ליברפול 2020/2021- לא מגנים על התואר, תוקפים אותו שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rushie, ‏27/10/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    זה מה שיונייטד עושה. לא חושב שחכם לקחת ממנה דוגמא. היום היא משלמת לפחות 600 אלף פאונד בשבוע לשחקנים שהיא לא צריכה ולא מצליחה להפטר מהם. כולל פוגבה כמובן.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    תראה אני לא אומר לרוץ ולתת הארכות של 5 שנים לכל השחקנים. נשאל את זה אחרת, אם היינו עכשיו מציעים שדרוג יחסית משמעותי בשכר למאנה וסלאח, אבל מאריכים את החוזה רק בשנה - הם לא היו חותמים? והשאלה היותר טובה, איך לא חודשו להם החוזים כבר בקיץ שעבר לדוגמה? למה להגיע לשנתיים האחרונות בחוזה לשחקנים שהם באנקרים מוחלטים בהרכב ומהטובים בעולם בתפקידם?

    שם את הנדרסון בצד אגב, זה דיון קצת אחר. מאנה-סלאח-בובי כולם בני 29. לא הייתי מהמר בשום מצב נגד סלאח לדוג׳ שיהיה שחקן וורלד קלאס גם עוד שנתיים, מאנה לתחושתי גם יחזור לעצמו העונה. איך אנחנו פתאום מוצאים את עצמנו בלחץ עכשיו? התנהלות גרועה.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    הרבה פעמים שחקנים מחפשים להאריך בשנתיים. זה כבר שאלות למנהל מקצועי שצריך לדעת לחדש קבוצה. חלק מזה גם אומר לא להאריך חוזים לחלק מהשחקנים.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    oranfu, סמואל אטו ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    סך הכל זה החיסרון הכי גדול בלהיות קבוצה של מאמן ולא של סופרסטארים. כשמגיע סוף החוזה פתאום כל ווינאלדום בטוח שהוא שווה 8 ספרות בעונה, בצדק לא מקבל אבל בחוץ תמיד תהיה איזו PSG שכן תעריך אותו בסכום כזה והם עוזבים אחד אחרי השני ולך תבנה עכשיו את הכל מ0.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    מה זה "העברות שהכניסו אותם לגירעון של 40 מיליון"?
    קודם כל, זה פחות מ-40 כמו שהסברתי. קיבלנו כספים על ההשאלות של השחקנים שלנו וזה מסתכם בכמה מיליונים.
    חוץ מזה שהמכירה של ברוסטר כיסתה את המחיר ששולם על טיאגו.
    ג'וטה עלה 43 מיליון ומכרנו להם את הובר ב-13 אז ג'וטה למעשה עלה 30 מיליון.
    זה בערך מה שהוצאת בשנה שעברה, לא 40 (אם אתה מסתמך על טרנספרמרקט אז המחיר שם ביורו ואני מתייחס למחירים בליש"ט וזה מסביר את ההבדלים).

    זה שיש להם תוכנית מסודרת זה אחלה (יותר כמו הצוות המקצועי שמנהל את העסק, אני לא חושב שהם מתווים מדיניות).
    זה לא יזחיזק אותנו בטופ בלי השקעה כלכלית.
    ולא יכול להיות שאנחנו מוציאים פחות כספים מחצי מהליגה, זה פשוט לא יכול להיות.
    איפה כל הכח הכלכלי שלנו? כל העלייה (הגדולה) בהכנסות של השנים האחרונות? איך זה לא מקבל ביטוי בהשקעה בסגל?
    אנחנו אחד המועדונים הכי עשירים ומכניסים בעולם אבל מוציאים על רכש פחות מווסטהאם.

    הגלייזרים לא מתנהלים חכם כי ממנים אנשים לא נכונים. אבל בסוף עם כל ההתנהלות המטומטמת שלהם סיימו מעלינו בעונה שעברה.
    איפה נהיה עם כל ההתנהלות החכמה ביום שהמאמן הטוב בעולם כבר לא יהיה אצלנו? זה לא רחוק.

    תמיד כשצריך לחדש לשחקן חוזה הם מחדשים אותו? קודם כל, זה לא נכון (אמרה, ווינאלדום והמקרים הנוכחיים).
    שנית, למה מסתכלים על זה כהישג שמחתימים את השחקנים שלנו על חוזים חדשים?
    יש עוד מועדון בעולם שזה "הישג" עבורו להאריך חוזים לכוכבים שלו? ואני מדבר על מועדונים בסדר גודל גדול מן הסתם.

