הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    באנה ואן באסטן קיבל ת׳טרף על דה ליכט אה?
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    האיש היה במשך המון שנים ביחד עם יארי ליטמאנן הגיבור הגדול שלי. במשך השנים מתבגרים ועכשיו אני בעצם די שכחתי ממנו...דה ליכט הגיב בנינוחות על הדברים של סן מרקו. בסך הכל רב הציבור פה לא לוקח ברצינות יתרה את ואן באסטן. בעצם אחרי הקריירה הלא מפוארת שלו כמאמן. אני כן אומר שהחלוץ האגדי של אייאקס ומילאן הודה שהג'וב של להיות מאמן די אכזב אותו. היה לו קשה להעביר את ניסיונו כשחקן צמרת עולמי לשעבר לדור אחר.
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    אז דנזל דומפריס עובר? חתיכת יורו הוא נותן עד עכשיו. השאלה איך הוא הגנתית במערך של ארבעה מאחור?
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    יצא לנו לדבר עליו די הרבה. הוא המגן הטוב בליגה. הקפטן של פ.ס.וו וגם לפני היורו היה די ברור שהוא עובר. אני מניח שעכשיו לפ.ס.וו יש עוד סיבה לקחת עם כמה בלטות עליו.

    פ.ס.וו משחקת עם 4 מאחור כל העונה. אמנם ההגנה שלה זוועתית אבל קשה לבוא אליו בטענות כששאר החולייה מגוחכת.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    ממה שראיתי הגנה ברמה מאוד נמוכה, דומפריס ומקס אוהבים לתקוף ולא פעם נתפסו עם המכנסיים למטה. עושה רושם ששיטת שלושת הבלמים מוציאה ממנו את המיטב.

    יש כבר דיווחים בתקשורת ההולנדית על מתעניינות? ברומא כבר נכווינו ממגן הולנדי, ריק קארסדורפ. העונה עושה רושם שהוא התגבר על הפציעה הקשה והיה טוב. עדיין מתקשה לסמוך עליו.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    דומפריס היה אחד המצטיינים בנתיים, אבל ניצחנו את אוקראינה ואוסטריה בבית. בוא לא נגזים. ברור לי שהוא ימצא קבוצה טובה בחו"ל, אבל לדעתי מגזימים עם השבחים. יש סיכוי גדול שבשמינית הגמר נפגוש אחת מהנבחרת הקשות של בית F ואז נראה מה הוא שווה. יש לבחור דרייב רציני, זה טוב לראות, אבל בשביל להצליח ברמה הכי גבוהה באירופה צריכים יותר מלרוץ...
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לפי הרשת הממלכתית ההולנדית NOS עומד אייאקס בקרוב לסכם את העברתו של קמלדין סולימאנה. הקיצוני הגנאי של נורטשלנד הדנית אמורה לעלות 15 מיליון אירו.

    התקשורת ההולנדית מדווחת שאייאקס פנתה לפיינורד כדי לנסות לרכוש את סטיבן ברחהויס...כרגע לא בטוח אם השחקן רוצה לעבור, אבל יהיה מצחיק אם נחתים את חמום המוח רק בשביל לעצבן את אוהדי חובבי ציון. ידוע שגם פ.ס.וו מעוניינים, אבל לפחות כרגע זו אייאקס שככל הנראה החליטה לעשות צעד רציני בנושא.

