ליברפול 2022/23 - Will We Go Again?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י owen11111, ‏2/8/22.

  1. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    העונה שהייתה:
    על עונת 2021/22 אין צורך להרחיב יותר מידי במילים, אבל אני בטוח שאיכשהו אמצא את הדרך לכך:
    עונה שהתחילה כשליברפול בכלל לא נספרת כרלוונטית למאבק האליפות, זכר לקטסטרופה של עונת 2020-21 (קטסטרופה = מקום שלישי, רבע גמר ליגת האלופות). והסתיימה כשב-22 במאי בשעה 17:20, ליברפול הייתה רחוקה (תיאורטית) גול אחד מלהשלים טראבל מקומי + גמר ליגת האלופות ביד וחזרתה של המילה המאוסה ביקום: קוואדרופל.
    בפועל, הגול של ליברפול הגיע רבע שעה לאחר מכן, אבל זה כבר היה מאוחר מידי. הקוואדרופל ינוח על משכבו בשלום.

    כשמנסים לבחון את העונה הקודמת, יש תחושת דיכוטומיה קשה. מצד אחד, זו ללא ספק עונה שתלך בהיסטוריה כאחת מהעונות הטובות של קבוצה כלשהי, מחד: זכייה בגביע הליגה, זכייה בגביע האנגלי, 92 נקודות בליגה (כמות הנקודות השמינית הכי גבוהה בהיסטוריית הפרמיירליג) וגמר ליגת האלופות.
    מאידך: את שני התארים החשובים באמת, ליברפול הפסידה בצורה כואבת, ונותרה עם תחושת החמצה גדולה למדי.

    באופן מעט מוזר, יש לעונה הזו מעט מאוד רגעים אייקונים (בטח בהשוואה לכמות הרגעים הללו בשנים שקדמו לכך):
    המסע לגמר ליגת האלופות היה חלק למדי, והזיכרון החזק ביותר הוא ככל הנראה ההפסד המרגיז לריאל מדריד בגמר.
    המסע בליגה, גם הוא היה עם מיעוט (יחסי) של התקפי לב ורכבות הרים: העונה התחילה טוב, המשיכה בזריקת נקודות במקומות מוזרים (3:3 מול ברנטפורד, 2:2 מול ברייטון בבית) ומפה לשם סיטי מובילה ב-14 נקודות (אוקיי, עם 2 משחקים חסרים) כשיש עוד בערך חצי עונה לשחק. בינואר הגיע לואיס דיאז, ומפה לשם, עשינו את אחד הסיבובים הכי טובים שהליגה ראתה: מאזן של 15-0-0 מול הקבוצות במקומות 5-20, ומאזן של 0-3-0 מול הקבוצות במקומות 1,3,4.
    עונה שבשלב מסויים הרגישה כאילו היא הולכת להיות המיקס של עונות 2018/19 ו-2019/20, נגמרה כמיקס הרע של עונת 2017/18 עם 2018/19.