    לשדר שמחכים למכירות בשביל למנוע סחטנות זה אחלה.
    אבל כשזה כל קיץ אותו דבר, ובסוף אנחנו גם נשארים עם הז*ן ביד זה פחות מרשים ונראה פחות כמו תוכנית לעשות רכש במחירים טובים ויותר כמו תוכנית למכור לוקשים לאוהדים.

    ואן-דייק ואליסון באו בסכומים גבוהים כי מכרנו את קוטיניו. הם עלו בול מה שקיבלנו עליו.
    תשאל את עצמך למה לא הבאנו את ואן-דייק חצי שנה קודם? הרי בסוף שילמנו בדיוק את המחיר שהם דרשו מההתחלה, אז ההערכה שלנו לשווי שלו השתנתה באותה חצי עונה? לא, פשוט קיבלנו כסף על קוטיניו.
    זה אותו דבר כל קיץ איתם - אם נמכור עכשיו שחקנים ב200 מיליון הם גם יכולים להוציא 200 מיליון. אבל בלי להכניס כסף ממכירות הם לא יוציאו, למרות שלמועדון יש כסף.
    בזמנו צחקנו שאמרו שמבחינתם לא משנה כמה צריך לשלם על קארול, העיקר שיהיה 15 מיליון פחות ממה שנמכור את טורס. זאת הזייה מוחלטת להסתכל על זה ככה, עד שמבינים שזאת לא היתה הזייה וככה הם מסתכלים על דברים. אין להם הערכה לשחקן, יש להם מאזן הוצאות והכנסות ממכירות. כל עוד הם פחות או יותר אותו דבר - הכל טוב.
    הם מנהלים אותנו כפרנצ'ייז אמריקאי, לא כמו מועדון ספורט אירופאי.
    רק שבספורט האירופאי אין תקרות שכר, אין דראפט...

    לרומאנו אין מושג.

    אין לי ספק שאנחנו נרצה את בלינגהאם (כמו כל המועדונים האנגליים).
    אין לי ספק שהוא יהיה יקר מדי עבורנו אם לא נמכור כוכב בשבילו.


    לא צריך לחדש חוזים לכל השחקנים האלה, זה לא חכם בכלל.
    ואן-דייק וסלאח חייבים לקבל חוזים חדשים בהקדם.
    גם אליסון ופאביניו, הם פשוט צעירים יותר (למה העיכוב? אני משוכנע שדברים סגורים איתם פשוט מחכים להוציא בתזמון שמתאים לנו AKA להסיט דיון שלא מתאים להם כמו זה שלא עושים רכש).
    האם סלאח ומאנה בהכרח יסכימו להארכה בשנה אחת? בכלל לא בטוח לדעתי, אבל זה נכון שהיינו צריכים לעשות את זה בקיץ שעבר ואז היה נמנע מאיתנו הרבה כאב ראש.
    כמובן שלא עשינו את זה כי קורונה ולך תדע מה יהיה. מדהים איך הקורונה פגעה בנו כמעט יותר מכל מועדון אחר עד כדי כך שעשינו עצירה מוחלטת בכל הוצאה שהיא לא הוצאה שוטפת שיש למועדון.

    הנדרסון הוא באמת דיון אחר. יש לו חוזה עד גיל 33 והוא נפצע הרבה. אני לא רוצה לראות אותנו מגיעים למצב שהקפטן עוזב בגלל אי שביעות רצון מהחוזה שלו, אבל מכל אלה שבסיטואציה הזאת הוא האחרון שצריך להאריך לו חוזה כרגע.


    אין בעיה עם עזיבה של ווינאלדום אם המועדון מסוגל גם אשכרה להחתים מחליפים (ולהחליף אותו זה לא להחליף את סלאח...). זה טבעי בכל מועדון בעולם ששחקנים מגיעים לגיל מתקדם\מיצוי ובהדרגה (מי יותר ומי פחות) מביאים להם מחליפים.
    פשוט אצלנו יש קמצנות חולנית של הבעלים וזה לירוק דם עד שמביאים תחליפים (וגם על כל כמה עוזבים כאלה מביאים מעט מחליפים ואז יש סגל קצר כי צריך להחליט אם מחתימים מחליף לקשר או לבלם ולא לשניהם).

    עם כל זה, עוד קצת יותר משעה וחצי משחק אימון ראשון לעונה. איך אני מתרגש :sm_icon_bounce:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/21
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660


    ועכשיו עדיין מתרגש?

