הם לא איכזבו ונפלו. איטליה הייתה טובה הרבה יותר אבל עדיין משחקת לא מעניין וחסרת ברק.

    בעוד באלוטלי מבייש את הפירמה ומציג סדרת החמצות מזעזעת(באמת שהוא יותר דמות מפגרת מאשר כדורגלן ברמה גבוהה, הבחור גם ממש צב) וקאסנו מנהל את המשחק מקדימה לא רע אבל כנראה נגמר לו האוויר, ודי-נטאלה לא משחק - פירלו הציג משחק של אלוף, ממש כאילו חזר כמה שנים אחורה. תראו כמה הוא היה מעורב במשחק של איטליה ותמך בהתקפה לעומת ג'רארד. בימין, בשמאל, קדימה, אחורה, בועט, מתקל. קלאסה של שחקן, ומה כבר יש לומר על הפנדל. אדיר.
     
  7. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    נקודה למחשבה.
    עדיף לא להחזיק מעמד כמה דקות לפני הפנדלים,
    מאשר לא להחזיק מעמד ולהירדם כבר אחרי 19 דקות! עם ספרד.
     
  8. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת קשה לי להבין את הטענות נגד איטליה. רק חוסר מזל מנע מזה להיות תבוסה מוחצת ומשכנעת שלהם.
    איטליה שיחקה בדיוק כמו שצריכה לשחק נגד בונקר כל קבוצה שאין לה את היכולות של ספרד וגרמניה(שזה אומר כל נבחרת בעולם ובטח ביורו הזה). לבעוט מרחוק ולשחק על השחקן הכי חכם ויצירתי שלך זה בדיוק הדבר הנכון לעשות נגד בונקר ואיטליה עשתה את זה יפה מאוד והגיעה למספרים נדירים של בעיטות לשער.
    אף אחת מהמודחות של רבע הגמר או שלב הבתים לא הציגה כדורגל יותר טוב מאיטליה. איטליה היא הנבחרת הרביעית הכי טובה ביורו הזה, ומהסיבה הפשוטה הזאת היא ראויה למקום שלה ב4 האחרונות.
     
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני לא מבין את הטענות על המשחק אתמול, לדעתי ולדעת כל מי שראיתי איתם את המשחק זה אחד המשחקים היפים והמהנים של הטורניר.. לא צריך להיות 9:8 בשביל להגיד שלא היה משעמם, אתמול כל הזמן היה מצבים והפתיחה בכלל היתה רצחנית

    זה שבהארכה אנגליה העבירה חצי שעה בבונקר מטורף לא משנה את העובדה שאיטליה המשיכה לתקוף ללא הפסקה ושנתנה משחק מעולה ומהנה
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאז 2005 זכינו בתארים, כולל ליגת האלופות, שבליברפול לא יכולים להרשות לעצמם לחלום עליהם בזמן שמצב המועדון מידרדר יותר ויותר מדי עונה. ההישג הכי גדול ובעצם ההישג היחיד בקריירה של ג'רארד מוכתם לעד בצלילה שלו. אין ספק שאין במה לקנא, אבל האם זה יצא מהראש? לא, אני נזכר בשוד הזה בכל פעם שאני רואה את המועדון והרמאי המבחילים האלה נכשלים וזה מחמם לי את הלב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/6/12
  11. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ענית לי אז ואני בספק שאם תענה לי עכשיו, אבל במה ברצלונה היתה יותר טובה בסיכום שני המפגשים ולמה הגיע לה יותר?
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    מה אתם רוצים מאיטליה? כמה אפשר להיות צבועים? איטליה נראתה הרבה יותר משכנעת מספרד.ששיעממה את צרפת למוות.
    אני מאוד מחזיק מנבחרת ספרד,אבל להגיד שאיטליה משעממת בלי לבקר את המשחקים האחרונים של ספרד(כן להזיכרכם,היה לכם יותר מזל משכל מול קרואטיה,או יותר קסיאס משכל) זו צביעות.
    שהרי עם הנבחרת הייתה ספרד אתמול כולם היו פה אומרים.אה! טיקי טקה! ברצלונה! ריאל! תאווה לעניים! הנאת כדור אדירה! בלה בלה בלה!

    מה אתם וואן? מישהו פה חייב משהו לאופירה אסייג? איטליה נראתה אתמול טוב מאוד.וזהו.
     
  13. The_Magpie Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אחד החסידים של משחק הוגן וכמובן שאני נגד צלילות ומשחק לא הוגן.
    אני לא צריך להזכיר לך שגם הקבוצה שלך צוללת לפעמים:

     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני ממש לא מודד משחק לפי שערים. אני מסוגל להתלהב גם מ-1:1 עם הזדמנויות בשני הצדדים, קצב גבוה, מהלכי כדורגל נעים. נניח המשחק ספרד נגד איטליה הוא הגדרה סבירה. ומצד שני, המשחק של אנגליה מול שבדיה(3:2) כלל בתוכו חמישה שערים אבל לדעתי זה רחוק מלהיות המשחק הכי טוב ביורו הזה כי איכות הכדורגל הייתה נמוכה. גול במצב נייח, שני גולים מכלום של השבדים וכן הלאה.

    איטליה אתמול הייתה טובה בכמה דרגות, היא הוציאה כנראה את המקסימום מהסגל שיש לה ואין שום 'טענות'. אני רק אומר שהמשחק שלה קצת משעמם ולא מעניין והיא תלויה יותר מידי בפירלו וקאסנו(כשהוא היה עם אוויר בריאות איטליה שיחקה קצת יותר מהיר ומתוחכם).
    מאריו באלוטלי למשל שבר את השיאים של עצמו באדישות וטיפשות, ושחקן כמוהו לא היה מוצא מקום בהרכב של אף נבחרת ביורו, אפילו לא של נבחרת אנגליה הכי חסרת ברק שאני זוכר(ובטח שלא אצל דל-בוסקה שמשחק בין כה בלי חלוצים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx ). שחקן נחמד שהסיפור המורכב או האישיות הבעייתית ומס' מקרים כמו הכיתוב Why alwats me הפכו אותו ליותר ממה שהו.
    ייתכן שאני לא הכי מתמצא באיטליה ולא טרחתי לקרוא את הסיבה לכך שדי-נטאלה לא שיחק. בכל-מקרה, מול ספרד הוא היה מצויין וכבש גול חשוב. משחק נגד אירלנד בחצי הילוך לא מעיד יותר מידי. הוא מריח שערים הרבה יותר מבאלוטלי.

    תפסיקו עם השטויות לגבי נבחרת ספרד. מישהו דחה את הטענות על משחק לא אטרקטיבי? ואגב, לאוהד הליצן שניסה להפוך את זה לעניין אישי - כן, עדיף להיות נבחרת ספרד שמניעה את הכדור 90 דק' במקום נבחרת אנגליה שלא נוגעת בו. עדיף להיות אלופת אירופה ואלופת העולם, והסיכויים שניקח עוד גביע גם הפעם לא בהכרח לרעתינו.
     
  15. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    תגידו, בשביל לנהל פה את הפורום לא צריך הבנה בסיסית בכדורגל?


    ראוליטו,אין לך מושג.תפסיק להביך את עצמך.