מחזור שביעי בספרד: ריאל נגד ויאריאל, משחק הפרידה של קומאן מברצלונה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/9/21.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ולוורדה מגן ימני זה מעניין. יש לנו בעיה בעמדה עם הפציעות של קרבחאל, מנדי ומרסלו וזה שאנצ'לוטי לא סומך על לוקאס, אבל גם אם הוא יהיה מדהים, זה לא אמור להמשיך יותר ממשחק-שניים. מגינים ימניים יש בכל מקום, קשרים מרכזיים שהראו מה שולוורדה הראה לא.

    תוספת:
    ויאריאל קבוצה טובה והמבחן הכי קשה עד כה העונה. מול אינטר באנו להתגונן ועקצנו, זה לא נראה מרהיב מדי. היום צריך אשכרה לתקוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/21
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    קשה לי להאמין שמיגל כל כך גרוע (כי הוא לא) שהצימוד נאצ'ו-ולוורדה בתור מגינים עדיף על להכניס אותו ולהעביר את נאצ'ו לעמדה בצד ימין. ולוורדה נוראי בעמדה, הוא לא מבין מה צריך לעשות, ונאצ'ו לא תומך בויניסיוס שמקבל שמירה כפולה בכל פעם שהוא מקבל את הכדור.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם מישהו התגעגע לסרחיו ראמוס הערב אנחנו מקבלים בחזרה את החורים שלו
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עוד פעם חילופים מאוחרים מדי של אנ'צלוטי, גם אם ריאל תנצח זה ישאר דומה.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/a/a83146a3e0f2401698ea86ed3bdfe63ce7e8d50e.Xxx

    עצירת פתע(?)| ערב מתסכל הייתי אומר, מילא שהחמצנו הזדמנות לפתוח פער נחמד - גם המשחק עצמו היה ממש תצוגת נפל, חשבתי שאפילו עם מערך שהפריע לנו לשחק - נוכל לייצר קצת יותר. לא זוכר דאבל פס מעניין, מצב אמיתי לשער או כדור אחד שחטפנו באמצע, פשוט כלום, וכן, אכלנו חר מהאגפים שוב ושוב. זה היה מבחינתי חטא היוהרה: באים למשחק בגישה של “כמה נותנים היום”. ואנחנו לא הקבוצה של 2012 וסוף סוף אולי נפסיק לקרוא עוד כתבות במארקה על ממוצע השערים. אסור לנו לזלזל באף אחת. הנה עם ה-0:0 הזה הממוצע ירד. לפחות טיבו קורטואה מחייך עם שער נקי, רשם הצלה אחת ענקית במחצית הראשונה. אז מסתבר כצפוי שוויאריאל גם בהרכב חסר היא לא מאיורקה או סלטה ויגו. וגם אם כבשנו חמישייה ושישייה בברנבאו - ההתקפה שלנו לא מנייה בטוחה, ממש לא.

    אנצ’לוטי אשם כי הוא גם העלה הרכב גרוע, גם שידר פאניקה וגם לא תיקן בזמן. זו הייתה תמונת המצב במחצית. ממש לב ש את חליפת פרק א’ - מאמן שרוצה לרצות את כולם (למשל בקלאסיקו, זוכרים? ראמוס בקישור, בייל כחלוץ ובנזמה סופסל). אז מה אם אסנסיו כבש שלושער, הוא לא צריך לשחק על אוטומט ופחות התאים, ומילא שפתח אבל היה נכון להחליף אותו ולא את רודריגו המהיר. לבסוף הוא חזר לשחק בכנף שם הוא ממש לא מועיל והמשכנו להרים אינסוף כדורים.
    חבל שהזאר עלה רק ל-20 דקות, אנחנו כן צריכים אותו, זה לא יעזור, כל עוד הוא בריא הוא צריך לשחק יותר. הלוואי והוא היה מנצח לנו את המשחק הזה, אפילו בדרד’לה כמו שער השיוויון הפוקוס הזה נגד סביליה, כמה הוא צריך את זה. רציתי שיעלה בטירוף כשנכנס אבל זה לא קרה. אולי ביום שלישי באמצע השבוע נגד שריף יהיה כיף. את בנזמה אי אפשר להאשים אחרי מספרי הפלייסטיישן שלו. ויניסיוס זכה לשמירה צמודה וכדורי הרוחב שלו לא טובים.
    לא מצליח להבין גם את חוסר השקט בקבוצה וזה בא כמסרים מהספסל. מה הטעם של הפרצופים המיואשים האלה כבר בדקה ה-50, אחוזי פאניקה כולם. זה אותו המאמן הרי, קרלו, שזכה בדסימה ונמנע מפיטורים בדקה ה-NoventaYRamos. רק העונה ניצחנו בסאן סירו ברגע האחרון וביצענו מהפך נגד ולנסיה. איך במשחק בית השחקנים לא מאמינים שאפשר לנצח…

    @סיונרה, אתה מכיר את כפתור "עריכה"?
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    דור,הגיע הזמן שתפנים (את שכנראה קרלו הבין) שהזארד שחקן עבר. אין לו מה לתרום לקבוצה,בייל האנטיפת עדיף עליו כי הוא עוד מביא מספרים.
    בינואר כבר צרכים לחפש לו קבוצה חדשה ולנסות למזער נזקים.

    מה שראיו אתמול זה עד כמה התלות בבנזמה עצומה,יום קצת פחות טוב ממה שהתרגלנו לראות,ואין לנו התקפה,אין שחקן נוסף שמביא מספרים.
     