    העוזבים:
    • סאדיו מאנה - השחקן שבעיניי רבים מסמל את תחילת עידן קלופ, ובכלל את ליברפול החדשה. שחקן אהוב מאוד, לא רק על ידי אוהדי המועדון, שחקן שבאופן כללי קשה למצוא אנשים שלא מחבבים אותו, ובצדק. העזיבה שלו הייתה באוויר בעונה האחרונה, ואחרי ההגעה של לואיס דיאז בינואר, הצליח למצוא את עצמו מחדש בעמדת החלוץ. מסוג הפרידות ששני הצדדים מאוד מתבאסים שהן קורות, אך בד בבד מבינים (מקווים?) שהיא תעשה טוב לכולם. עוזב כאגדת ליברפול אמיתית: 269 משחקים, 120 שערים, 38 בישולים והמון, המון רגעים גדולים.
    • דיבוק אוריגי - בעולם הקצת מטורלל של הטוויטר, היא מקטולג כאגדת מועדון. במציאות זה שחקן שמאוד קל לחבב, אבל לבטח לא נכנס להגדרת "אגדה". הוא כן עוזב אותנו כשחקן שהצליח לייצר את יחס כמות הרגעים האייקונים חלקי כמות דקות המשחק מהטובים בהיסטוריה. אבל מקצועית, לאורך רוב הקריירה שלו אצלנו הוא לא באמת היה פקטור. אין ספק שאוריגי הוא שחקן טוב, אפילו טוב מאוד. פינישר נפלא, אבל לא באמת שחקן שהתאים והתחבר לסגנון שלנו. שחקן שייעלה באינספור חידונים ושאלונים בעתיד, ואין ספק שתמיד יתקבל באהבה אדירה באנפילד.
    • טאקומי מינאמינו - אהוב ליבו של לירן שכנר. איפה הכסף מהממשל היפני שהובטח לנו? בפועל, עוד בחור מאוד חביב, שחקן כדורגל שבזלצבורג נראה מדהים ואצלנו.. קצת פחות. שני הגביעים שזכינו בהם בעונה הקודמת רשומים בראש ובראשונה בזכות התרומה שלו. בעולם בו סיטי וליברפול הן שתי קבוצות על סף השלמות - אין לו מקום לקבל דקות אצלנו.
    • נקו וויליאמס - ילד מהאקדמיה, בכל פעם שקיבל דקות נראה כמו אחלה של שחקן - אבל בעולם בו קיים טרנט אלכסנדר ארנולד, אין באמת אופק אמיתי למגנים ימניים אצלנו. בפועל, כנראה יותר מתאים לשחק כווינג-בק מאשר כמגן קלאסי. מעניין לראות איך יתפתח בפורסט. יכול לראות אותו חוזר לקבוצת טופ 10 בשנים הקרובות.
    המגיעים:
    • דארווין נונייז - החתמה שנותנת את החותמת הגדולה ביותר שאנחנו הולכים לראות את ליברפול 2.0- חלוץ מטרה, גבוה, חזק, 9 אמיתי. סגנון של חלוץ שלא היה בליברפול מאז.. אנדי קארול? במגן הקהילה נגד סיטי עשה כמה פעולות שהצליחו להצית את הדימיון ומצליחים לעורר את המחשבה שאולי ההתקפה של ליברפול יכולה להיות אפילו עוד יותר מסוכנת וורסטילית. עשוי להיות האקס-פקטור המשמעותי של העונה הזו. 64-85 מיליון פאונד, אבל זה באמת לא מאוד מעניין.
    • פאביו קראבליו - שחקן שמסתמן שהיה חזק על הכוונת שלנו כבר יותר משנה, כולל ניסיון להחתים אותו תמורת 10 מיליון פאונד עוד בינואר האחרון. שחקן שאמור להביא לקישור/התקפה שלנו משהו שלא היה לנו מאז העזיבה של.. קוטיניו? ככל הנראה יקבל הרבה מאוד השוואות לקשר הברזילאי, אבל סביר להניח שיקח קצת זמן עד שיהפוך לשחקן הרכב משמעותי. אם יצליח להעניק לקישור מימד נוסף של הבקעת שערים ויצירת מצבים - כבר יהיה שווה את הכסף.
    • קלווין ראמזי - ילדון סקוטי שמגיע מאברדין. במקרה הטוב - יהפוך לצימיקאס של צד ימין. במקרה הרע, יימכר ב-15 מיליון פאונד לבורנמות' בעוד 3 שנים.
    העונה הקרובה:
    בתכלס בשביל זה הדיון הזה, לא?
    אלך על הפורמט הישן והטוב:

    התחזית האופטימית: סלאח חוזר לעונה הזו כסלאח של החצי הראשון של עונת 2021-22, ומבטיח עונה נוספת של 20-10 כבר בינואר. נונייז מוסיף לליברפול מימד של עומק ואיש מטרה, ומצליח לשחזר את הסיומת שלו מימיו בבנפיקה. יחד עם לואיס דיאז ליברפול מציגה מפלצת תלת-ראשית שלא משאירה סיכוי להגנות. כשמוסיפים למשוואה את ג'וטה ואת פירמינו המרוענן, ההתקפה נראית בלתי עצירה. בהגנה - ואן דייק ממשיך להצית את הדיון של הבלם הטוב בהיסטוריה, ויחד עם 2 מחליפים איכותיים על כל עמדה, התחושה היא שאנחנו הולכים שוב לעונה של 90+ נקודות וריצה עד הסוף בליגת האלופות.

