מחזור שלישי בליגת העל: קרב ענקים בבלומפילד, הפועל ת"א תישאר מושלמת?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/9/21.

  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,121
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    מכבי הייתה בשני המחזורים הראשונים מזעזעת יותר מזו של דוניס, וגם אתמול לא ממש שיחקה כדורגל מאורגן ומתוכנן.
     
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מכבי ת''א בהחלט לא הרשימו אתמול. כל פעם שקבוצה עומדת יפה מול מכבי חיפה מהללים אותה אוטומטית כאילו היא שיחקה נגד ריאל מדריד
    עדיין לא הבינו שמכבי חיפה חלשה מאוד העונה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/21
  3. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    מכבי לא טובה ביחס לעצמה וגם ביחס לזו שלקחה אליפות בעונה שעברה. היא לא טובה ביחס למה שאנחנו התרגלנו לראות ממנה, לפחות בעשור האחרון. זה לא אמור להיות מדד? אתכם לא ראיתי העונה. יש לכם סגל מצוין לליגה הזאת אבל ברור לי שתואר זה לא דבר שבא בחשבון, בטח לא עם המאמן האפס הזה. עם מאמן סביר על הקווים גם אתם נלחמים עד הסוף. אני חושב שיש דמיון מסוגל בין המצב שלכם ולשלנו. אולי כמו בעונה שעברה אצלנו, אתם תצטרכו לחכות לפיטורים שלו במחזור העשירי בשביל לעשות איזה רצף טוב.

    עם מאמן אחר הייתי לחלוטין מאמין שיש סיכוי טוב מאוד לאליפות ושכך או כך ירוצו עד הסוף חזק. עם ואן לוואן אני לא מאמין שזה יקרה. הם יפלו במשחקים הקטנים ויעשו תוצאות לא טובות בגלל שהקבוצה הזו פשוט לא מאומנת ולשחקנים אין מושג מה רוצים מהם ומה הם צריכים לעשות.
    אני כמובן מסכים לגבי העובדה שבסוף אנחנו בליגה הישראלית והסגל הזה צריך לספק ניצחונות ברוב המשחקים, אבל אני מהמר שזה לא יהיה קרוב ללהספיק לאליפות.

    וחיפה? סגל פנטסטי, מאמן טוב (אוברייטד אבל טוב), וחיזוקים מאוד משמעותיים. להעלות את עלי מוחמד מהספסל במקום קשר שנפצע זו פריבילגיה שלא הייתה שם בשנים האחרונות וזה אומר הרבה. חיפה הזו היא של אצילי. בלעדיו היא קבוצה אחרת לגמרי. זה לא נאמר כדי להקטין אותה, אבל זו דעתי. הוא השחקן הכי טוב בארץ והקילר האמיתי בקבוצה הזאת וזה שיתן את המספרים שלו באופן קבוע גם אם ימות העולם. הוא הדבר הכי קרוב לזהבי שהיה למכבי ההיא.

    בנוגע לעונה שעברה אגב, כשקבוצה מחליפה מאמן ועושה רצף כמו שמכבי עשתה בעונה שעברה אי אפשר שלא לתת את הקרדיט הזה למאמן, זה די צפוי. דוניס התחיל את העונה שעברה בניסיון כמעט מגוחך לשנות דברים בכוח כדי להראות שהוא כאן. הזיז שחקנים מהעמדות שלהם ושינה לגמרי את תוכנית המשחק. זה פשוט לא עבד וברגע שפטריק חזר הם חזרו למוכר ולידוע ולבסיס שהיה שם עם איביץ וחזרו לנצח. טבעי שראו בו אחראי לזה. גם בעונה שעברה לא שיחקנו כדורגל טוב ואני לפחות התבאסתי מזה שהקרדיט ילך לפטריק והוא יקבל הזדמנות להמשיך לעוד עונה.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    זה נכון שרוקאביצה אתמול ב-10 דקות ששיחק הגיע ל3 מצבים נוחים? זה יותר ממה ש''החלוצים'' שלנו עשו מתחילת העונה(כולל באירופה). געגועים
     
  5. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    אכן
    נכנס דקה 80 והגיע ליותר מצבים משתי הקבוצות ביחד כל המשחק
    מצד שני החמיץ את כולם
     
    Clock End Stand ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  6. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    כל עוד הוא מגיע למצבים אתם יכולים להיות מעודדים. החלוצים שלנו אפילו למצבים לא מצליחים להגיע, הם עושים ביניהם תחרותי מי נתפס יותר פעמים בנבדל
     
