הפועל תל אביב 2021/22: עם הפנים לצמרת, חושבים התקפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כידוע לכם הפגרה מתארכת בגלל שזרוע במגרשים אז הפועל תל אביב תארח את מכבי חיפה רק ב-28/11 (האוהדים בשערים 4-5 צריכים לקנות כרטיס לשער אחר לאור העונש).

    - אתמול במשחק אימון הקבוצה ניצחה 2:7 את מ.כ ירמיהו חולון הקיקיונית כאשר שלומי אזולאי הקשר ולוסיו מרינאו כבשו צמדים. אני חושב שהקשר יכול מאוד להוסיף לנו בזכות יכולת המסירה שלו והוא משחק לעומק. אמנם הוא לא מהיר אבל בליגה שלנו הוא מאוד מסוכן. הייתי משלב אותו על חשבון עידן ורד.
    - גם דני גרופר שיחק אתמול, מחצית אחת, עד שהוחלף. במועדון עקצו: אם היה חותם על חוזה כפי שהוצע לו, הוא היה זה שמזומן לסגל הנבחרת (כבר היה בסגל הרחב) ולא דורון ליידנר. "חבל שהוא הקשיב לאנשים הלא נכונים בקיץ".
    - אדי גוטליב שנעדר מהדרבי - עבר ניתוח בתקווה לטפל בכאבים במפשעה אך לא ברור אם יהיה זמין למשחק הקרוב. לא סיימנו כבר עם הפציעות של מעוז ההגנה? זה מתיש.
    - דבר אחרון: אושר דוידה התראיין ל-'ישראל היום' לקראת המשחק של הנבחרת הצעירה. הוא סיפר שלדעתו נקודת התורפה שלו היא רגל ימין והוא מבסוט מהמהירות שלו ומקבלת ההחלטות. זה אכן היה שבוע גדול עבורו עם השער בדרבי. האבסורד: במועדון ביקשו ממנו לא לענות לשאלות על הקבוצה עצמה - 'פחד מעין הרע'.
     
  2. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    במועדון עקצו את גרופר, יפה.

    אשכרה הם מתגאים בנידויים האלה, שיחזור להם כמו בומרנג.
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אני סולד מהניסנובים וחושב שהם נוכלים, אבל עניין גרופר זה אחד הדברים היחידים בהם ההתנהלות שלהם מוצדקת מוצדקת לגמרי.

    וממש מעודד לדעת שדוידה מודע לכך שהחולשה הכי גדולה שלו היא רגל ימין הלא קיימת, וטוב לדעת שהוא עובד על זה(למרות שקצת מאוחר להתחיל לתקן את זה בגיל 20).
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    דוידה באמת מתחיל להשתמש קצת ברגל ימין.
    נגד סכנין הוא אפילו הרים כדור לו רע עם ימין.

    לגבי גרופר - מה העניין? הוא סגור איפשהו?

    קשה לי להסכים לגמרי עם הייבוש שלו ביציע (האלטרנטיבה לליידנר זה טרידובסקי), מצד שני אני גם לא לגמרי לא מסכים איתם.
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    גם אם אני שם בצד את השאלה האם זה ראוי לנדות שחקנים או להפעיל לחץ מסוג כזה כששחקן מסרב להאריך חוזה, אבל המהלך בדיעבד עבד לרעתו, ליידנר מקבל במה וגרופר נשכח, אבל למה הזריעת מלח הזו? למה ״לעקוץ״ אותו? למה זה טוב?
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ליידנר סבבה.
    כשהוא פצוע יש לך את טרידובסקי.

    אה שכחתי יש את ה-3 בלמים אז אפשר לשחק עם דוידה "כנף שמאלה" כמו נגד סכנין כשפיגרנו 1-0.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הנושא הבוער בקבוצה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה הוא סגירת שערי 4-5 כמובן, שני הערעורים של המועדון לא התקבל והאוהדים יצטרכו לקנות כרטיס במשחק מלא לשער אחד - התקנון שונה מזמן. גם ב'חדשות הספורט' הייתה כתבה על זה אתמול ונטען כי חלק מהאוהדים יצרו קשר עם המועדון והביעו זעם. הנה תגובת הפועל תל אביב:

    https://scontent.ftlv18-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/258558789_10157972812081076_5369269541249087316_n.Xxx?_nc_cat=105&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=o9mCBhKQ5fkAX914q2g&_nc_ht=scontent.ftlv18-1.fna&oh=28bded7d7bf309d13beb536b5acaf437&oe=61A0CE69