    התחזית הפסימית: העזיבה של מאנה משמעותית הרבה יותר ממה שבליברפול קיוו. כמה שחקנים יש בליגה הזו שהם מנייה בטוחה ל-20 שערים וכשירות ל-36 משחקי ליגה בעונה? נונייז מקבל יותר ויותר השוואות לחלוץ אחר עם שיער ארוך שהוחתם תמורת סכום שיא, דיאז שובר את שיא הדריבלים ללא כיבוש בפרמיירליג. טיאגו ופאביניו נפצעים והקישור מקבל יותר מידי מקרים של הנדרסון-מילנר-ג'ונס, וליברפול הולכת למאבק על מקומות 2-3-4. רואה את סיטי שורפת את הליגה עם הולאנד ואלבראז.

    בפועל: כל עוד יש לנו את האיש הזה על הקווים, אני בטוח שיהיה לנו כיף העונה. ואולי בטעות עם קצת מזל במשחקים והמון מזל עם פציעות, נצליח להגיע לעונה הבאה עם קידומת אחרת במספר האליפויות.

     
  2. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    5-0 באולד טראפורד זה לא רגע מספיק אייקוני? :wink:

    העונה שעברה הייתה לא נורמלית. בספק אם אזכה לראות משהו כזה שוב בחיי.
    יצא לי לא מזמן לחזור לתחילת הדיון הקודם, בסיום הקיץ שעבר שהסתכם עם רכישה של קונאטה בלבד. כולנו כאן צלבנו את המועדון וגם את קלופ בלי רחמים ובסוף יצאה מזה העונה הכי גדולה שראיתי מליברפול מאז ומעולם. עוד תזכורת לכמה מעט אנחנו באמת יודעים, או אם תרצו לזה שאנחנו כאוהדים עדיין יותר מדי doubters.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אתה לגמרי צודק.
    5-0 באולד-טראפורד זה משהו שכבר הספקתי לשכוח. בוש ונכלם.

     
    Esomech ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    האיש הנשכח. אשרי הקבוצה ששחקן כזה שהוא באנקר לדאבל פיגרס בעונה נשכח מהתודעה.
    חדשות מצוינות. אני חושב שהרכישות של דיאז ונונייז יחד עם חידוש החוזה של סלאח מעמידות קצת בספק כמה בצוות המקצועי רואים בו שחקן שיהיה באנקר בהתקפה חדשה של הקבוצה הזאת, אבל אי אפשר לבקש יותר טוב מזה כמחליף ראשון בהתקפה.
     
    LFC-Gerrard1, Esomech, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    @owen11111
    ריספקט שלקחת את המושכות ופתחת את הדיון.

    אני הולך להיות אופטימי מאוד ולהגיד שאני חושב שניקח לפחות תואר גדול אחד העונה. אני בתחושה שסלאח מגיע לרצוח, שנונייז ודיאז ימשיכו להתקדם ולייצר בעיות חדשות להגנות שהתרגלו לשלישייה האגדית שלנו, ההגנה בעיניי תשתפר אחרי שואן דייק עבר עונה שלמה אחרי הפציעה + קונאטה ימשיך להתקדם, ואני גם מאוד אופטימי לגבי התרומה של קראבליו ואליוט בהמשך.
     
    Raulito, owen11111 ו-Esomech אוהבים את זה.
  6. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    מתי יש ניתוח כלכלי מעמיק שלך? מעניין כמה הבני זונות גרפו לכיס.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    הדבר שהכי מדאיג על ליברפול 22-23 זה הקישור.
    באתי להגיב את זה בדיון של צ'לסי כי נכתב שם שצ'לסי יכלה להרוויח יותר נקודות אם ג'יימס וצ'ילוול לא היו נפצעים (טענה נכונה).
    שימו לב לחוליות הקישור שלנו באיבודי נקודות שלנו בעונה החולפת.
    2-2 בטוטנהאם: קייטה-מילנר-מורטון.
    2-3 בווסטהאם: פאביניו-הנדרסון-צ'מברליין.
    2-2 מול ברייטון: קייטה-הנדרסון-ג'ונס.
    3-3 בברנטפורד: פאביניו-הנדרסון-ג'ונס.
    2-2 בצ'לסי: פאביניו-הנדרסון-מילנר.
    0-1 בלסטר: פאביניו-הנדרסון-צ'מברליין.