  7. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    כי אתם בשלב של העונה שבכר מנסה הכל חוץ משהר. מחזור 5-6 ככה הוא מתייאש ומחזיר אותו להרכב, מקבל ממנו צמד ואז זה מתחיל לרוץ
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מכבי ת"א לא טובה ביחס לעצמה, נתעכב על זה רגע. מתי מכבי ת"א הייתה טובה? זה היה תחת סוזה, אוסקר, פאקו, נניח בוס.., איביץ.
    מכבי של יוקאנוביץ גררה ביקורות מהקהל שלה לפי מה שאני זוכר, וידיגל, שוטה, גורדי, דוניס ואולי ברח לי עוד 1-2 שמות, אלו מאמנים שהיו פה לא מעט זמן במצטבר וזכו לביקורות רבות, תחתם מכבי ת"א לא הייתה טובה משמעותית או טובה בכלל ממכבי תל אביב הנוכחית ששנינו מסכימים שגם שנה שעברה בריצה הטובה לא באמת הרשימה.
    כפי שאמרת, גם אתמול לא היה להיט, אבל הושג ניצחון חשוב, וכמו שנה שעברה, אם יהיו תוצאות טובות אז לא תהיה ברירה אלא לתת קרדיט למאמן, זה מה שיהיה השנה. התקפית מכבי ת"א השנה לדעתי טובה יותר ואיכותית יותר משנה שעברה, הרצף של שנה שעברה יכול להתחבר גם השנה, גם אם לא באותם אחוזים נהדרים וזה יכול להצליח ולהספיק.
    למכבי חיפה יש הרכב ראשון חזק, לא יותר מדי מעבר לזה, מוחמד עלה מהספסל כי בהרכב עלה שחקן לא מספיק טוב כמו רודריגז, אין למכבי חיפה באמת עומק וזה יעלה להם ביוקר.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk
     
  9. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    שהר פנסיונר. הוא כבר לא חלוץ שיכול להגיע למצבים בזכות התנועה שלו. הוא יכול לכבוש מכדורים שמסתובבים ברחבה או מאיזה בישול מבריק. החלוצים שלנו הם הצרה הכי גדולה של הקשרים ההתקפיים שלנו. היה לנו בשנתיים וחצי האחרונות חלוץ שעשה את החיים קלים לקשרים ההתקפיים שלנו, העונה הקשרים ההתקפיים שלנו צריכים להיות בשיאם 90 דקות בכל משחק כדי שננצח, אין להם אפשרות להוריד לשנייה את הרגל מהגז
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב עוד צריכה להוכיח את עצמה בימים האלה שלא משחקים נגד אלופת המדינה אלא במגרש בוצי נגד יריבה שתתבנקר, אני רואה את מכבי חיפה כקבוצה עם יותר כלים לפרוץ בונקר ממנה. פריצה הוכיחה את עצמו כמה וכמה משחקים וזה נראה כמו רכש טוב, קוואס זה עוד קצת מוקדם אבל רואים שהוא דריבליסט ומהיר. ועדיין האמצע פרווה יותר מהעונה שעברה לדוגמא, פשוט חיפה התבטלה אתמול. לוואן לוון היו נסיבות מקלות, קצת. לגבי באר שבע, היתרון שלה הוא שאין לה עומס באירופה ומצחיק אותי לקרוא "רוני לוי ישחק את השחקנים בשביל גביע הטוטו" וגם רוקאביצה שאני עדיין מעלה אותו בחוד על פני כל אחד אחר בארץ.
     
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    אל תגזים, שהר כבר 5-6 שנים חלוץ עבר. מאז שחלה במחלת הנשיקה.
     
    hbs7 ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הביאו חלוץ עבר וחלוץ בינוני בן 25 מאשדוד כתחליפים לרוקאביצה. כמה יהירות. חושבים שהם המציאו את הכדורגל. לא רציתם לחכות לרוקאביצה? חושבים שהוא מעבר לשיא ולא שווה את הסכומים שהוא דורש? לגיטימי. תביאו אבל מחליפים ראויים.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    שהר נפצע בשריר הירך האחורי ולכן נעדר גם מהמשחק מול סכנין וגם אתמול.

    מזכיר לי את הביקורת על הצבת רז מאיר בהרכב כאילו לא הביאו מגן ימני זר השנה במטרה שמאיר יהיה מקסימום שחקן מחליף, אבל סטריין נפצע בנבחרת ולכן לא היה כשיר לפתוח גם אתמול.

    יש מספיק סיבות לבקר את בכר גם בלי להאשים אותו שהוא לא משתף שחקנים פצועים (שהר, סטריין).
     
  14. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    אם אני זוכר נכון שהר לא פתח גם קודם שהיה כשיר
    בכל מקרה אני מצפה ש @קשר שמאלי יופתע לטובה, מספידים אותו פה מהר מדי
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    דווקא אין הרבה על מה לבקר את בכר העונה. אז הוא טעה אתמול בניהול המשחק ואיבד לנו נקודה, אז מה. זה לא שהנקודה הזאת הייתה עושה אותנו קבוצה טובה. מכרו את בכר בחלון ההעברות, העמידו לו קאדר קצר מאוד התקפית ובלי חלוץ אחד ראוי. אתמול אשכנזי שיחק בכנף, מול חדרה דוניו עלה בכנף. אין שום עומק. סגל טלאים התקפית. רק אוהדים חסרי מושג שלנו לא צפו את הנפילה הזאת. והרע עוד לפנינו, אין לי ספק בזה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/21