    פיינורד התחזקה בשחקן הנורבגי מרקוס הולמגרן פדרסן. המגן הימני מגיע ממולדה.
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  9. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    מצד אחד לא בטוח שאייאקס הייתה פונה אם הוא לא היה רוצה לעבור. ברחהאוס שחקן טוב ואני אשמח לראות אותו באייאקס. מעניין מה יוליד יום.
    אני מבין גם שנרס כנראה לא ממשיך
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Ajax Amsterdam
    את מה שאתה אומר שמעתי אתמול גם בטלוויזיה. אכן נראה שיש מוכנות של ברחהאוס להצטרף אלינו אחרת אייאקס לא היתה פונה לפיינורד. הבוקר קראתי בטלחראף שכעיקרון ההסכם הוא שכל קבוצה שמוכנה לשים על השולחן 4 מיליון אירו רשאי להחתים את השחקן. השאלה היא האם זה באמת ככה כי בהתחלה דיברו על זה שמדובר רק בפרט בשביל קבוצות מחו"ל. העיתון שמקורב לאייאקס כותב שאולי העניין יגיע לבוררות אם ברחהאוס באמת רוצה להגיע לאייאקס, אבל ממה שאני מבין רק אחרי היורו דברים יהיו יותר ברורים. באינטרנט כבר קראתי מצד האוהדים שהקיצוני היה כילד אוהד אייאקס...נצטרך טיפה סבלנות כדי לראות מה יקרה. לדעתי די ברור שנרס בדרך החוצה.
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    דייבי פרופר חתם לשנתיים בפ.ס.וו. הדיל לא היה יקר.
     
  12. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    פ.ס.וו מביאים שחקנים שהצליחו פעם בקבוצה, זה נחמד וטוב מאוד לפעמים להביא שחקנים מנוסים שלקחו תארים במועדון שלך אבל אני חושב שזו מדיניות קצת רדיקלית של פ.ס.וו.
    ולפי דעתי יש פה מחשבה קצת עצלנית
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני רוצה פה "בבית" לסכם את היורו בשבילנו.

    אלה סוג ההפסדים שמאד קשה לעכל. אמרתי מההתחלה שאני לא מאמין יותר מדי בנבחרת הזאת, אבל יש גבול לכל תעלול. צ'כיה נבחרת מאד בינונית שאם תופסת יום היא מסוגלת להפתיע. לצערי זה היה יום שכזה. אנחנו היינו פשוט זוועה. עשינו היום כל שטות אפשרית, וזה מאד מאד מתסכל.

    רציתי להאמין שלפחות ננצח את צ'כיה. מדנמרק כבר התחלתי לחשוש לפני שריקת הפתיחה בבודפשט. הקטע הוא שמאז שדה בור החליף את קומאן הבעיה היתה בעיקר מנטלית. גם בימי מאמן ברצלונה הנוכחי ראיתי מספיק משחקים כאלה, אבל איכשהו לרב הצלחנו לסיים את המשחק עם חיוך. לפרנק אין את התחת שיש לרונלד, והיום קיבלנו סטירה מאד מצלצלת.

    אין טעם עכשיו להזכיר שמבחינתי לא רק שלא היה אדום, אלא שיק היה זה שביצע את העבירה. אפילו אם זה בעיניי אדום לא מוצדק ההתמוטטות שלנו אחרי זה לא מקובלת. אפילו אם העבירה שהובילה לשער הראשון לא היתה עבירה (צלילה יפה של הצ'כי) הדבר לא היתה צריכה להוביל להפסד שכזה. מנטלית ומקצועית שום שחקן הצליח להתעלות ומה שקרה בסוף היתה התמוטטות כללית. במקרה הכי גרוע היינו צריכים לרדת לבונקר ולנסות להגיע לפנדלים. הצ'כים אינם קבוצת התקפה טובה, אבל מאז ותמיד אסור לנו בהולנד לחשוב על הגנה. המילה הזאת כאילו מעין קללה. את זה מעולם לא אבין, אבל קרויף ז"ל לא סתם אמר:" אני מעדיף למות יפה מאשר לנצח בצורה מכוערת". הנה כנראה אחת הסיבות החשובות למה אנחנו מבחינה מנטלית כאלה פראיירים...

    ההפסד הזה יכול עכשיו לגרום למפולת של ממש. לדעתי דה בור יסיים את תפקידו ומבחינתי זה בסדר גמור. מאד נחמד שהוא רצה לשחק בשיטה כדי להפיל את הגדולים, אבל שיחקנו כל הטורניר מול נבחרות שאפשר ואולי היה צריך לנצח עם 4-3-3. הקטע הזה יכול לגמור לו את הקריירה עכשיו!