    שמתם לב איזה שם לא מופיע פה בכלל?
    מה הנקודה שלי? קודם כל שלא רציתי להפריע לדיון בצ'לסי (אם סופרים כמה נקודות הלכו על צ'ילוול וג'יימס, אני יכול לספור נקודות על תיאגו), אבל דבר שני שאני מודאג מאוד מהקישור אצלנו. כשתיאגו חסר זה פשוט לא אותה רמה. אם גם פאביניו חסר זה כבר ברדק ואיכות בינונית.
    אנחנו כבר רואים שחלק ממי שמתפקד כספסל בקישור הזה, צ'מברליין וג'ונס, אחד פצוע לכמה חודשים והשני פצוע ועובר בדיקות ולכו תדעו.

    רכישה של קשר משמעותי הייתה משדרגת אותנו לרמה של קבוצה שקרובה לשלמות בעיני, השדרוג על הנדרסון מתבקש עם כל האהבה שיש לי אליו וזה שאני מכיר באיכויות שלו, רואים בהמון מהלכים שלנו איך הכל מתוקתק וברגע שמגיע לרגל שלו זה תחנה אחרונה. הוא גם לא מגבה את ארנולד הגנתית בצורה מספקת בעיני.
    בנוסף רכישה כזאת הייתה מורידה מהעומס שיש על תיאגו, הייתה מאפשרת לנו לתת לו לנוח מדי פעם ואולי להימנע מפציעות שיקרו לו בהמשך הדרך.

    הרכש הזה לא נעשה, שינוי במערך אני לא רואה, ואני תוהה האם זאת לא תאונה שיכולנו למנוע אבל עכשיו כבר ברור שהיא תתרחש בעוד כמה שבועות.

    פרט לקישור אני מאוד אופטימי לגבי הקבוצה, קצת מודאג שאליסון לא יהיה פציע, בהגנה אני מרגיש שיש 4 בלמים טובים ומעלה, אחלה 2 מגנים שמאליים, ארנולד בימין ולא יודע עדיין מה הרמה של ראמזי שהוא גם סימן שאלה. בהתקפה אני מאוד מרוצה מנונייז, סלאח הוא וורלד קלאס, דיאז בדרך לשם ויש גם את ג'וטה שיחזור בקרוב. פירמינו לא רע כאופציה 5.
     
    Scouser Tommy, Esomech, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    מעניין מאוד מה יקרה עם אליוט העונה. בקיץ שעבר היה לו פרי-סיזן טוב שקנה לו (יחד עם החזרה המאוחרת של הנדרסון מהיורו) מקום בהרכב בפתיחת העונה. הפעם זה קצת פחות חד משמעי איתו וכנראה שמול פולהאם קלופ יילך עם הנדרסון, וזה בסדר מבחינתי, אבל בלונג ראן אנחנו די צריכים עונת פריצה שלו.

    גם אני לא רציתי להפריע לדיון של צ'לסי, נדמה לי שראיתי שם כמה אוהדים שלנו שמאוכזבים שלא ניסינו גם ללכת על צ'וקוומקה. אני חושב שהוא לא מתאים לנו כרגע רק מעצם העובדה שכבר יש לנו עכשיו באליוט וג'ונס שני פרוספקטים צעירים בקישור שאנחנו צריכים לנהל את הדקות שלהם ולנסות לדחוף אותם לכיוון קפיצת המדרגה. כבר עכשיו שניהם באיזשהו מקום דורכים אחד על הדקות של השני ונראה לי שכל שחקן צעיר (אלא אם זה מישהו בפרופיל גבוה) שנביא לשם רק יוסיף לברדק.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אני למשל רשמתי שם שהוא תפור עלינו (סגנון משחק, אנגלי צעיר, בשורה התחתונה לא מדובר בסכומים גבוהים במיוחד, לא שחקן שחייב להיות באנקר בהרכב). זה לא שמפריע לי שהוא הולך לצ'לסי, לא באמת איכפת לי ממנו. אני פשוט חושב שאנחנו חייבים עוד קשר הקיץ והפרופיל הכללי של ההעברה מתאים לנו.