  7. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    סתם לשם האנקדוטה, אם שם שחקן כמו הזארד היה עושה את הדרך ההפוכה מהצלחה בספרד לכישלון באנגליה, אני מתאר לעצמי שהתגובות היו שהנה שחקנים צנועים מצליחים בספרד אבל לא בליגה חזקה ופיזית כמו האנגלית.
    למרות שהוא וקוטיניו מראים שזה לא בדיוק כך, אבל התדמית נדבקה.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    החולשה אתמול היא הרבה מעבר לבנזמה. לא היה מרכז שדה והפסדנו בכל מאבק בכנפיים בגלל הרכב דפוק. לא עשינו כלום במחצית הראשונה והחילופים תיקנו אבל לא מספיק. פדה מהיר וחזק אבל אינו מגן ומעבר לכך קאסמירו עוד לא הופיע ל-21/22.
    הזאר לא שחקן עבר. ויניסיוס לפניו בהיררכיה מן הסתם כי גם אם המספרים יתאזנו - הוא מהיר ויוצר בלאגן (ועדיף שינוח נגד שריף) וזהו-זה. לא השתכנעתי מרודריגו. בייל הגדול ש"מביא מספרים" בינתיים נפצע, יש לו שער שגם סבתא הייתה כובשת ולבלגי יש בישול - אין הבדל. הזאר העונה מראה קצת כדורגל. זקוקים לו לטווח הארוך עד שהוא בריא טפו טפו טפו..
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    כבר שנים ששחקנים שהכוח העיקרי שלהם זה דריבל מתקשים הרבה יותר בספרד, אם אצל גריזמן זה בעיקר מנטלי, אצל האזארד חד משמעית לליגה הספרדית יש חלק גדול ביכולת הירודה שלו.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אולי לכך שהוא כמעט ולא שיחק בשנתיים הראשונות בגלל הפציעה\פציעות\תחליטו לבד אם הוא החלים באמת מאז אותו קרסול רעוע במפגש עם מונייה - יש חלק בזה, למשל? (אם לבייל עוד הייתה עונה של 23 משחקי ליגה נניח ועוד פצועים בתחילת הדרך, הזאר היה אמור להיות מנייה בטוחה. פרט לעונה אחת הוא לא ירד מ-34 משחקים). אני כן מאשים אותו בכך שהגיע שמן לפרה-טמפורדה ב-2019 על אף הטייטל המחייב של מספר 7 החדש ושחקן הרכש הכי יקר בהיסטוריה שלנו. התכונה החזקה של גריזמן היא ממש לא הדריבל אלא התנועה לעומק, חוכמת המשחק וגם הסיומת (כן, בברצלונה זה לא קרה) והוא בניגוד להזאר את השנים הגדולות שלו עשה בלה-ליגה. אני לא רואה שום קשר בין הדברים.
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    זה בדיוק מה שאמרתי שאין קשר בין הדברים.
    לגבי האזארד, שיחק 7 משחקים לפני שהייתה פציעה רצינית ובלט בכל אחד מהם וגם בכל שאר המשחקים שלו בספרד כמה יהיה לו הרבה יותר קשה מול ההגנות הצפופות בספרד. אני לא אומר שלפציעות אין חלק בזה, אבל בלט מאוד מהרגע הראשון שבספרד יהיה לו יותר קשה וגם לזה יש חלק לא קטן בירידה ביכולת שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/9/21
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מזמין אותך לצפות (בתקציר כמובן) במשחק שלו נגד פ.ס.ז' בברנבאו, אותו 0:2 שהפך ל-2:2 במערך של זידאן עם ארבעה קשרים, זה המשחק הכי טוב שלנו בעידן שאחרי כריסטיאנו. הזאר לא כבש או בישל וזה מטעה אבל היה מעורב באחד השערים ורקד על המגרש. גם ב-0:4 על אייבר, הניצחון על סוסיאדד וכן הלאה. היה נראה שהגולים והמספרים הם עניין של זמן. ריאל כביכול קבוצה קצת יותר יוזמת מצ'לסי שלו. מבחינתי לפחות הזאר היה שחקן של קסם ברגליים, הסיבוב על המקום עם החלק החיצון של רגל ימין למשל, לקחת מגן לטיול על הקו וכן הלאה. אני חושב שקנה המידה הזה של מספר חד ספרתי של משחקים, בערך, יחד עם השתלבות בקבוצה חדשה - זה לא מדד מספיק טוב. גם חלק מהמשחקים - התבוסה שלנו בפ.ס.ז' כשעוד ניסו לשחק עם חאמס כקשר באמצע, קרב בפיחואן, דרבי נגד צ'ולו...נסכים שלא להסכים.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    צפיתי במשחקים (פאריז לא רלוונטית לדיון של הליגה הספרדית), היו לו גם משחקים קצת יותר טובים, וכמובן שלא לכל משחק יש אופי זהה רק בגלל שהוא במסגרת הלה ליגה. בספרד להיתים הרבה יותר קרובות פוגשים הגנה יחסית נסוגה ומאוד צפופה ומתואמת, לדעתי זה היה מאוד בולט לעין מהרגע הראשון שזה מקשה על הזארד גם אם מדובר במעט משחקים. גם אם המספרים היו מגיעים אני יותר מדבר על עיניין הדריבל שכל כך בולט לעין שבספרד זה הרבה הרבה יותר קשה.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לבאנטה לא קבוצה, אבל איזו הצגה של גאבי בן ה-17 בכל מקרה.
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    תחדד קצת, לא ראיתי שום דבר מיוחד. יכול להיות שבעתיד יהיה שחקן גדול, אבל מה ראית היום ממנו שמוגדר הצגה?