    "אוהדים יקרים,
    אנו קשובים ומודעים לסיטואציה האבסורדית שנקלענו אליה, רואים ושומעים את קולכם בימים האחרונים, זאת בטרם יפורסמו מחירי הכרטיסים לצמד המשחקים מול מכבי חיפה והפועל ירושלים, בעקבות העונש שהשית בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על האוהדים והמועדון.
    הבהרנו לכלל הגורמים כי הענישה הקולקטיבית אינה מקובלת עלינו, חלפה מן העולם ואינה הוגנת בלשון המעטה. לאחר שערערנו על הפסיקה של בית הדין, החליטו שופטי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כי העונש נשאר בעינו - ולא הותירו לנו ברירה מלבד מציאת פתרון יצירתי עבור אוהדינו המסורים.
    חשוב להבהיר כי איש מאתנו לא מעוניין שבעל מנוי, אשר הביע תמיכה במועדון בתחילת העונה, ישלם מכיסו על משחקי בית נוספים. למרות זאת ולצערנו, תקנון ההתאחדות אומר אחרת ומבהיר כי הכניסה למשחק תתאפשר רק עבור תמורה מלאה. האוהדים נענשו, אך צריך להבין שגם המועדון נענש - ועומד כעת בסיטואציה שאיש לא רוצה לעמוד בה - ולא באשמתו, אלא בגלל אותם פורעי חוק שצריך להוקיע מהיציע.
    יש לציין כי המועדון מתכוון להשקיע משאבים במאבק מול אותם פורעים, אשר פוגעים בו באופן שיטתי ועקבי – וכעת פוגעים גם באלפי האוהדים אשר יושבים בשערים 4-5 והינם אוהדים טובים, מסורים ושומרי חוק. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב עמד לדין 9 (!) פעמים מתחילת העונה וספג קנסות הנאמדים במאות אלפי שקלים.
    בשבועות האחרונים אנו עמלים על מציאת פתרון לסיטואציה הקשה שנכפתה על כולנו – ובימים הקרובים נפרסם מתווה שיענה על הצרכים וינסה למזער את הנזק אשר נגרם לכולנו בעקבות אותה ענישה קולקטיבית שבגינה נענשים אלפי אוהדים על לא עוול בכפם.
    כולנו תקווה כי לא נצטרך לעמוד שוב במצב הזה עד תום העונה ונוכל להתרכז בתמיכה בקבוצתנו האהובה ללא הפרעות. יאללה הפועל!

    *************************
    האמת שכאן אני עם המועדון ושייכלו קיבינימאט כל האוהדים שמתלהבים שהם נוסעים גם לק"ש ולעכו ולא אכפת לי לאיפה אבל זורקים חפצים ומתנהגים באלימות. אסור לעבור את הגבול הזה בין טירוף ולעודד 24/7 לבין שנאה שהיא מעבר לספורט ואלימות. מה הפועל יכולה לעשות? שישלחו לנו חולצה של עומר דמארי בדואר, הנחה ברכישת מנוי בשנה הבאה, לא יודע.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים אחרי אתמול - "עוד יום בהיסטוריה של הפועל תל אביב":

    - קהל: יש דיון יפה בפורום 'שדים' שאליו התגלגלתי אתמול בלילה משום מה, לראות מה חושבים החבר'ה - "בעד ונגד - אולטראס הפועל". לא רוצה להרחיב בנושא אבל אני חושב שההנהלה שלנו שיש לי המון טענות אליה והיא בטח לא 'לטובת הקהל' - הייתה כבולה עם ההחלטה של בית הדין. אף אחד בהפועל לא רצה שהקהל ישלם פעמיים. חבל שאת הכוח שיש לאולטראס לא מנצלים למטרות טובות יותר. אם הקהל יחליט עכשיו לנגח את הקבוצה אז זו בעיה, עונה עם פוטנציאל סביר להיות עונה לא רעה, פלייאוף עליון, אולי כן ננצח איזה קבוצה גדולה ונגרד מקום רביעי - תהיה עונה אפילו של תחתית בגלל כדור שלג שיווצר. אני גם בטוח שאם מישהו נקי זו אודליה. אולי ההנהלה לא עושה מספיק לתפוס את ה-50 שזורקים מציתים וכוסות ועושים שטויות אבל גם לגוש של שער 5 יש את הבעיות שלו.
    - מקצועית: המשחק אתמול חמור מההפסד בדרבי למרות שפגשנו קבוצה טובה יותר. לא כי הפסדנו אלא בגלל היכולת ושראינו המשך בגישה התבוסתנית של הפועל, התעקשות על מערך של שלושה בלמים, אפס כדורגל, אפס אמונה. קלינגר מאכזב ומעצבן. לא שציפיתי שהוא יהיה קלופ אבל לפחות שלאור הסגל שנבנה השנה - משהו ישתנה. גרופר שחקן הפועל ואין שום סיבה לא להשתמש בו, אתמול הוא היה לא רע בכלל - החלטה נכונה. אליאס בדרך להיות הקפטן הבא, יופי של משחק. דוידה מפוזר וצריך לחשוב טוב אם הוא מתאים בשפיץ גם נגד יריבות שיסתגרו נגדנו. אנחנו בדרך לסיום סיבוב בינוני ואפשר היה להוציא יותר. אני חושב שעם שלומי אזולאי בקישור אנחנו יותר מסוכנים.
     