    אני יכול להבין שאם אנחנו רוצים לא למנוע את הדרך של אליוט\ג'ונס להתפתח אז אין טעם להביא צ'וקומוונקה.
    אבל אם זאת הסיבה אז למה רצינו להביא טשואמני?
    ולמה רוצים בלינגהאם כביכול?

    הכל מרגיש לי פשוט תירוצים, אני מצטער.

    זה אפילו מבלי להתייחס לכשירות של חלק מהקשרים שלנו או הרמה הכללית שלהם.
    או זה שנכון לעכשיו 3 מהקשרים שיש לנו נמצאים בשנה האחרונה לחוזה שלהם ולפחות שניים מהם בוודאות כמעט מוחלטת לא ימשיכו איתנו הלאה.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    צ'וקומוונקה זה שחקן שהיית אומר שהוא בהכרח טוב יותר/בשל יותר מאליוט? אם התשובה היא לא אז אני לא מבין למה זה נראה לך תירוצים. להביא עוד פרוספקט צעיר שלא בטוח יצליח לעשות את קפיצת המדרגה נראה לי ממש מיותר באופן אבסולוטי, גם אם נניח בצד רגע עניינים כמו כסף וכו׳. אני מבין את הבאסה שלא הבאנו קשר בפרופיל של טילאמנס/בלינגהאם/טשואמני שהיה דיי בוודאות הופך באופן מיידי לשחקן הרכב או לכל הפחות מחליף ראשון, מסכים ב100%, אבל לא צריך ללכת לחפש איפה למצוא עוד דוגמאות לקשרים בשביל לחזק את הטענה. הטענה חזקה מספיק גם ככה.

    מסכים שזה הסימן שאלה הכי גדול שלנו לקראת שבת ולקראת העונה בכלל. מאוד מאוד מקווה שקלופ מתכוון שוב לזרוק את הארווי למים, מבחינתי הוא צריך לקבל כמה שיותר דקות כי הוא הקלף הכי חזק שלנו לעמדת הקישור הימנית, מכל הבחינות. על התקרה שלו אין מה להרחיב כי באמת השמיים הם הגבול.

    אגב נקודה נוספת שאולי לא דיברנו עליה כל כך, המשמעות של השחקנים ה14-15-16 בסגל הולכת לקבל תוקף הרבה יותר חזק העונה. 5 חילופים בכל המסגרות ממה שאני מבין או לפחות בליגה ובצ׳מפיונס, ועל כן אני חושב שהארווי וקרטיס יקבלו הרבה יותר דקות העונה (ולצערנו גם קייטה), בין אם מהספסל או בהרכב. בהתקפה ובהגנה יש לנו רוטציה מדהימה בשביל זה, בקישור אנחנו צריכים לקוות לקפיצת מדרגה של הילדודס ולכמה שפחות דקות לקייטה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לא הייתי אומר שהוא יותר טוב\בשל מאליוט, לכן שים לב שאמרתי שלא איכפת לי ממנו ספיציפית. אבל הפרופיל עצמו של ההעברה תפור עלינו וזה מה שמתסכל אותי.
    קשר יקר מאוד - רוצים רק בלינגהאם (וטשואמני). זה לא תופס את המקום של אליוט? כי זה בול על העמדה.
    ונגיד שזה לא תופס את המקום שלו, אבל אנחנו צריכים יותר מקשר אחד (אם לא הקיץ אז בקיץ הבא). אז גם קשר צעיר עם פוטנציאל גדול, שיכול כבר היום לתרום בבוגרים בעלות נמוכה יחסית - גם זה לא?
    אני מצטער, אני באמת לא מבין.


    הנקודה האחרונה שלך לגבי החילופים גם היא משמעותית. 5 חילופים, זה נותן לנו אפשרות לתת דקות ליותר שחקנים.
    זה עוד יותר מחזק את הטענה שיש מקום לעוד קשר.
    אנחנו ממשיכים כל קיץ להיות בחיסרון של (לפחות) שחקן אחד. כמו שגיל כל הזמן אומר - אני פשוט לא יכול להבין איך לא מגיע אפילו קשר אחד הקיץ. למעשה, אם מאנה לא היה עוזב אז לא היינו עושים רכש הקיץ (סליחה שאני לא מתייחס להחתמה של 2 ילדים בעלות כוללת של פחות מ-10 מיליון רכש)?
    כי נונייז הגיע במקום מאנה שעזב וחוץ מזה לא התחזקנו.
    לא יכול להבין.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    למה שבהכרח אליוט היה נפגע מזה ולא נניח קייטה? אני מאמין שאם אליוט כשיר הוא גם ככה ישחק יותר העונה וזה על חשבון דקות לקייטה/תיאגו(שהוא פציע).