    הם לא מבינים שהבן זונה הזה עושה לנו טריגר? ג׳יזס.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אותם משפטים על סאנצ'ו נכתבו פה לפני שנתיים.
    אנגלי, כשרון ענק, אנחנו עוקבים אחריו באדיקות- אין לי ספק שאנחנו בעניין שלו.

    הייתם בעניין שלו גם לפני שעבר לגרמניה.
    השאלה אם אתה באמת מאמין שאתם תכנסו לסאגה, כנראה מול לפחות שני מועדונים גדולים אחרים, בעסקה שכנראה תסגר קרוב ל100 מליון פאונד.
    לא מאמין שזה סוג הרכישות שלכם, גם אם תקבלו עכשיו 100 מליון פאונד על סלאח וקייטה.

    אגב, לא רוצה להשבית שמחות אבל בפורטוגל אומרים שגרוייץ' זה השאלה עם חובת קנייה.
    כלומר, התשלום בקיץ הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/21
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אתם כל-כך מושקעים רגשית בקבוצה שלכם שאי אפשר להתייחס פה אפילו בטיפה של רצינות לרמת הפרופורציות שהביקורות שלכן מגיעות אליהן. אני לא אומר שאין מקום לדיון, תהיות או ביקורות על מהלכים כאלה ואחרים, אבל זה מה שאני רואה מהצד.

    עונה אחרי אליפות היסטורית עם 99 נק' הגיעו צימיקאס, תיאגו וג'וטה. 0 מכירות של שחקני מפתח. חוזה חדש לקלופ.

    עונה אחרי פציעות קשות של שני בלמי הרכב הביאו עם תחילת הקיץ את אחד הבלמים המבטיחים בשוק.

    ווינאלדום, שחקן סופר בינוני אוברול, החליט לעבור כי קיבל X100 במועדון שהגיע לחובות אינסופיים ולאחר מכן עבר תמורת X1000 למועדון אחר שממומן ע"י מדינה. אותה מדינה שממנת את היריבה הכי גדולה שלכם, אז אם זה המודל שעליו FSG צריכים להסתכל ולהעתיק, זה דיון חסר משמעות; הנדרסון נמצא בשלהי הקריירה שלו, ובאופן טבעי לא ימהרו להציע לו חוזה גדול אחרון כמו שאולי היה רוצה. עם כל הכבוד, גם לא בטוח שהוא שווה חוזה חדש מעבר לשנת 2023, אבל זה מסוג המקרים שקורים בכל מועדון וכל החלטה - לכאן או לכאן - תהיה סבירה.

    צ'לסי מוכרת כמו motherfuckers, מייצרת הרבה שחקני בית, ומחליפה מאמנים כמו גרביים (לא מתווכח עם התוצאות של ההתנהלות הזו). בקיץ שעבר עשתה הרבה רעש מחוץ למגרש, בפועל נכון לפתיחת העונה הזו היא הרוויחה רק שחקן הרכב משמעותי אחד (צ'ילוול); יונייטד ב-level כלכלי אחר ממכם, אבל כבר שנים מוזכרים רק בגלל זה, VAR ופנדלים; ארסנל ואברטון אלה שני המועדונים הכי אנדראצ'יברים באנגליה בשנים האחרונות שמסתכלים על הכסף שהן מוציאות, על מי הן מוציאות, ואיך שזה נראה במגרש; מחוץ לאנגליה יש את ברצלונה וריאל שהניהול של האנשים שם הוביל את המועדונים לחובות מפלצתיים שלא מאפשרים להם לעשות כלום חוץ מלנסות למכור ולשחרר שחקנים בחינם רק כדי להיפטר מחוזים; אינטר, אלופת איטליה, מוכרחה למכור שחקני מפתח כדי לאזן את הספרים. כתוצאה מכך המנג'ר שלה ברח משם; יובנטוס החזירה מנג'ר שכבר שלחה הביתה ובקושי מסוגלת להחתים שחקן אחד מססואולו; באיירן מינכן - מושא להערצה בכל הנוגע לניהול - אחרי זכייה בליגת האלופות איבדה את תיאגו תמורת בוטנים בגלל שנשאר לו עונה אחת בלבד בחוזה והביאה את סאנה אחרי פציעה קשה במקומו. הקיץ איבדה את אלאבה בחינם והביאה את אופאמקנו.

