ליגת האלופות - מח' 4

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏2/11/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אלברו מוראטה באתלטיקו מדריד - 16 שערים וחמישה בישולים ב-2,801 דקות משחק בעונת 2019-20 - זה בכלל לא רע. הוא לא היה פנדליסט. ברור שלואיס סוארס שחקן טוב ממנו. אתה מציג את רשימת הנפל שלו ברכש, אחלה. בהחלט יש מקום לשיפור. בריאל מדריד לא היו שחקני רכש כושלים? אפילו מריאנו ב-35 מיליון יורו כשהוא לא משחק, שלא נדבר על "התותחים הכבדים" הזאר (לא חשבו שיהיה כך אך זה המצב) ויוביץ' וכן הלאה. על ברצלונה עדיף שלא לדבר. צ'לסי לא הוציאה טריליון יורו על קאי האברץ שהוא יותר נזק מתועלת? טימו ורנר השתלב? בשנה שעברה הוא לקח אליפות בכל זאת אז לא השתכנעתי שהסגנון הלא אטרטקיבי שלו הוא גם לא יעיל. הציפיות מאתלטיקו עדיין גבוהות מאוד בהשוואה ללסטר.
     
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אם בחרת להעלות קבוצות אחרות לדיון, אז בוא נעשה את ההבדל בכך שאצלן המאמן לא אחראי לכשלונות האלה ברכש, אלא ההנהלה.

    אלברו מוראטה כרכש הוא לא כישלון לעומת הסכום ששולם עליו, בטח אם מסתכלים על כמה שולם עליו בכל הקריירה שלו. רק הקיץ אגב אתלטיקו יכולה היתה לרכוש את רפא מיר בסכום פעוט של 14 מיליון, אבל לא עשתה זאת כדי לרכוש את ולאחוביץ'. בסוף יצא שלא רכשו חלוץ שיחליף את סוארס, אז שוב נראה שחקני אגף, פליימייקרים או קשרים משחקים כחלוצי חוד במקומו.
     
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    שמתם לב שסדר המחזורים במפעלים של אופ"א השתנה? רק עכשיו שמתי לב שברצלונה שיחקה נגד באיירן מינכן במחזור הראשון, והיא תשחק מולה שוב רק במחזור האחרון, במקום כמו בשנים הקודמות שהמחזור השני ישוחק הפוך במחזור האחרון.
     
    Nigel de Jong, Lebron ו-alexshw אוהבים את זה.