    צ׳וקוומנקה זה באמת קשר בפרופיל שהייתם שמחים לקבל- צעיר, המון מקום לפיתוח, מחיר נוח למרות שהוא אנגלי בגלל החוזה.
    עוד לא ממש התעצב בעמדה, הוא שיחק גם 50-50 בוקס טו בוקס וגם יותר את הקשר האחורי.
    שחקן עם אפסייד גבוה מאוד.
    מג׳ונס אני רואה אתכם מתקדמים, אולי אפילו תוך כדי העונה.
    קייטה, לכולם ברור שזה גם שחקן שמקסימום שומרים בשלב הזה לרמת הרוטציה.
    כלומר, לא אמור להפריע להגעה של קשר והרי רציתם אחד כזה יקר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    פספסתי משהו שכולם כאן כותבים צ'וקוומנקה? אין לו את האות n בשם.

    אם היינו מביאים קשר להרכב הקיץ, אליוט היה נפגע בלונג טרם כי היה עוד שחקן טוב שמרחיק אותו ממקום קבוע בהרכב. בשורט טרם הוא עדיין לא באמת מתחרה על משבצת ב11, כולנו מקווים שזה מה שיקרה העונה אבל נכון לכרגע הוא שייך לקבוצה המשנית יותר של הקשרים שלנו שמקבלים דקות בעיקר בתור מחליפים ובגביעים המקומיים. צ'וקוומקה אם היה מגיע היה נכנס גם כן לקבוצה הזאת ולוקח עוד ממעט הדקות שיש מלכתחילה לחלק בין אליוט וג'ונס ואולי אפילו גם קרבאליו החל מהעונה.
    לא מכיר קבוצת טופ אירופאית שמפזרת דקות משמעותיות להרבה שחקנים צעירים באותה העמדה, או בכלל. אולי רק דורטמונד אבל היא כבר מזמן מיצבה את עצמה כפידר קלאב בלי שאיפות אמיתיות לתארים.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    אליוט לא היה נפגע כי התוכנית שהייתה צריכה להיות היא קשר יקר במקום חידוש חוזה לקייטה.
    לקייטה יש עוד שנה בחוזה, ניתן לתת אותו בהשאלה או אם אפשר להוציא 20-30 ממישהי.
    קייטה לא עשה מספיק כדי להוכיח שמגיעות לו עוד 4-5 שנים בליברפול.

    קשר חזק שישדרג את מה שהנדרסון נותן בהרכב, יקטין את התלות בתיאגו. דרישה כזאת היא לא רק סבירה אלא אפילו קריטית.
    מספיק שאתה מרוויח פחות פציעות מתיאגו זה כבר שדרוג אדיר לקבוצה. תוסיף לזה מה שקשר איכותי מאוד יכול לתת בהתקפה שהנדרסון לא יכול לתת ואת הגיבוי ההגנתי שהוא ייתן על ארנולד שהנדרסון לא נותן בד"כ/לפעמים.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אז אני לא מסכים שהפרופיל של ההעברה תפור עלינו פשוט, זאת הנקודה. ילד בן 18 עם 19 הופעות בבוגרים זה ממש לא הפרופיל שהייתי מחפש, לא רואה תועלת בלהביא פרוספקט כזה כשיש לך את אליוט, ג׳ונס וקראבליו.
    ראיתי המון תועלת בלהביא שחקנים שיכולים לתרום כבר כאן ועכשיו, עם ניסיון בבוגרים, כמו השלושה שציינתי. בעיניי להחתים עוד פרוספקט כזה לאותה עמדה שכבר עמוסה בכשרונות זה מיותר.

    אני באופן אישי עשיתי קופי פייסט למה שאורן כתב כי ויתרתי מראש :)
     
    Rushie אוהב/ת את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 2)

  1. oranfu