  9. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,252
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    מה קורה בעניין גרופר?
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב לא הגיע הזמן לשנות את הכותרת של השרשור? :)
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש לו חוזה רק עד תום העונה הזו ויש שתי גירסאות - הראשונה היא שזה מלהיב אותו לעזוב בחינם לאירופה, נניח, יעד כלשהו, ולכן הוא לא חתם על זה חודש, בעוד "מקורביו", נקרא לזה ככה - טוענים שזה לא העניין אלא שהוא קיבל הצעה לא אטרקטיבית על גבול המעליבה. לכן הוא לא שיחק באף משחק השנה ואף היה ביציע, עד למשחק אתמול נגד מכבי חיפה (להוציא משחק אימון במהלך פגרת הנבחרות במהלכו שותף).
    בינינו, הוא השתפר מאוד בעונה שעברה אבל עצם זה שמדברים עליו זה מראה עד כמה הליגה פה חלש. לא יודע אם ליידנר נופל ממנו. כל אחד מהצדדים צודק במובן מסוים. כשאין ברירה הפועל יכולה להשתמש בו.
     
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אני אחדד על מה שדור אמר - הוא רצה לצאת בקיץ לאירופה, הניסנובים אמרו לו - "אחלה, תביא קבוצה שמעוניינת וננהל מו"מ, ואם אין כזו כז תחדש חוזה עם סעיף שחרור של כמה מאות אלפי דולרים".

    הוא לא היה מוכן לחדש כי רוצה לעזוב בחינם בסוף העונה, אז הניסנובים הורידו הודעה מלמעלה שלא ישחק יותר, ומבחינתי זה מוצדק לגמרי - גם כי אין סיבה שהוא יקבל דקות של שחקנים שיש להם אופק מקצועי במועדון/שאפשר להרוויח עליהם כסף(למשל ליידנר), וגם די מגעיל אותי ששחקן שבא מהליגה הלאומית בתור אלמוני מתגלח על המועדון שנתיים ובשניה שהוא סוף סוף נותן תפוקה רוצה לעזוב בלי תמורה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הזוי שזה מרגיש לי מוזר לדבר על כדורגל פתאום על כל מה שקורה בקבוצה שלי, ובכל מקרה: הפועל ת"א תסיים את הסיבוב עם משחק בית נגד הפועל ירושלים בשבת (שערי 4-5 עדיין סגורים ולחץ גדול) ובמשחק חוץ לא קל נגד מכבי נתניה, כשפתאום היא במקום החמישי רק, עם אותו מספר ניצחונות כמו הפסדים (ארבעה), הפרש שערים שלילי ומומנטום מחורבן.

    הדבר הכי גרוע שהיה יכול לקרות לנו אתמול זה להפסיד בגלל מהלך גבולי\פנדל שלא היה, עכשיו ניר קלינגר ירכב על זה כמובן וגם במועדון ולא יבינו שצריך שינוי מקצועי. שוב: להעיף את מערך שלושת הבלמים - שי אליאס צבר מומנטום וצריך לשחק בקישור לצד דן איינבינדר ושלומי אזולאי (אם היה לו למי למסור בעומק). מעניין לראות את אושר דוידה אבל לא בשפיץ אלא בצד ואת פארליי רוסה (למה הוא הוחלף אתמול) באגף השני. שלומי אזולאי החלוץ יכול להיות כתובת להרמות של בן ביטון וכן הלאה ולכן זה ההרכב שלי. היחידה בליגה שאני יכול להבין משחק מבוקר מולה זו מכבי חיפה. יש קבוצות שלא משיגות תוצאות טובות, הפועל משחקת כמו קבוצה קטנה והעונה זה לא יכול לקרות. עזבו כותרת על 'מעמדו של קלינגר בסכנה' - אף אחד במועדון לא מעביר ביקורת אפילו בעילום שם.
    אגב זה הזמן שוב לדבר על אדי גוטליב. מילא דורון ליידנר, שחקן צעיר שלא טוב עדיין בחלוקת עומסים, שיחק המון מבלי לנוח (דני גרופר, אגב, בהתחשב בכך שהיה בפריזר כמה חודשים - בכושר פיזי טוב וגם לא רע עם הכדורגל) - פצוע. אבל גוטליב כבר שנה שנייה עם אותו חרא. הוא שיחק שישה משחקי ליגה השנה - מאחד נעדר בגלל האדום ההזוי שספג בתקרית עם האוהד נגד מכבי פ"ת - אכן בושה וחרפה, אבל גם שבעה משחקים מ-11 זה מחורבן ומי יודע אם ישוב בכלל בשבת.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יניב פרנקו מפודקאדט "צבע אדום" כותב על הטעויות של ניר קלינגר ונותן לו עצות להמשך| הוא מדגיש שהפועל תל אביב גם שרפה ארבעה משחקים קשים (כולל התבוסה נגד בני סכנין) עם נקודה אחת והעונה עלולה להתדרדר לגיהנום.