    בעיניי פרנקי דה יונג, סטפן דה פריי, ג'יורג'יניו וויינאלדום וגם מתהייס דה ליכט שווים יותר מהנבחרת שהשפילה אותנו היום (ממפיס אוברייטד בעיניי). ואן דייק יחזור גם בהקדם, אבל אנחנו לדעתי נמצאים בפרשת דרכים. כל השמות האלה אולי שחקנים מאד טובים, אבל הם לא מסוגלים באמת להוביל את העגלה. הם לא מספיק רעים והם בדיוק סוג השחקנים שקרויף אוהב...לא לקחנו איתו תארים, אבל חסר לי שחקן כמו ואן בומל למרות שבזמנו גם הוא השתולל מול פורטוגל (במשחק ההוא המפורסם) או בגמר המונדיאל מול ספרד בדרום אפריקה. בנבחרות מנצחות וגדולות באמת יש תמיד בן זונה אחד. סרחיו ראמוס עולה עכשיו לראש שלי. בלם אדיר, מהטובים שהיו, אבל בן זונה רציני. פפה? הבנתם אותי. בוסקטס עוד אחד שכזה. אפילו רונאלדו עם כל כשרונו הוא שחקן שלא פעם צלל. לנבחרת שלנו אין עכשיו אפילו שחקן כמו רובן...

    השחקנים ייצאו עכשיו לחופש וסביר להניח שדומפריס ימצא קבוצה בחו"ל, אבל הבעיות גדולות. במוקדמות המונדיאל אנחנו צריכים לנצח את טורקיה ופעמיים את נורבגיה. יש עוד זמן עד למשחקים האלה, אבל אם דה בור יישאר בתפקידו אני חש שהרבה מאד אנשים ישמחו שלא נראה את הנבחרת בקטאר...אני מקווה שנחזור לשיטה הישנה והטובה, שצעירים כמו חראפנברח, גקפו ואואן ויינדל יתקדמו. שוער העתיד כבר משחק בפיינורד ואולי גם מאלן יתקדם. בעמדת החלוץ אני מקווה שברובי עשה נכון שעזב את אייאקס ויהיה החלוץ הפותח שלנו בשנים הקרובות. אני מקווה שנעפיל למונדיאל שבקטאר כי ללא אוראנייה טורניר גדול לא שווה הרבה.

    אמשיך כמובן לעקוב אחרי המשך היורו, אבל לא אצפה יותר בכל המשחקים. כהולנדי אני נהנה עכשיו יותר ממקס וורסטאפן או אפילו ממתיו ואן דר פול שלקח היום את החולצה הצהובה בטור דה פראנס. אחרי הערב קצת נמאס לי מכדורגל...אני רוצה להנות מהפגרה עד שאייאקס תחזור :lol:
     
    AFCA, Ajax Amsterdam ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
  14. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    @de Middenweg כרגיל כתבת יפה.
    אני מסכים איתך שהנבחרת צריכה לשחק 4-3-3 או 4-2-3-1 (דיי אותו דבר) שבלינד מוסט לעמדת המגן קלאסן במקום דה רון נהיה קשר התקפי, וורחהוסט חלוץ וברחהאוס בימין (אני חושב שאם דה בור היה עולה ככה הוא גם היה מנצח).

    זה ישמע שחצני אבל הנבחרת ההולנדית כרגע מראה לי שרק אייאקס יכולה להוציא את הנבחרת הזאת מהבוץ אבל צריך לשחק לפי השיטה שלה ועם השחקנים שלה.

    לא יכול להגיד שאני מופתע ממה שדה בור השיג אבל מה ראשי ההתאחדות חשבו לעצמם שהם מינו אותו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/21
  15. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    דה בור צריך לפרוש מאימון וללכת להיות איזה פרשן בטלויזיה.

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk
     
    AFCA, de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.