    לטעמי חוסר המזל המקצועי ברצף ההחלטות המעולות שלכם בשנים האחרונות מגיע מהקישור. אוקס, קייטה ואפילו מינאמינו נכשלו הרבה מעבר לתרחישים הכי גרועים שהיה אפשר לדמיין איתם והם למעשה עם 0 אימפקט. מספיק שהם גם היו נותנים 50% תוצרת ממה שהראו לפני שהגיעו לליברפול והשמיכה מהקישור ומעלה הייתה נראית הרבה יותר ארוכה ואיכותית. אני לא יודע אם היה או ישנו ניסיון למכור אותם, אבל זה בטוח לא כזה פשוט.

    עוד נקודה שכמעט ולא נוגעים בה בגלל ההתמקדות ב-FSG, זה שקלופ לא חסין מטעויות. אחד המנג'רים הטובים בביזנס מן הסתם, אבל כמו רוב המנג'רים בכדורגל, יש לו PLAN אחד שהוא לא יודע לסטות ממנו. הוא הולך ראש בקיר עם אותה שיטה לא משנה מי הפרסונל בכלל וזה היה בעוכריכם בעונה שעברה (אחרי שעונה קודם לכן הכול הלך לטובתכם גם ששום דבר לא באמת הלך טוב במגרש, שזה כמובן חלק מהמשחק). היו גם לא מעט החלטות שנויות במחלוקת עם ניהול סגל (הפציעה של ג'וטה, מעט דקות לג'ונס, 0 שימוש בצימיקאס), הצבות שחקנים (פאביניו בלם, תיאגו קשר אחורי), ועוד. בנוסף, כל הקבוצה הייתה נראית גמורה מנטלית מלבד סלאח מהרגע שזכיתם באליפות (טבעי בסה"כ, גם פה אני לא רואה סיבה לדרמות מוגזמות). אז גם מהבחינה הזו יש לו לא מעט מה להוכיח - יחד עם שאר השחקנים - בעונה הקרובה אם הם מסוגלים לחזור להתמודד על אליפות שוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/21
    Gianzola01, Ori8, Roma ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    סוף סוף בן דיוויס מקבל הזדמנות
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    המועדון אומר בהודעה הרשמית שזה מעבר קבוע. להבנתי פורטו עושים משחקי מילים למטרות מניפולציות של FFP.

    הדבר הכי מעניין במשחק היום - פיליפס לא בסגל. זה כשיש דיווחים בימים האחרונים על עניין של ברייטון בו כמחליף לבן וואיט. נראה שהוא בדרך החוצה, דיברו על 15 מ' ליש"ט לדעתי אבל כרגיל זה ייסגר על קצת פחות. יחד עם ווילסון, אווניאי הזה וגרויץ', זה סכום נחמד (במונחי ליברפול), אולי יהיה עם מה לעבוד עכשיו אלא אם כן FSG רוצים לכסות גם את ההוצאה על קונאטה.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    למה אני צריך לראות את קאריוס?
    אני מעדיף לראות את גרובלאר בשער.
    איזה גול עלוב הוא קיבל פה.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    זה מעבר קבוע.
    אוג׳ו לא משחק משחקים בידיעות על פורטו.

    העניין שזה השאלה עכשיו עם תשלום בקיץ הבא.
    כבר כמה עיתונאים רציניים מפורטוגל אישרו את זה.

    מועדון בהודעה רשמית לא באמת מתעכב על העניינים האלה(כמו שלמשל וולבס לא פירסמה בהודעה הרשמית שאת הכסף על גוטה הם מקבלים בתשלומים).
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    מכרנו אותו תמורת 10.5 מיליון, כל השאר לא מעניין.


    קאריוס זה שוער לרמת השרון. אולי.
    בושה שעדיין צריך לסבול את החרא הזה מול העיניים.



    אוריגי ומינאמינו מסיימים 30 דקות נגד קבוצה שאני אפילו לא יודע מאיפה הם בלי פעולה חיובית אחת. כמה שהם עלובים, והם לא שחקנים מקצה הסגל שלנו.
    אשכרה גורדון בן ה-16 נראה אופציה יותר נורמלית מהם.
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    מה רמת השרון הלו תרחיק אותו ממדינת ישראל, לא רוצה אותו ברדיוס של 500 ק״מ ממני.

    גורדון הזה נראה באמת עם טכניקה מעניינת, איווניר זרק שם ששילמנו עליו 3 מיליון פאונד? זה נכון?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    הקבוצה ה2 הרבה יותר הרשימה אותי.
    שיחקנו חרא.
    9 שחקנים לא רלוונטים חוץ מארנולד ומאטיפ.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.