    משנתי: כשיש מוסר מחונן ושלומי אזולאי הוא בהכרח כזה, אבל החלוץ איטי מאוד - וכולם אצלנו כאלה - זה לא יעזור. אני חושב גם שלוסיו נראה רע משחשבו. עומרי אלטמן היה יכול להיות ה-'9' המזויף, הוא יודע לנוע לעומק, והוא היה יכול להיות גם על חשבונו של עידן ורד. אני חולק עליו לגבי דני גרופר, הוא לא טוב הגנתית אלא שחקן מהיר מאוד שבולט יותר בהתקפה. לדעתי שי אליאס>>יואב הופמייסטר וכשאזולאי על המגרש דן איינבינדר יכול להתרכז קצת יותר בהגנה. אכן יש פונציאל למשחק אגפים לא רע בכלל עם פארליי רוסה ועם אושר דוידה וכעת כשנגמרו המשחקים הקשים צריך לראות חלוץ '9' אמיתי בחוד. אגב זה כמובן מבחן להנהלה שלנו, הקהל גם ככה כועס. שיביאו חלוץ בינואר. נציין אגב שמערך שלושת הבלמים המחורבן התחיל ממשחק נגד האימפריה מטדי, בית"ר ירושלים WTF.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום לפני 20 שנה - הפועל תל אביב מעפילה לשמינית גמר גביע אופ"א אחרי ניצחון כפול על לוקומוטיב מוסקבה:
    [מתוך קבוצת אוהדים בפייסבוק]

    https://scontent.ftlv18-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/264253629_1683115168693999_2969929036249498251_n.Xxx?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=xMR8ZeI_TvkAX9kMOmb&_nc_ht=scontent.ftlv18-1.fna&oh=87fe61d99f50bbf3ed23e2e110583c5d&oe=61B05A1E

    - געגועים לעיתונות הספורט של פעם, זו ש'עיתון דל' היה עם עשרה דפים לפחות וגם ציוני שחקנים, לוח אירועים, תגובות אחרי המשחק, שהיה 'שליח' מטעם העיתון לחו"ל וגם צלם. הייתה לי 'חוברת' כזו שהכנתי כילד בכיתה ד' עם אוסף עיתונים מאותה עונה קסומה - אלוהים יודע לאן זה נעלם. אגב יש לי גם דיסקים במחשב מחבר של אבא שלי שהיה צלם במעריב (עדי אבישי) מכל מיני ניצחונות גדולים כאלה.
    - אני זוכר את כל ההכנות של הפועל למשחק עם הבגדים, הגרביונים והכל ואת יגאל אנטבי מוריד חולצה בקור ושביט בוכה. זוכרים מי בישל לאוסטרץ? סלים טועמה הגדול.
    דמיינו פה משפט על "ההגנה הטובה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי" (לפחות באותו המסע). שער נקי נגד מילאן ב-0:1 בניקוסיה, שער נקי ב-0:0 נגד פארמה, שער נקי ב-0:1 על לוקומוטיב מוסקבה, שער נקי ב-0:2 על צ'לסי. ההפסד למילאן גם היה היחיד שלנו והפעם היחידה בה ספגנו מעל שער אחד.
    - המסע הזה היה יותר שווה מאליפות בליגה ואין מה לעשות - בסיבוב השני נגמרו לנו הכוחות ואת מכבי חיפה באותם השנים לא יכולנו לנצח במאבקים הישירים.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.